- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha die ophef over mijn PSV opmerking van gisteravond 
NW spreekt weer wijze woorden. Tegenwoordig gestopt met trollen hier? 
Ik vind PSV gewoon een vreselijke club. Ik kan er echt niks goeds over noemen. Saai, vervelend, storend...ik zou ze niet missen. Liever dat Feyenoord hun plek aan de nationale top overneemt. Die club stelt namelijk wel wat voor als club.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Omdat zij het lied als eerst zongen?
Nee dat niet, nou ja, de eerste voetbalclub toch.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Even over de beslissing van de KNVB om alleen kinderen toe te laten bij Ajax - AZ. Die kinderen moeten toch gewoon naar school?
Die dag hoeven alleen de kinderen die van overdekt dammen houden naar school en de rest is vrij.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Dat bedoel ik. Zou dus een beetje onzin zijn als zij de enige voetbalclub mogen zijn om YNWA te mogen zingen. Ook al past het lied perfect bij Liverpool en is Liverpool voor altijd met dat lied verbonden. Maar YNWA past ook perfect bij Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het ergste vind ik dat ze Three Little Birds voor eeuwig hebben verneukt.
.
Meen je dat nou? Je vind het niks meer omdat Ajacieden het graag nu zingen?
Ik bler op een feestavondje ook gewoon YNWA nog mee hoor, ook al vinden ze die in Rotterdam en Enschede leuk.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Ik vind PSV gewoon een vreselijke club. Ik kan er echt niks goeds over noemen..
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Haha die ophef over mijn PSV opmerking van gisteravond 
NW spreekt weer wijze woorden. Tegenwoordig gestopt met trollen hier? 
Ik vind PSV gewoon een vreselijke club. Ik kan er echt niks goeds over noemen. Saai, vervelend, storend...ik zou ze niet missen. Liever dat Feyenoord hun plek aan de nationale top overneemt.
Als je het nou hierbij gehouden had dan was er inderdaad niks mis mee.
Dit slaat dan weer helemaal nergens op.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat bedoel ik. Zou dus een beetje onzin zijn als zij de enige voetbalclub mogen zijn om YNWA te mogen zingen. Ook al past het lied perfect bij Liverpool en is Liverpool voor altijd met dat lied verbonden. Maar YNWA past ook perfect bij Feyenoord.
Je mag het van mij blijven zingen, ik ga het alleen niet mooi vinden.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Nee dat niet, nou ja, de eerste voetbalclub toch.
(embed)
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Meen je dat nou? Je vind het niks meer omdat Ajacieden het graag nu zingen?
Ik bler op een feestavondje ook gewoon YNWA nog mee hoor, ook al vinden ze die in Rotterdam en Enschede leuk.
Dat associeer ik met Liverpool, daar heb ik geen problemen mee.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als je het nou hierbij gehouden had dan was er inderdaad niks mis mee.
Dit slaat dan weer helemaal nergens op.
Je snapt me gewoon niet. Ik kijk verder dan het prijzenkastje.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat erom dat het wat treurig is dat je een nummer vreselijk vind doordat een club het zingt.
Ik las ook dat er bij Real Madrid voorheen altijd Shakira muziek gedraaid werd. Totdat Pique wat met haar kreeg, toen werd het geband. Gaat me allemaal wat ver.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Je snapt me gewoon niet. Ik kijk verder dan het prijzenkastje.
Ik snap je inderdaad niet. Waarom zou PSV volgens jou dan als club niks voorstellen?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap je inderdaad niet. Waarom zou PSV volgens jou dan als club niks voorstellen?
Het is mijn club niet. Ik zie het nog steeds als een grote provincieclub. Er straalt weinig grootsheid, klasse vanaf. Iets wat ik bij bv Feyenoord dan wel zie. Zie het ook met een crisis. Ajax en Feyenoord zijn constant om elke scheet in het nieuws, PSV niet. Dat is natuurlijk voor de club zelf wel prima, dat wel. Ik vind het PSV, het stadion, de achterban, de manier van spelen, de clubvisie (kopen ipv opleiden) niet mijn ding. Ben er zelf wel eens geweest (mijn pa heeft een mindere smaak zeg maar
) en het bevestigde wat ik dacht. Als PSV weg zou zijn en in hun plek speelt Heerenveen om de titel, dan zou het me weinig uitmaken. Terwijl bv Feyenoord niet te missen is. PSV stelt natuurlijk wel als club wat voor, maar niet bij mij. Misschien verwoordde ik dat net verkeerd dan.
Maar verder moet je mijn mening ook niet serieus nemen, het is maar een losse mening. Zoals jij Ajax weer een vreselijke club mag vinden. Ieder zijn ding 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik las ook iets van 12 minuten voor tijd in 2012, met rugnummer 12 en zijn 12e goal tegen Leeds. Geinig 
Bijna net zo leuk als die "10-0 op 10 oktober, in de tiende maand, in de tiende speelronde nederlaag" van Feyenoord
En ook nog met 10 man
.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Terwijl ik zo mooi kan zingen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het is mijn club niet. Ik zie het nog steeds als een grote provincieclub. Er straalt weinig grootsheid, klasse vanaf. Iets wat ik bij bv Feyenoord dan wel zie. Zie het ook met een crisis. Ajax en Feyenoord zijn constant om elke scheet in het nieuws, PSV niet. Dat is natuurlijk voor de club zelf wel prima, dat wel. Ik vind het PSV, het stadion, de achterban, de manier van spelen, de clubvisie (kopen ipv opleiden) niet mijn ding. Ben er zelf wel eens geweest (mijn pa heeft een mindere smaak zeg maar
) en het bevestigde wat ik dacht. Als PSV weg zou zijn en in hun plek speelt Heerenveen om de titel, dan zou het me weinig uitmaken. Terwijl bv Feyenoord niet te missen is. PSV stelt natuurlijk wel als club wat voor, maar niet bij mij. Misschien verwoordde ik dat net verkeerd dan.
Maar verder moet je mijn mening ook niet serieus nemen, het is maar een losse mening. Zoals jij Ajax weer een vreselijke club mag vinden. Ieder zijn ding
Goed dan, ieder zijn mening.
En over dingen als grootsheid en klasse kun je natuurlijk ook weer een heel andere visie hebben, even als de reden waarom jullie zo vaak in het nieuws zijn.
Maar om een club die zoveel betekenis heeft voor het Nederlandse voetbal inwisselbaar te maken met Heerenveen is natuurlijk onzin.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Goed dan, ieder zijn mening.
En over dingen als grootsheid en klasse kun je natuurlijk ook weer een heel andere visie hebben, even als de reden waarom jullie zo vaak in het nieuws zijn.
Maar om een club die zoveel betekenis heeft voor het Nederlandse voetbal inwisselbaar te maken met Heerenveen is natuurlijk onzin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het ontbreekt PSV gewoon aan een fanatieke achterban, vind ik ook een must voor een topclub.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
En een gebrek aan een eigen identiteit. Hoewel... Boeeruh!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Volgens mij is de identiteit (warme gemoedelijke club uit Brabant) vrij duidelijk.
En wat NW bedoelt met fanatiek? Een verleden van rellen en opstootjes?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, daadwerkelijk echt supporten en afscheid nemen van de sing when you're winning (for 10 seconds) tendens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Precies moeten eerst wat stoeletjes in het stadion slopen en er voor zorgen dat geen kind meer naar stadion durft. Pas dan ben je echte club 
happie
-
- 6255 berichten
- 426 stemmen
Ach tobclubs in Nederland. Een Eindhovense club zonder identiteit, een Rotterdams club met nihil financiële middelen en een Amsterdamse club met een verrotte interne machtstrijd.
Ik denk dat ze in Eindhoven blij zijn met de non-fanatieke aanhang en de nietzeggende identiteit.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee, daadwerkelijk echt supporten en afscheid nemen van de sing when you're winning (for 10 seconds) tendens.
Je moet eens daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken (of in ieder geval op tv kijken) dan zul je merken dat er constant gezongen wordt door vooral Oost.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Precies moeten eerst wat stoeletjes in het stadion slopen en er voor zorgen dat geen kind meer naar stadion durft. Pas dan ben je echte club
Dat is een ander uiterste, al is er in Eindhoven niet echt sprake van 'supporter' mijn inziens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je moet eens daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken (of in ieder geval op tv kijken) dan zul je merken dat er constant gezongen wordt door vooral Oost.
Op TV vind ik er althans niet uitkomen, laatste keer dat ik in het Philipsstadion zat werd het 10-0. Daar kom ik iig nooit meer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Dat is een ander uiterste, al is er in Eindhoven niet echt sprake van 'supporter' mijn inziens.
Kan het niet zo goed beoordelen. Ben al jarenlang niet meer in stadion geweest. Sinds ik twee jaar seizoenskaart heb gehad, kom ik er niet meer graag. Vind voetbal kijken veel leuker en spannender thuis voor tv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan het niet zo goed beoordelen. Ben al jarenlang niet meer in stadion geweest. Sinds ik twee jaar seizoenskaart heb gehad, kom ik er niet meer graag. Vind voetbal kijken veel leuker en spannender thuis voor tv.
Begrijp ik ook wel, thuis heb je een veel beter overzicht.
Is ook geen verwijt naar PSV toe, maar dat lijkt het enige aspect van Feyenoord superieur maakt aan PSV. Sportief, financieel, palmares, dan is PSV gewoon heer en meester.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.
.