• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.483 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Bouma snap ik inderdaad ook niet dat hij mee gaat, maar voor de rest kan ik me er prima in vinden. Lachwekkend die reacties op Ajax netwerk Enkele die v Bommel NL elftal onwaardig vinden haha, klap van een molenwiek gehad ofzo.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Lachwekkend om Ajax netwerk te volgen als je voor een andere club bent En Bouma mee is trouwens volkomen geschift

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Van Marwijk durft niet gevestigde namen weg te sturen, dat zal Nederland opbreken.

vd Vaart is alleen centraal van enige waarde maar daar staat Sneijder, van Persie of Affelay al. vd Vaart is nog nooit van toegevoegde waarde voor Nederland geweest.

Kuyt is centrumspits noch rechterspits. Hij kan alleen achter een verdediger aanrennen.

Bouma was op zijn hoogtepunt al weinig laat staan 10 jaar later.

Zo'n tournooi is juist ideaal om jonge talenten te brengen. Dus ik vind het een blunder dat Maher, Lens en Anita niet meegaan en we weer met vd Vaart en Kuyt komen aanzetten. Heel jammer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zwiterland-Duitsland 2-0 stand Denemarken ook gefileerd door Brazilie. Gaat lekker.

En jammer van de afvallers. Dat die dikke Bouma erbij zit is een eeuwige schande. Dat had Anita moeten zijn. Siem de Jong weg is terecht en verwacht. Lens weg ook verwacht en terecht. Maher vind ik jammer, zeker omdat een eenheidsworst als Schaars wel erbij blijft. Het is wat typisch van Marwijk, beetje te degelijk geselecteerd. Strootman wel en Anita niet is raar, als je kijkt naar hoe beiden dit seizoen gespeeld hebben. Maar dan telt de status toch zwaarder dan vorm of kwaliteit.

Benieuwd naar de wedstrijd straks.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oja

Voetbalzone - Blokland: ?De komende vijf jaar worden we zeker wel twee keer kampioen?

Dikke faal

En Ajacieden maar van grootspraak betichten......

Geldschieter van de club die al 13 jaar niet meer de beste was denkt wel even 2 titels op korte termijn te pakken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, gezien de ontwikkelingen is het best mogelijk en vind 5 jaar niet echt een korte termijn. Maar inderdaad. Liever daden dan woorden....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

typisch van Marwijk, beetje te degelijk geselecteerd. Strootman wel en Anita niet is raar, als je kijkt naar hoe beiden dit seizoen gespeeld hebben. Maar dan telt de status toch zwaarder dan vorm of kwaliteit.

Benieuwd naar de wedstrijd straks.

Ik vind Strootman in het Nederlands elftal 2 klasses beter dan dat hij bij PSV is. Ik vind het een terechte keuze om Strootman wél mee te nemen en Anita niet.

Anita is op dit moment te licht voor het EK.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Redlop schreef:

Van Marwijk durft niet gevestigde namen weg te sturen, dat zal Nederland opbreken.

vd Vaart is alleen centraal van enige waarde maar daar staat Sneijder, van Persie of Affelay al. vd Vaart is nog nooit van toegevoegde waarde voor Nederland geweest.

Kuyt is centrumspits noch rechterspits. Hij kan alleen achter een verdediger aanrennen.

Bouma was op zijn hoogtepunt al weinig laat staan 10 jaar later.

Zo'n tournooi is juist ideaal om jonge talenten te brengen. Dus ik vind het een blunder dat Maher, Lens en Anita niet meegaan en we weer met vd Vaart en Kuyt komen aanzetten. Heel jammer.

Je hebt toch helemaal niets aan die talenten, die spelen toch niet, terwijl Kuyt mogelijk basisspeler is (Achter een verdediger aanrennen is ook belangrijk) en Van de Vaart kan ook 10 keer waardevoller zijn dan Maher of Anita...... Over 2 jaar mogen ze wel mee, dat is vroeg genoeg.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

%%%%%% schreef:

Ik vind Strootman in het Nederlands elftal 2 klasses beter dan dat hij bij PSV is. Ik vind het een terechte keuze om Strootman wél mee te nemen en Anita niet.

Anita is op dit moment te licht voor het EK.

Ben ik met je eens. Net als dat ik Bouma ook altijd een goeie toernooi-speler vind. We hadden vroeger ook geen last van Ooijer, die trok zich ook op aan het niveau van de rest. De vraag luidt alleen: Gaat Bouma ook linksback spelen? Of wordt het toch Willems? Of misschien wel Schaars?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Net als dat ik Bouma ook altijd een goeie toernooi-speler vind.

Haha die zat er in 2004 of 2006 voor het laatst bij.

Je hebt de Eredivisie geloof ik niet best gevolgd dit seizoen, dan zou je niet zo positief over Fredje zijn.

En in godsnaam, uit deze groep moet Willems de LB worden. De rest is echt totaal geen optie.

Duitsland 3-1 achter trouwens, altijd leuk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En jammer van de afvallers. Dat die dikke Bouma erbij zit is een eeuwige schande. Dat had Anita moeten zijn. Siem de Jong weg is terecht en verwacht. Lens weg ook verwacht en terecht. Maher vind ik jammer, zeker omdat een eenheidsworst als Schaars wel erbij blijft. Het is wat typisch van Marwijk, beetje te degelijk geselecteerd. Strootman wel en Anita niet is raar, als je kijkt naar hoe beiden dit seizoen gespeeld hebben. Maar dan telt de status toch zwaarder dan vorm of kwaliteit.

Van Marwijk ziet in Bouma en Anita geen directe concurrenten. Bouma gaat vooral mee als vervanger van Mathijsen en kan eventueel als linksback spelen. Zo ziet Bert Anita niet. Al zou Anita voor die positie wel een voorkeur krijgen boven Bouma. Neem dan niemand mee.

Schaars en Maher zijn ook geen concurrenten van elkaar, dus vergelijken heeft weinig zin.

Strootman is een veel betere voetballer dan Anita, dus zo gek is het niet. Ook hier geldt weer: het laatste seizoenshelft wordt blijkbaar veel beter onthouden. Voor de winterstop waren de rollen omgedraaid..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ben het niet met je eens. Vlaar en Boulahrouz lijken me de vervangers van de CV's. Bouma en Willems zijn de linksbacks. Boulahrouz ook 1e optie als rechtsback. Althans, dat verwacht ik zo.

Verder is Anita veel beter dan Strootman. Moet je hem maar eens grondig analyseren op zaken als passing, combinatiespel, mentaliteit, drang naar voren spelen etc.

Voor de winterstop stond Anita op een positie waar hij bij Ajax niet meer hoort. Je moet de 2e seizoenshelft van nu vergelijken met de 2e seizoenshelft van vorig seizoen, toen Anita ook middenvelder was. Twee briljante seizoenshelften van onze kleine man.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het zit 'm vooral in multi inzetbaarheid.

Anita is vooral een verdedigende middenvelder, die uit noodzaak ook op de linksbackpositie kan spelen. Maar op het middenveld heeft hij teveel concurrentie en een echte back is het ook niet. Bouma is ook op meerdere posities inzetbaar, maar gaat vooral mee als vervanger van Mathijsen, en kan daarnaast ook op de linksbackpositie.

Maar nogmaals: Bouma had nooit mee gemogen. Van Marwijk kiest voor ervaring.

Bouhlarouz gaat vooral mee als vervanger van v/d Wiel, maar kan ook centraal achterin spelen.

Ik vind Strootman een veel betere voetballer. Als het om passing gaat moet Anita het natuurlijk afleggen. Daarnaast heeft strootman een perfect schot in zijn poten. Kan vanaf elke afstand voor gevaar zorgen. Ik zie in hem de vervanger voor van Bommel.

En jij noemt al snel iets briljant, geniaal of wereldklasse.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zwitserland-Duitsland 5-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van Marwijk zal het toch wel beter weten dat A&L, of welke andere user hier op het forum. Hij heeft ervaring en is er dag en nacht mee bezig. Heeft ook al eens de wk finale gehaald, dus het is echt enorm lachwekkend die betweters hier... Dit is een toernooi, waar je de prijs kan pakken, dus niet het juiste moment om voor het opleiden van de volgende generatie te kiezen. OK, er valt een gat, maar je kunt nu winnen, daar moet je dan voor gaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Van Marwijk zal het toch wel beter weten dat A&L, of welke andere user hier op het forum. Hij heeft ervaring en is er dag en nacht mee bezig. Heeft ook al eens de wk finale gehaald, dus het is echt enorm lachwekkend die betweters hier... Dit is een toernooi, waar je de prijs kan pakken, dus niet het juiste moment om voor het opleiden van de volgende generatie te kiezen. OK, er valt een gat, maar je kunt nu winnen, daar moet je dan voor gaan.

Aha, Bert weet alles en wij als users zijn betweters. Zullen we dan maar een moderator vragen of dit topic gesloten mag worden?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Reinbo schreef:

Men geeft hier hun meningen. Niks mis mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Men geeft hier hun meningen. Niks mis mee.

Mond dicht, betweter. Alleen van Marwijk mag hier spreken!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Bert kijkt hier toch niet op dit topic.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Mond dicht, betweter. Alleen van Marwijk mag hier spreken!

Nee hoor, iedereen mag hier zijn mening geven. Het was enkel een tip van mij om te voorkomen dat men zich hier een beetje belachelijk maakt. Maar ga gerust verder......

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mathijsen mag op bezoek bij van Toorn.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Het maakt niet uit of je Anita, Bouma, Willems of Maher meeneemt. Als je Robben, VdV, Sneijder, Persie en Huntelaar er maar bij hebt. De rest is allemaal dertien in een dozijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Van der Vaart hoort momenteel niet bij die namen. Is veel te traag en niet in vorm. Goede voetballer natuurlijk, maar in Oranje nooit geweldig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joh, vd Vaart staat linksbuiten. Daar hoort ie ook niet. Centraal op het veld is hij gewoon erg goed.

Vind het een vreselijke wedstrijd tot nu toe. Graag Robben inbrengen na de rust.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Joh, vd Vaart staat linksbuiten. Daar hoort ie ook niet. Centraal op het veld is hij gewoon erg goed.

Vind het een vreselijke wedstrijd tot nu toe. Graag Robben inbrengen na de rust.

Ik heb het ook niet over de linksbuiten positie.

Vaart staat normaal gesproken niet eens in de basis. Wel goed voor de breedte.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Van der Vaart hoort momenteel niet bij die namen. Is veel te traag en niet in vorm. Goede voetballer natuurlijk, maar in Oranje nooit geweldig.

Hij kan makelijk ipv de Jong naast van Bommel spelen. Hij heeft een prima seizoen achter de rug, ondanks dat Redknapp voorzichtig met hem is omgegaan. 11 doelpunten en 7 assists en hij is verder nuttiger geweest dit seizoen dan Sneijder en de Jong.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Mooi balletje van Sneijder bij de 1-0.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Briljante bal van Sneijder. En er zijn mensen hier die hem uit de basis willen zien

Van Persie maakte het ook goed af, mooie loopactie.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Yes, ook LA Galaxy op 1-0. Binnen 10 minuten. Begint laatste weken eindelijk ergens op te lijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.