- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Net als zijn kritiek dat Bert alleen maar namen opstelde terwijl Robben op de bank zat
.
Robben speelde niet, net zoals alle Bayern spelers bij Duitsland. Als het kon had hij Robben wel opgesteld denk ik.....dit is iemand afknallen om het afknallen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had die post van Respekked niet gelezen maar inderdaad. Manmanman, wat waren ze slecht toen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Overigens maakt de Pannekoek zich ook weer belachelijk, nu als 'analyst'. Zitten zeiken om van der Vaart naast Van Bommel op het middenveld terwijl ie zelf zn beste potjes tegen Frankrijk en Italie nota bene met de Jong en Engelaar centraal op t middenveld speelde ipv van der Vaart
.
Tsjah, ik vind Robert Maaskant ook een goede analist. Moet ik nu zijn opstellingen van RBC en Willem II erbij gaan halen en kijken wat hij daar verkeerd deed? Kom op kosje 
Daarnaast heeft van Basten meerdere malen zijn fouten toegegeven(onervarenheid). Zie ik iemand als van Marwijk niet doen, die interviews na afloop van de wedstrijd waren echt schrijnend. Het waren ook antwoorden van niks.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Robben speelde niet, net zoals alle Bayern spelers bij Duitsland. Als het kon had hij Robben wel opgesteld denk ik.....dit is iemand afknallen om het afknallen...
Inderdaad. Het was al een meevallertje dat Robben een kwartier nog kon spelen.
Maar nu kan hij weer in de basis en is ook Afellay terug. Hebben we tenminste wat meer opties voorin qua creativiteit.
Morgen zal Robben vast basisspeler zijn.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Valt allemaal reuze mee. Chiellini maakt ook zat fouten, vaak genoeg gezien. Italie heeft achterin alleen een betere keeper, verder valt het allemaal mee. Je bent wel weer enorm negatief aan het doen. Wat is dat toch altijd bij jou, gun je het Nederland eigenlijk wel?
Chiellini is natuurlijk vele, vele malen beter dan onze hele verdediging bij elkaar, dat ziet een kleuter nog wel. Verder schat ik NL hoger in dan Italie hoor. Dus die laatste opmerking snap ik niet helemaal. Maar ik ken dat chauvinistische hosanna-geneuzel van je.
Overigens, nu je net van Basten noemde...zag net de cover van de nieuwe VI voor morgen. Daarin zegt hij dat hij helemaal niet toe was aan bondscoach zijn in die jaren. Tsja....
Dat wisten wij destijds al. In tegenstelling tot sommigen hier *kuch*
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Zonder dat ik me in wil mengen in deze discussie waren dat ook de duistere maanden voor Dortmund. Die begonnen vrij slecht in dit seizoen, ook Europees. Om vervolgens weer op te krabbelen en voor die winning streak te gaan. Daarnaast lees ik dit wel meer wat jij zegt, maar is b.v. City ook al vroegtijdig uitgeschakeld in de EL.
Crisis bij Arsenal vs. vormdipje bij Dortmund. Enige team dat echt mee zou kunnen in de PL is Bayern. Daar doet uitschakeling van City in de EL weinig aan af.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ach City en United hoopten zich minimaal in te moeten spannen in de EL. Helaas was dit niet genoeg. Net alsof zij alles hebben gegeven voor deze beker. Zij hadden beide liever de titel in de PL. United heeft gas gegeven wanneer het nodig was tegen ajax en tegen Bilbao was dat weer niet genoeg, maar daar zullen ze niet wakker van liggen.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Chiellini is natuurlijk vele, vele malen beter dan onze hele verdediging bij elkaar, dat ziet een kleuter nog wel.
Met een tweede plek achter Oranje 
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
En ze hebben gelijk.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
De rugnummers van Oranje op het EK, in alfabetische volgorde:
Ibrahim Afellay 20
Mark van Bommel 6
Khalid Boulahrouz 21
Wilfred Bouma 5
John Heitinga 3
Klaas Jan Huntelaar 9
Luuk de Jong 18
Nigel de Jong 8
Tim Krul 22
Dirk Kuyt 7
Joris Mathijsen 4
Luciano Narsingh 19
Robin van Persie 16
Arjen Robben 11
Stijn Schaars 14
Wesley Sneijder 10
Maarten Stekelenburg 1
Kevin Strootman 17
Rafael van der Vaart 23
Ron Vlaar 13
Michel Vorm 12
Gregory van der Wiel 2
Jetro Willems 15
Hij zal toch niet beginnen met:
------------ Stekelenburg ----------------
van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma
------ van Bommel - De Jong -------------
-------------- Sneijder -------------------
-------- Robben - Huntelaar - Kuyt --------
...
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
En ze hebben gelijk.
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Voorin gaan hoop ik Balotelli en Cassano starten.
Hoezo? Je vindt Balotelli geen goede spits. 
Of vind je de rest nog slechter? 
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
De rugnummers van Oranje op het EK, in alfabetische volgorde:
Hij zal toch niet beginnen met:
------------ Stekelenburg ----------------
van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma
------ van Bommel - De Jong -------------
-------------- Sneijder -------------------
-------- Robben - Huntelaar - Kuyt --------
...
Dat is niet te hopen.
Voetbalzone - Van Marwijk kiest na woensdag tussen Willems en Schaars
In dit bericht geeft Van Marwijk aan dat de linksback óf Schaars óf Willems wordt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Schmeichel komt in het doel bij de Denen!
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
En ze hebben gelijk.

depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Schmeichel komt in het doel bij de Denen!
Gelukkig lijkt hij alleen qua uiterlijk op z'n vader.
Ik neem trouwens aan dat Lindegaard onder de lat komt bij de Denen.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Nogmaals erg jammer dat Rossi geblesseerd is, hij was de ideale man voorin.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Ow, en de lege prijzenkast van NEC is niet bepaald een treurnispunt hoor. Het is niet alsof iemand verwacht dat je met ons budget prijzen gaat pakken tegenover de grootuitgevers in NL.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Zou Huntelaars nummer 9 beteken dat hij de spits op het Ek word? Las ergens dat op het WK de nummers 1-11 voor de basisklanten waren namelijk..
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
VdV heeft inderdaad altijd 23, maar aangezien Van Persie altijd met 9 heeft gespeeld en hij dat nu ineens niet heeft?
Benieuwd naar de opstelling van morgen. Die zal toch veel zeggen over de EK-opstelling lijkt me (met uitzondering van Mathijssen en de vacature voor de linksbackpositie dan).
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
Ach, Bertje wil de tegenstander gewoon angst inboezemen als in de 70e minuut onze nummer 9 wordt ingebracht.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Ik bedoel het niet zo hoor, kossie 
Mocht het overigens op het EK op penalties aan komen stel ik voor dat Schaars ze gewoon neemt.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ziet eruit als het oefenduel tussen Nederland en Uruguay(1-1) waar ze naar de wedstrijd nog even nutteloos een penaltyserie moesten schieten vanwege een sponsor bokaaltje of zo. Was tijdens de oefencampagne in Zuid Amerika(ook tegen Brazilië gespeeld) vorig jaar.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Als dat het criterium is. Van Persie heeft er meer gescoord dan Huntelaar in een grotere competitie.
Persie is sowieso een nog betere voetballer dan 2 jaar geleden.
Als we statistieken gaan overleggen: Huntelaar heeft het afgelopen seizoen voor het eerst een goed seizoen gedraaid sinds Ajax.
http://www.vi.nl/nieuws/221686/Messi-veruit-productiefste-speler-in-Europa-dit-seizoen.htm
Dit zijn de feiten, nogmaals even de top-3:
1. Messi (73 goals in 60 wedstrijden)
2. Ronaldo (60 goals in 55 wedstrijden)
3. Huntelaar (48 goals)
Zegt genoeg lijkt me...
De nummer 6 van Engeland schakelt in de CL de nummer 2 van Duitsland uit..... Met name dankzij dom verdedigen 
I rest my case
Ja en de nummer 1 en 2 van Engeland overleven niet eens de groepsfase van de CL
Dit is natuurlijk een vergelijking die nergens op slaat. Real verloor een paar jaar terug van een 3de klasser, dat betekent niet dat die derde klasser beter is...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De Meester legt het nog eens haarfijn uit:
http://www.vi.nl/eknieuws/221709/Cruijff-Geen-diepte-in-je-spel-is-vragen-om-problemen.htm
Alleen Bange Bert snapt het natuurlijk niet...
En dan zegt kos dat Cruijff geen voetbalverstand heeft.... 
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
[
Dit zijn de feiten, nogmaals even de top-3:
1. Messi (73 goals in 60 wedstrijden)
2. Ronaldo (60 goals in 55 wedstrijden)
3. Huntelaar (48 goals)
Zegt genoeg lijkt me...
Feit is ook dat van zijn 29 competitiedoelpunten er maar vier tegen ploeg uit het linkerrijtje waren. En geen één tegen een top4 ploeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.