• 17.787 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.711 series
  • 35.107 seizoenen
  • 658.759 acteurs
  • 200.854 gebruikers
  • 9.502.890 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Reinbo schreef:

Die scheids kan echt niet. 2keer rood en een pingel (of2) niet gegeven...

Ik vond het erger toen hij geen hoekschop gaf in 2010.

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

Uiteraard slaan bij Real de stoppen weer eens door als ze verliezen. Stelletje losers!

Verder wel een leuke wedstrijd. Ik heb mij alleen lopen ergeren aan non - voetballer Di Maria, constant ging hij op de grond liggen of lopen mekkeren. Bah!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vond het erger toen hij geen hoekschop gaf in 2010.

Nee, Rico! Nee! Niet weer die discussie aanzwengelen .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Benzema en de keeper Casillias heb ik geen hekel aan, maar dan wordt het lang nadenken. Bah wat een nare mannetjes 1 voor 1.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4804 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Verder wel een leuke wedstrijd. Ik heb mij alleen lopen ergeren aan non - voetballer Di Maria, constant ging hij op de grond liggen of lopen mekkeren. Bah!

Ribery kan er anders ook wat van. Laat zich ook ontzettend vaak vallen gevolgd door overdreven gekerm. Van Di Maria is me dat niet echt opgevallen, vind het wel een leuke speler.

Matige match verder met een zwak Real en een matig Bayern. Verdiende overwinning toch uiteindelijk. En Webb floot wel ontzettend vaak verkeerd, zelfs aan beide kanten (maar Bayern werd natuurlijk veel meer benadeeld; moesten 2 penalty's hebben gekregen). CL onwaardig zo een scheidsrechter.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Otherfool heeft dit volgensmij als een van de weinige goed voorspelt in het Champions League toto. Erg knap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real is iig al goed warm gedraaid voor Zaterdag. Zal wel weer een slagveld worden .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Voor mijn toto was de late 2-1 wel kut, ik had 1-1

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, Rico! Nee! Niet weer die discussie aanzwengelen .

Hehe. Nee hoor, ben er al bijna overheen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor mijn toto was de late 2-1 wel kut, ik had 1-1

Troost: ik ook...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Troost: ik ook...

Ook hier de Ajax-Feyenoord stand, ik kijk niet omlaag op de ranglijst

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Heeft Ronaldo ook last van zijn armen? Heb hem alleen maar met zijn handen in de lucht zien zwaaien.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Deze pot past wel bij dit CL seizoen. Teleurstellend.

Eens. Was eigenlijk weet niet heel bijzonder dit, al heb ik minder leuke potten gezien dit jaar.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Dat uit tenue is echt verschrikkelijk. Die kraag bij dat uitshirt, wat moet dat in godsnaam voorstellen? Hecht er gelijk oorwarmers aan vast zou ik zeggen. Dat ze zoiets op de markt durven te brengen. Vlaar heeft trouwens ook geen goed lichaam voor zo'n presentatie. Thuisshirt ziet er beter uit, voor zover je dat kan zeggen bij een Feyenoord shirt

Daarnaast, wie heeft die video gemaakt? Wat een amateuristisch gedoe zeg.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1891 stemmen

Het thuis shirt vind ik erg fraai. Uit shirts zijn in de regel lelijk. Helemaal met zo een kraag .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Terwijl die kraag juist wel iets Italiaans heeft, Joy.

Schitterende shirts, vooral het thuisshirt. Alleen jammer van de grote sponsornaam, maar goed, als ze maar genoeg betalen.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Zo zie je maar weer met hoe weinig ze tevreden zijn in Rotterdam Moet inderdaad aan die voetbalsjaals denken die veel Italiaantjes altijd dragen wanneer het koud is.

Wat is dat lullige sterretje trouwens boven het logo?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vind het uitshirt schitterend maar het kraagje verpest veel. Het thuisshirt is gewoon de mooiste in de Eredivisie uiteraard .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

Zo zie je maar weer met hoe weinig ze tevreden zijn in Rotterdam Moet inderdaad aan die voetbalsjaals denken die veel Italiaantjes altijd dragen wanneer het koud is.

Wat is dat lullige sterretje trouwens boven het logo?

Jij vindt de shirts prachtig en Vlaar een lekker ding, maar je zou het alleen nooit toegeven.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bayern, tof ploegje. En die flank Lahm - Robben is natuurlijk geweldig

Verdiende overwinning, al vond ik Real zeker niet slecht. Vond hun geschop overingens nog best meevallen, ik heb ze al erger bezig gezien.

Blijf nog steeds hopen op een finale Bayern - Barcelona.

Hopelijk krijgt Chelsea flink op z'n donder vanavond (blijf het jammer vinden dat ze Napoli eruit gekegeld hebben)

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

jordandejong schreef:

Otherfool heeft dit volgensmij als een van de weinige goed voorspelt in het Champions League toto. Erg knap.

en ik

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Verdiende overwinning, al vond ik Real zeker niet slecht. Vond hun geschop overingens nog best meevallen, ik heb ze al erger bezig gezien.

Alleen al dat je dit kunt / moet zeggen, zegt toch al genoeg ...

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Thuisshirt is prachtig, uitshirt is iets minder mooi maar niet storend.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13147 stemmen

Het blijft ongelooflijk wat voor een hoop nichten er in die topclubs rondlopen. Zowel aan de kant van Bayern (Ribery) als Madrid een hoop theatrale onzin die een topmatch onwaardig is.

Ook die keepers/verdedigers trouwens. Eerste reactie bij een goal is gewoon de handjes in de lucht te steken en meteen naar de grensrechter kijken, zelfs al is er helemaal niks aan de hand. Vervelende mentaliteit.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Onderhond schreef:

Het blijft ongelooflijk wat voor een hoop nichten er in die topclubs rondlopen. Zowel aan de kant van Bayern (Ribery) als Madrid een hoop theatrale onzin die een topmatch onwaardig is.

Ook die keepers/verdedigers trouwens. Eerste reactie bij een goal is gewoon de handjes in de lucht te steken en meteen naar de grensrehter kijken, zelfs al is er helemaal niks aan de hand. Vervelende mentaliteit.

Totaal mee eens!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Alleen al dat je dit kunt / moet zeggen, zegt toch al genoeg ...

Ja goed, daat zegt inderdaad al genoeg. Maar als ik sommige reacties hier lees kan Real niets anders dan schoppen, en da's ook overdreven, me dunkt.

Denk dat dit weekend wel een stuk erger zal worden.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Erg mooie shirts van Feyenoord. Thuisshirt traditioneel en ook lekker zo houden. Vind het uitshirt ook wel erg mooi. Mooie kleur, en beter dan dat niets zeggende uitshirt dat we nu hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Thuisshirt mooi, uitshirt spuuglelijk. Wil ik nog niet dood in gevonden worden. Sinds 2004/2005 geen mooi uitshirt meer gehad .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Behalve die kraag is het toch een mooi shirt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.