• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.292 films
  • 12.408 series
  • 34.364 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.787 gebruikers
  • 9.424.449 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Het staat er bijna letterlijk, dus de conclusie is niet zo raar. In een contract van zo'n jongen staat niet hoeveel speelminuten hij gaat krijgen. Het heeft dus allemaal met geld te maken.

Nee hoor, kan prima zijn dat het gaat o mde verhouding tussen geld en toekomstperspectief. Maar kampioen in zwart/wit kijken ben je wel, en toevallig ook degene die het met je eens is .

Hij wilt gewoon meer geld, Feyenoord moet net zoals alle andere clubs minderen in salaris. Dus het heeft weinig meer met waardering te maken. Hij wilt gewoon zakken geld. Dan is ie in Nederland gewoon op de verkeerde plek. Al mag je met "slechts" een aantal tonnetjes per jaar in je handen wrijven van geluk. En al helemaal omdat ie voetbalt.

We zulle nzien waar ie voor kiest. Al durf ik mijn vakantiegeld er wel op te zetten dat ie minder zal gaan verdienen.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Dikke t*kus Naomi. Net of het toekomstperspectief er zo slecht uit ziet, spelen bij de mooiste club van Nederland, die de voorronde CL gaat spelen en daar ook nog een paar ton per jaar voor krijgen.

Ik zou bij zo'n aanbieding direct verhuizen naar Alaska.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hij heeft een verbeterd contract gekregen.

Dus? verbeterd hoeft nog niet goed genoeg te zijn.

En als hij al weet dat hij geen basisplaats bij Feyenoord krijgt, zoals je zegt, dan is het vreemd om veel meer te eisen. Het aanbod lag al 4 maanden op tafel, waar Leerdam niets mee heeft gedaan.

Nou, nee. Met een beperking op speeltijd wil je compensatie zien in je salaris, ook niet zo vreemd. Dat ie een aanbod lang laat liggen is ook plausibel.

Zo komt hij ook niet over op mij. Wie weet wordt hij weer gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer. Zal ook wel een mentaliteitskwestie zijn. Jongens als de Vrij, Vlaar, Mulder en Clasie lijken me veel sterker in een dergelijke situatie te staan.

Die ook allemaal veel meer talent hebben en/of minder sterke concurrentie. Kelvin verdrinkt op dat gebied gewoon in dem ogelijkehden die wij op het middenveld hebben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dikke t*kus Naomi. Net of het toekomstperspectief er zo slecht uit ziet, spelen bij de mooiste club van Nederland, die de voorronde CL gaat spelen en daar ook nog een paar ton per jaar voor krijgen.

Voorronde CL is geen CL, daarvoor moet je in de hoofdstad zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarom. Voor Feyenoord ziet het er heel goed uit, ook financieel en qua koopkracht straks. Dat betekent heel slecht perspectief voor Kelvin .

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dus? verbeterd hoeft nog niet goed genoeg te zijn.

Dat zeg ik ook niet, maar niets lijkt goed genoeg voor zulke spelers. Als Leerdam zijn speeltijd mag overwegen, moet hij ook maar overwegen hoe Feyenoord er financieel voorstaat.

Nou, nee. Met een beperking op speeltijd wil je compensatie zien in je salaris, ook niet zo vreemd. Dat ie een aanbod lang laat liggen is ook plausibel.

Zou natuurlijk heel raar zijn als Leerdam 0 minuten of 90 minuten aangeboden krijgt in zijn contract. Er is gewoon gezonde concurrentie. Dat hij een verbeterd contract krijgt aangeboden, betekent in ieder geval dat Feyenoord vertrouwen in hem heeft en is een blijk van waardering. Van Haaren kreeg bijvoorbeeld een contract met een minder salaris aangeboden.

Die ook allemaal veel meer talent hebben en/of minder sterke concurrentie. Kelvin verdrinkt op dat gebied gewoon in dem ogelijkehden die wij op het middenveld hebben.

Als hij echt alleen op het middenveld wil spelen, mag hij naar een andere club, maar ga dan ook geen onmogelijke bedragen aan Feyenoord vragen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee hoor, kan prima zijn dat het gaat o mde verhouding tussen geld en toekomstperspectief. Maar kampioen in zwart/wit kijken ben je wel, en toevallig ook degene die het met je eens is .

(quote)

We zulle nzien waar ie voor kiest. Al durf ik mijn vakantiegeld er wel op te zetten dat ie minder zal gaan verdienen.

Contracten zijn nou eenmaal zwart op wit Zo simpel is het!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Een talent als Zoet moet je geen 2e doelman maken, is zonde. Heeft Ajax bij Vermeer ook gedaan, is gewoon jammer. Al is het wel prettig dat je altijd dan een goede doelman achter de hand hebt.

.

En nu weer bij Cillesen. Ben benieuwd of Jesper komend seizoen de slag gaat winnen van Vermeer, nadat iedereen weer heeft aangesloten zijn kans krijgt. Denk het trouwens niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Leerdam .... Het is tegenwoordig een trend; Cabral, Van Haaren, bedankt en succes....

Middelmaat die je kunt missen en hopelijk beters voor terug gaat krijgen.

Zou me ook niet verbazen als die contractaanbieding amper beter is dan wat ze nu verdienen, als signaal.

Ziet er verder helaas naar uit dat die ooievaar dan toch naar Feyenoord komt, met Jansen betrokken in de deal. 1+ miljoen en een talent, dan hoop ik maar dat het om een verhuur gaat van Jansen

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

Waarom ze die Immers zo graag willen is me toch echt een raadsel.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Weet jij of Jansen wat is?

Van van Haaren kon ik het overigens nog een klein beetje begrijpen; die kreeg een contractverlaging, in een periode dat de toekomst van Feyenoord er nog niet zo "rooskleurig" uitzag. Maar met zijn capaciteiten had ik er gewoon op ingegaan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Immers

Past goed in Rotterdam gezien zijn filosofie m.b.t. Amsterdam, en het feit dat hij altijd wel hard wil werken voor de ploeg. Maar buiten dat om; een beperkte vogel in alle opzichten die voetbal te bieden heeft. Dacht je dat Feyenoord eens goede zaken deed door Vormer en Janmaat te halen voor noppes, komen ze aanzetten met Lexie.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Ik begrijp het ook niet zo. Overigens vind ik die filosofie van Feyenoord niet meer van deze tijd. Is vooral ontstaan door de beginjaren '90, en de mentaliteit van Rotterdam/de havens wellicht. De supporters verwachten in ieder geval dat een speler vecht voor alles en het gras opvreet, maar Feyenoord heeft al heel lang geen werkvoetbal gespeeld en genoeg technisch begaafde spelers voortgebracht. Helaas is Immers wel weer zo'n speler.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Misschien halen ze jodenhatertje Immers voor de liedjes in de kleedkamer als ze van Ajax winnen? Voetballend schiet je er weinig mee op namelijk

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vind het overigens ook niet zo'n ramp dat Leerdam weggaat. Komt er weer wat geld vrij en kan Schenkeveld terugkomen. Elk nadeel heb z'n voordeel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Jansen heeft wel wat potentie, toch een risicootje als je die van de hand gaat doen.

Immers is denk ik net als wat NR zegt: een beetje gericht op 'wat het publiek graag zou zien'. Maar hou het dan in balans; met Clasie, El Ahmadi, Vormer en Schaken heb je al genoeg van dat soort lui, had veel liever op het aanvallende middenveld Overtoom gezien dan die haagse breinaald die er af en toe eens 1 inprikt

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Immers wordt over een jaar ook op de schouders gegooid als ze tweede worden etc. etc. Omdat hij wel sympathiek is

Het is alleen nog maar wachten op een youtube compilatie dan.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Denk dat Feyenoord voor Immers kiest, omdat hij ten eerste op meerdere posities (spits) kan spelen en er naast Clasie en Vormer weer iemand bij heeft die er 90 minuten voor gaat. Het afgelopen seizoen hield Feyenoord het vaak geen 90 minuten vol en was de focus vaak weg in de laatste 15 minuten. En daar zijn Hagenezen nu net goed in.

Ook is van Geel hard bezig om weer eens een echt Nederlands team te creëren.

Daarnaast hoop ik dat Vilhena zich rap ontwikkelt. Laat hem maar lekker concurreren met Immers.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Immers wordt over een jaar ook op de schouders gegooid als ze tweede worden etc. etc. Omdat hij wel sympathiek is

Het is alleen nog maar wachten op een youtube compilatie dan.

je bedoelt zoiets als dit:

nee da's maar voor weinig spelers weggelegd rep, of Immers moet stiekem zo goed zijn dat ik er heeeelemaal naast zit. of een dubbele hattrick tegen Ajax

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Hé, daar was ik bij.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

je bedoelt zoiets als dit:

(embed)

nee da's maar voor weinig spelers weggelegd rep, of Immers moet stiekem zo goed zijn dat ik er heeeelemaal naast zit. of een dubbele hattrick tegen Ajax

Ook mooi dat ie met een Zweden vlag staat te zwaaien

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd

raar ook dat hij ook vanuit het publiek een Zweedse vlag kreeg toegeworpen. Snap er niets van

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ik had vooruit geklikt. Inderdaad, hij krijgt hem vanuit het publiek

Ach ik snap dat nooit zo met die landenvlaggen(ook bij Ajax niet voor die Argentijnen/Uruguayanen). Zou hem als Feyenoorder zijnde liever met een Feyenoord vlag willen zien zwaaien dan met een Zweedse vlag. Dit is behoorlijk nietszeggend weer

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Heeft ook genoeg met Feyenoord-sjaals en vlag rondgelopen.
Maar dat voor een populaire speler de landenvlag erbij komt ach lekker boeiend. Japanse vlag voor Ono, Uruguyaanse voor Suarez, zie je overal, (edit wat je erbij zett5e)

al zie ik natuurlijk liever dit vooral met die tekst

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Overwinning op VVV doet het altijd goed zo te zien

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik begrijp het ook niet zo. Overigens vind ik die filosofie van Feyenoord niet meer van deze tijd. Is vooral ontstaan door de beginjaren '90, en de mentaliteit van Rotterdam/de havens wellicht. De supporters verwachten in ieder geval dat een speler vecht voor alles en het gras opvreet, maar Feyenoord heeft al heel lang geen werkvoetbal gespeeld en genoeg technisch begaafde spelers voortgebracht. Helaas is Immers wel weer zo'n speler.

Mhow, de grootste helden van je club de laatste 10 jaar zijn toch werkspelers. Kuijt, Tomasson, Guidetti, Bosvelt, Paauwe......een Kalou is een uitzondering.

Dit jaar speelde Feyenoord verzorgd voetbal, maar de jaren daarvoor was het toch vrij veel armoedig werkvoetbal.

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

Mwa, Been liet die jongens niet echt 'werken'. Meestal was het maar een slap zooitje.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

@ A&L: In de aantal magere jaren wel ja. Maar toen werd er ook niet hard gewerkt. Maar spelers als Ono, van Persie, de broertjes Kalou, de Vrij, El Ahmadi, Makaay, de Guzman, Wijnaldum, van Wonderen, Castaignos, etc. en een hoop spelers van nu ook hebben weinig tot niks met werkvoetbal te maken. Tomasson en ook Kuijt waren bij Feyenoord meer dan alleen werkers.

Het is vooral een beeld dat gecreëerd wordt door de buitenwacht en een hoop Feyenoordsupporters die eisen dat spelers het gras opvreten, zoals gezegd. Ook in de jaren 2000 tot 2005 werd er amper werkvoetbal gespeeld, ondanks Bosvelt. Als een team spelers heeft die naast goed kunnen voetballen ook hard werken, wil dat niet meteen zeggen dat een team werkvoetbal speelt.

Een club krijgt al gauw een stempel op zijn identiteit gedrukt, waar het niet meer snel vanaf komt. Behalve PSV dan, die hebben geen identiteit.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Van Gobbel en John de Wolf, allebei meesterlijk.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Ruud Heus, Henk Fräser, Peter Bosz, Arnold Scholten, John Metgod.

En dan had je Joszef Kiprich, Mike Obiku, Gaston Taument, Regi Blinker en Ed de Goeij nog. Wat een cultelftal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.