- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dacht dat jij Madrid fan was sinds je daar een potje had bezocht?
In de strijd met Barca wel, ja. Meer verder zijn alle voorkeuren die ik in buitenlandse clubs heb enorm fragiel. Vind Bayern ook niet heel sympathiek, maar zou de verrassing en de eventuele dubbele uitschakeling van de twee spaanse grootmachten wel waarderen. Heb over het algemeen meer sympathie voor de underdog.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat een matige ploeg dat Real zeg.. 
Bayern veeel sterker, helaas ook veel kansen missen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Wat is Real ook weer een vies, huilerig team.dat er voetballend weinig van bakt. Onze lieve ronaldo is voor de rest ook compleet onzichtbaar. Op wat hopeloze vrije ballen na. Laat Bayern maar door gaan, zij proberen er nog wat van te maken. I.i.g. was de eerste helft voor de neutrale kijker een verademing t.o.v. het Betonblokvoetbal van gisteren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Betonvoetbal? Het was het tikkie takkie waar geen bal aan was.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Ronaldo onzichtbaar? Heeft er twee ingeschoten....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wel apart, een Duitse ploeg die voor het spektakel zorgt. Dat was vroeger wel eens anders. Vind Bayern vele malen leuker om te kijken dan dit Madrid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit gedraaf is verheffend ja
In ieder geval vermakelijker. En voor het verheffende ga je maar naar het museum of de kerk. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Gomez verprutsts even twee ballen achter elkaar
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gvd, dit moet gewoon 2-2 zijn.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
In ieder geval vermakelijker. En voor het verheffende ga je maar naar het museum of de kerk.
Ik zie liever wat engelen op het veld ja ipv fabrieksarbeiders 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Betonvoetbal? Het was het tikkie takkie waar geen bal aan was.
Blablabla. Had Barcelona dan allemaal in de eigen 16 moeten staan en op hun kont gaan zitten? Barcelona deed het enige wat je moet doen wanneer iemand met tien man in de eigen 16 meter staat: proberen te scoren. Hoef je (voor de 100e keer) geen rocket scientist voor te zijn 
Real is hier echt kansloos bezig. Bayern verdient het in ieder geval over twee wedstrijden om door te gaan. Het is zielig om te zien hoe een elftal als Madrid er zo weinig van bakt.
Ik wil otherfool's mening wel even horen over de geweldige tactiek van the Special One deze wedstrijd.
Pepe is ook weer kansloos bezig. Oeps, ik kan niemand een kaart aannaaien dus ik sta toch maar op na het janken.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Blablabla. Had Barcelona dan allemaal in de eigen 16 moeten staan en op hun kont gaan zitten? Barcelona deed het enige wat je moet doen wanneer iemand met tien man in de eigen 16 meter staat, proberen te scoren. Hoef je (voor de 100e keer) geen rocket scientist voor te zijn 
Real is hier echt kansloos bezig. Bayern verdient het in ieder geval over twee wedstrijden om door te gaan. Het is zielig om te zien hoe een elftal als Madrid er zo weinig van bakt.
Ik wil otherfool's mening wel even horen over de geweldige tactiek van the Special One deze wedstrijd.
Pepe is ook weer uberkansloos bezig. Oeps, ik kan niemand een kaart aannaaien dus ik sta toch maar op na het janken.
Otherfool hoor je alleen als hij eenzijdig mag zeuren, niet als zijn ploegjes, spelertjes of coaches eens gekke dingen doen. Wat bij dit Madrid vrij vaak is.
Die Pepe net ook weer 
Pff Bayern maak die goal toch!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Barca speelt altijd ditzelfde spelletje. Gewoon saai om naar te kijken. Nu ze eens niet winnen ga je plots de tegenstander de schuld geven. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien is het nationaal ballet wat voor je.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hetzelfde spelletje? Elke ploeg speelt over het algemeen hetzelfde spelletje als wat ze normaal spelen. Non-argument eerste klas.
Je hebt een hekel aan Barcelona, zeg dat dan gewoon. Niet continu de ploeg kwalijk gaan nemen omdat ze proberen te voetballen/scoren/domineren. Je kan moeilijk van ze gaan verlangen dat ze achterover gaan hangen terwijl ze dit voetballend vermogen hebben.
Iets wat ik Madrid op dit moment wel zie doen overigens. Daarom heb ik daar ook geen sympathie voor met deze trainer.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Bayern stukken beter. Ze verdienen het. Zeker over twee wedstrijden
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Real is gewoon een counterploeg in dit soort wedstrijden, valt me al 2 jaar op. Spelen niet op balbezit, maar komen er wel razendsnel uit. Dat zei ik een tijd terug al, maar toen vonden een paar dat ik onzin lulde.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
haha Barcelonaboys die opeens zeuren over aanstellen en kaarten aansmeren.
Verlenging, mooi.. Durf m'n geld er niet op te zetten. Bayern blijkt weer een uitstekende ploeg te hebben, maar 1 witte flitscounter en het is ook over.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verlenging. Leuke pot. Bayern beter en verdient te winnen. Real ook erg mager vandaag op de eerste 20 minuten na.
Mochten ze er nu uitvliegen, kunnen ze volgende week beginnen met het aflossen van de belastingschuld van ruim 6 miljoen. Die zien we dan voorlopig niet terug, evenals Barca.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Misschien is het nationaal ballet wat voor je.
Misschien kun jij voortaan beter afstemmen op cagefight.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Real is gewoon een counterploeg in dit soort wedstrijden, valt me al 2 jaar op. Spelen niet op balbezit, maar komen er wel razendsnel uit. Dat zei ik een tijd terug al, maar toen vonden een paar dat ik onzin lulde.
Het is zelfs een matige counterploeg.. Bayern is evident de sympathiekste ploeg hier.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hetzelfde spelletje? Elke ploeg speelt over het algemeen hetzelfde spelletje als wat ze normaal spelen. Non-argument eerste klas.
Je hebt een hekel aan Barcelona, zeg dat dan gewoon. Niet continu de ploeg kwalijk gaan nemen omdat ze proberen te voetballen/scoren/domineren. Je kan moeilijk van ze gaan verlangen dat ze achterover gaan hangen terwijl ze dit voetballend vermogen hebben.
Iets wat ik Madrid op dit moment wel zie doen overigens. Daarom heb ik daar ook geen sympathie voor met deze trainer.
Nee, het is juist een argument. Ze spelenaltijd hetzelfde spelletje. Saai rondo voetbal. Te veel talent en techniek is ook niet alles. Gevalletje van overdaad schaadt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
haha Barcelonaboys die opeens zeuren over aanstellen en kaarten aansmeren.
Verlenging, mooi.. Durf m'n geld er niet op te zetten. Bayern blijkt weer een uitstekende ploeg te hebben, maar 1 witte flitscounter en het is ook over.
Ik zou het anders zeggen, bij Barcelona weten we het wel, maar die Barca haters die dat steeds roepen mogen ook wel eens bij hun eigen ploeg kijken. Zo'n Ronaldo of Pepe stelt zich minstens zo vaak aan.
Overigens is het met 1 witte counter niet voorbij. Met 1 Bayern goal erbij is Bayern dan alsnog door.
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
Real speelt de hele pot al alsof de 1ste de beste competitiewedstrijd speelt, pffff, om gek van te worden. Totaal geen bezieling, volstrekt onnodig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is zelfs een matige counterploeg.. Bayern is evident de sympathiekste ploeg hier.
Je bent over de 0-8 heen? En dat uitgerekend op zijn verjaardag.:P
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het anders zeggen, bij Barcelona weten we het wel, maar die Barca haters die dat steeds roepen mogen ook wel eens bij hun eigen ploeg kijken. Zo'n Ronaldo of Pepe stelt zich minstens zo vaak aan.
Overigens is het met 1 witte counter niet voorbij. Met 1 Bayern goal erbij is Bayern dan alsnog door.
Mijn eigen ploeg speelt zondag pas weer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha ja die 0-8, doet me nog pijn. Weet nog als de dag van gister dat ik erbij was

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Dat is het probleem ook, overal gebeurt het. Maar bij Barcelona moeten ze ook een argument vinden om ze te haten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.