• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.995 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.941 gebruikers
  • 9.507.368 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Fijn goaltje, maar is dit Atletico Madrid? of een andere Atletico?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

En dan nog dit:

Voetbalzone - Vereerde De Boer geeft Liverpool nul op rekest

Frank the Champ

Wij hebben onze eigen Alex Ferguson bij Ajax, dus andere clubs kunnen zich de moeite besparen om deze wereldcoach cq. kampioenenmaker te vragen!

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Welnee, compleet logische woorden van Jopie.

Nee hoor.

Maar goed, tussen de regels door lees je in ieder geval dat hij afstand heeft genomen van het waanzinnige idee dat Ajax ooit nog een CL zal winnen. Want met aanvallend voetbal zal nooit en te nimmer een Nl'se club nog een CL winnen, met verdedigend voetbal is die kans al minimaal.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ha, mocht Ajax ooit nog een kans daarop maken, dan kan het alleen met aanvallend spel, gecombineerd met goed positiespel. De pijlers waarmee Ajax groot en bekend is geworden. Maar goed, zelfs dan is de kans dat we de CL nog winnen nihil.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

sunderland fans last game of season - YouTube

Kan alleen in Engeland

Schitterend.

Hier gaat men al rellen bij Den Bosch - Willem II. Als het scenario van dit filmpje hier zou afspelen in de Arena zouden er doden vallen.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ha, mocht Ajax ooit nog een kans daarop maken, dan kan het alleen met aanvallend spel, gecombineerd met goed positiespel. De pijlers waarmee Ajax groot en bekend is geworden. Maar goed, zelfs dan is de kans dat we de CL nog winnen nihil.

Ik gun jullie best nog een Cl finale hoor. Maar dan wel één die je verliest tegen een ploeg als Chelsea. God wat zal dit topic ontploffen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Fijn goaltje, maar is dit Atletico Madrid? of een andere Atletico?

Grapje neem ik aan? Of heb je met je ogen dicht gekeken? .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik gun jullie best nog een Cl finale hoor. Maar dan wel één die je verliest tegen een ploeg als Chelsea. God wat zal dit topic ontploffen!

Dat overkwam Ajax in 96 al tegen zo'n anti team.

Die Duitsers zijn overigens flink gefrustreerd lees ik. Arjen Floppen is de nieuwe naam in Bild. Wordt gezellig met het EK.

PS:

Ajax 14e in top 20 clubs met hoogste merkwaarde; Ajax sterkste stijger

21 mei 2012 Bloomberg

Ajax staat volgens het nieuwste onderzoek van Brand Finance op de veertiende plaats op de ranglijst van clubs met de hoogste merkwaarde (waarde van het merk en alle bijbehorende merkrechten). Ajax is afgelopen jaar van de 23ste naar de 14e plaats gestegen. De waarde van het merk Ajax steeg afgelopen jaar volgens de analisten met 150% naar 184 miljoen dollar en is daarmee de sterkste stijger.

Manchester United heeft nog steeds het sterkste merk met een waarde van 853 miljoen dollar. Bayern Munchen volgt nu op de tweede plaats voor Real Madrid en Barcelona. Ajax is de eerste club uit een van de kleinere competities in Europa.

Ranglijst naar merkwaarde (in miljoenen dollars):

1. Manchester United 853

2. Bayern Munich 786

3. Real Madrid 600

4. Barcelona 580

5. Chelsea 398

6. Arsenal 388

7. Liverpool 367

8. Manchester City 302

9. AC Milan 292

10. Schalke 266

11. Borussia Dortmund 227

12. Tottenham 225

13. Inter Milaan 215

14. Ajax 184

15. Marseille 168

16. Juventus 160

17. Hamburg 153

18. Lyon 120

19. Aston Villa 87

20. Newcastle 86

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het was van beide kanten niet best wat ze lieten zien in de finale .

Maar het jaar daarop in de halve finale werden we wel getrakteerd op mooi voetbal. Van Juventus. Zidane was meesterlijk in de return. Dat was puur genieten.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

zo te zien hebben ze een andere beeld van Europa in China!?! - weten ze wel dat de tweedewereldoorlog afgelopen is? hier hun promo voor de EK

WTF! China?s Now TV ?promote? Euro 2012 - WIDEO Pi?ka no?na - Video Eurosport - video.eurosport.pl

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Hm leuke promo, zit genoeg passie in.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Pitakaas schreef:

sunderland fans last game of season - YouTube

Kan alleen in Engeland

Schitterend.

......

deze vind ik beter...

Sunderland Fans Doing the Poznan at Home to Manchester United - YouTube

met de songs "Always look on the bright side of life", en "Where's your trophy gone?"

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

zo te zien hebben ze een andere beeld van Europa in China!?! - weten ze wel dat de tweedewereldoorlog afgelopen is? hier hun promo voor de EK

WTF! China?s Now TV ?promote? Euro 2012 - WIDEO Pi?ka no?na - Video Eurosport - video.eurosport.pl

Haha, dat ziet er net zo slecht uit als die Aziatische meuk die hier op MoMe zo goed scoort.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Hihi seniele Jopie heeft het er maar zwaar mee: eerst pakt Real de titel en vervolgens wordt 'het beste team aller tijden' ook nog eens vroegtijdig uit de CL geknikkerd. Dus gaat het bejaarde huilebalkje maar weer los in zijn kollumpje. Maar goed, een slecht verliezer is het altijd al geweest. Geruststellende gedachte voor deze pensionado: Ajax zal de CL toch nooit meer winnen. Chelsea wel.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Grapje neem ik aan? Of heb je met je ogen dicht gekeken? .

haha! ja, ik zie wel een Atletico logo en ik meen Simeone te herkennen en veel rood-wit, maar wat zou Atletico in zuid-Amerika moeten doen en moet zo enorm veel fans ook nog . Beetje confused toch wel.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Neuer zei het als geintje, Ramos laat zich wel weer erg kennen ja. Sneue kerel.

Haha, en waarom zou Ramos het niet als geintje zeggen..?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Omdat Ramos weken later nog even zielig op zijn telefoontje zoiets neer moet zetten. Nuchter en in geen enkele roes. Het moet gewoon diep zitten bij zo'n jongen wanneer Neuer zoiets onschuldigs heeft gezegd

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Haha, dat ziet er net zo slecht uit als die Aziatische meuk die hier op MoMe zo goed scoort.

Minutenlang pure onzin. Na 30 sec uitgezet Gaat nergens meer over en als het nou grappig we was...

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die Duitsers zijn overigens flink gefrustreerd lees ik. Arjen Floppen is de nieuwe naam in Bild. Wordt gezellig met het EK.

PS:

(quote)

ZIjn nog mooie namen die we achter ons laten

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Omdat Ramos weken later nog even zielig op zijn telefoontje zoiets neer moet zetten. Nuchter en in geen enkele roes. Het moet gewoon diep zitten bij zo'n jongen wanneer Neuer zoiets onschuldigs heeft gezegd

Normaals, waarom is het wanneer die mof het zegt ineens onschuldig? Beetje hypocriet niet? Maakt toch geen ruk uit of ie het twee weken eerder of later zegt?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Kan je al merken aan de toon van zijn tweet. Het was geen geintje terug, maar een wat gefrustreerde reactie om zijn gram te halen. Terwijl je bij Neuer overduidelijk aan zijn woorden kon merken dat het lollig bedoeld was.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kan je al merken aan de toon van zijn tweet.

Kwestie van interpretatie natuurlijk. Volgens mij zijn van beide situaties geen beelden en zo'n geschreven stukje tekst kun je op allerlei maniere interpreteren.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Hahaha, extreem belachelijk idd dat gejank over Ramos.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

En wat dan nog al bedoeld Ramos het niet als geintje? Neuer begint toch zelf met zijn 'leuke grapjes'?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Kwestie van interpretatie natuurlijk. Volgens mij zijn van beide situaties geen beelden en zo'n geschreven stukje tekst kun je op allerlei maniere interpreteren.

Kan je nog meer dan alleen smileys posten? Sjees.

En verder kwestie van interpretatie ja, maar als je een beetje nadenkt dan snap je het verschil wel. En verder zal het me mijn reet roesten, die tweets.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

lekker trouwens dat de spurs geen Cl spelen na de Chelsea winst

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Je kon je coach wel eens gaan kwijt raken Joy4ever.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

'Fiorentina praat met Feyenoord over Ron Vlaar' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Hoop dat-ie nog minstens een jaartje blijft, maar een aantal miljoen is altijd welkom. Kunnen we wellicht een echte spits kopen. Al zal het transfergeld niet direct naar een nieuwe aankoop gaan.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hoe kom je daar toch weer bij?

Alleen met 11 man in het eigen strafschopgebied maak je kans ver te komen in de CL als NL'se club zijnde.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

depri83 schreef:

Je kon je coach wel eens gaan kwijt raken Joy4ever.

Mwah, verwacht niet dat hier iets uitrolt. Ik vind het ook niet zo spannend. Dit soort dingen gebeuren wel vaker en niet alleen in Italië.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het was geen geintje terug, maar een wat gefrustreerde reactie om zijn gram te halen.

Gelukkig komt 'het zijn maar kutkakkerlakken' niet gefrustreerd over (maar standbeeldwaardig).

Ajax&Litmanen1 schreef:

verder zal het me mijn reet roesten, die tweets.

We merken het. Wat een gehuil weer om niks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.