• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.323 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.601 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Bottleneck schreef:

Klopt, en vergeet Van Noortwijk niet als stevig bindmiddel

trouwens te hopen dat Koeman een contract tekent en niet dat Van Geel Adriaanse haalt.

Ik mag hopen dat dat niet gebeurt. Tot op heden maakt Van Geel logische / goede keuzes, en ik zie hem Koeman dan ook wel langer vastleggen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

Klopt, en vergeet Van Noortwijk niet als stevig bindmiddel

trouwens te hopen dat Koeman een contract tekent en niet dat Van Geel Adriaanse haalt.

Gaat wel goed komen, al zal het voor 1 extra jaar gaan.

Volgende stap: Guidetti kopen.

Bakkal is topprioriteit voor van Geel.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - Koeman en Feyenoord gaan verder met 'iets moois'

Voor de Feyenoord supporters onder ons.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Onder ons? Bij Feyenorders gaat het vaker van achteren hoor

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Stop Sturkenboom! - AFCA

Zucht, ik vraag me nog steeds af hoe "bepaalde" mensen hier pro-huidige bestuur kunnen zijn.. Hier word je ook weer zo triest van..

Hier ook de "open brief" dat ter sprake kwam bij VI gisteren.

Open brief Ajax Supporters Delegatie, aan Bestuursraad voorzitter Hennie Henrichs - AFCA

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ik heb hier een paar keer aangegeven dat ik een Feyenoord vlag aan de muur heb hangen. Dat is vanaf vandaag verleden tijd. Een vriend en mede NAC supporter stoorde zich hier al jaren aan en heeft daarom een NAC vlag cadeau gedaan. De Feyenoord vlag geef ik weg aan mijn broer (een typische Feyenoord-teletekst supporter).

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Tja je hebt succes supporters en blijkbaar nu ook supporters voor clubs waar het slecht mee gaat.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat een sympathieke jongen is het toch!

Kijken of ze hem nog kwijt kunnen raken binnen twee weken.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

rep_robert schreef:

Stop Sturkenboom! - AFCA

Zucht, ik vraag me nog steeds af hoe "bepaalde" mensen hier pro-huidige bestuur kunnen zijn.. Hier word je ook weer zo triest van..

Hier ook de "open brief" dat ter sprake kwam bij VI gisteren.

Open brief Ajax Supporters Delegatie, aan Bestuursraad voorzitter Hennie Henrichs - AFCA

Tja, die mensen hebben alles geprobeerd om Cruijff tegen te werken. Ook al is het tegen de regels in. Echt triest dat ze niet gewoon opstappen. Laat Cruijff en co het nou maar doen, dan beoordelen we wel over een jaar of 5 of het heeft gewerkt of niet. Wat er nu al 10 jaar aan de hand is werkt ook niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Wat een sympathieke jongen is het toch!

Kijken of ze hem nog kwijt kunnen raken binnen twee weken.

Jammer dat Ajax niet het geld van Madrid of City heeft, dan hadden ze die kneus gewoon de komende jaren in jong Ajax kunnen laten. Nu moeten we hem wel verkopen, levert veel geld op. Miljoen of 3 aan geld en 1,5 miljoen per jaar aan salaris eraf is veel.

Er gaan trouwens geruchten dat Twente bezig is met oud Barca speler Hleb.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er gaan trouwens geruchten dat Twente bezig is met oud Barca speler Hleb.

Gezien het/de ver/afloop van zijn carrière weet ik niet of hij nog wat kan toevoegen aan Twente.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt, heeft na Arsenal niks meer laten zien. Laatste 4 seizoenen zijn erg kleurloos.

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Aleksandr-Hleb.htm

Hij is vooral nu nog een bekende naam en iemand die misschien nog weer een laatste kunstje kan flikken. Zou het voor de Eredivisie wel leuk vinden, een bekende naam uit het buitenland.

Misschien wil Messi hier nog op zijn 39e spelen

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Hleb was wel een geweldige speler (bij Arsenal). Weinig balverlies, en bijna altijd vooruit voetballend.

Lijkt me nog goed genoeg voor de Eredivisie.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hleb was wel een geweldige speler (bij Arsenal). Weinig balverlies, en bijna altijd vooruit voetballend.

Lijkt me nog goed genoeg voor de Eredivisie.

Waarom? Vanwege vroeger? Vroeger waren Albert Luque, Atouba en Kuffour ook toppers. En toen kwamen ze naar Nederland....

Of kijk bij je eigen club een paar jaar terug. Die grote namen overnemen was wel een groot succes zeg

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ga je Hleb nou vergelijken met die mislukte circusartiesten? (Atouba + Kuffour)

Allen Gio en Makaay waren grote namen. Die hebben het redelijk gedaan, maar wel ondermaats. Eerste seizoenshelft was meer dan prima, maar dat is te weinig. Een KNVB-beker is een te magere oogst.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, Kuffour heeft in totaal 20 minuten voor Ajax gespeeld, na de rust tegen Excelsior meen ik.

Maar als vergelijking klopt het wel. Grote namen die het niet meer konden brengen. Makaay heeft sowieso nooit gefunctioneerd in Feyenoord shirt. Zijn toptijd was voorbij maar ik vond ook dat hij niet zo goed gebruikt werd. Als je hem goed had gelanceerd dan had hij er nationaal zeker wel 20+ kunnen maken.

Het gaat dan ook niet eens om de prijzen (laatste titel Feyenoord is uit 99), maar meer het spel. Je zou verwachten dat je in een ploeg met Gio en Makaay meer klasse zou ontdekken. De klasseringen vielen toch goed tegen.

Maar om het weer tot de discussie te brengen, Hleb zou niet standaard hier een succes zijn vanwege oude glorie. want daar ging het over

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

In het eerste seizoen was Makaay vrij goed, in het eerste seizoenshelft was hij zelfs erg sterk. Daarna o.a. door een blessure wat minder. 2e seizoen 16 goals. Niet slecht, maar niet goed genoeg voor een speler van zijn kaliber. Uiteraard was hij over de top. Hij stond daarnaast vaak buiten de basis, maar dat lag ook aan hemzelf, niet alleen aan de manier van spelen van het gehele team.

Hleb is een veel betere voetballer dan Kuffour en Atouba ooit zijn geweest, en daarnaast een heel andere type. Hleb is pas 30 jaar (waarschijnlijk dacht je dat hij ouder was), dus hoort nog top te zijn. Zou een aanwinst zijn voor Twente, mits hij weer een beetje opbloeid. Hij kan het niet zomaar verleerd zijn.

Klasseringen vielen knap tegen, maar je kunt niet verwachten dat 2 spelers, die over hun top zijn, Feyenoord zomaar kampioen maken (aangevuld met 1 matige en 1 bijzonder slechte verdediger). Bosz dacht dat blijkbaar wel.

Ik zei overigens dat Hleb me wel goed genoeg lijkt voor de Eredivisie.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Hleb met Atouba en Kuffour vergelijken. .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

We (lees: Ajacieden) werden hier allemaal voor gek verklaard, maar Verbeek geeft nu zelf toe dat de rode kaart de aanleiding was het veld te verlaten, of in ieder geval dat het 'veiligheidsargument' als een tang op een varken sloeg:

Als Nijhuis bij #ajaaz geen rood had gegeven en even rust had ingelast, was de bekerwedstrijd mogelijk uitgespeeld, aldus #Verbeek. (bron: Willem Vissers, sportjournalist De Volkskrant)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan nog gewoon ene terechte reden. Dat was te veel waanzin. En dat was niet echt de reden waarom er neuzen voor gek verklaard werden hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

FC Barcelona, they’re the football equivalent of the bloody Roadrunner. We have tried everything, except using explosives, hiding trapdoors in the grass, or dropping anvils on them. Save for the Copa Del Rey final last year, they have made us chase them, while they run by going “mocmoc”.

Verder is het een waardeloos stuk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dan nog gewoon ene terechte reden

Hou toch op NW. Als een 'oneerlijke' beslissing al een terechte reden is om van het veld te stappen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk, en dit was natuurlijk een bijzonder geval. Als je door zelfbescherming rood krijgt (ook al is het volgens de regels) gewoon een terechte beslissing imho.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Einde is zoek als jij ooit plaats neemt op de bank 2 terechte goals afgekeurd? Douchen!

Deal with it..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik was als trainer allang naar de tribune verwezen na die pingelsituatie . Nee, vond dit gewoon terecht en een erg bijzondere situatie. Ik vind het ook belachelijk dat het weer met 0-0 begint hoor.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

We (lees: Ajacieden) werden hier allemaal voor gek verklaard, maar Verbeek geeft nu zelf toe dat de rode kaart de aanleiding was het veld te verlaten, of in ieder geval dat het 'veiligheidsargument' als een tang op een varken sloeg:

Als Nijhuis bij #ajaaz geen rood had gegeven en even rust had ingelast, was de bekerwedstrijd mogelijk uitgespeeld, aldus #Verbeek. (bron: Willem Vissers, sportjournalist De Volkskrant)

Volgens mij erkende iedereen dat wel, hoor. Gewoon slim gehandeld om het op de veiligheidsredenen te gooien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Quido schreef:

Als dat klopt is het oerdom van Verbeek en zou AZ alsnog uit beker gegooid moeten worden.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

"was de bekerwedstrijd mogelijk uitgespeeld."

Je kunt hem nergens op pakken. Zo dom is hij niet.

Verder eens met NW: het is een uitzonderlijk moment.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Haha, ik wist dat dat 'mogelijk' eruit gepikt zou worden. Maar wat ie in ieder geval niet meer recht kan lullen is dat het ze om de veiligheid ging. Ook niet door de toevoeging van het woordje 'mogelijk'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.