• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.722 series
  • 35.139 seizoenen
  • 658.808 acteurs
  • 200.866 gebruikers
  • 9.504.171 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

En PSV als er geen winterstop was geweest. Je hoeft niet te reageren hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

En ik brn benieuwd hoe hoog Feyenoord had gestaan als Guidetti zijn shirt had aan gehouden. NOT.

Het IQ is dus ook een beslissende factor geweest in de titelstrijd. Verrassend dat dit ten nadele van Feyenoord zo is gelopen dan

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Joy4ever schreef:

Binnen een half uur al met 3-0 voor tegen AS Roma. Titel komt steeds dichterbij .

En ik wil graag nog een keer benadrukken wat voor ongelofelijk fenomeen Andrea Pirlo is. Wat mij betreft een van de beste voetballers van de afgelopen 10 jaar.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

Kai schreef:

En ik wil graag nog een keer benadrukken wat voor ongelofelijk fenomeen Andrea Pirlo is. Wat mij betreft een van de beste voetballers van de afgelopen 10 jaar.

Absoluut.

Mooie reeks de laatste zes wedstrijden: Fiorentina 0-5, Inter 2-0, Napoli 3-0, Palermo 0-2, Lazio 2-1

en nu Roma 4-0. 18 punten en doelsaldo 16-1.

Resterend programma: Cesena (uit), Novara (uit), Lecce (thuis), Cagliari (uit), Atalanta (thuis).

Milan moet nog op bezoek bij Siena en op de voorlaatste speeldag heb je de Derby della Madonnina.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Van Persie PFA Player of the Year.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Absoluut.

Mooie reeks de laatste zes wedstrijden: Fiorentina 0-5, Inter 2-0, Napoli 3-0, Palermo 0-2, Lazio 2-1

en nu Roma 4-0. 18 punten en doelsaldo 16-1.

Resterend programma: Cesena (uit), Novara (uit), Lecce (thuis), Cagliari (uit), Atalanta (thuis).

Milan moet nog op bezoek bij Siena en op de voorlaatste speeldag heb je de Derby della Madonnina.

Je staat toch 3 punten los en onderling resultaat telt? Ofwel, Milan moet dus 4 punten op jullie in gaan lopen, maar dat lukt ze niet meer natuurlijk. Juventus heeft ook nog niet verloren dit seizoen.

Wel zuur voor Milan dat die onterechte afgekeurde goal van Milan kort terug bij Milan-Juventus nu doorslaggevend is geworden. Ipv 2-0 werd het 1-1.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel zuur voor Milan dat die onterechte afgekeurde goal van Milan kort terug bij Milan-Juventus nu doorslaggevend is geworden. Ipv 2-0 werd het 1-1.

Das waar. Ik baal daar ook wel een beetje van. Een goal is een goal, zo simpel is het. Erg treurig dat binnen het voetbal nog steeds niet de middelen worden aangewend om dit soort fouten uit te sluiten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Das waar. Ik baal daar ook wel een beetje van. Een goal is een goal, zo simpel is het. Erg treurig dat binnen het voetbal nog steeds niet de middelen worden aangewend om dit soort fouten uit te sluiten.

Nou, ik zou daar als ik Juventus fan was niet zo van balen . Lijkt me een verdiende Juventus titel als ik beide teams zo wat volg. Milan is vooral de afgelopen weken door het ijs gezakt. En als je een heel seizoen ongeslagen in de competitie kan blijven (wat lijkt te gebeuren) dan verdien je respect. Maar zo'n arbitrale fout is wel jammer. Was dit seizoen bij Ajax-Twente ook. Wat 2-0 moest zijn werd uituiteindelijk zelfs nog 1-1. Alleen kost het ons gelukkig niet de titel.

Moet zeggen dat ik dit Pirlo en Del Piero wel gun. Die eerste werd niet goed genoeg meer bevonden in Milaan en die 2e moet vertrekken eind dit seizoen (vrij apart overigens, leg die jongen toch nog een jaar vast!) en dan is eindigen met de Scudetto na al die slechte jaren wel mooi natuurlijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Catenaccio Mourinho

Bwahaha met de groeten van de meest scorende ploeg van Europa

Heerlijk die zure druifjes, ik kan niet wachten om die kop van Van Gelder te zien op de Uitzending Gemist. Eerst laat zijn Grote Blonde Leider het kabinet vallen en daarna schiet Real 'ik haat ze' Madrid zichzelf in het Camp Nou naar de vorentscheidung in de titelstrijd.

Naar het schijnt heeft Cheque de hele zondag in zijn Ajax-pyama plaatjes van Abba gedraaid om zich zelf weer op te vrolijken. Misschien ook een tip voor enkelen alhier op dit forum...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bwahaha met de groeten van de meest scorende ploeg van Europa

Heerlijk die zure druifjes, ik kan niet wachten om die kop van Van Gelder te zien op de Uitzending Gemist. Eerst laat zijn Grote Blonde Leider het kabinet vallen en daarna schiet Real 'ik haat ze' Madrid zichzelf in het Camp Nou naar de vorentscheidung in de titelstrijd.

Naar het schijnt heeft Cheque de hele zondag in zijn Ajax-pyama plaatjes van Abba gedraaid om zich zelf weer op te vrolijken. Misschien ook een tip voor enkelen alhier op dit forum...

Je kan er weer een schitterend lulverhaal van maken maar je bent voor eeuwig niet meer serieus te nemen dankzij je Mourinho-van Marwijk geneuzel.

Zal ik je ook een statistiek geven? Oranje scoorde op WK 2010 meer goals dan Spanje.

Ik zit er verder niet mee. Ajax wordt kampioen, meer telt niet. De rest zoekt het maar uit in Europa.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nou, ik zou daar als ik Juventus fan was niet zo van balen .

Beter dan andersom natuurlijk, dus dat Juventus benadeeld zou zijn, maar neemt niet weg dat een geldig doelpunt gewoon moet worden toegekend. Gezond stukje rechtvaardigheidsgevoel.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Lijkt me een verdiende Juventus titel als ik beide teams zo wat volg.

Mochten ze de titel behalen dan is het over het gehele seizoen meer dan verdiend. Langste tijd eerste gestaan en wellicht straks ook nog ongeslagen. Trouwens heeft Juventus van alle Europese topclubs de minste goals hoeven te incasseren. Flikt die Buffon het toch weer op zijn ouwe dag .

Ajax&Litmanen1 schreef:

Moet zeggen dat ik dit Pirlo en Del Piero wel gun. Die eerste werd niet goed genoeg meer bevonden in Milaan en die 2e moet vertrekken eind dit seizoen (vrij apart overigens, leg die jongen toch nog een jaar vast!) en dan is eindigen met de Scudetto na al die slechte jaren wel mooi natuurlijk.

Absoluut! Met name Del Piero gun ik het. Dat ze afscheid van zo een icoon nemen is jammer, dat moment komt altijd te vroeg.. Ik hoop alleen niet dat hij nog een jaartje gaat ballen bij een andere Italiaanse club.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Del Piero dan naar AC Milan

PS: Voetbalzone - Mancini: ?Ik wil Sir Alex alvast feliciteren met zijn seizoen en zijn titel?

Als club moet je die vent per direct ontslaan als je zoiets durft te roepen vlak voor de grote derby. Dit zou hij toch niet menen? Goede motivator ben je dan.

PS2: over arbitrale fouten gesproken...deze kost meteen de landstitel

Voetbalzone - Australische titelstrijd diep in blessuretijd beslist door arbitrale dwaling

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Op zich heeft ie wel gelijk..

Verder best een rukseizoen eigenlijk. Ajax kampioen, Man U kampioen, Olympiakos kampioen .. pffft.

Blij dat Real het seizoen nog een beetje leuk maakt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Op zich heeft ie wel gelijk..

Verder best een rukseizoen eigenlijk. Ajax kampioen, Man U kampioen, Olympiakos kampioen .. pffft.

Blij dat Real het seizoen nog een beetje leuk maakt.

Wie heeft gelijk over wat?

Verder, als City United over een week verslaat, dan is de kans vrij groot dat City 1e wordt. Wat ik niet hoop overigens.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zit er verder niet mee.

Ik merk het

Gelukkig ben je ook nog 'fan' van Manchester en Ajax dus er valt nog genoeg te 'vieren' hoor

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik merk het

Gelukkig ben je ook nog 'fan' van Manchester en Ajax dus er valt nog genoeg te 'vieren' hoor

Nee, serieus. Liever dat Barca het wordt, maar zelfs jij moet ondertussen door hebben dat ik maar 1 club support. De 2e ploeg die ik support is Oranje. De rest niet, voor een aantal heb ik sympathie. Dus nee, ben geen Manchester (welke van de 2...) fan.

Wel mooi dat je altijd je lachwekkende Mourinho top, van Marwijk flop discussie uit de weg gaat, wetende dat Mou soms betonvoetbal speelt waar van Marwijk niet eens aan zou durven te denken.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wie heeft gelijk over wat?

Verder, als City United over een week verslaat, dan is de kans vrij groot dat City 1e wordt. Wat ik niet hoop overigens.

Die kans is helemaal niet zo groot. Mocht City United al verslaan, wat al lastig zat is, dan staat Man U nu nog 3 punten los en hebben ze een veel makkelijkere wedstrijd dan City voor de boeg.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Die kans is helemaal niet zo groot. Mocht City United al verslaan, wat al lastig zat is, dan staat Man U nu nog 3 punten los en hebben ze een veel makkelijkere wedstrijd dan City voor de boeg.

Gat is toch nu 3 punten? Bij winst City 0 en dan City op 1 door het doelsaldo? De rest kunnen zij ook winnen.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gat is toch nu 3 punten? Bij winst City 0 en dan City op 1 door het doelsaldo? De rest kunnen zij ook winnen.

Precies. Man City heeft alles in eigen hand.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Neymar .

schram101

• 16766 berichten
  • 2379 stemmen

Zit even de uitzending van VI terug te kijken maar wat onzin over Luuk de Jong zeg..

Siem is beter zegt De Kromme

stinissen (crew films & series)

• 23952 berichten
  • 77826 stemmen

En ding had die kromme wel gelijk in Luuk kan een beetje koppen en Siem helemaal niet het is 95% altijd over.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Siem heeft een prima kopbal, ondanks dat Luuk dat nog beter kan.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Joy4ever schreef:

Precies. Man City heeft alles in eigen hand.

Ik dacht dat het doelsaldo 2 goals meer was voor Man City. De wedstrijd komende maandag zal een thriller worden. Daarna moet City nog voetballen tegen Newcastle en QPR. Man United tegen Swansea en Sunderland. Alles is mogelijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ohohoh wat zouden die aanvallers toch graag willen blijven om onder Van Basten te trainen

Voetbalzone - Assaidi wil ook vertrekken: 'Ik word niet beter als ik hier blijf'

De quote van Assaidi is wel een waarheid als een koe natuurlijk met maffe Marco aan het roer...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ohohoh wat zouden die aanvallers toch graag willen blijven om onder Van Basten te trainen

Voetbalzone - Assaidi wil ook vertrekken: 'Ik word niet beter als ik hier blijf'

De quote van Assaidi is wel een waarheid als een koe natuurlijk met maffe Marco aan het roer...

Dat heeft natuurlijk geen zak met van Basten te maken, maar dat weet je zelf ook wel.

Ze hebben de leeftijd dat ze naar een topclub kunnen en moeten gezien hun kwaliteiten.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

Jose Mourinho... er zijn gewoon geen woorden meer om dit genie te beschrijven. In het hol van de leeuw, van 'het beste team ter wereld', de winst en daarmee vrijwel zeker de titel pakken. Deze man kan alles. Haal hem morgen naar het Catshuis en er is nooit een crisis geweest. Jose Mourinho, hij is de grootste, hij is de beste, hij is The Special One.

En dan Ronaldo uiteraard weer met de winnende, 42 - 41

Eerst de CL-finale nog. Wint Barca die, dan zijn ze de laatst lachenden.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

Neymar .

(embed)

Wat een heerlijke speler toch...

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Balen van het late verlies van Twente en PSV. Mooi dat Heerenveen gelijk speelt en Feyenoord makkelijk de 3 punten meeneemt vanuit Den Haag.

Feyenoord heeft nu wel een lastig programma. Van AZ moet er zeker gewonnen worden. In Heerenveen zie ik Feyenoord niet winnen. Zul je ook nog 'ns zien dat Hercles een puntje pakt in de Kuip.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Neymar .

(embed)

Past perfect bij Barca, heeft ook al last van de vallende ziekte....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.