• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.935 films
  • 12.740 series
  • 35.185 seizoenen
  • 658.719 acteurs
  • 200.922 gebruikers
  • 9.506.123 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Naomi Watts schreef:

Net als zijn kritiek dat Bert alleen maar namen opstelde terwijl Robben op de bank zat .

Robben speelde niet, net zoals alle Bayern spelers bij Duitsland. Als het kon had hij Robben wel opgesteld denk ik.....dit is iemand afknallen om het afknallen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Had die post van Respekked niet gelezen maar inderdaad. Manmanman, wat waren ze slecht toen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

kos schreef:

Overigens maakt de Pannekoek zich ook weer belachelijk, nu als 'analyst'. Zitten zeiken om van der Vaart naast Van Bommel op het middenveld terwijl ie zelf zn beste potjes tegen Frankrijk en Italie nota bene met de Jong en Engelaar centraal op t middenveld speelde ipv van der Vaart .

Tsjah, ik vind Robert Maaskant ook een goede analist. Moet ik nu zijn opstellingen van RBC en Willem II erbij gaan halen en kijken wat hij daar verkeerd deed? Kom op kosje

Daarnaast heeft van Basten meerdere malen zijn fouten toegegeven(onervarenheid). Zie ik iemand als van Marwijk niet doen, die interviews na afloop van de wedstrijd waren echt schrijnend. Het waren ook antwoorden van niks.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Robben speelde niet, net zoals alle Bayern spelers bij Duitsland. Als het kon had hij Robben wel opgesteld denk ik.....dit is iemand afknallen om het afknallen...

Inderdaad. Het was al een meevallertje dat Robben een kwartier nog kon spelen.

Maar nu kan hij weer in de basis en is ook Afellay terug. Hebben we tenminste wat meer opties voorin qua creativiteit.

Morgen zal Robben vast basisspeler zijn.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Valt allemaal reuze mee. Chiellini maakt ook zat fouten, vaak genoeg gezien. Italie heeft achterin alleen een betere keeper, verder valt het allemaal mee. Je bent wel weer enorm negatief aan het doen. Wat is dat toch altijd bij jou, gun je het Nederland eigenlijk wel?

Chiellini is natuurlijk vele, vele malen beter dan onze hele verdediging bij elkaar, dat ziet een kleuter nog wel. Verder schat ik NL hoger in dan Italie hoor. Dus die laatste opmerking snap ik niet helemaal. Maar ik ken dat chauvinistische hosanna-geneuzel van je.

Overigens, nu je net van Basten noemde...zag net de cover van de nieuwe VI voor morgen. Daarin zegt hij dat hij helemaal niet toe was aan bondscoach zijn in die jaren. Tsja....

Dat wisten wij destijds al. In tegenstelling tot sommigen hier *kuch*

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zonder dat ik me in wil mengen in deze discussie waren dat ook de duistere maanden voor Dortmund. Die begonnen vrij slecht in dit seizoen, ook Europees. Om vervolgens weer op te krabbelen en voor die winning streak te gaan. Daarnaast lees ik dit wel meer wat jij zegt, maar is b.v. City ook al vroegtijdig uitgeschakeld in de EL.

Crisis bij Arsenal vs. vormdipje bij Dortmund. Enige team dat echt mee zou kunnen in de PL is Bayern. Daar doet uitschakeling van City in de EL weinig aan af.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Ach City en United hoopten zich minimaal in te moeten spannen in de EL. Helaas was dit niet genoeg. Net alsof zij alles hebben gegeven voor deze beker. Zij hadden beide liever de titel in de PL. United heeft gas gegeven wanneer het nodig was tegen ajax en tegen Bilbao was dat weer niet genoeg, maar daar zullen ze niet wakker van liggen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

kos schreef:

Chiellini is natuurlijk vele, vele malen beter dan onze hele verdediging bij elkaar, dat ziet een kleuter nog wel.

Precies. De verdediging van Italië is trouwens 3/4 Juventus. Minst gepasseerde defensie in Europa. Met redelijke afstand. Middenveld is ook top. Voorin gaan hoop ik Balotelli en Cassano starten. Ook nog dikke vrienden van elkaar. Kan zomaar een mooie zomer worden voor de Italianen.

Met een tweede plek achter Oranje

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

De rugnummers van Oranje op het EK, in alfabetische volgorde:

Ibrahim Afellay 20

Mark van Bommel 6

Khalid Boulahrouz 21

Wilfred Bouma 5

John Heitinga 3

Klaas Jan Huntelaar 9

Luuk de Jong 18

Nigel de Jong 8

Tim Krul 22

Dirk Kuyt 7

Joris Mathijsen 4

Luciano Narsingh 19

Robin van Persie 16

Arjen Robben 11

Stijn Schaars 14

Wesley Sneijder 10

Maarten Stekelenburg 1

Kevin Strootman 17

Rafael van der Vaart 23

Ron Vlaar 13

Michel Vorm 12

Gregory van der Wiel 2

Jetro Willems 15

Hij zal toch niet beginnen met:

------------ Stekelenburg ----------------

van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma

------ van Bommel - De Jong -------------

-------------- Sneijder -------------------

-------- Robben - Huntelaar - Kuyt --------

...

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Joy4ever schreef:

Voorin gaan hoop ik Balotelli en Cassano starten.

Hoezo? Je vindt Balotelli geen goede spits.

Of vind je de rest nog slechter?

schram101

• 16770 berichten
  • 2380 stemmen

j0enne schreef:

De rugnummers van Oranje op het EK, in alfabetische volgorde:

Hij zal toch niet beginnen met:

------------ Stekelenburg ----------------

van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma

------ van Bommel - De Jong -------------

-------------- Sneijder -------------------

-------- Robben - Huntelaar - Kuyt --------

...

Dat is niet te hopen.

Voetbalzone - Van Marwijk kiest na woensdag tussen Willems en Schaars

In dit bericht geeft Van Marwijk aan dat de linksback óf Schaars óf Willems wordt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Schmeichel komt in het doel bij de Denen!

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Erwinner schreef:

Schmeichel komt in het doel bij de Denen!

Gelukkig lijkt hij alleen qua uiterlijk op z'n vader.

Ik neem trouwens aan dat Lindegaard onder de lat komt bij de Denen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo? Je vindt Balotelli geen goede spits.

Of vind je de rest nog slechter?

Het probleem met Balotelli is dat hij niet helemaal toerekeningsvatbaar is. Als het goed zit in zijn koppie dan is het uiteraard een geweldige spits.

Nogmaals erg jammer dat Rossi geblesseerd is, hij was de ideale man voorin.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Ow, en de lege prijzenkast van NEC is niet bepaald een treurnispunt hoor. Het is niet alsof iemand verwacht dat je met ons budget prijzen gaat pakken tegenover de grootuitgevers in NL.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

M.a.w. lijk je op J. van Gelder

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Hehe.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

schram101 schreef:

Zou Huntelaars nummer 9 beteken dat hij de spits op het Ek word? Las ergens dat op het WK de nummers 1-11 voor de basisklanten waren namelijk..

Persie staat uiteraard in de basis. Verder heeft van der Vaart volgens mij altijd(?) rugnummer 23. Zegt niet altijd wat die rugnummers. Enkel die van de doelman dan.

schram101

• 16770 berichten
  • 2380 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Persie staat uiteraard in de basis. Verder heeft van der Vaart volgens mij altijd(?) rugnummer 23. Zegt niet altijd wat die rugnummers. Enkel die van de doelman dan.

VdV heeft inderdaad altijd 23, maar aangezien Van Persie altijd met 9 heeft gespeeld en hij dat nu ineens niet heeft?

Benieuwd naar de opstelling van morgen. Die zal toch veel zeggen over de EK-opstelling lijkt me (met uitzondering van Mathijssen en de vacature voor de linksbackpositie dan).

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

Ach, Bertje wil de tegenstander gewoon angst inboezemen als in de 70e minuut onze nummer 9 wordt ingebracht.

schram101

• 16770 berichten
  • 2380 stemmen

Ik bedoel het niet zo hoor, kossie

Mocht het overigens op het EK op penalties aan komen stel ik voor dat Schaars ze gewoon neemt.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Wanneer was die pingel?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ziet eruit als het oefenduel tussen Nederland en Uruguay(1-1) waar ze naar de wedstrijd nog even nutteloos een penaltyserie moesten schieten vanwege een sponsor bokaaltje of zo. Was tijdens de oefencampagne in Zuid Amerika(ook tegen Brazilië gespeeld) vorig jaar.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als dat het criterium is. Van Persie heeft er meer gescoord dan Huntelaar in een grotere competitie.

Persie is sowieso een nog betere voetballer dan 2 jaar geleden.

Als we statistieken gaan overleggen: Huntelaar heeft het afgelopen seizoen voor het eerst een goed seizoen gedraaid sinds Ajax.

http://www.vi.nl/nieuws/221686/Messi-veruit-productiefste-speler-in-Europa-dit-seizoen.htm

Dit zijn de feiten, nogmaals even de top-3:

1. Messi (73 goals in 60 wedstrijden)

2. Ronaldo (60 goals in 55 wedstrijden)

3. Huntelaar (48 goals)

Zegt genoeg lijkt me...

Reinbo schreef:

De nummer 6 van Engeland schakelt in de CL de nummer 2 van Duitsland uit..... Met name dankzij dom verdedigen

I rest my case

Ja en de nummer 1 en 2 van Engeland overleven niet eens de groepsfase van de CL Dit is natuurlijk een vergelijking die nergens op slaat. Real verloor een paar jaar terug van een 3de klasser, dat betekent niet dat die derde klasser beter is...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De Meester legt het nog eens haarfijn uit:

http://www.vi.nl/eknieuws/221709/Cruijff-Geen-diepte-in-je-spel-is-vragen-om-problemen.htm

Alleen Bange Bert snapt het natuurlijk niet...

En dan zegt kos dat Cruijff geen voetbalverstand heeft....

schram101

• 16770 berichten
  • 2380 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

[

Dit zijn de feiten, nogmaals even de top-3:

1. Messi (73 goals in 60 wedstrijden)

2. Ronaldo (60 goals in 55 wedstrijden)

3. Huntelaar (48 goals)

Zegt genoeg lijkt me...

Feit is ook dat van zijn 29 competitiedoelpunten er maar vier tegen ploeg uit het linkerrijtje waren. En geen één tegen een top4 ploeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.