• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.181 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

--------Stekelenburg

Van der Wiel---Heitinga---Mathijsen---Willem

Kuyt ? ----De Jong--Sneijder---- Robben

-----------------VDV----Van Persie

----------------------Hunter----------

Kuyt en Robben hebben een beetje de vroeg storende vleugel-spitsen rol.

Sneijder heeft dan de rol van spelmaker voor de defensie, om dat ook een beetje up-to-date te maken

Ik lees hier opstellingen met 10 spelers en nu ook met 12....

Even ter verduidelijking, er mogen er 11 spelen

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je was toch met mij in gesprek?

En ik hoop dat je me als een mens ziet ja

Ik reageerde nota bene op Rep, waarmee jij je weer eens ging bemoeien.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

happie schreef:

Individuele prestaties heb je niks aan in een collectieve wanprestatie.

Huh? Juist wel, anders blijft er niks over. Robben kan normaliter in 1 actie de wedstrijd doen kantelen, ook al loopt het niet.

In 1988 wonnen we ook door individuele klasse, al was er toen geen sprake van een collectieve wanprestatie.

Het verdedigende blok op het middenveld is een stuk minder dan 2 jaar geleden. Vandaar dat de verdediging ook zo wankelt. Wat ik vaker heb gezegd: als spelers als Heitinga onder druk worden gezet, zijn het maar matige verdedigers.

Tegen Portugal maar eens van eigen kracht uitgaan.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geef nu Narsingh verdorie eens de kans, daar is hij voor meegenomen.

Narsingh is sowieso niet meegenomen voor de basis.

Ik vind wel dat van Marwijk hem vaker in had moeten brengen ipv Kuijt, waar je niets aan hebt als invaller.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

1-1

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie goal. Italie is beter, maar Kroatie is altijd dreigend. Zie ze nog wel 2-1 maken, die Kroaten.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik zou zo spelen:

------------------Stekelenburg------------------

--vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems-

------------de Jong--Sneijder------------------

--Kuyt---------van Persie---------Robben---

-----------------Huntelaar------------------------

Het is eigenlijk triest dat ik Kuyt erin zet, maar het moet maar. Je hebt op dit moment iemand nodig die zich de pleuris werkt voor het elftal, want behalve Sneijder en Huntelaar deed niemand dat gister. Als Kuyt niet werkt kan je Narsingh erin zetten, daarnaast heb je ook nog Van der Vaart op de bank zitten. De verdediging moet echter wel durven doordrukken, want tegen Portugal is het alles of niets. Zelf moet je gewoon met 2 doelpunten verschil winnen en dan maar hopen op een overwinning van Duitsland.

Al wekenlang keihard afzetten tegen Van Persie en vooral Kuijt en nu zet je ze in de basis.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooie goal. Italie is beter, maar Kroatie is altijd dreigend. Zie ze nog wel 2-1 maken, die Kroaten.

Italië beter? In de 2e helft toch zeker niet.

Jammer. Er zat meer in op het einde. Nu wordt kwalificatie wel erg moeilijk door het gelijkspel in Italië-Spanje (natuurlijk de verdienste van Italië). Bij een 1-1 in Kroatië-Spanje ligt Italië er trouwens uit obv van de Fifa-ranking. Salonremise?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Eerste uur was Italie beter, daarna niet meer.

Vertel eens meer van die eventuele remise? Ik las ook al dat Spa-Kro dan 2-2 moet worden om Italie eruit te zetten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

In de veronderstelling dat zowel Spanje als Italië hun matchen tegen Ierland winnen (met hoeveel maakt niks uit):

Spanje-Kroatië: 1-1 (Spa, Ita en Kro allemaal 5 punten en alle onderlinge duels 1-1 dus kijken ze naar de Fifa-ranking waar Italië het laagst staat)

Spanje-Kroatië: 2-2 (Ook iedereen 5 punten maar Spanje en Kroatië hebben meer goals gemaakt dan Italië dus liggen ze er ook uit; bij een 0-0 zouden Italië en Spanje dan weer doorgaan, denk ik toch).

In dat laatste geval zou Italië groepswinnaar zijn door meer doelpunten dan Spa en Kro maar zou Spanje doorgaan ipv Kro door een hogere Fifa-ranking?

Blijft wel vreemd dat ze volledig abstractie maken van het resultaat tegen Ierland?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet echt een geweldige tweede helft, verre van zelfs. Al moet het echte spektakel nog komen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Deze al gezien?

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker ding trouwens, die linke chick. Dat shirt wat ze aan heeft valt wel te verbranden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ondertussen in Gdansk. Lievvv.

(afbeelding)

Ik ga zitten. Veel plezier met deze hogeschoolvoetbal demonstratie allen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Da's weer niet echt een mooie dame...

Spanje wint zo ruim, hoop met mooi voetbal en veel goals.

En dan Spanje-Kroatie 2-2, mag Italie naar huis

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, dat waren 5 spannende minuten bij Spanje

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Beetje jammer dat Torres zo juicht alsof hij de grote, miskende spits is die onterecht kritiek krijgt. Enige zelfkritiek zou de jongen ook sieren. Wees gewoon blij, het ligt heus niet aan het publiek of de media dat hij dr geen reet van heeft gebakken de laatste jaren.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ondertussen in Gdansk. Lievvv.

(afbeelding)

Ik ga zitten. Veel plezier met deze hogeschoolvoetbal demonstratie allen.

Ik neem dat kusje met liefde in ontvangst

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lekker ding trouwens, die linke chick. Dat shirt wat ze aan heeft valt wel te verbranden.

Om daarna te genieten van al het lekkers wat onder het shirt zit

De eerste helft een meer dan prima Italië gezien. Het spel van Pirlo neigde naar perfectie. Balotelli speelde ook verdienstelijk. Mooi om te zien dat hij een soort serene rust uitstraalt. Wel heel erg vervelend dat boe geroep en die oerwoudgeluiden(?) op het moment dat hij aan de bal was. Ik had hem om die reden absoluut een goal gegund. Tweede helft werd Kroatië sterker en was Italië de regie over de wedstrijd een beetje kwijt. Hoewel Italië nog steeds soeverein verdedigde bleek één moment van onachtzaamheid desastreus. Mooie goal van Mandzukic. Het wordt nog een spannende laatste speeldag in Groep C.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima spel weer, maar maak de marge op zijn minst 2 en ga daarna weer lekker verder met gallery play. Qua spelbeeld niets mis maar het training gehalte mag er wel af. Wel een beetje het probleem met een tegenstander die niet wil (en terecht) en een tegenstander waar een overwinning bij voorbaat al vaststaat is lastig. Gewoon weer lekker doorvoetballen en prik er nog één in (liefst meer) en speel dan maar weer verder in de speeltuin.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Spanje begint me wel erg te vervelen. Gigantisch veel balbezit, technisch enorm sterk maar het wordt net als met Barcelona wel eentonig saai. Soms lijkt het of Spanje expres niet op goal schiet omdat ze dat lelijk vinden ofzo. Dit Ierland kan er overigens geen reet van. Wel een sympathiek ploegje incl supporters.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Toeval?

(afbeelding)

Ik denk het niet!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel een sympathiek ploegje incl supporters.

Mooiste was het 'olé' toen ze de bal twee keer naar elkaar over speelden.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Haha, die goal van Silva. Wat is die Given een prutser zeg. Heeft nog niets goeds gedaan dit toernooi. De rest van die verdediging overigens ook niet haha

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

lucdecoster schreef:

Als ik coach was zou ik defensief beginnen tegen Portugal (Portugal zal ook aanvallen) en dan op de counter een doelpunt maken en niet meer het spel maken.

Zit er toch iemand op 1 lijn met Bertje...

Spanje laat ondertussen zien hoe je voetbal speelt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Die rust en kalmte van Silva bij de 2-0

Overigens kan die Given er beter mee stoppen, die maakt zich al 2 duels belachelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Finisterra schreef:

In de veronderstelling dat zowel Spanje als Italië hun matchen tegen Ierland winnen (met hoeveel maakt niks uit):

Spanje-Kroatië: 1-1 (Spa, Ita en Kro allemaal 5 punten en alle onderlinge duels 1-1 dus kijken ze naar de Fifa-ranking waar Italië het laagst staat)

Voordat ze naar de Fifa ranking kijken tellen de wedstrijden tegen Ierland mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.