- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Al die duizenden Brazilianen die nu in Europa voetballen speelden toentertijd allemaal nog in Brazilië.
Die waren toen toch nog niet geboren ?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dan moet hij dat niet zeggen.
Van Geel: Geen Roda-spelers mee naar Feyenoord - Nederlands voetbal - AD
Nee hij heeft het over spelers die toendertijd transfervrij waren (vorige zomer dus) zoals Kah of Hadouir gelijk meenemen en dat heeft hij ook niet gedaan, nogal een verschil natuurlijk met dat we nu alweer een jaar verder zijn. Dat Vormer bijv in die jaar tijd geen contract verlengt bij Roda is iets tussen Vormer en Roda (wat ook niemand zou verwachten) maar voor hetzelfde geld was er in dat jaar ook een leuk bod uitgebracht op hem door een andere club, in ieder geval nam ie niemand gelijk mee en daardoor de club meteen te verzwakken.
En een onfris persoon tja dat moet je ook zijn in zo'n vak. Als je een slapjanus of goedzak bent krijg je niets voor elkaar, mijn baas is ook onfris
Als je ook ziet hoeveel contractverlengingen hij voor elkaar heeft in zo'n korte tijd, gewoon prima.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vind het ook niet zo gek. Vormer heeft eerst ook met andere clubs gepraat (in welke mate dat ook serieus mag zijn geweest) dan staat het Van Geel ook gewoon vrij met Vormer te onderhandelen.
Maar een glijer blijft het.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
After losing yet another time Real Madrid has requested FIFA for the new rules to play against Barcelona.
- Real Madrid should start with 18 players
- Pepe should have 6 yellow card before he gets Red
- The size of Real Madrid goal must be smaller then Barcelona
- Messi must play with one leg
... - Iniesta en Xavi have to play with blind eye
- Ronaldo must get time in the field to see himself on screen if he looks good
- Ozil and Altintop should be allowed after 80 min to call turkish Army for help.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weet iemand of er nog acties zijn om aan gratis Eredivisie Live te komen? Heb de eerste hele seizoenshelft gratis gekeken, maar kan op dit moment geen actie vinden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
After losing yet another time Real Madrid has requested FIFA for the new rules to play against Barcelona.
- Ozil and Altintop should be allowed after 80 min to call turkish Army for help.
Goh, de term 'flauw' vraagt om een aangescherpte definitie.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vind het ook niet zo gek. Vormer heeft eerst ook met andere clubs gepraat (in welke mate dat ook serieus mag zijn geweest) dan staat het Van Geel ook gewoon vrij met Vormer te onderhandelen.
Maar een glijer blijft het.
Is toch al jaren bekend dat die Martin "Ajax hoeft me niet te bellen" van Geel niet te vertrouwen is?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
B.Mönchengladbach ( altijd makkelijk te typen) staat met 2-0 voor tegen Bayern ( Met Robben)
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
hehe
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Iemand nog VI gezien gister? Ik zonet, schrijnend verhaal van die Sturkenboom bij Ajax, die een medewerkster met kanker op de Toekomst niet door haar man bij de deur mag laten afzetten omdat de man niet voor Ajax werkt. Die vrouw lijkt te worden gepest omdat de Toekomst het gebied van de Cruijff clan is.
Schurkenboom zou de man officieel genoemd moeten worden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als dat verhaal waar is dan is het inderdaad een enorme ....
Ongelooflijk hoe je jezelf in 3 maanden zo voor schut kan zetten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha voor wie echt wil lachen, een heel topic vol mensen uit de voetballerij in aangepaste filmposters 
Footballers at the Movies (A Photoshop Thread) - RedCafe.net

Ik had net tranen van het lachen in mijn ogen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Iemand nog VI gezien gister? Ik zonet, schrijnend verhaal van die Sturkenboom bij Ajax, die een medewerkster met kanker op de Toekomst niet door haar man bij de deur mag laten afzetten omdat de man niet voor Ajax werkt. Die vrouw lijkt te worden gepest omdat de Toekomst het gebied van de Cruijff clan is.
Schurkenboom zou de man officieel genoemd moeten worden.
Was wel even een meedogenloos stukje karaktermoord wat Derksen daar pleegde. Als het waar is heb ik er niet zoveel moeite mee maar als dat niet klopt dan gaat het wel alle perken te buiten. Want die man is voor het leven beschadigd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schurkenboom heeft natuurlijk alle kans om hierop te reageren. Maar ik gok dat Derksen/VI wel de nodige inside information bezitten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat Derksen zo diep in Cruijffs reet zit maakt het wat argwanend, maar neem aan dat zoiets wel rondzingt daar en gecheckt is door z'n journalisten
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Iedereen wil die gasten kwijt, maar ze blijven maar zitten. Kan echt geen andere reden bedenken dan egotripperij, bang voor gezichtsverlies. Hoe krijgen ze het voor elkaar om op bijna elke bestuursfunctie een failure neer te zetten. P&O moet daar ook maar eens ontslagen worden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dit verhaal dat Derksen heeft verteld stond op de dag van het hoger beroep ook op Twitter, alleen wist ik toen niet wat er waar van was. Smerige vent die Sturkenboom, het was al ongelofelijk als je voor Ten Have en co was maar als je hierna nog steeds voor die onbeschofte mensen bent dan is het al helemaal ongelofelijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik had net tranen van het lachen in mijn ogen.
Serieus?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Balen dat Guidetti morgen tegen VVV ontbreekt (40 graden koorts). Hopelijk redt hij Feyenoord - Ajax.
Gehavende ploeg morgen, zonder El Ahmadi, de Vrij en Guidetti.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat is mooi klote. Wie moet ze er dan intrappen? Cisse?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die gaat spelen, maar of hij ze erin gaat trappen... misschien als-ie weer op blote voeten gaat spelen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Geen probleem met Cisse hoor, er zal zondag toch genoeg ruimte liggen. Zolang Guidetti maar tegen Ajax speelt vind ik het goed.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Die Boateng van AC Milan is ook een baasje zeg 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Serieus?
Ja. Er zitten echt geniale filmposters in dat topic. Sommigen zijn echt goed bedacht. En tranen van het lachen was wat overdreven, maar ik heb wel een paar keer goed moeten lachen 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die Boateng van AC Milan is ook een baasje zeg

Ze zit graag bovenop dus daar zal hij die spierblessure niet van opgelopen hebben.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Geen probleem met Cisse hoor, er zal zondag toch genoeg ruimte liggen. Zolang Guidetti maar tegen Ajax speelt vind ik het goed.
Dat laatste is het belangrijkst ja (In de Arena speelde hij niet, maar in de Kuip wordt het een heel andere wedstrijd).
Ennuh... van de 18 keer in Venlo wist Feyenoord er maar 2 te winnen. 
Ik verwacht een gelijkspel: 1-1
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Twente al 5-0 voor tegen RKC. Leuk begin voor McClaren.
En Dempsey vandaag alweer een hattrick gehaald. Wat een held 
Moet zeker een stapje omhoog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.