- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Maar waar ie dat dan vandaan haalt?
Een EC 1, EC 3, 21 kampioenschappen...
Zeker omdat meneer Philips de oprichter is en niet 3 mannen in een bruin café.
PSV is wat kleurloos, maar zou toch zonde zijn als ze niet meer zouden bestaan. Alleen al omdat Feyenoord nog eens met 10-0 moet winnen. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik zie niet in waarom een club beter is dan een ander. Natuurlijk hebben we allemaal een voorkeur, maar om de ander vanuit het niets een faillisement toe te wensen, vind ik gewoon vreemd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n toewensing komt dan ook niet uit het niets. Heeft altijd wel een beweegreden. Ik moet dan weer niks hebben van mensen die fan zijn van Ajax of Queen of racistisch zijn. Jari heeft dat met PSV, zijn goed recht.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Tja, zijn goed recht. Ik vind het gewoon een beetje zielig. Ik zal waarschijnlijk wel weer de hippie zijn, maar ik vind het een beetje zonde dan de tijd en moeite om me op dingen te focussen waar ik niks mee heb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax is zijn liefde dus ook al heeft ie een hekel aan PSV, geen aandacht besteden aan PSV gaat als voetbal fan zijnde in Nederland erg moeilijk.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik moet dan weer niks hebben van mensen die fan zijn van Ajax of Queen of racistisch zijn.
Wat moet jij een ontzettende hekel hebben aan Rep.

Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Sorry NW:
'Feyenoord in onderhandeling met Goossens en Janmaat' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
En nog meer slecht nieuws voor je: Mokotjo, toch één van je lievelingetjes, zal (hoogstwaarschijnlijk) gaan vertrekken. Hij verdient ook teveel (ruim 5 ton). Wel jammer, ik zag ook wel potentie in hem in de voorgaande seizoenen, maar lijkt nu toch te licht.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
5 ton per jaar verdienen is wel veel voor een talent maarja Biseswar verdiende iets van 8 ton meen ik.
Ben er toch wel blij mee als die 2 komen, onze backs zijn nou niet bepaald sterk en ons middenveld kan zo opgekocht worden. Laat maar komen!
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Zo'n toewensing komt dan ook niet uit het niets. Heeft altijd wel een beweegreden. Ik moet dan weer niks hebben van mensen die fan zijn van Ajax of Queen of racistisch zijn. Jari heeft dat met PSV, zijn goed recht.
Fuck you
Leer goede muziek en goed voetbal is waarderen! Overigens zijn mensen uit Vlissingen homo 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
5 ton per jaar verdienen is wel veel voor een talent maarja Biseswar verdiende iets van 8 ton meen ik.
Ben er toch wel blij mee als die 2 komen, onze backs zijn nou niet bepaald sterk en ons middenveld kan zo opgekocht worden. Laat maar komen!
Als speler met een nationaliteit buiten de EU kan hij niet minder verdienen. Vanwege die reden (mocht hij blijven, dan zal hij volgend jaar hoogstwaarschijnijk ook geen basisplaats krijgen) mag hij vertrekken. 5 ton voor een bankzitter is veel te duur.
Biseswar is gelukkig weg. Nu is er zelfs ruimte om nog iets te doen in de winterstop. Al is het beter dat Feyenoord wacht tot de zomer.
Ben benieuwd of Bakkal en Feyenoord volgend seizoen nog bij elkaar zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fuck you
Leer goede muziek en goed voetbal is waarderen! Overigens zijn mensen uit Vlissingen homo
Wat moet jij een ontzettende hekel hebben aan Rep.
Haha, wist niet eens dat ie ook fan van Queen was, arme jongen.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry NW:
'Feyenoord in onderhandeling met Goossens en Janmaat' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
En nog meer slecht nieuws voor je: Mokotjo, toch één van je lievelingetjes, zal (hoogstwaarschijnlijk) gaan vertrekken. Hij verdient ook teveel (ruim 5 ton). Wel jammer, ik zag ook wel potentie in hem in de voorgaande seizoenen, maar lijkt nu toch te licht.
Bummer. Goossens vind ik dan niet zo ramp hoor. Ook spijtig van Mokotjo, zag de potentie maar begrijp het aan de andere kant ook wel.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Vergeet punt 3 ook niet. 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Bummer. Goossens vind ik dan niet zo ramp hoor. Ook spijtig van Mokotjo, zag de potentie maar begrijp het aan de andere kant ook wel.
Mokotjo is in de verkeerde tijd bij Feyenoord gekomen, waarin geen ruimte is voor 5 ton voor een bankzitter. Hij voegt momenteel niet veel toe, op het verbreden van de selectie na.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Ik was vorig jaar ook naar die Musical in Utrecht gegaan ja, bad memory
Ben trouwens ook in Londen(Dominion Theatre) ernaar toe geweest.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Zou NW toch leuk gevonden moeten hebben in 2010 (dat ik er weer over begin
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat nummer blijf ik altijd gelijkstellen aan de hoogtijdagen van Ajax in de mid jaren 90. Vreselijke plaat ook, en er zijn genoeg en betere Champion nummers
. Zelfs dat had een smetje op definale gebracht.
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Het ergste vind ik dat ze Three Little Birds voor eeuwig hebben verneukt.
.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Het ergste vind ik dat ze Three Little Birds voor eeuwig hebben verneukt.
.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook helemaal niet meer naar te luisteren inderdaad. Met Queen nooit wat gehad maar vond Three Little Birds voorheen een erg fijne plaat.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
We Will Rock you en bovenstaand nummer zijn ook niet mn favoriet hoor. Staan ook niet op mijn telefoon/mp3
Allemaal hier begonnen 
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Ken de Queen versie van Three Little Birds niet
.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Haha, oke sorry hahaha. Ik was er niet helemaal bij. Ajax verneukt niks
Wij zingen het mooi haha. Damn, dit is wel een fail van mij
Maar snel weggehaald hahahaha.
Kijk naar Twente, dat YNWA verneukt. Vind ik vele malen erger.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kijk naar Twente, dat YNWA verneukt. Vind ik vele malen erger.
Verschrikkelijk inderdaad, helemaal hoe ze het einde verkl.ten.
YNWA is mooi bij Liverpool en Liverpool alleen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Vond het anders behoorlijk mooi toen het in de kuip werd gezongen voor die supporter.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vond het anders behoorlijk mooi toen het in de kuip werd gezongen voor die supporter.
Overdaad schaadt.
Als het incidenteel gebruikt wordt is het wel mooi maar dit nummer wordt gewoon te veel gebruikt waardoor het aan kracht inboet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Al wordt je van Twente supporters an sich nooit vrolijk.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Omdat zij het lied als eerst zongen? 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Even over de beslissing van de KNVB om alleen kinderen toe te laten bij Ajax - AZ. Die kinderen moeten toch gewoon naar school?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.