- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
#Bony ziet af van aanbod #Vitesse. Hoopt binnen 2 weken nieuwe club te hebben. Als Vitesse hem niet laat gaan, volgt 'big fight'. Morgen AD.
Dat was natuurlijk te verwachten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat maar lekker stormen in Arnhem. Al moet ik zeggen dat ik weinig tot geen afkeer heb van Vitesse momenteel. Toen die enge man binnen kwam drie jaar geleden vreesde ik Chelsea praktijken, maar in verhouding heeft Vitesse minder gespendeerd aan spelers dan een Ajax of PSV. Gewoon een gezonde mix van buitenlandse krachten, eigen jeugd en wat Nederlandse rasvoetballers onder leiding van een Nederlandse staf. Hoe anders was het o.a. onder Ferrer, toen Vitesse op één doelpunt na niet de nacompetitie inging.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En dan moest die man het doen zonder dit dreamteam, waar Mourinho ontzettend veel geld ingestoken heeft.
Valt wel mee als je kijkt naar de cijfers, in de paar jaar voor Mourinho er kwam is er veel meer geld uitgegeven. Ronaldo zat er bv. al toen Mourinho kwam.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nul Nederlandse clubs na de winterstop in Europa, die droomkans ligt er vanavond. Nu maar hopen dat Mancini en Man City uberhaupt geïnteresseerd zijn in de Europa Liga.
Helaas kan ik het weer niet koekeloeren, alle leuke potjes komen altijd op de dinsdag 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nul Nederlandse clubs na de winterstop in Europa, die droomkans ligt er vanavond. Nu maar hopen dat Mancini en Man City uberhaupt geïnteresseerd zijn in de Europa Liga.
Ook al zouden ze het wel zijn, de kracht van Ajax was een maatje te groot voor City. Nu zijn ze door de Amsterdamse elite in zo'n positie gedwongen dat zelfs een gelijkspel niet helpt vanavond.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Sri, marginaal gebabbel, dit lijkt mij veel serieuzer: Mishandelde grensrechter overleden..
Verschrikkelijk inderdaad. Vraag me ook werkelijk af hoe het klimaat binnen die vereniging is als je ook al hoort dat ze al eerder zijn gewaarschuwd mbt gedrag naar een scheidsrechter.
Ook vrij idioot is een retweet van de bondsvoorzitter die daarmee het gedrag van Kevin Strootman koppelt aan het doodtrappen van een grensrechter.
@HumbertoTan @MichaelvanPraag eigelijk zien ze de agressie bij de profs kijk maar naar strootman hoe agressief hij vaak doet
Geretweet door Michael van Praag
Denkt die Van Praag niet na voordat hij zoiets retweet!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
In- en intriest.
En Michael van Praag... tsja. De KNVB reageerde gisteren ook al behoorlijk laconiek.
Er wordt ook geroepen de competitie een week stil te leggen, maar of je daar iets mee opschiet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Haha, als dat echt zo is, is het goud. Moet ie ook gewoon uit durven spreken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Die link leg ik helemaal niet zelf, de discussie gaat duidelijk over die zaak met de grensrechter.
En dat Strootman vervelend is mag benoemd worden, de link leggen met de zaak van de grensrechter gaat ver over de grens.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat is helemaal geen feit, maar door jou beoordeelt aan de hand van zijn gedrag en gezichtsuitdrukkingen.
Sowieso triest om de naam Strootman te benoemen bij zo'n zaak.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Het punt is dat sommige spelers het verkeerde voorbeeld geven en als er geen camera's bij aanwezig waren waren er bij de profs ook doden gevallen.
Je hebt Perez die roept kankerneger en een Suarez die bijvoorbeeld iemand bijt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Het punt is dat sommige spelers het verkeerde voorbeeld geven en als er geen camera's bij aanwezig waren waren er bij de profs ook doden gevallen.
Verkeerde voorbeeld oké, maar je gaat niet bij een zaak waarin iemand is doodgetrapt de naam van een speler erbij halen die zich alleen verbaal soms laat gaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Zelfs grote vriend Messi, die ooit doelbewust een microfoon kapot schopte na een goal. Nooit voor bestraft, dus een vrijbrief voor eenieder die dom is en die geweld wil gebruiken als uiting van een emotie.
Kon zo snel even geen betere vinden, maar deze is redelijk duidelijk (vanaf 0:40)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
FIFA-Blatter heeft ook al een mening.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dit dus. 
Wat dat betreft zouden voetballers een voorbeeld mogen nemen aan de NFL. Daar zie ik ze, die keren dat ik keek, nooit mekkeren bij de scheidsrechter.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Misschien mogen mensen die nota bene op een filmforum regelmatig dingen als 'krijg de tering, kutscheids, smerige hond' gillen ook wel eens in dezelfde spiegel als Strootman kijken...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik woon zelf in Almere en heb bij Buitenboys en AS'80 gespeeld en als de stille tocht er komt, dan loop ik mee.
Dit zinloze en brute geweld is helaas weer een voorbeeld van de totale verloedering van de maatschappij hier in NL.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2311 stemmen
Zelfs grote vriend Messi, die ooit doelbewust een microfoon kapot schopte na een goal. Nooit voor bestraft, dus een vrijbrief voor eenieder die dom is en die geweld wil gebruiken als uiting van een emotie.
Kon zo snel even geen betere vinden, maar deze is redelijk duidelijk (vanaf 0:40)
Vergeet deze actie niet van onze allemansvriend
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Die link leg ik helemaal niet zelf, de discussie gaat duidelijk over die zaak met de grensrechter.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
De gehele timeline van Van Praag staat op dat moment helemaal vol met de zaak van die grensrechter. Als dan vervolgens de naam Strootman valt mbt de agressie van die jongens, is die link er gewoon.
En natuurlijk hebben voetballers een voorbeeldfunctie, geen discussie daarover, maar er bestaat toch geen enkele link tussen een wegwerpgebaar van Strootman en een stel 15/16-jarige jochies dat een grensrechter dood trapt, de verruwing van de maatschappij en de opvoeding van die jochies lijken me een belangrijkere bijdrage tot dat gedrag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Misschien mogen mensen die nota bene op een filmforum regelmatig dingen als 'krijg de tering, kutscheids, smerige hond' gillen ook wel eens in dezelfde spiegel als Strootman kijken...
Misschien als wij een voorbeeldfunctie zouden hebben. Niet te vergelijken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Grappig dat Pepe hem komt corrigeren. 
Die fan heeft zijn (of haar?) gezicht waarschijnlijk nooit meer gewassen.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ter discussie misschien: lokale grensrechter: de 12e man (partijdig)?
17 uur persconferentie KNVB.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bij Catania, Lecce, Crotone, Cesena en ook bij AZ was het echt niets meer dan prut en bij Feyenoord schiet die ze uit alle hoeken en gaten erin.
Bij AZ was Pellè, zeker in zijn laatste seizoen, gewoon een goede speler hoor. En dat is geen achterafpraat. Zoek mijn eerdere posts er maar op na, ik was één van de weinige hierzo die het een goede beslissing vond van Feyenoord om Pellè te halen. Denk dat het eerder aan de Nederlandse competitie ligt dan Feyenoord. Bij AZ was hij al een prima aanspeelpunt en pikte zijn goaltjes hier en daar mee, ook heel vaak de paal en lat geraakt (die ballen vliegen er dit seizoen wel in). Bij Feyenoord mag hij echter elke wedstrijd in de basis beginnen. Bij AZ had hij spelers als El Hamdaoui, Dembélé en Ari voor zich (vs. nu Achachbar).
Overigens heeft hij destijds de laatste paar maanden van zijn salaris ingeleverd. Een speler met klasse.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Al het amateurvoetbal wordt er uit gegooid dit weekend. Betaald voetbal, rouwbanden en een minuut stilte.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Al het amateurvoetbal wordt er uit gegooid dit weekend. Betaald voetbal, rouwbanden en een minuut stilte.
Wordt tijd om eens echt op te treden tegen dat soort tuig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.