- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Ach, dat doen ze hier nooit. Tenzij er ergens fenomenaal is gevoetbald(wat ook niet is gebeurd). Gisteravond heb ik ze ook amper iets over Dortmund horen zeggen volgens mij. Andere competities worden gewoon amper behandeld in Nederland. Bij VI niet, bij SV niet. Enkel wat losse duels(van buitenlandse clubs waar Nederlanders spelen) of snelle beelden tussendoor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het is het bekende riedeltje weer. Manolev (terecht) weer aangepakt, McClaren is een idioot, dikke Boskamp, cd'tje, waardeloze eredivisie, jasje van Kraay. Genee valt veels te veel terug op de schijtlolligheden.
Een beetje meer afwisseling zou het pogramma goed doen. De competities in Spanje en Duitsland zijn dit weekend beslist, daar mag best wat meer aandacht voor zijn.
Jullie doen net of ze elke uitzending normaal een half uur over buitenlands voetbal praten. Daar wordt vrij weinig over gepraat, uitgezonderd af en toe Barcelona, Inter/Sneijder en Bayern/Robben. Maar ook dan vrij beperkt. Zie dus het probleem niet zo. Om er nu een complot achter te zoeken...niemand daar is Barcelona supporter aan tafel, hoogstens Boskamp. Rene is vaak net zo positief over bv Ozil als Messi.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
De wedstrijd heeft 6,5 minuut stil gelegen dankzij hem. Niks 11 tegen 10
OK, misschien wat te kort door de bocht, ik heb die wedstrijd niet gezien, maar het lijkt me dan ook wel slecht optreden van de scheidsrechter, hij kan een "geblesseerde" speler toch buiten het veld laten behandelen?
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Jullie doen net of ze elke uitzending normaal een half uur over buitenlands voetbal praten. .
Ik zeg dat nergens.
Ik geef alleen aan dat daar in 3 uur tijd per week genoeg tijd voor is als je die 'grappige' dingen achterwege laat.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik zeg dat nergens.
Ik geef alleen aan dat daar in 3 uur tijd per week genoeg tijd voor is als je die 'grappige' dingen achterwege laat.
Focus ligt nu eenmaal op de Eredivisie en randzaken. Maar goed, paar minuten had van mij ook best gemogen. Alleen was het een vrij matige, saaie Clasico waar weinig over te zeggen viel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Iemand die op een minder cynische toon het over Siem/Luuk wilt hebben
?
Alleen was het een vrij matige, saaie Clasico waar weinig over te zeggen viel.
Dus we kunnen het eigenlijk zelf wel invullen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ook Schellevisje meende zeker te weten dat Real het helemaal weg ging geven, die waren zogenaamd compleet van het padje (omdat ze toevallig eens 0-0 tegen Valencia speelden na 10 overwinningen op rij ofzo) en idd dat Barca er met een nulletje of 5 overheen ging knallen.
En Cheque had opeens ook meer aandacht voor Drogba dan voor El Clasico, de druifjes zijn in het Hilversumse nog zuurder dan op dit voetbalforum. En dat, lieve mensen, dat wil wat zeggen.
Mooi heh, Schelvis zag lijkbleek en asgrauw, het haar in de war, dacht dat hij ging flauwvallen.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Het is wat met die spaanse topper of het is heel saai of het ene team schopt op alles wat beweegt en het andere team ligt al op de grond als er na ze gewezen word. Gelukkig heb je van het weekend City vs United.
Overigens had Gijpie wel gelijk over de eredivisie. Het niveau was afgelopen weekend om te huilen. Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar de highlights te bekijken en je hebt alles al gezien.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Overigens had Gijpie wel gelijk over de eredivisie. Het niveau was afgelopen weekend om te huilen. Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar de highlights te bekijken en je hebt alles al gezien.
Huilie huilie omdat het Goddelijke Madrid weinig media-aandacht krijgt in het nietige Nederland, het moet niet gekker worden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zit nu VI terug te kijken, competitievervalsing 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Paar wedstrijden schorsen die idioot..
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
'Ajax profiteert van speelschema' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Weer een gestolen titel dus. Zelden heeft Ajax kunnen imponeren tegen grote tegenstanders. Het is vooral de concurrentie die het laat liggen.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
'Ajax profiteert van speelschema' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Weer een gestolen titel dus. Zelden heeft Ajax kunnen imponeren tegen grote tegenstanders. Het is vooral de concurrentie die het laat liggen.
Gaap.
Huilie huilie!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Ook dat VI daar aandacht aan besteedt is veelzeggend.
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Naomi Watts: volgens geruchten zouden Feyenoord en Atletico M. een samenwerking beginnen. Zou toch mooi zijn.
Had er nog niets van gehoord maar mocht dit op waarheid berusten is dat natuurlijk perfect
.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Zit nu VI terug te kijken, competitievervalsing
Tuurlijk! Het is Ajax dat Dynamo Zagreb omgekocht heeft 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Het nieuws wordt steeds lekkerder:
Feyenoord wil contract El Ahmadi alsnog verlengen | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Feyenoord hoeft geen transfersom te betalen voor Kuyt | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Hoewel het AD meldt dat de voorkeur van Kuijt uitgaat naar het buitenland.
Als het van Geel lukt, is hij nu al een held.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha, mooi joh die frustratie bij een aantal. Verheyen heeft gelijk dat je met minder rust vermoeider bent. Daar had ie geen onderzoek voor nodig gehad. Jammer alleen dat hij verder alles in ons nadeel wil benoemen. Ik had hem ook wel eens een onderzoek willen laten doen naar het idee of Ajax verdiend aan kop staat ondanks een waslijst aan blessures, een interne crisis en CL voetbal. Duels tegen Madrid en Lyon vergen wel wat meer kracht dan potjes tegen de Malmo's, Happoel tel Avivs en Legia Warschau's van deze wereld.
Volgens mij is meneer Verheijen een Feyenoorder als ik de verhalen zo lees.
Blader hier maar eens door de reacties:
'Ajax kampioen door competitievervalsing' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Daar staan een paar hele heldere tussen.
En de column van Kappeuter is ook een aanrader.

PS: Even ingaan op je quote dat Ajax niet kon imponeren tegen grote tegenstanders: 5-1 en 0-5 op Heerenveen. 2-2 en 2-0 op PSV. 1-1 tegen Twente, maar dat had een ruime winst Ajax moeten zijn als de grensrechter een zuivere 2-0 niet had afgefloten. Alleen tegen Feyenoord was het ruk. Tegen AZ speelde Ajax ook 2x gelijk.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dan kon Ajax toch niet imponeren tegen grote tegenstanders? Alleen tegen Heerenveen en PSV thuis - tegen een bijzonder laf PSV - ging het makkelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, en Heerenveen heeft wel heel erg de deur open gezet tegen Ajax, je gaat er bijna gekke dingen van denken.... Zeker gezien de goede transferrealtie tussen beide clubs. Daar wordt constant veel te veel betaald door Ajax......
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dan kon Ajax toch niet imponeren tegen grote tegenstanders? Alleen tegen Heerenveen en PSV thuis - tegen een bijzonder laf PSV - ging het makkelijk.
Valt wel mee. 3x een zege, 5x gelijk en 1 verlies.
Kijk, als we alles af gaan kraken, dan kan ik ook wel zeggen dat de prestatie van Feyenoord niet zo bijzonder is. Zij speelden immers niet eens Europees voetbal dit seizoen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De Ajax bingo wordt nu tegen Ajax ingezet, interessant.
Wel vreemd dat juist de liefhebbers van die bingo nu het hardst roepen dat dit een waanzinnig huilie huilie verhaal van 'de Feyenoorder' Verheyen is. Wat heb je dan zelf de afgelopen jaren gedaan, vraag ik me af. Of moet ik de quotejes over Henk Kesler, de KNVB en het weer er weer bij pakken...
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Valt wel mee. 3x een zege, 5x gelijk en 1 verlies.
Kijk, als we alles af gaan kraken, dan kan ik ook wel zeggen dat de prestatie van Feyenoord niet zo bijzonder is. Zij speelden immers niet eens Europees voetbal dit seizoen.
Imponeren heeft natuurlijk niet alleen met het resultaat te maken (die sowieso niet imponerend is). Het spel van Ajax was vaak erg matig tegen de top 6.
Ik weet niet wat het laatste ermee te maken heeft, maar Feyenoord heeft na RKC de beste prestatie van de Eredivisie geleverd (mochten ze 2e worden).
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
En jij bent wel de laatste die met verwijten moet komen wat betreft discussiëren
Zoals wel vaker zit je er nu ook weer flink naast met je briljante constatering.
Wat heb je dan gisteren hier gezien?
Volgens mij voelt verder zich niemand aangesproken.
Voor mezelf sprekend, waarom zou ik me druk gaan maken over zo'n onderzoek als m'n eigen team al 3 jaar waardeloos presteert in de eindrangschikking waardoor ze zichzelf in zo'n positie plaatsen (actief moeten zijn in de Europa League).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Imponeren heeft natuurlijk niet alleen met het resultaat te maken (die sowieso niet imponerend is). Het spel van Ajax was vaak erg matig tegen de top 6.
Ik weet niet wat het laatste ermee te maken heeft, maar Feyenoord heeft na RKC de beste prestatie van de Eredivisie geleverd (mochten ze 2e worden).
Waarom Feyenoord? Wat ik al zei, zij speelden geen EL en lagen er na 1 ronde beker al uit.
Ik kan wel meer goede prestaties opnoemen. Ajax (kampioen ondanks alle blessures), AZ (ver in Europa), Heerenveen (geweldig gedaan), RKC (spelen voor EL als promovendus) hebben het net als Feyenoord ook erg goed gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.