- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Eens benieuwd of Telegraaf er nu iets van terugneemt. Acht de kans klein
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Eindelijk gaat AZ met Gert-Jan praten over contract verlenging 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nu officieel 100% zeker, Rene vd Gijp keert maandag terug aan tafel bij VI.
http://www.vi.nl/Radio-item/214225/Van-der-Gijp-is-weer-helemaal-klaar-voor-tvpodium.htm
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Goed nieuws, al ben ik benieuwd voor hoe lang.
Zeker nadat ik het interview met Vd Gijp in VI heb gelezen over hoe dit nou allemaal ontstaan is. Het kwam er eigenlijk op neer dat het uithangen van de clown op televisie hem teveel werd. Zeker ook om dit buiten de uitzendingen om (op straat etc.) ook gewoon vol te houden. Sowieso is hij helemaal niet zo als hij zichzelf op de tv neerzet. Dus ik ben wel benieuwd of hij dat deze keer wel volhoudt en een methode heeft gevonden om daar anders mee om te gaan. Anders is een terugval niet uitgesloten denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft ie toch altijd al gehad dat labiele karakter?
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Dat is waar ja. Dit was niet zijn eerste inzinking dacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Potdorie, ik dacht even dat NW geband of uitgeschreven was zo zonder avatar, maar dat is gelukkig niet zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig? Foutje zeker
. Maar bedankt, flinke avatar crisis op het moment.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig? Foutje zeker
. Maar bedankt, flinke avatar crisis op het moment.
Nee, ik had je wel gemist. Jij bent 1 van de weinige niet-Ajacieden (nja zeg je, volgens mij slaap je in een Ajax pyjama
) die verstandige dingen zegt op zijn tijd, haha.
Neem je toch je Watchmen avatar terug, dat gele ding?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hehe. Nu je het zegt, toch de avatar die ik pver een hele lange periode heb gehad. Goed meedenkwerk, thanks
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niet eens verontwaardiging over mijn Ajax pyjama opmerking. Je stelt me teleur, Naomi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn huis wordt gestukadoord op het moment en mijn collega's die het doen hebben al mijn muren voorlopig even ondergekalkt met Ajax Amsterdam en davidsterren dus ik ben wel wat gewend vandaag
. Maar misschien moet ik wel alles wat met Ajax te maken heeft gaan afzeiken ja
.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Get a room en doe jullie Ajax-pyjamas aan. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Held? Zegt gewoon wat zo ongeveer iedereen zegt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mijn huis wordt gestukadoord op het moment en mijn collega's die het doen hebben al mijn muren voorlopig even ondergekalkt met Ajax Amsterdam en davidsterren dus ik ben wel wat gewend vandaag
. Maar misschien moet ik wel alles wat met Ajax te maken heeft gaan afzeiken ja
.

Krijg je uiteindelijk wit-rood-witte muren?
En dan met 3 grote sterren erop hehe.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Voor de verandering maar weer eens een middagje PL kijken. Beetje jammer dat bijna alle toppers op hetzelfde moment spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Ik ga daarom nergens aan beginnen en mooi wachten tot vanavond Match of the Day. Go Tottenham.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Futbol24 erbij en de afstandsbediening in de aanslag en ik kan alle doelpunten nog in de herhaling bekijken.
Livewedstrijd is inderdaad de Spurs.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Met gemak maar vind niets zo mooi als 's avonds samenvattingen kijken terwijl ik uitslag nog niet weet. Kan geen live wedstrijd tegenop. Jammer genoeg wint mijn nieuwsgierigheid het vaak. Maar vandaag niet!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
net Basel-Feyenoord (3-3) met een microfoon de hele tijd vlakbij Koeman
- Een bal van gvd 3 meter hoog op iemand van 1,50 meter, ben je dan blind
- Bruno jezus wat een drama
- Matthew ga nou naar die donkere!

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Met gemak maar vind niets zo mooi als 's avonds samenvattingen kijken terwijl ik uitslag nog niet weet. Kan geen live wedstrijd tegenop. Jammer genoeg wint mijn nieuwsgierigheid het vaak. Maar vandaag niet!
Dat kan ik echt niet. Sowieso weet ik de uitslagen altijd direct. Met dit tijdperk van internet op pc en mobiel weet je het meestal 99/100 keer voor de tijd al.
Overigens snapte ik je opmerking net niet. Je kijkt nu de Spurs niet omdat ze allemaal tegelijk spelen?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
1-0 zonet voor United door de teruggekeerde Scholes 
Op 1 of andere manier vind ik die Scholes altijd wle een toffe kerel, gun hem dit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Dat kan ik echt niet. Sowieso weet ik de uitslagen altijd direct. Met dit tijdperk van internet op pc en mobiel weet je het meestal 99/100 keer voor de tijd al.
Overigens snapte ik je opmerking net niet. Je kijkt nu de Spurs niet omdat ze allemaal tegelijk spelen?
Ik vind het het ook moeilijk maar wel de mooiste manier van voetbal kijken, of het moet echt om een topwedstrijd gaan. En omdat er zoveel topclubs tegelijk spelen kijk ik vanavond sowieso naar Match of the Day. Daarom sla ik dan Tottenham ook maar over.
Overigens is het inderdaad moeilijk. Zag via twitter alweer ruststanden bij Man Utd en Tottenham langskomen. Maar vanaf nu mij ik twitter dus ook maar even.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als je het toch al weet...
Ongelooflijk dat Spurs achterstaat. Wolves, eigenlijk totaal niet in de wedstrijd geweest, krijgt een onterechte corner en scoort daaruit. Spurs constant in de aanval maar de laatste pass is nog niet secuur genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kijk gewoon een live wedstrijd, dat is nog altijd het leukste.
En de Spurs staan alweer 1-1
Hopelijk winnen ze nog. Het zit er denk ik niet in, maar hopelijk worden ze kampioen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
net Basel-Feyenoord (3-3) met een microfoon de hele tijd vlakbij Koeman
- Een bal van gvd 3 meter hoog op iemand van 1,50 meter, ben je dan blind
- Bruno jezus wat een drama
- Matthew ga nou naar die donkere!
Ik heb het gehoord ja.
Het beeld was zo slecht dat ik geen reet van de wedstrijd kon zien, maar het commentaar maakte het goed. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als iemand Palmeiras-Ajax wil kijken, vanaf 20.00 op Eredivisie Live.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Kijk gewoon een live wedstrijd, dat is nog altijd het leukste.
En de Spurs staan alweer 1-1
Hopelijk winnen ze nog. Het zit er denk ik niet in, maar hopelijk worden ze kampioen.
Het is totaal mislukt. Weet inmiddels praktisch alle uitslagen. Maar live wedstrijden kijken is lang niet het leukste. De gemiddelde voetbalwedstrijd is over negentig minuten namelijk niet om aan te zien tenzij je voor iemand supportert.
Kan daarom ook altijd maar moeilijk begrijpen dat er neutrale voetbalsupporters zijn. Lijkt me verschrikkelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.