• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.220 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.726 gebruikers
  • 9.421.853 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet alleen Frank. Ronald en Dick zouden hem ook een schop geven. Maar of je daar blij mee moet zijn; El Hamlap....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou: Kick off. Heb meer hoop op een goed resultaat uit Duitsland dan uit Madrid.

Maar je weet maar nooit.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ronald zou zoiets alleen doen bij spelers die toch niets toevoegen. En Dick? Weet het niet hoor, heb je voorbeelden?

Frank de Boer is volgens mij de enige die echt de ballen heeft getoond om een speler met toegevoegde waarde (El Hamdaoui) voor lange tijd ernaast te zetten.

Die Bony met zijn 'big fight' zou snel een toontje lager zingen bij Frank. Ongelooflijk dat dit soort dikbetaalde voetballers de betekenis van een contract niet kennen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

Ronald zou zoiets alleen doen bij spelers die toch niets toevoegen. En Dick? Weet het niet hoor, heb je voorbeelden?

Frank de Boer is volgens mij de enige die echt de ballen heeft getoond om een speler met toegevoegde waarde (El Hamdaoui) voor lange tijd ernaast te zetten.

Die Bony met zijn 'big fight' zou snel een toontje lager zingen bij Frank. Ongelooflijk dat dit soort dikbetaalde voetballers de betekenis van een contract niet kennen.

Was het niet Ronald die de halve gevestigde orde van Valencia aan de kant had gezet? Weet het niet meer zeker hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Was het niet Ronald die de halve gevestigde orde van Valencia aan de kant had gezet? Weet het niet meer zeker hoor.

Klopt. Had ruzie met jongens als Joaquin en nog een stel. Die ballen had hij wel, alleen sloeg het nergens op hehe. Want die gasten presteerden de jaren nadien nog erg goed.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik doelde op de situatie met Leerdam. Erg makkelijk natuurlijk om zo een beperkte en weinig toevoegende speler ernaast te zetten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Buitenspel en Madrid

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nouja, hup Dortmund.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vooral Ronaldo voor de goal vrij laten lopen...

Was wel buitenspel natuurlijk (Benzema).

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik snap niet waarom Ajax altijd zo angstig speelt tegen Madrid. Tegen City en Dortmund deden ze dat niet.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik snap precies waarom otherfool dat postte.

Als je zijn bericht niet begrijpt, kun je ook de bedoeling ervan niet snappen volgens mij. Maar goed, gezien het feit dat je die opmerking over oefenduels ook niet begreep zal je wel zenuwachtig geweest zijn voor het potje van Ajax ofzo.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Klopt. Vooral Fischer en Eriksen spelen angstig.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nomak schreef:

Het is niet netjes inderdaad, maar de vergelijking met El Hamdaoui gaat niet helemaal op. Blijkbaar mag de familie van Bony Nederland niet in en is dat zijn voornaamste reden weg te willen. Kan ik best inkomen, al mag hij inderdaad wel een toontje lager zingen. Zo goed is hij nou ook weer niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Gelukkig Coentrao geblesseerd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Malle Pepe ervoor in de plaats. Of dat nu goed nieuws is...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax speelt droevig. Nou is ook dit Real nog erg sterk, maar het stoort me wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hup Dortmund ja. Maar wat een heerlijke pass zeg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Pak maar weer in, dit wordt helemaal niks.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

herman78 schreef:

Zo goed is hij nou ook weer niet.

Voor Vitesse begrippen wel natuurlijk.

Daarnaast is hij een hoop geld waard. Maar daar heeft Vitesse wel genoeg van...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hup Dortmund!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Hopen dat Ajax volgend jaar (als ze weer CL spelen tenminste) eens iets anders loten dan Real, want ze maken weer geen schijn van kans.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Het is niet netjes inderdaad, maar de vergelijking met El Hamdaoui gaat niet helemaal op. Blijkbaar mag de familie van Bony Nederland niet in en is dat zijn voornaamste reden weg te willen. Kan ik best inkomen, al mag hij inderdaad wel een toontje lager zingen. Zo goed is hij nou ook weer niet.

Contract is contract. Als ik morgen ergens in het buitenland met mijn volle verstand een contract teken voor een enorm loon, dan moet ik ook niet gaan huilen en rebelleren tegen mijn gulle werkgever als blijkt dat mijn familie niet zomaar dat land binnen mag.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

herman78 schreef:

Hopen dat Ajax volgend jaar (als ze weer CL spelen tenminste) eens iets anders loten dan Real, want ze maken weer geen schijn van kans.

Dit is niet meer leuk nee. Ik heb ook nooit zin in duels van Ajax tegen Real. Veel te groot verschil. Die lui counteren zo scherp zeg, pff. Als Ajax weer CL speelt, dan is elke tegenstander behalve Madrid goed.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Maar als een andere werkgever je 3 x zoveel biedt, ben je zo weg.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Zo is dat.

Hopen dat het geen monsterscore wordt in Bernabeu.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Toch leuk die jaarlijkse traditie: weggespeeld worden door Real.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Weet je wat er ook steeds volgde in de seizoenen dat Real ons de laatste jaren kapot speelde?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mogen ze van mij wel opdoeken

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Weet je wat er ook steeds volgde in de seizoenen dat Real ons de laatste jaren kapot speelde?

Vroeg naar bed?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar als een andere werkgever je 3 x zoveel biedt, ben je zo weg.

herman78 schreef:

Zo is dat.

Neen, niet als mijn huidige werkgever mij aan mijn contract wil houden. Want dat contract heb ik zoals eerder gezegd met mijn volle verstand getekend.

Ik ben sowieso niet iemand die zomaar voor het geld kiest. Anders had ik toen ik eindelijk de kans had niet zomaar een einde gemaakt aan mijn vorige werk om terug te gaan studeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.