• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.630 acteurs
  • 199.704 gebruikers
  • 9.421.138 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat je het nodig hebt maakt het nog geen rechtvaardige sanctie. Het verplaatsen van het probleem. Aan de andere kant vooral je druk gaan maken om dronken gasten die eens in de zoveel tijd het veld oplopen (en het gebeurt echt zeer zelden) als nog steeds het supportersgeweld niet in te perken is. Vreemde prioriteiten.

Eigenlijk moeten we ons helemaal niet druk maken om moordenaars, pedofielen en verkrachters als er tegenwoordig genoeg mensen zijn die hun auto parkeren zonder geld in de parkeermeter te gooien.

Als het nauwelijks voorkomt, wat is dan het probleem dat het bedrag hoog ligt? En dronkenschap is geen enkel excuus. Sowieso, dronken op de tribunes zitten is al sneu. Maar dat zou niet zo erg zijn als je verder niks kwalijks zou doen.

Eigenlijk moeten we ons helemaal niet druk maken om moordenaars, pedofielen en verkrachters als er tegenwoordig genoeg mensen zijn die hun auto parkeren zonder geld in de parkeermeter te gooien. nee, omgekeerde wereld.

Wat een gelul toch weer zeg. Sjongejongejonge. Je zit opzichtig te trollen, want ik weet dat je beter kan dan dit, Watts.

Je mag zeker ook omaatjes van hun tasje beroven, want er zijn ook mensen die banken beroven, wat veel erger is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dronkenschap is wel degelijk een excuus omdat er bier geschonken wordt. Prima dat je daar overv alt, want zo ridicul redeneren jullie nou betreft deze kwestie.

Het probleem is dat het bedrag niet past bij een dergelijk onschuldige overtreding. Als je stadionverboden gewoon goed reguleert heb je dat probleem niet, en ook wat betreft stewards mag je wel voor capabele mensen gaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wederom onzin. Omdat je bier KAN kopen wil het niet zeggen dat je jezelf totaal lam moet drinken waarna je eventueel het veld op kan rennen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Daar kun je je wel geen druk om maken, maar het blijft een geschreven regel dat het gras heilig is en niet bedoeld is voor dronken malloten. Als b.v. die Wesley eens een mes in zijn hand had toen hij naar die keeper van AZ rende en die keeper niet zo bedreven was in judoka. Dan was het zeker een issue geweest. Het mag gewoon niet, basta. En of het er nou 1 of 100 per jaar zijn, dat maakt geen ene reet uit. Dat is net zoiets als dat wij toch maar geen aandacht moeten geven aan geweld tegen officials om maar ff in de actualiteit te blijven, want dat gebeurt dus blijkbaar ook zo weinig. Lijkt mij niet echt een logisch argument om maar gewoon te zeggen dat wij maar de straffen moeten verminderen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wederom onzin. Omdat je bier KAN kopen wil het niet zeggen dat je jezelf totaal lam moet drinken waarna je eventueel het veld op kan rennen.

Maarrrrrrrrrrrr als je bier schenkt kan je niet iemand kwalijk nemen en bestraffen op het feit dat ie dronken is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maarrrrrrrrrrrr als je bier schenkt kan je niet iemand kwalijk nemen en bestraffen op het feit dat ie dronken is.

Wat is dit nu weer voor iets geks?

Dus als ik een mes koop bij de Blokker, dan kan het me niet kwalijk genomen worden dat ik 6 klanten daarmee overhoop steek?

Kom nou. Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden. Je kan ook na 3 biertjes stoppen.

Maargoed, onzinnige discussie verder. Ik laat het er maar bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

nclo schreef:

Daar kun je je wel geen druk om maken, maar het blijft een geschreven regel dat het gras heilig is en niet bedoeld is voor dronken malloten.

Een regel is nog geen wet.

Als b.v. die Wesley eens een mes in zijn hand had toen hij naar die keeper van AZ rende en die keeper niet zo bedreven was in judoka. Dan was het zeker een issue geweest.

Ja, als mijn moeder een piemeltje had gehad was ze mijn moeder niet geweest. Aan dergelijke hypothetische stellingen hebben we niets. De juiste vraag in dat geval zou geweest zijn: hoe komt een malloot met een mes het stadion in.

Dat is net zoiets als dat wij toch maar geen aandacht moeten geven aan geweld tegen officials om maar ff in de actualiteit te blijven, want dat gebeurt dus blijkbaar ook zo weinig. Lijkt mij niet echt een logisch argument om maar gewoon te zeggen dat wij maar de straffen moeten verminderen.

Weer zo iets ridicuuls. Word moord nou weer gelijk gesteld aan op een grasmat lopen? Manmanman.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ben het met je eens hoor, geen denderende keeper maar toch word de Lamprou kwestie weer aangehaald na gisteren. Hij zag er niet goed uit maar de defensie mag wel eens op hun kloten krijgen. Tuurlijk zijn de corners prima genomen hoor, maar zovaak tegengoals incasseren in standaardsituaties is onacceptabel.

Die eerste had voor hem moeten zijn. Op de vuist. Wegstompen. Of in ieder geval niet zo lullig blijven staan en daarna als een halve zool een klein Hitlertje nadoen.

De defensie staat nog steeds niet goed bij dode spelmomenten. Om gek van te worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die eerste had voor hem moeten zijn. Op de vuist. Wegstompen. Of in ieder geval niet zo lullig blijven staan en daarna als een halve zool een klein Hitlertje nadoen.

De defensie staat nog steeds niet goed bij dode spelmomenten. Om gek van te worden.

Klopt ook wel, het is gewoon niet veel qua keeper. Steeds dat uitkomen en terug lopen. Al blijft ie wel de secundaire schuldigen.

Het is echt om gek van te worden inderdaad.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dan zet je dus maar Clasie bij de tweede paal om de ballen uit de doelmond weg te koppen In dat opzicht was het ook niet briljant geregeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je moet gewoon de kopduels winnen klaar en juist zet je dan een zwakke kopper bij de tweede paal. Clasie haalde een bal nog prima weg dus zie het niet als een valide kritiekpunt.

schram101

• 16701 berichten
  • 2311 stemmen

Naomi Watts schreef:

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je moet gewoon de kopduels winnen klaar en juist zet je dan een zwakke kopper bij de tweede paal. Clasie haalde een bal nog prima weg dus zie het niet als een valide kritiekpunt.

Normaliter niet nee, maar zowel Clasie als Lamprou zouden prima inwoners van Smurfenland kunnen zijn. Dus ja, het is best wel handig om een grote kerel naast die keeper neer te zetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Normaliter niet nee, maar zowel Clasie als Lamprou zouden prima inwoners van Smurfenland kunnen zijn. Dus ja, het is best wel handig om een grote kerel naast die keeper neer te zetten.

Ben ik met je eens hoor, al zijn die helaas bij dit Feyenoord niet in overvloed te vinden. Een hoge bal richting die hoek en je bent de sjaak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wie ben jij en wat heb je met Watts gedaan?

Wat een bs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toegegeven, daar staat het wat raar. Niet wat ik wilde zeggen. Wel blijf je als club gewoon verantwoordelijk voor als dergelijke situaties zich voordoen. Niet de dronken supporter die door de club van alcohol voorzien wordt, het probleem is dat het veld toegankelijk is en veel stewards niet geschikt zijn voor het werk.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

(afbeelding)

Sorry hoor, maar ik kon het niet laten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, bestel er maar 1 extra hoor, mag hier ook wel in mijn sanitaire voorziening hangen. Niet mijn meest heldere moment, wordi k graag aan herinnert .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Materny schreef:

Prachtig inderdaad . Heb het alleen niet echt op Nederlandse (!) supporters zo vlak bij het veld/spelers/ tegenstander. Zo lang er geen fatsoendelijke straffen/sancties worden uitgedeeld a lá Engeland is het gewoon wachten op de eerste mafkees die door het lint gaat op een nu wel zeer kritieke plek.

Ach, dit is de hoofdtribune. Hier zitten alle BN'ers en dergelijke. Hoef je je niet echt zorgen om te maken. Daarom verbaast het me ook niet dat de Amsterdam ArenA deze tribune (als eerst) aanpakt.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Inderdaad. Wij hebben geen strenge voetbalwet, dus moeten er maar andere strenge straffen komen die zo afschrikken dat niemand het meer durft.

In Engeland komen ze vaak genoeg het veld op. Die voetbalwet is een beetje overhyped dankzij de Nederlandse media/overheid. Ze rennen daar vaker het veld op dan in NL.

Er wordt puur en alleen telkens naar Engeland gewezen om hier strengere maatregelen in te voeren. En het gekke is dat in Engeland de meldingsplicht niet eens in de voetbalwet staat.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

PSV schijnt het al een tijdje geregeld te hebben. Artikel 6

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach, dit is de hoofdtribune. Hier zitten alle BN'ers en dergelijke. Hoef je je niet echt zorgen om te maken. Daarom verbaast het me ook niet dat de Amsterdam ArenA deze tribune (als eerst) aanpakt.

(quote)

In Engeland komen ze vaak genoeg het veld op. Die voetbalwet is een beetje overhyped dankzij de Nederlandse media/overheid. Ze rennen daar vaker het veld op dan in NL.

Er wordt puur en alleen telkens naar Engeland gewezen om hier strengere maatregelen in te voeren. En het gekke is dat in Engeland de meldingsplicht niet eens in de voetbalwet staat.

Dat komt ook wel omdat je in zo'n stadion nog geen halve meter van het veld vandaan zit en je in Nederland stadions hebt waar je een hele lange tijd niet kan lopen als je van de tribune af springt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je moet die hooligans in Nederland gewoon keihard aanpakken. Ze zijn niet meer te stoppen en blijven het maar erger maken met hun buitensporige geweld...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die gast idd. Die was ik alweer helemaal vergeten

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Dit soort dingen hebben z'n charmes. Niet mee fucken

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

(afbeelding)

Wat een faalhazen zijn het ook. .

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12958 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Of je nu 1 euro of de doodstraf op het veld betreden zet, als je het niet doet dan zal je ook niet hoeven te klagen.

Beetje als downloaden, niet?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Wat een faalhazen zijn het ook. .

Fred had vorig jaar natuurlijk nog op z'n netvlies staan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Tja, die gekken blijf je houden in een maatschappij... Neem nou zo'n Breivik, die na afloop nog gewoon droog gaat lopen vertellen dat hij het zo weer zou doen als hij de kans had. Het is triest, maar die mensen blijf je houden daar verandert een minuut stilte of een leus helemaal niks aan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Alleen jammer dat mensen er gelijk weer zo'n ophef over maken. Die jongen heeft wat mij betreft alleen een morbide vorm van humor, voor de rest gewoon lekker laten waaien. Wat ik allemaal op FB voorbij zie komen over die Tweet vind ik ook weer te triest voor woorden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.