• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.618 acteurs
  • 199.704 gebruikers
  • 9.421.136 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Inderdaad. De eerste de beste kutkleuter die denkt dat ie grappig is en heel NL doet boos. Manman.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Schijnt niet die jongen zelf te zijn maar klasgenoot die even op zijn account zat (vanaf schoolcomputer)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het wel een geinige opmerking.

Humor is wat mij betreft de perfecte uitlaatklep en veel beter dan schelden of slaan. Totaal iets anders ook.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Maak dan een goeie grap

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Reinbo schreef:

Ik vond het wel een geinige opmerking.

Humor is wat mij betreft de perfecte uitlaatklep en veel beter dan schelden of slaan. Totaal iets anders ook.

Ach weet je, als Theo Maassen dit in zijn show noemt is het humor en kleinkunst, doet een jongen van 16 dit op school, dan is het een gebrek aan opvoeding en smakeloos.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Een vrouw en 2 kinderen hebben hun vader verloren, omdat ?

Dan is zo'n opmerking totaal misplaatst en bovenal walgelijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

%%%%%% schreef:

Ach ja, als er grappen worden gemaakt over ongeneeslijk zieke mensen dan ligt 95% van MovieMeter ook ondersteboven van het lachen.

Dat vind ik ook walgelijk en misplaatst.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Kijk anders ook eens PowNews terug van afgelopen donderdag: YouTube - PowNews - Voetbalgeweld of Gewelddadige Bontkraagjes

Van dat soort gasten beginnen je vuisten toch spontaan te jeuken?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ach ja, als er grappen worden gemaakt over ongeneeslijk zieke mensen dan ligt 95% van MovieMeter ook ondersteboven van het lachen.

Dat vind ik ook walgelijk en misplaatst.

Huh? Waar doel jij op?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Huh? Waar doel jij op?

Denk dat jij nog niet zo actief was ten tijde waar ik op doel.

Lefgozer schreef:

Kijk anders ook eens PowNews terug van afgelopen donderdag: YouTube - PowNews - Voetbalgeweld of Gewelddadige Bontkraagjes

Van dat soort gasten beginnen je vuisten toch spontaan te jeuken?

Grappig dat mensen dan beginnen over terugsturen naar eigen land etc..

Dat crapuul is in Nederland geboren en is net zo Nederlands als bijvoorbeeld Wesley en de gasten op het 'feestje' van Merthe. De koning van Marokko zit echt niet te wachten om dat tuig te verwelkomen, blijf maar lekker in Nederland denkt die.

Voor Wilders is het natuurlijk een zegen dat de boosdoeners van Marokkaanse komaf zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Net of het toeval is dat het Marokkanen betreft...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

(quote)

Dat crapuul is in Nederland geboren en is net zo Nederlands als bijvoorbeeld Wesley en de gasten op het 'feestje' van Merthe. De koning van Marokko zit echt niet te wachten om dat tuig te verwelkomen, blijf maar lekker in Nederland denkt die.

Voor Wilders is het natuurlijk een zegen dat de boosdoeners van Marokkaanse komaf zijn.

Maar ze zijn opgevoed door Marokkanen. Zoals ook al in het filmpje wordt gezegd, waarom zeggen hun ouders er nooit eens wat van? Die lijken het allemaal wel best te vinden. Als ik me een keer fout had/(heb) gedragen kreeg ik meteen de wind van voren van mijn ouders en dacht ik de volgende keer wel twee keer na.

Sorry hoor, maar Wilders sloeg juist de spijker op zijn kop.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb veel Marokkanen in mijn vriendenkring. Denk je dat die ouders nooit iets zeggen. Veel jongens die ik ken kregen thuis een pak rammel als ze weer eens iets hadden gedaan. En die jongens zitten nog steeds om de zoveel maanden in de bak.

Strengere en langere straffen invoeren, en eens zorgen voor heel wat minder luxe in de gevangenissen zou al helpen. Hier steek je iemand een mes tussen zijn ribben en laat hem halfdood achter en na een maandje gevangenis loop je weer lekker vrij op straat. Zo leer je het natuurlijk niet af.

Lefgozer schreef:

Sorry hoor, maar Wilders sloeg juist de spijker op zijn kop.

Ja maar als hij spreekt zich enkel uit als het over Marokkanen gaat. Als het nu Nederlandse, Italiaanse of Chinese jongeren waren had je Wilders niet gehoord.

schram101

• 16701 berichten
  • 2311 stemmen

Nomak schreef:

Ja maar als hij spreekt zich enkel uit als het over Marokkanen gaat. Als het nu Nederlandse, Italiaanse of Chinese jongeren waren had je Wilders niet gehoord.

We gaan behoorlijk offtopic nu maar daar gaat het toch helemaal niet om? Het zijn namelijk wél (wéér) Marokkanen.

Stel dat dit en stel dat dat.. Tsja..

stinissen (crew films & series)

• 23669 berichten
  • 77280 stemmen

Klopt weer Marokkanen...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

Ik heb veel Marokkanen in mijn vriendenkring. Denk je dat die ouders nooit iets zeggen. Veel jongens die ik ken kregen thuis een pak rammel als ze weer eens iets hadden gedaan. En die jongens zitten nog steeds om de zoveel maanden in de bak.

Strengere en langere straffen invoeren, en eens zorgen voor heel wat minder luxe in de gevangenissen zou al helpen. Hier steek je iemand een mes tussen zijn ribben en laat hem halfdood achter en na een maandje gevangenis loop je weer lekker vrij op straat. Zo leer je het natuurlijk niet af.

(quote)

Het gaat alleen bijna nooit over Nederlandse, Italiaanse of Chinese jongeren. Kijk anders eens Opsporing Verzocht (of Ter Plaatse voor de Noord-Hollanders onder ons). Negen van de tien keer heeft de dader als signalement "een getinte huid".

Dat van dat pak rammel kan wel zo zijn, maar buitenshuis merk ik daar in ieder geval vrij weinig van. Misschien is een pak rammel dan weer te extreem? Streng toespreken en de gevolgen kenbaar maken van hun acties is misschien beter.

Strengere straffen ben ik sowieso met je eens. In Nederland kom je overal heel makkelijk mee weg. Zit je in financiële problemen kan je altijd nog de criminaliteit in, want van de straffen hoef je toch niet bang te worden.

Maar laten we er maar over ophouden, dit is tenslotte een voetbaltopic.

schram101

• 16701 berichten
  • 2311 stemmen

Tsja dat over die straffen is van de zotte inderdaad. Maar hier word volstrek onbegrijpelijk, totaal verschillend genoeg, links Nederland is het daar bijvoorbeeld totaal niet mee eens. Want het is tenslotte ''al vreselijk genoeg dat iemand voor jou bepaald wanneer het licht uit gaat in je cel'

Dat er dan een dikke flatscreen met internet verbinding, een PlayStation, Xbox en een Ipad op die cel ligt wordt dan maar weer even vergeten voor het gemak.

En zwaarder straffen helpt niet..

Behalve dat ik daar sowieso mn twijfels bij heb, hebben we het nooit hebben geprobeerd toch?

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

We gaan behoorlijk offtopic nu maar daar gaat het toch helemaal niet om? Het zijn namelijk wél (wéér) Marokkanen.

Stel dat dit en stel dat dat.. Tsja..

Ik heb gekke Geert bij Haren niet hoog van de toren horen blazen. En als Wilders zijnde, kom eens met oplossingen. Hij benoemt het. Knap! Gefeliciteerd! En daarmee zijn we geholpen? Maar enige reële oplossing heb ik hem niet horen zeggen. Terugsturen? Waarheen? Zijn hier geboren. Schieten op knieschijven? Ja, kan ook, maar waar leg je de grens. Dus Geert, kom eens met je grote oplossing.

schram101

• 16701 berichten
  • 2311 stemmen

mjk87 schreef:

Ik heb gekke Geert bij Haren niet hoog van de toren horen blazen.

Dat was dan ook een Haren-probleem..

En als Wilders zijnde, kom eens met oplossingen. Hij benoemt het. Knap! Gefeliciteerd! En daarmee zijn we geholpen? Maar enige reële oplossing heb ik hem niet horen zeggen. Terugsturen? Waarheen? Zijn hier geboren. Schieten op knieschijven? Ja, kan ook, maar waar leg je de grens. Dus Geert, kom eens met je grote oplossing.

Voorlopig werkt men hem al genoeg tegen wanneer hij het alleen maar benoemt. Maar je hebt gelijk, ik had eigenlijk ook meer van hem verwacht toen hij in de Kamer zat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Beetje als downloaden, niet?

Ga vooral zoiets vergelijken met iets dat gewoon legaal in Nederland is.

Toevallig las ik vandaag ook nog eens dit:

Downloadverbod definitief van de baan | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

%%%%%% schreef:

Wat een aanstellerige reactie. Het hele leven is een grote treurnis als je je daarop wilt focussen. Dagelijks sterven kinderen, komen mensen om, worden mensen gemarteld. etc. Moeten we nu maar direct alle sensatiefilms en humor over dergelijke onderwerpen verbieden?

Humor is gewoon een manier van commentaar leveren en laten we wel wezen, die bloemen staan toch beter bij een bijstandsgezin thuis op tafel, dan dat ze op het sportveld liggen te verpieteren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat een aanstellerige reactie. Het hele leven is een grote treurnis als je je daarop wilt focussen. Dagelijks sterven kinderen, komen mensen om, worden mensen gemarteld. etc. Moeten we nu maar direct alle sensatiefilms en humor over dergelijke onderwerpen verbieden?

Humor is gewoon een manier van commentaar leveren en aten we wel wezen, die bloemen staan toch beter bij een bijstandsgezin thuis op tafel, dan dat ze op het sportveld liggen te verpieteren.

Die quote was natuurlijk niet grappig bedoeld, maar puur om mensen pijn te doen.

Heel wat anders dan bv een cabaretier die het maanden later in een soort zwarte, wrange grap verpakt.

Dat verschil snap jij heus wel. Dat joch is terecht geschorst, moet zich kapot schamen. Al las ik wel dat iemand zijn account gebruikt had, dus wel even uitzoeken wie de echte poster was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

(quote)

.

Maar Marokko wil niet hun paspoort intrekken....... Ze blijven Marokkaan wat Marokko betreft. Neem dan ook de lasten en niet enkel de lusten. Juist die dubbele nationaliteit zorgt voor veel psychische- en loyaliteits problemen. En ik ben het geheel niet eens met Wilders, maar ontkennen dat het vooral een p probleem is onder Nederlanders die ook een Marokkaans paspoort hebben is je kop in het zand steken.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die quote was natuurlijk niet grappig bedoeld, maar puur om mensen pijn te doen.

Heel wat anders dan bv een cabaretier die het maanden later in een soort zwarte, wrange grap verpakt.

Ik zit weleens bij een cabaretier. Een beetje grappenmaker heeft genoeg grapjes uit de actualiteit (soms van de dag ervoor). Ook zwartgallig en hard. Daar zit echt geen verschil in. En als er mensen om lachen is de grap per definitie geslaagd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Onzin, ik kon er om lachen. Denk ook dat dat de intentie van de poster was. Ik had hetzelfde kunnen schrijven en had dan absoluut niet de bedoeling gehad om te kwetsen. Gewoon een goed gevoel T voor zwarte humor. Hans Teeuwen of Theo Maasen hadden het ook zo kunnen roepen, had de hele zaal dubbel gelegen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onzin, ik kon er om lachen. Denk ook dat dat de intentie van de poster was. Ik had hetzelfde kunnen schrijven en had dan absoluut niet de bedoeling gehad om te kwetsen. Gewoon een goed gevoel voor zwarte humor.

Dat jij het wel grappig vond zegt helaas meer over jou dan over wat anders.

En dat je serieus denkt dat die jongen het grappig bedoelde maakt je betoog nog triester. Als je dat denkt dan snap je het echt niet.

De rest ook gelezen? Vast niet.

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ga vooral zoiets vergelijken met iets dat gewoon legaal in Nederland is.

Toevallig las ik vandaag ook nog eens dit:

Downloadverbod definitief van de baan | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Het is slechts een motie, het is er nog niet door. Daarnaast is het gewoon moreel fout. Een goede verstaander heeft geen wetgeving nodig om het verschil tussen goed en fout te (her)kennen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is slechts een motie, het is er nog niet door. Daarnaast is het gewoon moreel fout. Een goede verstaander heeft geen wetgeving nodig om het verschil tussen goed en fout te (her)kennen.

Boeiend. Het is legaal. Een veld betreden als (dronken) supporter niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat jij het wel grappig vond zegt helaas meer over jou dan over wat anders.

En dat je serieus denkt dat die jongen het grappig bedoelde maakt je betoog nog triester. Als je dat denkt dan snap je het echt niet.

(afbeelding)

Gewoon varianten op de oude belgen en turken moppen. Ik zie de humor er WEL van in. Snap daarnaast dat het voor nabestaande pijnlijk kan zijn, maar dat half Nederland die de man niet heeft gekend nu plots verontwaardigd gaat lopen zijn...... Ik herken er massale krokodillentranen in.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wel degelijk als grap bedoeld, zij het dat het iemand was op andermans account. Al is de grap dan maar dat je op andermans naam iets zegt dan wat je zegt.: Schorsing na tweet over grensrechter - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.