• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.295 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Glasgow Rangers na 140 jaar failliet - Goal.com

Jesus

Erg mooie club, wat beroerd dit zeg....

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

moviemafketel schreef:

Die Belgen zijn trouwens erg tegen Nederland he? jaloezie of wat zit daarachter?

Gisteren ook al op de Belg dat Boskamp een oranje shirt aan had en dan die Belg ernaast met een shirt van Duitsland.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het zal mij worst wezen wat het al 10 jaar afwezige landje vind.

Zure reacties. Als je niet weet dat Boskamp en Schepens goeie vrienden zijn en elkaar voortdurend in de haren zitten, zwijg dan gewoon.

Verder supportert iedereen toch voor wie hij wil. Waarom zouden Belgen per definitie voor NL moeten supporteren? (wat ze trouwens in grote getale wel doen hoor, je moet maar eens in Antwerpen rondlopen en de oranje gekleurde cafés zien, zie ik in geen enkel ander land gebeuren hoor).

Klein beetje leedvermaak zal er zeker zijn, en geef ons eens ongelijk. Jullie zouden toch net hetzelfde doen? Serieus, grow up.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ rep:

Dude .. .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Sorry, m'n vriendin is op vakantie dus mijn hormonen slaan op hol haha.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

speedy23 schreef:

Ik begin het gevoel te krijgen dat veel Nederlanders hun frustraties op de Belgen willen uitwerken, terwijl ze slaag gekregen heben van de Denen en de Duitsers.

Trek je het niet aan, ben inderdaad wat chagrijnig nog

Maar ik blijf erbij dat het lachen in Belgie vrij krom is als je al 10 jaar ontbreekt. Da's een beetje als directie van De Graafschap Feyenoord uitlacht dat ze geen kampioen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Sorry, m'n vriendin is op vakantie dus mijn hormonen slaan op hol haha.

Vermoedde al zoiets .

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jesus

Dat is idd wel heel erg voor een club met zoveel traditie.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

speedy23 schreef:

Maar Speedy heeft dit niet gescheven hoor. Fout gecopypast.

Nu staat ie goed

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

happie

• 6256 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bouma en Luuk de Jong

Niet de moeite om hier inhoudelijk op in te gaan.

Mag jij vinden. In hoeverre heeft de eerste keus, die je er dan uithaalt, de moeite genomen om wel hard te werken. Voor het vertoonde spel mogen die volgevreten jochies zich kapot schamen. Die denken dat ze op het tempo nederlandse eredivisie de wedstrijden aan kunnen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mrwhite schreef:

(quote)

Dat is idd wel heel erg voor een club met zoveel traditie.

De club heeft er gewoon een gigantische puinhoop van gemaakt. Vooral triest voor de supporters.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De club heeft er gewoon een gigantische puinhoop van gemaakt. Vooral triest voor de supporters.

Niet lullig bedoeld, maar PSV had dan ook failliet kunnen zijn gegaan vorige zomer....

Toen was je ook blij met een externe redding.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Bij PSV is er ook een zooitje van gemaakt, gelukkig hadden wij nog wat vastgoed om te verkopen.

Daarnaast waren er bij PSV geen schuldeisers van 55m pond en een schuld aan de belastingdienst van 70m pond.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Bij PSV is er ook een zooitje van gemaakt, gelukkig hadden wij nog wat vastgoed om te verkopen.

Vastgoed dat zwaar overbetaald is door de gemeente, wat ook vrij dubieus genoemd mag worden.

En PSV zet denk ik ook niet om wat de Rangers wel kunnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En de Rangers worden wat meer gemist. Zonder identiteit kan je ook niet als vermist opgegeven worden .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

De conclusie dat het vastgoed zwaar overbetaald zou zijn is dubieus, zeker omdat een gerespecteerd bureau de waarde ervan heeft vastgesteld.

PSV draaide vorig jaar een omzet van €55m, Rangers vorig jaar 33,7m pond.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

twee doelpunten meer dan Portugal.. goals maken oke, die potentie is er, maar achterin Nani op VDWiel, Ronaldo op zo'n beetje iedereen, Meireles die in de knip moet zitten..

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

Trouwens. Er stond gisteren zo'n lekker wijf voor me en die bil was echt om van te smullen. Kan ik jullie niet onthouden hoor. Heb ook grote gedeeltes gemist haha

Kontje

.

Overigens, die 2 ballen voor v Persie in de eerste helft... dat noem je toch geen 100% kansen he, hahaha

Was al een wonder dat ie ze aan kon nemen laat staan scoren, dan waren het echt we-reldgoals geweest.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vastgoed dat zwaar overbetaald is door de gemeente, wat ook vrij dubieus genoemd mag worden.

.

bron .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha nee, laten we die 1e open kans vooral geen echte kans noemen

Benieuwd wat je had gezegd als Huntelaar die verpest had.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Die competitie is nu geen stuiver meer waard.. Die clubs zouden er goed aan doen te stemmen dat de doorstart van Rangers mag blijven acteren op het hoogste niveau.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha nee, laten we die 1e open kans vooral geen echte kans noemen

Benieuwd wat je had gezegd als Huntelaar die verpest had.

Die was er niet eens aan gekomen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Die was er niet eens aan gekomen.

Geef eens eerlijk antwoord, je had Huntelaar waarschijnlijk belachelijk gemaakt als hij die kans had gemist.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Pitakaas schreef:

Die competitie is nu geen stuiver meer waard.. Die clubs zouden er goed aan doen te stemmen dat de doorstart van Rangers mag blijven acteren op het hoogste niveau.

Een heleboel Rangers fans zijn er vreemd genoeg voor dat Rangers helemaal overnieuw begint in de derde divsie. Zij zien liever een compleet nieuwe start om af te rekenen met het verleden dan een club die met de gratie van de andere clubs een soort opgewarmde versie van het oude Rangers is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bwahaha Gunther doet voor de leuk een Duits shirtje aan, zegt er nog glimlachend bij 'ja ze hebben me toch een paar jaar betaald', krijgt een vriendschappelijke 'koek' van Boskamp maar nee hoor het chagrijn van Bert is overgeslagen op het hele land: zo'n geintje MAG helemaal niet!

Wat een hilarisch landje is dit toch aan het worden, helemaal in de stress na 2 nederlaagjes...

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jesus

Auw! Doodzonde en pijnlijk. Heb het niet gelezen, maar is er helemaal geen hoop meer?

Celtic kan ook meteen stoppen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

gaat het over die bal die hij bijna naar voren duikend uit de lucht moest plukken? met het nodige geluk zo op de voet laten vallen dat die de hoek ingaat naast de opkomende keeper...

ja makkie man

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Auw! Doodzonde en pijnlijk. Heb het niet gelezen, maar is er helemaal geen hoop meer?

Celtic kan ook meteen stoppen.

Nope, niks.

Daarmee is de Schotse competitie ook meteen failliet. Stelde daar al niks voor, maar de 45 Old Firms per seizoen leverden ieder geval nog wat bekendheid en status op.

Mocht Rangers opnieuw beginnen en zouden nog kampioen worden over een paar jaar, hoort die prijs dan bij hun verleden of zou dat landstitel 1 zijn?

Kan me herinneren dat Fiorentina in Italie ook failliet is gegaan een jaar of 5, 6, 7 terug. Die keerden binnen een jaar of 4 alleen wel terug en heten nu ook weer Fiorentina.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geef eens eerlijk antwoord, je had Huntelaar waarschijnlijk belachelijk gemaakt als hij die kans had gemist.

Ik geef eerlijk antwoord, maar ik heb niet de illusie dat je dat begrijpt nee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.