- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
stinissen (crew films & series)
-
- 23644 berichten
- 77234 stemmen
Steek-----------
De jong Heitinga-Matthijssen----Boula--
-------------------------------
---------------------van Persie- strootman -vd vaart
Narsingh----------Huntelaar----------Sneijder--------
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Bij Milan ging het nog wel, omdat ze daar compact spelen en dan hoeft hij weinig op snelheid te doen. Bij Oranje valt het wel op dat je enorme gaten krijgt door zijn spel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach, tegen clubs als NAC, Willem II, NEC etc. valt zijn sloomheid niet op. De top is aanwezig op een EK en dan is duidelijk te zien dat het gebeurt is met de beste man. Dat er in 2 jaar zoveel kan veranderen, heel apart. Het is niet dat hij opeens grijs is geworden of een nieuwe heup heeft gekregen. Conditie lijkt overigens bij alle spelers erg slecht te zijn. Was altijd een kracht van ons.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Steek-----------
De jong Heitinga-Matthijssen----Boula--
-------------------------------Vd Vaart
---------------------van Persie--
Narsingh----------Huntelaar----------Sneijder--------
Ik zou er 11 opstellen, zo goed zijn we niet dat het met 10 ook lukt.
-
- 23644 berichten
- 77234 stemmen
Ik zou er 11 opstellen, zo goed zijn we niet dat het met 10 ook lukt.
-
- 23644 berichten
- 77234 stemmen
en strootman
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Bij Milan ging het nog wel, omdat ze daar compact spelen en dan hoeft hij weinig op snelheid te doen. Bij Oranje valt het wel op dat je enorme gaten krijgt door zijn spel.
Als de aanvallers hun verdedigende werk niet doen en de verdediging weigert om uit te stappen en door te dekken vermoord je iedere defensieve middenvelder.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Waarom Strootman in godsnaam? Heeft al een waardeloos seizoen achter de rug
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Robben?
Wat moet die nog gaan doen dan? Een gefrustreerde rode kaart pakken??
Robben is een goeie voetballer maar jammer genoeg voor Nederland en Bayern is het GEEN ploegspeler. Ik heb hem maar één keer zien een pas geven gistern en voor de rest ging hij altijd voor eigen succes.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dom om in zo'n grote matchen met drie spitsen te spelen. Als je daarbij in het middenveld nog een paar 'sloffen' hebt lopen, ga je gegarandeerd voor de bijl.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die Belgen zijn trouwens erg tegen Nederland he? jaloezie of wat zit daarachter?
Gisteren ook al op de Belg dat Boskamp een oranje shirt aan had en dan die Belg ernaast met een shirt van Duitsland. 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Die Belgen zijn trouwens erg tegen Nederland he? jaloezie of wat zit daarachter?
Gisteren ook al op de Belg dat Boskamp een oranje shirt aan had en dan die Belg ernaast met een shirt van Duitsland.
Hij speelde een aantal jaar in Duitsland vandaar. Maar hij deed het vooral om Boskamp te kloten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou, volgens mij was hij ook gewoon voor Duitsland, maar goed is zijn goed recht natuurlijk, viel me alleen op.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als de aanvallers hun verdedigende werk niet doen en de verdediging weigert om uit te stappen en door te dekken vermoord je iedere defensieve middenvelder.
Nigel de Jong speelde 2 behoorlijke interlands hoor.
Van Bommel kan het gewoon niet meer belopen. En ja, iedereen laat elkaar in de steek qua spel, maar de falende middenvelders die niet aansluiten vind ik wel heel matig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
2e helft was wel degelijk beter. Met Huntelaar voorin kon ook van Persie beter zijn ei kwijt. Hij is geen spits voor Oranje, dat is nu wel duidelijk. Miste ook 1,5e kans in de 1e helft, waarbij die 1e 100% erin moet. Sta je 1-0 voor. Maar buiten dat, spel was na rust iets beter, zonder dat het goed werd.
Ik las overigens een paar pagina's terug dat je van Bommel aanvallen maar lachwekkend vind deze weken. Maar jij moet toch ook zien dat ie er niks meer van bakt? Is steeds te laat, doet steeds achteruit spelen en vertraagt het spel enorm. Vind het plots niet meer zo'n ramp dat PSV hem haalde.
Nee ik zei dat kritiek op Van Bommel op basis van één slechte wedstrijd tegen de Denen nergens op sloeg. Zeker omdat je daarvoor nooit iemand hoorde. Dat Van Bommel tegen de Denen slecht speelde en gisteren weer is natuurlijk overduidelijk.
Wat 2e helft betreft. Ik vond hem echt zelfs nog slechter. Die laatste twintig minuten waren het dieptepunt. Zitten wachten op slofoffensief en zelfs niet in de buurt van de goal komen. Heel erg pijnlijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij speelde een aantal jaar in Duitsland vandaar. Maar hij deed het vooral om Boskamp te kloten.
Achja, als je als Belg al 10 jaar nergens aanwezig bent dan moet je maar buurlanden gaan bashen om nog een beetje lol te krijgen rondom een toernooi he. Maar lekker belangrijk wat zo'n zuur Belgje in de studio aan heeft.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Nou, volgens mij was hij ook gewoon voor Duitsland, maar goed is zijn goed recht natuurlijk, viel me alleen op.
Gunther Schepens is wel anti Nederland dus zal het vooral daarom zijn.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nee ik zei dat kritiek op Van Bommel op basis van één slechte wedstrijd tegen de Denen nergens op sloeg. Zeker omdat je daarvoor nooit iemand hoorde. Dat Van Bommel tegen de Denen slecht speelde en gisteren weer is natuurlijk overduidelijk.
Wat 2e helft betreft. Ik vond hem echt zelfs nog slechter. Die laatste twintig minuten waren het dieptepunt. Zitten wachten op slofoffensief en zelfs niet in de buurt van de goal komen. Heel erg pijnlijk.
Onzin, dit speelt natuurlijk allemaal al veel langer. Moldavie thuis, Zweden uit, oefenduels tegen Zwitserland en die 3 voor het EK, Bayern uit....de tekortkomingen vallen al langer op bij Oranje en zeker ook bij van Bommel. Hij is niet meer geschikt voor het spel wat Oranje wil spelen. En ik denk ook niet voor PSV, aangezien ze daar ook snel combinatiespel willen spelen. Bij Chelsea of Milan had Bommeltje nog wel 2 jaar meegekund.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Achja, als je als Belg al 10 jaar nergens aanwezig bent dan moet je maar buurlanden gaan bashen om nog een beetje lol te krijgen rondom een toernooi he. Maar lekker belangrijk wat zo'n zuur Belgje in de studio aan heeft.
Jezus je supportert toch voor wie je wil !!! Moeten al de belgen voor Nederland supporteren mss ??
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Duitsland is ook een buurland van België hè.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Komaan zeg, waarom zouden de Belgen tegen Nederland zijn? Ik heb ze dan nog als winnaar in al mijn pronostieken gegeven. En zoals ze nu (en in de voorbereiding) spelen, is er echt niets om jaloers op te zijn. Zo krijgen ze nog een pandoering van ons.
En Boskamp en 'die Belg' (Gunther Schepens) zijn toevallig hele goede vrienden die elkaar graag eens pesten. Boskamp in het oranje als Nederlander en Schepens als tegenreactie in een Duits shirt omsat hij nog in Duitsland gespeeld heeft.
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
Precies. Op een gegeven moment zag van Persie zelfs terugzakken op eigen helft. Ik zou als trainer gek worden en zondag zo gaan spelen.
Steek
Boula-Heitinga-Vlaar-Bouma
De Jong
Narsingh-Sneijder-Robben
Luuk-KJH
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Komaan zeg, waarom zouden de Belgen tegen Nederland zijn? Ik heb ze dan nog als winnaar in al mijn pronostieken gegeven. t.
Dure woorden voor een simpel voetbalpooltje. Je voldoet niet aan de stereotype Belg 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jezus je supportert toch voor wie je wil !!! Moeten al de belgen voor Nederland supporteren mss ??
Het zal mij worst wezen wat het al 10 jaar afwezige landje vind.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Precies. Op een gegeven moment zag van Persie zelfs terugzakken op eigen helft. Ik zou als trainer gek worden en zondag zo gaan spelen.
Steek
Boula-Heitinga-Vlaar-Bouma
De Jong
Narsingh-Sneijder-Robben
Luuk-KJH
Bouma en Luuk de Jong 
Niet de moeite om hier inhoudelijk op in te gaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Je denkt toch niet dat ik vor peanuts speel? Met het geld dat ik door Nederland verlies kan ik mij een tiental steengoede films kopen.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Dure woorden voor een simpel voetbalpooltje. Je voldoet niet aan de stereotype Belg
Ik ken er nog die voor Nederland waren. Nu geloven die paar belgen er ook niet meer in. Ik ben anti Nederland en van mij mogen ze naar huis maar voor één of andere reden denk ik dat ze gewoon met 2 doelpunten verschil gaan winnen van Portugal.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Trouwens. Er stond gisteren zo'n lekker wijf voor me en die bil was echt om van te smullen. Kan ik jullie niet onthouden hoor. Heb ook grote gedeeltes gemist haha 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[quote]Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik begin het gevoel te krijgen dat veel Nederlanders hun frustraties op de Belgen willen uitwerken, terwijl ze slaag gekregen heben van de Denen en de Duitsers. 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Het zal mij worst wezen wat het al 10 jaar afwezige landje vind.
Ja je bent er veel mee dat julie het gehaald. Het voetbal is nog slechter dan dat van ons. Maar ok ik begrijp wel dat het veel pijn moet doen om je ploeg zo te zien spelen en zeker waneer je eigenlijk al het EK gewonen had nog voor het begon ! Maar dat is altijd zo!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.