- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik zou het anders zeggen, bij Barcelona weten we het wel, maar die Barca haters die dat steeds roepen mogen ook wel eens bij hun eigen ploeg kijken. Zo'n Ronaldo of Pepe stelt zich minstens zo vaak aan.
Overigens is het met 1 witte counter niet voorbij. Met 1 Bayern goal erbij is Bayern dan alsnog door.
als die vanaf nu non-stop de hele week doorrollen komen ze nog niet aan het aantal theateropvoeringen van Alves
Nee dan is het nog niet voorbij, wel akelig dichtbij. Maar het ziet er niet naar uit
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nee, het is juist een argument. Ze spelenaltijd hetzelfde spelletje. Saai rondo voetbal. Te veel talent en techniek is ook niet alles. Gevalletje van overdaad schaadt.
Driehoekjes voetbal bedoel je
Ik blijf het vreemd vinden om ze onsympathiek te vinden omdat ze goed voetballen. Je kan ook gewoon genieten van verschillende soorten voetbal en niet alleen van vechtvoetbal(dat vaak nergens op lijkt).
Wat vind je van het Barcelona dat niet aan de bal is dan(het collectief afjagen)?
Misschien ben je daarom ook voor Feyenoord, die willen ook geen goed voetbal zien
Fluit je ook in de Kuip je eigen ploeg uit wanneer ze onverhoopt is een keer een mooie goal maken? 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
als die vanaf nu non-stop de hele week doorrollen komen ze nog niet aan het aantal theateropvoeringen van Alves
Nee dan is het nog niet voorbij, wel akelig dichtbij. Maar het ziet er niet naar uit
Kijk is naar Pepe hier? Die spant toch echt de kroon en naait hier Gustavo toch een kaart aan. Daarnaast schopt Pepe ook nog is eens in de zoveel tijd iemand verrot op het veld. Vond Alves ook gisteren weer niet opvallend in aanstellerig gedrag(wel in een slechte pot voetbal overigens
)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Zeg toch ook niet dat hij het niet doet, geef alleen de verhoudingen weer. Hij heeft natuurlijk ook wel wat opgestoken van al die Clasico's 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Pepe doet echt niet onder voor Alves. Ik zie ook wel dat Barcelona soms theater maakt, maar jullie willen het schijnbaar niet bij andere ploegen zien. Gebeurt zeker net zo vaak.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik zie niet veel van Gomez/Bayern, maar hij oogt wel gigantisch lomp vandaag. Bevat echt amper techniek. Met een betere spits had je hier vaker gescoord als Bayern zijnde.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Driehoekjes voetbal bedoel je
Ik blijf het vreemd vinden om ze onsympathiek te vinden omdat ze goed voetballen. Je kan ook gewoon genieten van verschillende soorten voetbal en niet alleen van vechtvoetbal(dat vaak nergens op lijkt).
Wat vind je van het Barcelona dat niet aan de bal is dan(het collectief afjagen)?
Misschien ben je daarom ook voor Feyenoord, die willen ook geen goed voetbal zien
Fluit je ook in de Kuip je eigen ploeg uit wanneer ze onverhoopt is een keer een mooie goal maken?
Afjagen vind ik idd wel mooi. Verder zijn je vragen over Feyenoord dom en kenmerkend. Je valt je eigen club niet af. En het gaat mij meer om het resultaat dan de schoonheid. Liever lelijk winnen dan mooi verliezen. Heb me ook altijd vreselijk geergrd aan De Boer als het nl11 weer eens in de laatste minuten de overwinning uit handen gaf en hij doodleuk in de camera ging vertellen dat hij 'wel lekker gevoetbald' had
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit wordt penalties. Hou mijn hart vast voor Robben...
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
tsssss Scheids, alsof Robben met dat fragiele lichaam een overtreding kan maken....
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Afjagen vind ik idd wel mooi. Verder zijn je vragen over Feyenoord dom en kenmerkend. Je valt je eigen club niet af. En het gaat mij meer om het resultaat dan de schoonheid. Liever lelijk winnen dan mooi verliezen. Heb me ook altijd vreselijk geergrd aan De Boer als het nl11 weer eens in de laatste minuten de overwinning uit handen gaf en hij doodleuk in de camera ging vertellen dat hij 'wel lekker gevoetbald' had
Ligt eraan. Ajax is bijvoorbeeld tegen Madrid eervol ten onder gegaan. Op zo'n moment is mooi verliezen niet erg. Aangezien je toch kansloos bent verder. Verder vind ik dat mooi voetbal altijd een streven moet zijn, zit er een keer een kutpot tussen. Dan is het inderdaad snel vergeten en op naar de volgende. Maar ook hier zijn weer verschillende situatieschetsen. Ik blijf ten aller tijden vinden dat een kampioen ook de uitstraling van een kampioen moet hebben en niet bewust(!) resultaatvoetbal speelt.
Natuurlijk was het verhaal over Feyenoord cynisch bedoeld, dus heel serieus moest je dat niet nemen. Maar ook dat kenmerkt een Feyenoorder

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Een schwalbe wordt bestraft, lang geleden 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
@ alle Barca haters, ook een duidelijke schwalbe nog eens van Madrid kant!
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Daarom kreeg ie ook terecht een kaart. Al werd ie zeker licht aangetikt.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Kosje komt zowaar is een keer redelijk sympathiek over
Maar het is ook overduidelijk dat ook Real hier een modderfiguur slaat.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Vind het trouwens nu al een deceptie deze pot, ongeacht de uitslag, wat een zwakke pot van Real zeg. Mochten ze m nog winnen snel vergeten maar.
En dan te bedenken dat ik hier in Hamburg zit met Bayern supporters, zucht. Net zoiets als in Nijmegen zitten met Ajax of PSV volk, kneusjes.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Of Real/NEC supporters in Hamburg
Of nog erger, een NEC supporter bij een Ajax kampioenshuldiging 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, denk dat Real hier beter in is. Maar hoop op Bayern. En alsjeblieft Robben, doe het niet.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Oeff mis, Ronaldo hehehe. Hij neemt hem als eerst...geen verantwoordelijkheid?...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Woooooooooeeee net die kut Ronaldo 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Mijn hart bonst altijd bij penalties 
JAAA NEUERRRRR
Moet wel zeggen dat die Neuer vol in de hoeken zit, zijn niet eens extreem slechte penalties van Kaka en Ronaldo
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, de Duitsers winnen het EK op strafschoppen. Dat weten we dan ook weer. 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Wat verprutst Bayern het zeg. Casillas zit zelfs op zn knieen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.