- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet voor Sporting, voor het Portugese voetbal 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt mij wel maar heb het idee dat alles behalve CL een flinke aderlating is.
Ja, want in Valencia hebben ze ook sl drie van die cups in de kast staan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, Valencia is in dat geval net het Nederlands elftal, enorm veel talent voor het verliezen van finales.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Zoals al meermaals voorspeld AZ geen schijn van kans tegen Valencia. Volkomen begrijpelijk want dat is verschil tussen een Europese topploeg en een topper uit Nederland die uit Europees sowieso al hele seizoen enorm kwetsbaar is.
Toch een uitstekend Europees jaar voor AZ jammer dat ze uitgerekend Valencia moesten treffen.
Wordt trouwens wel echt een Spaans feestje. 3 van de 4 halve finalisten uit Spanje. Vooral Atletico - Valencia kon nog wel eens een spannende en leuke pot worden
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, Valencia is in dat geval net het Nederlands elftal, enorm veel talent voor het verliezen van finales.
Nederlands elftal trekt ook verl meer publiek.
I rest my case. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Ligt toch ook wel aan Valencia, bij Bilbao schenen er dik 40.000 man te zitten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verder is het natuurlijk enorm sneu dat de failliete Spaanse overheid wel 100-den miljoenen aan een sport gerft, die niet eens echt leeft onder de bevolking, terwijl 1 op de 5 werkloos thuis zit.... Lekker houdbaar model.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
.
Ligt toch ook wel aan Valencia,.
Dat is nu exact het punt dat we je al twee weken aan je verstand proberen te krijgen. Duh! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal bij meer clubs zijn die structureel in de CL te vinden zijn. Begrijpelijk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dan was dat cynisme van je niet bijzonder geslaagd hoor 
Misschien dat je eerst eens fatsoenlijk moet leren kijken naar de televisie en niet alleen je eigen autistische wereldje moet volgen en dan zal je zien dat alle commentaar op de wedstrijden gegeven wordt vanuit het oogpunt van Barcelona.
Bijzonder frustrerend voor zowel de fan van de tegenstander, alsook de neutrale voetbalkijker.
Mensen die in hun zetel thuis zitten, mogen gerust kwijlen op het spel van Barça. Van commentatoren verwacht ik echter toch wat meer professionalisme.
Jouw blik hierin vindt ik overigens net zomin van objectiviteit getuigen als "die commentatoren" anders.. het lijkt me dat een deel daarvan gewoon zijn ogen uitkijkt bij het wonderschone spel van Barca. Wat is daar raar of kwijlerig aan, tenzij je een hater van die club bent? Je kunt toch prima objectief liefhebber van hun mooie spel zijn? Dat jij in kampen denkt hoeft nog niet op te gaan voor alle anderen om je heen.. over autistisch wereldje gesproken 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
En beter een nepsupporter dan zo'n treurige geindoctrineerde kerel als jij op dit gebied (als het niet over Ajax gaat ben je best aardig).
Nephater dus 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hopelijk worden die Financial Fair Play regels snel ingevoerd en gaan ze nog een beetje nut hebben.. Ben bang van niet maar dit is ook niet meer leuk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Heeft Bilbao zoveel meer geld dan Schalke dan?
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Zoals al meermaals voorspeld AZ geen schijn van kans tegen Valencia.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Heeft Bilbao zoveel meer geld dan Schalke dan?
Uitzondering die de regel bevestigd.... En het moet zelfs iemand met jouw verstandelijke vermogens op zijn gevallen dat de clubs die in de laatste rondes overblijven meestal ook tot de rijkste behoren. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Normaliter speelt AZ tegen de Graafschap, en een Jordi Alba is natuurlijk een totaal andere klus dan Yuri Rose. Bijna elk doelpunt ontstaat door een fout, argument zie ik dan ook niet zo.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Tadic zegt tegen Fctwentefans.nl persoonlijk rond te zijn met Twente en ook Hans Nijland denkt snel een akkoord met Twente te kunnen sluiten.
Bayern schijnt behoorlijk serieus te zijn voor Chadli, dus ik zou zeggen strik eromheen en weg ermee. Voor een leuk bedrag uiteraard.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tadic > Chadli, FC Twente doet prima zaken op deze manier. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8964 stemmen
Die Kuipers in die Barca - Milan pot
. Roflol!
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Lol. Normaliter speelt AZ tegen de Graafschap, en een Jordi Alba is natuurlijk een totaal andere klus dan Yuri Rose. Bijna elk doelpunt ontstaat door een fout, argument zie ik dan ook niet zo.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Malaga wil Chadli ook hebben. Volgens de Spaanse sportkrant AS hebben ze 10 mill voor hem over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Christian Eriksen op de website van Fifa, slim kereltje en gunt oranje niets op het EK. Niets mis mee.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jammer dit, maar het was een mooi Europees jaar. Nu kijken hoe het seizoen gaat verlopen, kan nog steeds alle kanten op. Maken kans op de titel, maar ook op geen Europees voetbal.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Als je normaliter gewend bent te spelen tegen De Graafschap en dan de wedstrijd erna vol onder druk wordt gezet door Valencia ga je fouten maken. Die fouten worden tegen Rose niet afgestraft, tegen Alba wel. Dat deed PSV en dat deed AZ.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Als je normaliter gewend bent te spelen tegen De Graafschap en dan de wedstrijd erna vol onder druk wordt gezet door Valencia ga je fouten maken. Die fouten worden tegen Rose niet afgestraft, tegen Alba wel. Dat deed PSV en dat deed AZ.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
In mijn ogen een zelfde soort wedstrijd als Ajax-PSV. Valencia zette misschien niet zo hoog druk als Ajax maar gunde AZ geen enkele adempauze waardoor ze niet aan het voetballen toekwamen. Echter Ajax creëerde in de wedstrijd tegen PSV ontzettend weinig kansen waar Valencia gisteren er nog wel meer in had kunnen schieten dan 4. AZ wist eigenlijk maar één kans te creëren (Martens) en was volledig kansloos.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Altidore ging ook alleen op de keeper, maar werd onterecht teruggefloten door de scheidsrechter. Erg jammer was dat.
Verder vond ik het vooral schrijnend dat AZ het telkens toestond dat Valencia haar corners en vrije trappen kort mocht nemen.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Jouw blik hierin vindt ik overigens net zomin van objectiviteit getuigen als "die commentatoren" anders.. het lijkt me dat een deel daarvan gewoon zijn ogen uitkijkt bij het wonderschone spel van Barca. Wat is daar raar of kwijlerig aan, tenzij je een hater van die club bent? Je kunt toch prima objectief liefhebber van hun mooie spel zijn? Dat jij in kampen denkt hoeft nog niet op te gaan voor alle anderen om je heen.. over autistisch wereldje gesproken
Ach ja, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig van Barcelona MOET houden. Dat vind ik nog het ergste. Ik ken meer dan genoeg mensen die het spel van Barcelona ronduit irritant vinden, maar als zij dat zeggen dan is het kot te klein.
Als een Boskamp dan op tv loopt te verkondigen dat mensen die niet houden van het spel van Barcelona 'maar moeten stoppen met het kijken naar voetbal' ,dan vind ik zo'n reactie ongepast en enigszins misselijkmakend. Je hebt het zelf al aangegeven : wie ben jij om te zeggen van welk spel een ander moet houden ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.