- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Die Belgen zijn trouwens erg tegen Nederland he? jaloezie of wat zit daarachter?
Gisteren ook al op de Belg dat Boskamp een oranje shirt aan had en dan die Belg ernaast met een shirt van Duitsland.
Het zal mij worst wezen wat het al 10 jaar afwezige landje vind.
Zure reacties. Als je niet weet dat Boskamp en Schepens goeie vrienden zijn en elkaar voortdurend in de haren zitten, zwijg dan gewoon.
Verder supportert iedereen toch voor wie hij wil. Waarom zouden Belgen per definitie voor NL moeten supporteren? (wat ze trouwens in grote getale wel doen hoor, je moet maar eens in Antwerpen rondlopen en de oranje gekleurde cafés zien, zie ik in geen enkel ander land gebeuren hoor).
Klein beetje leedvermaak zal er zeker zijn, en geef ons eens ongelijk. Jullie zouden toch net hetzelfde doen? Serieus, grow up. 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Sorry, m'n vriendin is op vakantie dus mijn hormonen slaan op hol haha.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik begin het gevoel te krijgen dat veel Nederlanders hun frustraties op de Belgen willen uitwerken, terwijl ze slaag gekregen heben van de Denen en de Duitsers.
Trek je het niet aan, ben inderdaad wat chagrijnig nog 
Maar ik blijf erbij dat het lachen in Belgie vrij krom is als je al 10 jaar ontbreekt. Da's een beetje als directie van De Graafschap Feyenoord uitlacht dat ze geen kampioen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry, m'n vriendin is op vakantie dus mijn hormonen slaan op hol haha.
Vermoedde al zoiets
.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Glasgow Rangers na 140 jaar failliet - Goal.com
Jesus 
Erg mooie club, wat beroerd dit zeg....
Dat is idd wel heel erg voor een club met zoveel traditie.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar Speedy heeft dit niet gescheven hoor. Fout gecopypast.
Nu staat ie goed 
happie
-
- 6256 berichten
- 426 stemmen
Bouma en Luuk de Jong 
Niet de moeite om hier inhoudelijk op in te gaan.
Mag jij vinden. In hoeverre heeft de eerste keus, die je er dan uithaalt, de moeite genomen om wel hard te werken. Voor het vertoonde spel mogen die volgevreten jochies zich kapot schamen. Die denken dat ze op het tempo nederlandse eredivisie de wedstrijden aan kunnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat is idd wel heel erg voor een club met zoveel traditie.
De club heeft er gewoon een gigantische puinhoop van gemaakt. Vooral triest voor de supporters.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De club heeft er gewoon een gigantische puinhoop van gemaakt. Vooral triest voor de supporters.
Niet lullig bedoeld, maar PSV had dan ook failliet kunnen zijn gegaan vorige zomer....
Toen was je ook blij met een externe redding.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Bij PSV is er ook een zooitje van gemaakt, gelukkig hadden wij nog wat vastgoed om te verkopen.
Daarnaast waren er bij PSV geen schuldeisers van 55m pond en een schuld aan de belastingdienst van 70m pond.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Bij PSV is er ook een zooitje van gemaakt, gelukkig hadden wij nog wat vastgoed om te verkopen.
Vastgoed dat zwaar overbetaald is door de gemeente, wat ook vrij dubieus genoemd mag worden.
En PSV zet denk ik ook niet om wat de Rangers wel kunnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En de Rangers worden wat meer gemist. Zonder identiteit kan je ook niet als vermist opgegeven worden
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
twee doelpunten meer dan Portugal.. goals maken oke, die potentie is er, maar achterin Nani op VDWiel, Ronaldo op zo'n beetje iedereen, Meireles die in de knip moet zitten..
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Trouwens. Er stond gisteren zo'n lekker wijf voor me en die bil was echt om van te smullen. Kan ik jullie niet onthouden hoor. Heb ook grote gedeeltes gemist haha 
.
Overigens, die 2 ballen voor v Persie in de eerste helft... dat noem je toch geen 100% kansen he, hahaha
Was al een wonder dat ie ze aan kon nemen laat staan scoren, dan waren het echt we-reldgoals geweest.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Vastgoed dat zwaar overbetaald is door de gemeente, wat ook vrij dubieus genoemd mag worden.
.
bron
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha nee, laten we die 1e open kans vooral geen echte kans noemen 
Benieuwd wat je had gezegd als Huntelaar die verpest had.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die competitie is nu geen stuiver meer waard.. Die clubs zouden er goed aan doen te stemmen dat de doorstart van Rangers mag blijven acteren op het hoogste niveau.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Haha nee, laten we die 1e open kans vooral geen echte kans noemen 
Benieuwd wat je had gezegd als Huntelaar die verpest had.
Die was er niet eens aan gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die was er niet eens aan gekomen.
Geef eens eerlijk antwoord, je had Huntelaar waarschijnlijk belachelijk gemaakt als hij die kans had gemist.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die competitie is nu geen stuiver meer waard.. Die clubs zouden er goed aan doen te stemmen dat de doorstart van Rangers mag blijven acteren op het hoogste niveau.
Een heleboel Rangers fans zijn er vreemd genoeg voor dat Rangers helemaal overnieuw begint in de derde divsie. Zij zien liever een compleet nieuwe start om af te rekenen met het verleden dan een club die met de gratie van de andere clubs een soort opgewarmde versie van het oude Rangers is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bwahaha Gunther doet voor de leuk een Duits shirtje aan, zegt er nog glimlachend bij 'ja ze hebben me toch een paar jaar betaald', krijgt een vriendschappelijke 'koek' van Boskamp maar nee hoor het chagrijn van Bert is overgeslagen op het hele land: zo'n geintje MAG helemaal niet!
Wat een hilarisch landje is dit toch aan het worden, helemaal in de stress na 2 nederlaagjes...
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Glasgow Rangers na 140 jaar failliet - Goal.com
Jesus 
Erg mooie club, wat beroerd dit zeg....
Auw! Doodzonde en pijnlijk. Heb het niet gelezen, maar is er helemaal geen hoop meer?
Celtic kan ook meteen stoppen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
gaat het over die bal die hij bijna naar voren duikend uit de lucht moest plukken? met het nodige geluk zo op de voet laten vallen dat die de hoek ingaat naast de opkomende keeper...
ja makkie man 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Auw! Doodzonde en pijnlijk. Heb het niet gelezen, maar is er helemaal geen hoop meer?
Celtic kan ook meteen stoppen.
Nope, niks.
Daarmee is de Schotse competitie ook meteen failliet. Stelde daar al niks voor, maar de 45 Old Firms per seizoen leverden ieder geval nog wat bekendheid en status op.
Mocht Rangers opnieuw beginnen en zouden nog kampioen worden over een paar jaar, hoort die prijs dan bij hun verleden of zou dat landstitel 1 zijn?
Kan me herinneren dat Fiorentina in Italie ook failliet is gegaan een jaar of 5, 6, 7 terug. Die keerden binnen een jaar of 4 alleen wel terug en heten nu ook weer Fiorentina.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Geef eens eerlijk antwoord, je had Huntelaar waarschijnlijk belachelijk gemaakt als hij die kans had gemist.
Ik geef eerlijk antwoord, maar ik heb niet de illusie dat je dat begrijpt nee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.