- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Ik verwacht een saaie pot, Nederland zal net zo gaan spelen op het WK, saai en niet om aan te gluren. Het tempo zal wel laag liggen en daardoor zal Nederland niet veel kansen creëren. De Denen gaan op de counter spelen en zullen er sporadisch uitkomen. Ik hoop dat Bange Bertje niet twee controleurs opstelt, maar minstens een voetballer als controleur. Verder hoop ik dat Nederland druk zet en aantrekkelijk probeert te spelen en niet zo saai als op het afgelopen WK. Dat is met deze bondscoach valse hoop, vrees ik.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik zie Bert vdV wel op stellen tegen de Denen, de andere twee potjes niet.
Helaas
Oranje: Vlaar en Willems starten tegen Denemarken | VoetbalPrimeur
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Net m'n haar geverfd, ik hoop maar dat het geluk brengt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jullie lachen al 2 seizoenen lange tijd, maar wij (en Anita) achteraf het hardst
Ja, dat voordeel heb je als je glory hunter bent. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Helaas
Oranje: Vlaar en Willems starten tegen Denemarken | VoetbalPrimeur
Had je liever Bouma gezien?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Uitstekende opstelling. Daar zal het niet aan liggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt mij ook. Verder prima openingswedstrijd. Kunnen we er lekker ingroeien.
Maar deze moet je natuurlijk nog wel even winnen. Media onderschat de Denen. Die spelen immers zonder enige druk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een boel lege plekken in dat stadion....
606
-
- 23882 berichten
- 12307 stemmen
Wat een boel lege plekken in dat stadion....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet te snel, voorlopig speelt hij verder erg sterk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat een patattenveld is dat zeg. Dat terrein is zeer slecht gemaaid en daardoor 'hobbelen' de ballen ipv te 'rollen'.
606
-
- 23882 berichten
- 12307 stemmen
Ja daar ga je dan speel je nog zo geconcentreerd en bam heb je 0-1 tegen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En een Huntelaar die in de Bundesliga meer dan 40 doelpunten maakt, mag op de bank koffie zetten. En dan zeggen ze dat de Belgen gek zijn. 
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Vroeg of laat valt dat Nederlands doelpunt wel, zoals het er nu naar uitziet.
606
-
- 23882 berichten
- 12307 stemmen
Doelpunt moet er gewoon komen, dit is een afgang als ze nu verliezen.
Denemarken versterkt en Nederland verzwakt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Tot aan het niet ingrijpen van Heitinga ging het allemaal prima.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Van Persie; de onbetwiste nummer 1. In het missen van kansen ja. Had die twee 100% kansen er gewoon in moeten schieten. Hoe lang houdt Bert hem nog de hand boven het hoofd? Verder schijt je toch elke keer in de broek als de Denen op onze helft verschijnen. Willems kan niet verdedigen, Van der Wiel is weer ouderwets laks, en Heitinga en Vlaar winnen ook geen duel. Oranje voetbalt niet, het geeft de bal aan één van 'de 4' en blijft vervolgens stil staan om te kijken of en wat diegene er mee doet. En Steek mag zich nooit zo laten verschalken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Vreemde match. Nederland baas en Denemarken verdedigt in een slaapverwekkende eerste 25 minuten. Denemarken scoort en plots wordt het leuker. De Denen beginnen mee te voetballen met kansen aan beide kanten tot gevolg.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, Nederland speelde prima, behalve dat er voorin niet goed afgerond werd. Van Persie is niet echt een centrumspits, dus er lopen drie buitenspelers en geen spits.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deja vu 1992.....
Huntelaar voor De Jong graag.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Huntelaar erin voor De Jong lijkt me.
Of Sneijder. Speelt weer als een krant. Of allebei en v/d Vaart erin. Die had sowieso moeten starten tegen de Denen.
Man man 5 100% kansen en een handvol mogelijkheden (op kansen).
Persie schiet hem er nog in, vlak voordat Huntelaar erin komt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Van Persie; de onbetwiste nummer 1. In het missen van kansen ja. Had die twee 100% kansen er gewoon in moeten schieten. Hoe lang houdt Bert hem nog de hand boven het hoofd? Verder schijt je toch elke keer in de broek als de Denen op onze helft verschijnen. Willems kan niet verdedigen, Van der Wiel is weer ouderwets laks, en Heitinga en Vlaar winnen ook geen duel. Oranje voetbalt niet, het geeft de bal aan één van 'de 4' en blijft vervolgens stil staan om te kijken of en wat diegene er mee doet. En Steek mag zich nooit zo laten verschalken.
geeft hem ook twee keer geweldig mee aan Sneijder en daarna aan Robben.
Robbens bal op de paal had hem ook beter af moeten leggen op links, stonden er twee vrij van wie Van Persie dacht ik al helemaal. Maar die ene balaanname was kut inderdaad.
Verder blijkt weer de zwakte van de verdediging als er 'rommelig' wordt aangevallen door de tegenstander. Nu Heitinga die compleet op het verkeerde been staat.
Steek lijkt inderdaad ook niet in grootse vorm te verkeren, dit soort ballen zou hij normaalgesproken hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.