- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Esteban
Voetbalzone - Esteban gelooft nog in titel en laat nummer 1 op zijn hoofd zetten
En dan zo'n megablunder maken 
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Kuipers 
Edit: Altidore wordt weer teveel ruimte gegeven om uit te halen, net als Duits woensdag.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik schrik er nog steeds wekelijks van... wat is die Wijnaldum een verdomd drama zeg
Dat is gewoon...gewoon...onvoorstelbaar.
Edit: Wow.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Goeiedag wat een wonderschone goal van Altidore 
(ben er alleen niet zo blij mee)
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Bah, ik word een beetje onpasselijk van al die blije smileys hier(ook al gaat het over iets anders) vlak nadat ik zo'n filmpje zie waarin iemand dood neervalt op het veld..
Verschrikkelijke beelden 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bah, ik word een beetje onpasselijk van al die blije smileys hier(ook al gaat het over iets anders) vlak nadat ik zo'n filmpje zie waarin iemand dood neervalt op het veld..
Verschrikkelijke beelden
Rare link leg jij....heeft natuurlijk niks met desrespectvol gedrag richting die overleden jongen te maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had het filmpje nog niet eens bekeken. Kan het wel invullen hoe het eruit ziet, en daar heb ik echt geen trek in.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Ik heb totaal geen recht van spreken hier thuis op de bank maar je wordt toch doodziek van dat verwende publiek dat al gaat fluiten als er te lang gewacht wordt met een ingooi.
Edit: Sjeezus, AZ geoefend op afwerken deze week?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wow, wereldgoal van Beerens. Damn.
Het is wel typisch, beetje tegenslag en PSV helemaal van slag. Speelden 20 minuten prima. Na de 1-1 had AZ nog wel 2, 3 kansen op een 2e goal. En die viel ook. Wederom snel na de eerste goal.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Pffff, echt verschrikkelijk dit. Maar wel bewonderenswaardig.
Aan PSV heb je nooit iets 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Pffff, echt verschrikkelijk dit. Maar wel bewonderenswaardig.
Aan PSV heb je nooit iets
Hehe idem. Ben ik 1x in mijn leven voor PSV, weten ze me opnieuw teleur te stellen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk om PSV dadelijk zesde te zien staan, maar heb liever AZ op 6 punten achterstand na dit weekend 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik schrik er nog steeds wekelijks van... wat is die Wijnaldum een verdomd drama zeg
Dat is gewoon...gewoon...onvoorstelbaar..
Idd, en echt totáál geen sfeer. Ik ben de teleurstelling iig al voorbij, het is verschrikkelijk maar ga me er niet meer druk om maken.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Quote de verkeerde, maar bedoelde depri83 die het over het publiek heeft
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Rare link leg jij....heeft natuurlijk niks met desrespectvol gedrag richting die overleden jongen te maken.
Weet ik, maar ik kijk net dat filmpje en ik kijk ff verder en ik zie eigenlijk alleen maar blij mensen
Is verder geen aanval of zo, vind het alleen verkeerd overkomen qua timing. Eerlijk gezegd boeide het me ook geen fuck wat iedereen daarna over PSV-Twente te melden had.
mikey
-
- 29048 berichten
- 5210 stemmen
slonge jonge wat een suffe club is dat psv.. kunnen ze dan helemaal niets??
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Wow, wereldgoal van Beerens. Damn.
Het is wel typisch, beetje tegenslag en PSV helemaal van slag. Speelden 20 minuten prima. Na de 1-1 had AZ nog wel 2, 3 kansen op een 2e goal. En die viel ook. Wederom snel na de eerste goal.
PSV heeft veel meer van dat soort schietkansen gehad maar als AZ er 2 wereldballen inschiet, tja...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Tot aan de 1-1 is PSV gewoon beter. Schiet die Altidore er ineens zo'n bal in.
Kan overigens ook daarna niet zeggen dat ik PSV minder vind. Alleen Beerens schiet een wereldbal erin waar Willems en Lens stuiten op Esteban.
Nee hier zit zeker meer in
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV heeft veel meer van dat soort schietkansen gehad maar als AZ er 2 wereldballen inschiet, tja...
Net zoals Duits afgelopen weekend. Je zou toch denken dat ze geleerd hebben om korter te dekken rond de 2e lijn.
Dan kun je inderdaad praten wat je wilt als je dit soort fouten niet aanpakt.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Verschrikkelijke beelden
Verschrikkelijke beelden ja. Lekker belangrijk is voetbal dan nog... (het blijft de belangrijkste bijzaak).
Maar goed, dit soort dingen gebeuren wel iedere seconde van de dag, helaas.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gaat er meer om dat PSV goed speelt en dan plots het helemaal kwijt is. Dan valt de 1-1 en dan recht PSV nooit de rug, maar breken ze. De 1-2 was ook geen verrassing daarna.
PSV publiek is wel intens treurig trouwens. Mensen zeurden daar jaren bij Ajax over, maar PSV is echt de overtreffende trap. Daar waar bij Ajax al jaren weer een goede sfeer heerst. Waar is de aanmoediging? Ik hoor alleen Kuipers Kuipers je moeder is een hoer.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Ik vraag me af in hoeverre het breken is als je tegen AZ voetbalt en zij die wereldballen erin knallen.
Mentaal is PSV inderdaad niet de sterkste maar het is in mijn ogen meer een kwestie van te graag het goed willen maken en daardoor uit positie gaan lopen/ dingen gaan doen die je niet moet doen (hoewel dat in feite ook een mentaal verhaal is).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vraag me af in hoeverre het breken is als je tegen AZ voetbalt en zij die wereldballen erin knallen.
Mentaal is PSV inderdaad niet de sterkste maar het is in mijn ogen meer een kwestie van te graag het goed willen maken en daardoor uit positie gaan lopen/ dingen gaan doen die je niet moet doen (hoewel dat in feite ook een mentaal verhaal is).
Nouja, zie AZ. Altijd als zij achter komen rechten ze wel de rug. PSV faalt opzichtig, terwijl dat niet nodig is want ze doen niet voor AZ onder. En 2 wereldgoals is pech hebben maar zo opzichtig instorten niet. Dat doet PSV al maanden.
PS: Spelersbus NAC is tegen Twente stadion aangereden 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Heerenveen achter.
PSV achter.
Feyenoord voor.
Het gaat niet verkeerd vanavond.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lens schiet de bal letterlijk in het dak van het stadion 
En Lensie met 2-2 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Beter wordt er nu afgefloten. Gunstig voor Ajax wanneer er gelijk wordt gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wedstrijd duurt 90 minuten en geen 83. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wedstrijd duurt 90 minuten en geen 83.
Nicolage Cruijff! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.