• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.926 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.271 acteurs
  • 199.641 gebruikers
  • 9.415.934 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En dan raad ik ook meteen deze (geniale) site aan: http://www.indehekken.nl/

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Indrukwekkende taferelen. Het moet echt wel kippenvel geven voor de spelers van San Lorenzo daar, amai! In een sport als waterpolo had ik dit echt niet verwacht

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je moet eens daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken (of in ieder geval op tv kijken) dan zul je merken dat er constant gezongen wordt door vooral Oost.

Pf ben er vaak zat met Feyenoord geweest maar is me nooit opgevallen..

Jammer ook dat er maar 2 clubs zijn in NL die bij ons de twee uitvakken vol krijgen, Ado en Ajax (voorheen). Nac is helemaal bedroevend, de laatste keer dat ze er waren kon ik het aantal bezoekers tellen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Kijk naar Twente, dat YNWA verneukt. Vind ik vele malen erger.

bij jouw clupje zongen ze ook YNWA waarbij het einde zo raar werd afgebroken..

Sowieso heb ik helemaal niks met die gemaakte tifo sfeertjes tegenwoordig hier ook al sta je 4-0 in eigen huis achter achter. Laatste waar ik dan zin in heb is de blije halfnaakte mongool uit te hangen en gechoreografeerd te springen op trommelgeluidjes

En Lech Poznan is niet zo gek natuurlijk met 8.000 man, je weet ook dat je al met 1.000 een stadion eruit kan zingen, zeker als het bijna 100% gasten zijn tussen de 16 en 40. Uitwedstrijden zijn wat dat betreft beter, en gelukkig komt het nu bij thuiswedstrijden ook weer een beetje terug want dat is de laatste jaren slecht geweest

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Reppie zingt liever You Never Wok Alone.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Maar voor de rest moeten ze het wel bij die twee clubs houden ja.

Haha, wat een onzin. Bepaal jij dat?

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tuurlijk niet, maar ik denk dat het betekent dat er natuurlijk heel wat minder kinderen dan mogelijk komen. Er zijn echt niet veel scholen die zeggen: 'nou, we gaan gewoon lekker naar Ajax' hoor.

http://www.ad.nl/ad/nl/1441...

Loopt blijkbaar storm.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Blijft natuurlijk wel een bezopen regeling.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

merijn82 schreef:

(quote)

http://www.ad.nl/ad/nl/1441...

Loopt blijkbaar storm.

Yup, dat is zeker een leuk resultaat.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

In de categorie aparte carrierewending hebben we deze.

FOKSPORT.nl / Nieuws / Rivaldo vervolgt loopbaan in Angola / FOK!sport - sport.fok.nl

What's next? Messi over 15 jaar naar de competitie van Zambia en Ronaldo naar Pakistan?

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Als iemand je geld wil geven om te voetballen waarom niet?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Update 12 januari 16:57 uur - Ajax zet aanvraag voor kaarten tweede keer stop

Ajax heeft donderdag, iets meer dan anderhalf uur nadat het weer mogelijk was, de aanvraag voor kaarten voor Ajax-AZ weer stopgezet. De Amsterdamse club kon de overweldigende vraag niet meer aan en zette de aanvraag daarom tijdelijk stopt. Rond 15:00 uur was het weer mogelijk tickets te bestellen, maar dat duurde niet lang: de landskampioen communiceert nu dat de aanmeldprocedure ten tweeden malen is stopgezet. "De tienduizend kaarten die vanmiddag beschikbaar werden gesteld waren binnen twintig minuten vergeven. Het totaal aantal bezoekers komt daarmee op dit moment op 24.000", laat Ajax weten.

24.000! En kos maar denken dat het niet te doen was door de tijd van spelen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Aanmelden-Ajax-AZ-wederom-stopgezet.htm

En morgen gaan ze weer verder. Wie weet haal je de 35-40.000 wel dan uiteindelijk.

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Hmm 4000 volwassen mensen erbij.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nieuw verhaal is dat Pato niet wil en dat hij blijft. Door dat besluit heeft Milan zich teruggetrokken uit de race om Tevez. Weird allemaal. Berlusconi zou persoonlijk bevel hebben gegeven Pato niet te verkopen. Niet zo vreemd, wetende dat zijn dochter de vriendin van Pato is.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Dat krijg je als je de dochter van zo'n dwaas grijpt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb die dochter op foto's gezien, geef Pato wel groot gelijk hoor

(afbeelding)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nou, ik weet het niet hoor. Die kaak is wel erg breed, zou haast gaan twijfelen of het wel een vrouw is.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Goossens: 'Transfer naar Feyenoord komt wel goed' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Vormer en Goossens.

Nu het contract van El Ahmadi zien te verlengen, en op zoek naar een nieuwe spits.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

mrmojorisin123 schreef:

Over sfeer gesproken. Nergens kan je nog zo'n clubliefde vinden als bij Lech Poznan. Zelfs de jeugdreeksen worden 'toegejuicht' in grote getale.

Hier een voorbeeldje van Lech Poznan Under-12.

(embed)

Ziet er natuurlijk prachtig uit maar is ook één van de redenen waarom ik niet in stadions kom. Want wordt wel vaak beweerd dat mensen in stadion alles beter zien. Zeker in de sfeervakken zijn er echter veel mensen die alles maar half meekrijgen omdat ze zo druk zijn met sfeer maken. In dit filmpje wordt zelfs helemaal niet op voetbal gereageerd. Wel een groot minpunt. Was in Zuid Afrika op WK ook al zo

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Bij de meeste clubs geldt dat de sfeervakken (onzinnig iets trouwens) ook alleen voor scc houders te bezoeken zijn. Tenzij er een bekerduel of een Europese wedstrijd volgt.

In het stadion zie je wel meer, maar dat is niet per definitie beter. Vind het zelf echter veel leuker om met tienduizenden kameraden die dezelfde beleving hebben als ik te kijken.

Spartaan1986

• 3615 berichten
  • 2176 stemmen

Nog AZ supporters hier? Hoe goed (of slecht) is Toine van Huizen?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Pedo club.

Vereniging Martijn heeft Ajax gevraagd of ze hun jaarlijkse uitje die middag in het stadion mogen houden

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Toine van Huizen is een aardige verdediger die vorig seizoen uitgeleend was aan Telstar.

Heeft niet de potentie om op termijn de plek van dirk marcellis in te nemen. Omdat hij daar wat te druistig is. ( Vooral aanvallend )

Ik zelf zie hem in de toekomst wel voor een NAC ofzo uitkomen.

Voor Sparta is het wel een versterking lijkt mij ( heeft ook aardig wat body )

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Spartaan1986 schreef:

A.s. zaterdag 14:30 in het Kasteel FC Zwolle zien verliezen .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Wordt onderhand een IJsselmeer-gate. Hoe een onzinbericht de rellengeilende Telegraaf haalt en nu is het wachten op populistische kamervragen. Oh die zijn er al

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.