- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Waarom Strootman in godsnaam? Heeft al een waardeloos seizoen achter de rug
Wat een onzin. Was het 1e seizoenshelft uitstekend. 2e seizoenshelft matig. Het omgekeerde van Vertonghen zeg maar.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik geef eerlijk antwoord, maar ik heb niet de illusie dat je dat begrijpt nee.
Nou, zal het dan nogmaals vragen zodat je het snapt.
Stel dat Huntelaar identiek hetzelfde had gedaan en die kans had gemist, had je hem dan belachelijk gemaakt of niet? En geef eerlijk antwoord, want er is denk ik maar 1 eerlijk antwoord mogelijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onzin. Was het 1e seizoenshelft uitstekend. 2e seizoenshelft matig. Het omgekeerde van Vertonghen zeg maar.
Verschil tussen die 2 is wel aardig hoor. Vertonghen was wisselvallig voor de winter en geweldig na de winter. Strootman was goed voor de winter en heel slecht na de winter.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Precies. Op een gegeven moment zag van Persie zelfs terugzakken op eigen helft. Ik zou als trainer gek worden en zondag zo gaan spelen.
Steek
Boula-Heitinga-Vlaar-Bouma
De Jong
Narsingh-Sneijder-Robben
Luuk-KJH
Blijft toch lachwekkend om je beste voetballer (ook op dit E.K.) - naast Sneijder - Van Persie dus, niet op te stellen. Als spits is hij niet goed momenteel, maar als voetballer wel. Daarom op een andere positie zetten.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Glasgow Rangers na 140 jaar failliet - Goal.com
Jesus 
Erg mooie club, wat beroerd dit zeg....
Inderdaad verschrikkelijk. De mooiste club uit Schotland. Maar wat staat er nou als 7 Schotse premier league clubs er mee akkoord gaan dat Rangers in de Premier League mag blijven? Dus dan is er toch nog hoop, of..?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Verschil tussen die 2 is wel aardig hoor. Vertonghen was wisselvallig voor de winter en geweldig na de winter. Strootman was goed voor de winter en heel slecht na de winter.
Vertonghen was veel bepalender in de 2e helft. Strootman was niet heel slecht, maar matig. Maar iedereen vergeet de eerste seizoenshelft zo makkelijk, daar gaat het om.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad verschrikkelijk. De mooiste club uit Schotland. Maar wat staat er nou als 7 Schotse premier league clubs er mee akkoord gaan dat Rangers in de Premier League mag blijven? Dus dan is er toch nog hoop, of..?
Schijnt dat dit al achterhaald is en dat de degradatie al officieel is. Al zal er vandaag nog wel meer nieuws volgen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Blijft toch lachwekkend om je beste voetballer (ook op dit E.K.) - naast Sneijder - Van Persie dus, niet op te stellen. Als spits is hij niet goed momenteel, maar als voetballer wel. Daarom op een andere positie zetten.
De anti-Van Persie stemming begint opvallend door te slaan bij sommigen. Speelde gister als zo'n beetje de enige een aardige partij.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vertonghen was veel bepalender in de 2e helft. Strootman was niet heel slecht, maar matig. Maar iedereen vergeet de eerste seizoenshelft zo makkelijk, daar gaat het om.
Ik heb een prima geheugen hoor.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nope, niks.
Daarmee is de Schotse competitie ook meteen failliet. Stelde daar al niks voor, maar de 45 Old Firms per seizoen leverden ieder geval nog wat bekendheid en status op.
Mocht Rangers opnieuw beginnen en zouden nog kampioen worden over een paar jaar, hoort die prijs dan bij hun verleden of zou dat landstitel 1 zijn?
Kan me herinneren dat Fiorentina in Italie ook failliet is gegaan een jaar of 5, 6, 7 terug. Die keerden binnen een jaar of 4 alleen wel terug en heten nu ook weer Fiorentina.
Als ze failliet verklaard zijn dan wordt het nieuwe Rangers een compleet nieuwe vereniging dus dan zou dat de 1e prijs zijn.
Fiorentina moest na hun failliet verklaring naam en logo terugkopen op een veiling. Vandaar dat ze na een jaar Florentia Viola weer gewoon Fiorentina mochten heten
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Haha nee, laten we die 1e open kans vooral geen echte kans noemen 
Benieuwd wat je had gezegd als Huntelaar die verpest had.
Mensen zien wel een ding over het hoofd: Van Persie heeft geweldige loopacties. Vernellen op het juiste moment. Hij had makkelijk nog een aantal maal aangespeeld kunnen worden, hij liep vaak erg scherp. Maar Bommel en de Jong kunnen zo'n bal niet eens geven.
Het enige wat Van Persie fout deed bij die eerste kans was dat hij verkeerd timede, waardoor hij niet goed uit kon halen. Was natuurlijk wel een wereldgoal geweest en niet de allermakkelijkste mogelijkheid. Had er wel ingemogen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Mensen die zeggen dat Strootman een enorm slecht seizoen heeft gehad niet.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nope, niks.
Daarmee is de Schotse competitie ook meteen failliet. Stelde daar al niks voor, maar de 45 Old Firms per seizoen leverden ieder geval nog wat bekendheid en status op.
Mocht Rangers opnieuw beginnen en zouden nog kampioen worden over een paar jaar, hoort die prijs dan bij hun verleden of zou dat landstitel 1 zijn?
Kan me herinneren dat Fiorentina in Italie ook failliet is gegaan een jaar of 5, 6, 7 terug. Die keerden binnen een jaar of 4 alleen wel terug en heten nu ook weer Fiorentina.
Ze maken gewoon een doorstart. Dus denk dat het eerder de Fiorentina kant op gaat dan werkelijk waar het complete einde voor Rangers.
Misschien wel wat rigoureuzer (ander stadion etc), maar die doorstart komt er.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mensen zien wel een ding over het hoofd: Van Persie heeft geweldige loopacties. Vernellen op het juiste moment. Hij had makkelijk nog een aantal maal aangespeeld kunnen worden, hij liep vaak erg scherp. Maar Bommel en de Jong kunnen zo'n bal niet eens geven.
Het enige wat Van Persie fout deed bij die eerste kans was dat hij verkeerd timede, waardoor hij niet goed uit kon halen. Was natuurlijk wel een wereldgoal geweest en niet de allermakkelijkste mogelijkheid. Had er wel ingemogen.
Ik zeg dan ook niks over voetballer van Persie, wel over spits van Persie. Met die laatste ben ik klaar. Is al het zoveelste toernooi dat ie er voorin niks van bakt, ongeacht goed spel. Hij had wel 3 of 4 goals dit EK kunnen maken. Het is gewoon een faler. Maar wees niet bang, hij is niet de enige in dit Oranje.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Nou, zal het dan nogmaals vragen zodat je het snapt.
Stel dat Huntelaar identiek hetzelfde had gedaan en die kans had gemist, had je hem dan belachelijk gemaakt of niet? En geef eerlijk antwoord, want er is denk ik maar 1 eerlijk antwoord mogelijk.
Dan zal ik nogmaals antwoorden. Huntelaar heeft totaal niet de motoriek om die bal zo vol in de loop aan te nemen, laat staan hem ook nog te raken. Dat zou echt een wereldgoal zijn geweest.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mensen die zeggen dat Strootman een enorm slecht seizoen heeft gehad niet.
En waar zeg ik dat zijn hele seizoen slecht was?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik zeg dan ook niks over voetballer van Persie, wel over spits van Persie. Met die laatste ben ik klaar. Is al het zoveelste toernooi dat ie er voorin niks van bakt, ongeacht goed spel. Hij had wel 3 of 4 goals dit EK kunnen maken. Het is gewoon een faler. Maar wees niet bang, hij is niet de enige in dit Oranje.
Ik vind Van Persie samen met Sneijder tot nu toe de beste speler van Oranje dit E.K.
Loopacties horen ook bij een spits, sterker nog: dat is een heel belangrijk element. Die goal van hem was ook klasse overigens.
Maar iedereen, op Bert na, is van mening dat beide spelers (P + H) moeten beginnen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
En waar zeg ik dat zijn hele seizoen slecht was?
Ben jij "mensen"?
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
.
Klinkt alsof van Persie een 8 was en de rest een 4. Het was allemaal droevig, daar was Persie geen uitzondering op. Slappe hap.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Dat is jouw interpretatie. Een paar spelers verdienden wel een 4 of een 5. Van Persie een 6 of een 7.
Het was een collectief falen, andermaal. En spelers als Robben voetballen zonder zelfvertouwen en daardoor zonder overtuiging. Niks lukt.
Al schort het bij Van Persie ook nog aan zelfvertrouwen.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Bert zal sowieso risico moeten gaan nemen en er minimaal één controleur uithalen tegen Portugal. Sta je met rust nog niet voor De Jong er ook maar uit halen voor Van der Vaart.
Huntelaar
Robben - Van Persie - Kuijt
Sneijder(c) - De Jong
En tja, Wiel of Boulah zal het verschil niet maken denk ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Onzin, dit speelt natuurlijk allemaal al veel langer. Moldavie thuis, Zweden uit, oefenduels tegen Zwitserland en die 3 voor het EK, Bayern uit....de tekortkomingen vallen al langer op bij Oranje en zeker ook bij van Bommel. Hij is niet meer geschikt voor het spel wat Oranje wil spelen. En ik denk ook niet voor PSV, aangezien ze daar ook snel combinatiespel willen spelen. Bij Chelsea of Milan had Bommeltje nog wel 2 jaar meegekund.
Nogmaals voor EK niemand gehoord die Van Bommel uit Oranje wilde. De naam van De Jong viel wel af en toe maar Van Bommel was tot voor anderhalve maand geleden onomstreden. Vind het dan raar dat hele land ineens doet alsof hij er al jaren niets meer van kan. Maar prima dat hij zondag niet speelt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
.
Overigens, die 2 ballen voor v Persie in de eerste helft... dat noem je toch geen 100% kansen he, hahaha
Was al een wonder dat ie ze aan kon nemen laat staan scoren, dan waren het echt we-reldgoals geweest.
Die eerste is op 6 meter van de goal en kan die zelfs nog aannemen. Die moet gewoon op zijn minst veel beter worden ingeschoten.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ben jij "mensen"?
Je was toch met mij in gesprek?
En ik hoop dat je me als een mens ziet ja 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat is jouw interpretatie. Een paar spelers verdienden wel een 4 of een 5. Van Persie een 6 of een 7.
Het was een collectief falen, andermaal. En spelers als Robben voetballen zonder zelfvertouwen en daardoor zonder overtuiging. Niks lukt.
Van Persie een 7? Voor die 3, 4, 5 open kansen missen? Hou op.
Hij speelt leuk mee, maar zijn taak als spits is ons goals bezorgen. En daar faalt ie echt opzichtig in.
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
Hmm hij had wel wat meer mogen jagen en voor de rest was het ondermaats. Individuele prestaties heb je niks aan in een collectieve wanprestatie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel Persie groupies hier zeg! Was natuurlijk niet best als spits. En die kansen die hij miste maakte een echte goalgetter natuurlijk gewoon. Waren dan echt geen wereldgoals geweest.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij was meer een aanvallende middenvelder gisteren. We hadden geen diepe spits.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Zo erg vind ik de nederlaag van gister niet, het was namelijk verdiend en te voorspellen. Wat ik wel erg vind is die viese vuile gore tering lafbek van een Bert van Marwijk. Vooraf aan de wedstrijd had ik nog echt zin in de wedstrijd, maar nadat ik de opstelling zag wist ik dat we eraan gingen.
Het is toch ongeloofelijk, ik had het er gister na de wedstrijd in de kroeg nog over. Iedereen, maar dan ook iedereen roept, dat van Bommel het niveau niet aan kan. Wat doet Bert? Die begint met hem en ziet eindelijk in dat hij niet zo goed speelt en wisselt hem. Op het moment dat je 2-0 achterstaat.
Heb er 0,0% vertrouwen in zondag en twijfel of ik de wedstrijd überhaubt ga kijken. Nederland wint niet en verdiend dat ook niet. Laat Denemarken en de moffen maar doorgaan naar de kwartfinales.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, zondag spelen voor eerherstel, Ronaldo uit het toernooi pleuren en als het nog kan het wonder van Oranje kwalificatie. Maar die andere 2 zaken vind ik ook belangrijk.
Vol op de aanval, Huntelaar spits, Bommel op de bank en verse krachten erin. Geef nu Narsingh verdorie eens de kans, daar is hij voor meegenomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.