- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Heb er 0,0% vertrouwen in zondag en twijfel of ik de wedstrijd überhaubt ga kijken. Nederland wint niet en verdiend dat ook niet. Laat Denemarken en de moffen maar doorgaan naar de kwartfinales.
Wat heb ik toch een hekel aan zulke praatjes zeg 
En als ze winnen met 3-1 en Duitsland doet hun plicht lekker meefeesten.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Veel Persie groupies hier zeg! Was natuurlijk niet best als spits. En die kansen die hij miste maakte een echte goalgetter natuurlijk gewoon. Waren dan echt geen wereldgoals geweest.
Toch wel, en hij was sowieso de beste man aan Nederlandse kant natuurlijk met Sneijder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij was meer een aanvallende middenvelder gisteren. We hadden geen diepe spits.
In a nutshell, Bert dacht ook even 4-6-0 te kunnen spelen
. Bert, let maar even op vanavond hoe dat met succes wordt uitgevoerd.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
------------------Stekelenburg------------------
--vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems-
------------de Jong--van der Vaart--------------
--Robben-------Sneijder-------van Persie--
------------------------Huntelaar-----------------
Ik VERWACHT deze opstelling, maar van mij mag Narsingh er ook wel eens in. Slechter dan een Kuyt of Affelay zou het op dit moment niet doen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
viese vuile gore tering lafbek
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar zou je dit soort bewoordingen achterwege kunnen laten?
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Als NL niet doorgaat dan het liefst Portugal
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch wel, en hij was sowieso de beste man aan Nederlandse kant natuurlijk met Sneijder.
Niet mee eens, naast Sneijder wel de beste (of in dit geval minst slechte) en is veelzeggend over hoe dramatisch de rest was. Alleen Sneijder wat mij betreft een voldoende.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
------------de Jong--van der Vaart--------------
--Robben-------Sneijder-------van Persie--
------------------------Huntelaar-----------------
Ik VERWACHT deze opstelling, maar van mij mag Narsingh er ook wel eens in. Slechter dan een Kuyt of Affelay zou het op dit moment niet doen.
Je kunt van der Wiel of Willems er ook gewoon helemaal uitlaten.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat heb ik toch een hekel aan zulke praatjes zeg 
En als ze winnen met 3-1 en Duitsland doet hun plicht lekker meefeesten.
Nou, als Nederland wint feest ik helemaal niet. Heb namelijk een pleures hekel aan dat carnavalspubliek. Ik vind het echt leuk hoor, maar feesten doe ik niet. En ja, ik mag toch zeggen dat ik denk dat Oranje eruit gaat. Als jij denkt van niet, mag jij zeggen waarom wij er niet uitgaan. Want ik heb de laatste 2 wedstrijden alleen maar spelers uit vorm gezien.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Je kunt van der Wiel of Willems er ook gewoon helemaal uitlaten.
Ja, dat kan. Daarom zeg ik ook dat ik die opstelling verwacht. Ik zou wel eens een keer Boulahrouz als rb willen zien.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar zou je dit soort bewoordingen achterwege kunnen laten?
Dat eerste was misschien wat overdreven voor op het internet, dat tweede is toch niks raars aan?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Breaking news! De opstelling van Bert voor de wedstrijd tegen Portugal is al uitgelekt.
-------------Stekelenburg-------------
vdWiel-Heitinga-Mathijsen-Willems
----Boulahrouz-Vlaar-Bouma------
--------van Bommel-de Jong-------
-------------------------------------------
--------------van Persie---------------
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat eerste was misschien wat overdreven voor op het internet, dat tweede is toch niks raars aan?
Test het eens bij een Duitser, dan weet je het.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Test het eens bij een Duitser, dan weet je het.
Sjonge jonge jonge, wat een opschudding omdat ik een Duitser een mof noem.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik zou zo spelen:
------------de Jong--Sneijder------------------
--Kuyt---------van Persie---------Robben---
-----------------Huntelaar------------------------
Het is eigenlijk triest dat ik Kuyt erin zet, maar het moet maar. Je hebt op dit moment iemand nodig die zich de pleuris werkt voor het elftal, want behalve Sneijder en Huntelaar deed niemand dat gister. Als Kuyt niet werkt kan je Narsingh erin zetten, daarnaast heb je ook nog Van der Vaart op de bank zitten. De verdediging moet echter wel durven doordrukken, want tegen Portugal is het alles of niets. Zelf moet je gewoon met 2 doelpunten verschil winnen en dan maar hopen op een overwinning van Duitsland.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Otherfool, waar blijf je .... 
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Otherfool, waar blijf je ....

RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het is toch gewoon een stukje fatsoen? Ik word er ook niet vrolijk van als ik de voortdurend voor kaaskop uitgemaakt word.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het erg vinden als ze mij PSV-er zouden noemen... 
Onderhond
-
- 87646 berichten
- 12945 stemmen
Die eerste kans mocht dan geen intikkertje zijn, voor iemand die als wereldspeler getorpedeerd wordt is het maar een troosteloze poging. Aan de overkant toonde zo'n Gomez wel hoe het moet.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Het is toch gewoon een stukje fatsoen? Ik word er ook niet vrolijk van als ik de voortdurend voor kaaskop uitgemaakt word.
Vind je kaaskop serieus aanstootgevend?
Pfoeeee en het gaat natuurlijk niet over iets "voortdurends" hier. Zonder me verder te bemoeien of het wel of niet kan het woord... al is Chucky wel erg persiemistisch ingesteld.
606
-
- 23882 berichten
- 12299 stemmen
Voetballen moet voortaan maar 20 minuten duren, dan speelt Oranje zeker goed langer gaat niet meer 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vind je kaaskop serieus aanstootgevend?
Pfoeeee en het gaat natuurlijk niet over iets "voortdurends" hier. Zonder me verder te bemoeien of het wel of niet kan het woord... al is Chucky wel erg persiemistisch ingesteld.
Voor het EK had ik er erg veel vertrouwen in. Maar dat vertrouwen is nu gedaald tot onder het vriespunt. Nederland Portugal hou ik op een gelijkspel, Duitsland wint van Denemarken. eindstand,
1. Duitsland - 9 punten
2. Portugal - 4 punten
3. Denemarken - 3 punten
4. Nederland - 1 puntje
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
Wel een voordeel dat Duitsland nog niet geplaatst is en dat ze voor een gelijkspel en overwinning moeten gaan. Denemarken kan weer niet gokken op een gelijk spel.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wel een voordeel dat Duitsland nog niet geplaatst is en dat ze voor een gelijkspel en overwinning moeten gaan. Denemarken kan weer niet gokken op een gelijk spel.
Bij een gelijkspel van Denemarken zou Portugal aan een punt genoeg hebben, dus dat wordt hem niet. Ook Duitsland B kan Denemarken wel pakken. Stel je Klose en Gotze op, ook niet verkeerd.
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
Bij een gelijkspel van Denemarken zou Portugal aan een punt genoeg hebben, dus dat wordt hem niet. Ook Duitsland B kan Denemarken wel pakken. Stel je Klose en Gotze op, ook niet verkeerd.
Daarom kunnen de Denen inderdaad niet gokken op een gelijkspel. Dus Denemarken moet nog voor de overwinning gaan, waardoor Löw misschien niet al teveel mensen rust geeft.
Trouwens een B ploeg opstellen is niet altijd fijn. Vier jaar geleden leverde immers ook niks op tegen Rusland. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Ajax installeert nieuwe RvC: 'Al 16 jaar geen rol meer in Europa, dat kan niet'
Wat een prachtige RvC, 3 zwaargewichten! En mensen die de lijn Cruijff volgen. Wauw, Ajax lijkt weer op koers te komen!
Wel bizar dat we nog steeds geen nieuwe AD hebben.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Over die Duitsers maak ik me niet zoveel zorgen. Die rollen Denemarken wel op.
Dat wij van Portugal winnen lijkt me een groter probleem, laat staan met 2 goals verschil.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Over die Duitsers maak ik me niet zoveel zorgen. Die rollen Denemarken wel op.
Dat wij van Portugal winnen lijkt me een groter probleem, laat staan met 2 goals verschil.
Geef jouw opstelling voor zondag eens, ben benieuwd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.