- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Ik snap niet waarom Ajax altijd zo angstig speelt tegen Madrid. Tegen City en Dortmund deden ze dat niet.
Ik vind ze vooral mak spelen. Heb de computer erbij opgestart. Ik denk serieus dat zij er niet vanuit gaan dat ze winnen, en dat is wel nodig als City wint. Wat Ajax dus nooit gaat lukken, dus gokken ze erop dat City niet wint. Want het is echt zwak en zonder enig fut.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En een titelfeestje zo in mei. Dus als dat na jaar 3 versus Madrid ook mag dan teken ik ervoor.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
dus gokken ze erop dat City niet wint
Bullshit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax kan vrijuit spelen, want hun resultaat boeit niet, zolang City niet wint. Dus waarom zou Ajax spelen om minder dan de winst?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Toch bijzonder dat Ajax het keer op keer presteert om in Bernabeu zonder enig lef en durf ten tonele te verschijnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Omdat ze zaterdag een zware pot hadden en komende zaterdag eigenlijk ook belangrijker is, al is het thuis tegen maar FC Groningen. Precies hetzelfde als PSV en Twente deden. Je kan wel vrijuit spelen, maar je kan ook simpelweg er geen behoefte aan hebben onnodig krachten te verspelen. Zie jij Ajax echt afjagen? Nee, als ze zouden willen zou je dat op z'n minst kunnen doen. Puur instelling dit, met af en toe een uitbraak of proberen geen tegengoal te krijgen (dan rennen ze wel hard mee).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Omdat ze zaterdag een zware pot hadden en komende zaterdag eigenlijk ook belangrijker is,
Zou de EL laten lopen dan niet handiger zijn?
De halve basis op de bank houden bedoel je.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ajax spaart zich duidelijk voor de echte test, De Leeuw, Zeefuik en Bacuna.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Dortmund is beter, met meer kansen maar het staat dus nog 0-0.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Zou de EL laten lopen dan niet handiger zijn?
De halve basis op de bank houden bedoel je.
Of Frank en de spelers hetzelfde denken is een tweede. Hoor Frank inderdaad vaak roepen. Maar EL laten lopen lukt sowieso niet, enkel door niet te winnen en dan 'hopen' op winst city. Dus daar zijn ze al mee bezig. En EL is goed voor ervaring, ook al speel je ruk. Je leert wel dat deze spelers aan een paar centimeter genoeg hebben (aanval bij bal op de paal). Het gaat mij puur om deze wedstrijd. Ik denk echt dat ze denken dat ze niet kunnen winnen, en dat er een angst, een onzekerheid en een futloosheid erin sluipt. En zaterdag weer een wedstrijd. Heb je af en toe. En liever nu dan zaterdagavond. Met deze wedstrijd valt weinig te winnen (als gezegd, winnen van madrid lukt je toch niet), enkel krachten te verspelen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat speelt Ajax onthutsend slecht. Ze laten zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden, totaal geen beleving. Ongelofelijk dit...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dortmund is beter, met meer kansen maar het staat dus nog 0-0.
Ik sloom hier de hut als dat kut City in de 93e minuut toch die smerige 0-1 maakt.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ik doelde op de situatie met Leerdam. Erg makkelijk natuurlijk om zo een beperkte en weinig toevoegende speler ernaast te zetten.
Ja dat doet De Boer toch heel anders! Oh wacht... Sulejmani...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja dat doet De Boer toch heel anders! Oh wacht... Sulejmani...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hup Dortmund. Gaan er weer hard vanaf hier in Madrid.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Godver wat een wereldgoal van Kaka zeg.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nog 35 minuten spelen. Het is echt te hopen dat de score niet heel ver oploopt. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Neemt Ajax ook al Europa niet meer serieus 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gadverdamme Dortmund: ze krijgen genoeg kansen en gaan er ook voor. 0-0 Nog.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
1-0 Dortmund, gelukkig nog één Nl'se club in Europa dus waarschijnlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Gadverdamme Dortmund: ze krijgen genoeg kansen en gaan er ook voor. 0-0 Nog.
1-0 nu, gaat dus wel goed.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mijn stream loopt dus blijkbaar wat achter 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heuj, scoren we toch eens in Bernabeu. Boerrigter.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Haha, en een doelpunt in Bernabeu. Al beter dan de afgelopen twee jaren:P
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aaah, daar is ie dan toch in Dortmund. Intikkertje na scherpe voorzet. Prima zo 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.