• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.534 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is toch logisch? Een topclub moet gewoon op 1 staan. Dat Ajax niet op 1 staat is ook slecht.

Totaal niet vergelijkbaar. Je weet waar Juventus vandaan komt?

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

stfuympos schreef:

Het is alleen jammer dat de stadions in italie niet meer vol zitten maar voor de rest nog steeds een groots voetbal land.

.

Komt overigens niet door het gebrek aan motivatie van de supporters en het "zwakke voetbal", maar ook door de vele anti-voetbal maatregelen van de overheid. Zoals de tessera del tifoso, waarbij het voor supporters geen lol meer is om wedstrijden te bezoeken. Iets waar veel moraalridders hier ook naartoe willen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Volgens mij hebben we al zo'n ding toch, de clubcard.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Daar is het nog even een stapje erger

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Vieze overloper. Wat vind jij van zo'n ex-jood in zo'n vies shirtje van jouw club?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Totaal niet vergelijkbaar. Je weet waar Juventus vandaan komt?

Noem ik specifiek Juventus daar? Ik denk dat het budget van Milan en vast ook Inter wel hoger ligt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Vieze overloper. Wat vind jij van zo'n ex-jood in zo'n vies shirtje van jouw club?

Landzaat, de Cler en ga zo maar door. Daar hebben ze jarenlange ervaringen mee.

Vind Goossens verder niet zo bijzonder buiten een prachtige vrije trap.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Inderdaad, Charisteas ook nog. Harry was een gigantisch succes daar Ze zijn er maar al te blij mee!

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Voor wie bekend is met duifmeneer:

Real Madrid doet de duivenman | Internet TV | Sport1.nl

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zat er al aan te komen, nu zeker.

Kampioen maakt 'ie Feyenoord niet, maar een leuke aankoop is het wel.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Je kunt het ook zo zien: deze stap willen ze graag maken, andersom liever niet.

Op Scholten, Gorré, Jansen en nog wat overlopertjes na.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Noem ik specifiek Juventus daar? Ik denk dat het budget van Milan en vast ook Inter wel hoger ligt.

Ik vernam dat je reageerde op Joy4evers Juventus-verhaal. Begrijp anders niet waar je op reageert.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Kampioen maakt 'ie Feyenoord niet, maar een leuke aankoop is het wel.

Goeie voor de breedte, al zou hij zomaar een basisplaats kunnen krijgen volgend jaar bij het eventuele vertrek van El Ahmadi en/of Bakkal.

Feyenoord (van Geel) is goed bezig. Verstandige en weloverwogen "aankopen".

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vormer, Goossens, nu Janmaat nog. En Leo maar roepen dat het zo moeilijk is te shoppen met een lege portemonee. Hup Martin hup!

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Vorig jaar waren ze niet transfervrij, Rein.

Maar goed, ben blij dat die Zuchtenaar weg is.

Zijn belangrijkste taak is een goede spits regelen voor het volgende seizoen. Lijkt me onmogelijk om Guidetti nog een seizoen te huren. Daarnaast benieuwd wat er met El Ahmadi gaat gebeuren. Heeft aankomende zomer nog een contract voor 1 jaar.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind Goossens verder niet zo bijzonder buiten een prachtige vrije trap.

Maak er maar prachtige traptechniek van, met beide benen (voornamelijk links). Daarnaast goed voor de dode spelmomenten, inderdaad.

Verder moet ik het nog zien met Goossens.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je kunt het ook zo zien: deze stap willen ze graag maken, andersom liever niet.

zou het ook doen, ipv spelen in een shirt dat lijkt op een gebruikt maandverbandje

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Martin van Geel en Ronald Koeman. Feyenoord had niet beter kunnen inkopen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Het zit Ajax ook niet echt mee.

Boerrigter er nog een aantal weken uit met een stressfractuur. Het is voor ze te hopen dat het niet zo lang duurt als de stressfractuur van Sigthorson. Ik dacht dat die man na de winterstop wel een keer terug was maar die ligt er ook nog gewoon tot (iig) maart uit.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

zou het ook doen, ipv spelen in een shirt dat lijkt op een gebruikt maandverbandje

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

timbo_ schreef:

Martin van Geel en Ronald Koeman. Feyenoord had niet beter kunnen inkopen

Vergeet Gio en van Gastel niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Het zit Ajax ook niet echt mee.

Boerrigter er nog een aantal weken uit met een stressfractuur. Het is voor ze te hopen dat het niet zo lang duurt als de stressfractuur van Sigthorson. Ik dacht dat die man na de winterstop wel een keer terug was maar die ligt er ook nog gewoon tot (iig) maart uit.

@@@@@@

Hele dikke vloek hier

Nja, Lodeiro dan maar linksbuiten. Alles beter dan die dramatische Ebecilio.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Allebei geen garantie voor succes. Van Geel heeft wel al meermaals bewezen dat hij goed kan inkopen bij clubs met weinig geld en Koeman is de meest succesvolle Nederlandse trainer die op dit moment in Nederland actief is. Tenminste als je overwinteren met Nederlandse clubs in CL als succes interpreteert. Ik doe dat in ieder geval wel.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Nog nooit zo'n zin gehad in VI! Heerlijk! Effe een bakkie halen en koek. Volgende pauze een pilsje. Lekker hoor!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Hehe VI weer terug en dit weekend weer voetbal, eindelijk

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zo'n doosje waar je normaal gesproken de as van je vader in bewaard

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

timbo_ schreef:

Allebei geen garantie voor succes. Van Geel heeft wel al meermaals bewezen dat hij goed kan inkopen bij clubs met weinig geld en Koeman is de meest succesvolle Nederlandse trainer die op dit moment in Nederland actief is. Tenminste als je overwinteren met Nederlandse clubs in CL als succes interpreteert. Ik doe dat in ieder geval wel.

Geen garantie voor succes (is ook lastig, omdat ze aan het begin van hun carrière staan), maar zeker van toegevoegde waarde (op afstand bekeken).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Natuurlijk zijn Van Gastel en Van Bronckhorst bijzonder belangrijk. Verdienen net zo goed alle credits. Van Gastel komt van de A1 en kent alle jongens die nu in Marbella meetrainden en die binnenkort definitief de stap naar Feyenoord één moeten zetten. Hij weet precies wat er aan zit te komen, wat ze kunnen, wat ze (nog) niet kunnen enzovoort. Ook kent hij veel jongens die nu reeds in het eerste spelen. Veel jongens hebben nog onder hem gespeeld. Van Bronckhorst komt net uit het wereldje, staat meer tussen de groep, terwijl Koeman als een soort strenge meester ver daarboven staat en als goede tacticus de ploeg klaarstoomt. Feyenoord presteert niet voor niets zo goed tegen de topclubs; geen club uit de top vijf deed dat beter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Klopt, en vergeet Van Noortwijk niet als stevig bindmiddel

trouwens te hopen dat Koeman een contract tekent en niet dat Van Geel Adriaanse haalt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.