- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
(embed)
Fijn goaltje, maar is dit Atletico Madrid? of een andere Atletico?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En dan nog dit:
Voetbalzone - Vereerde De Boer geeft Liverpool nul op rekest
Frank the Champ 
Wij hebben onze eigen Alex Ferguson bij Ajax, dus andere clubs kunnen zich de moeite besparen om deze wereldcoach cq. kampioenenmaker te vragen!
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Welnee, compleet logische woorden van Jopie.
Nee hoor.
Maar goed, tussen de regels door lees je in ieder geval dat hij afstand heeft genomen van het waanzinnige idee dat Ajax ooit nog een CL zal winnen. Want met aanvallend voetbal zal nooit en te nimmer een Nl'se club nog een CL winnen, met verdedigend voetbal is die kans al minimaal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ha, mocht Ajax ooit nog een kans daarop maken, dan kan het alleen met aanvallend spel, gecombineerd met goed positiespel. De pijlers waarmee Ajax groot en bekend is geworden. Maar goed, zelfs dan is de kans dat we de CL nog winnen nihil.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
sunderland fans last game of season - YouTube
Kan alleen in Engeland 
Schitterend.
Hier gaat men al rellen bij Den Bosch - Willem II. Als het scenario van dit filmpje hier zou afspelen in de Arena zouden er doden vallen.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Ha, mocht Ajax ooit nog een kans daarop maken, dan kan het alleen met aanvallend spel, gecombineerd met goed positiespel. De pijlers waarmee Ajax groot en bekend is geworden. Maar goed, zelfs dan is de kans dat we de CL nog winnen nihil.
Ik gun jullie best nog een Cl finale hoor. Maar dan wel één die je verliest tegen een ploeg als Chelsea. God wat zal dit topic ontploffen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fijn goaltje, maar is dit Atletico Madrid? of een andere Atletico?
Grapje neem ik aan? Of heb je met je ogen dicht gekeken?
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik gun jullie best nog een Cl finale hoor. Maar dan wel één die je verliest tegen een ploeg als Chelsea. God wat zal dit topic ontploffen!
Dat overkwam Ajax in 96 al tegen zo'n anti team.
Die Duitsers zijn overigens flink gefrustreerd lees ik. Arjen Floppen is de nieuwe naam in Bild. Wordt gezellig met het EK.
PS:
21 mei 2012 Bloomberg
Ajax staat volgens het nieuwste onderzoek van Brand Finance op de veertiende plaats op de ranglijst van clubs met de hoogste merkwaarde (waarde van het merk en alle bijbehorende merkrechten). Ajax is afgelopen jaar van de 23ste naar de 14e plaats gestegen. De waarde van het merk Ajax steeg afgelopen jaar volgens de analisten met 150% naar 184 miljoen dollar en is daarmee de sterkste stijger.
Manchester United heeft nog steeds het sterkste merk met een waarde van 853 miljoen dollar. Bayern Munchen volgt nu op de tweede plaats voor Real Madrid en Barcelona. Ajax is de eerste club uit een van de kleinere competities in Europa.
Ranglijst naar merkwaarde (in miljoenen dollars):
1. Manchester United 853
2. Bayern Munich 786
3. Real Madrid 600
4. Barcelona 580
5. Chelsea 398
6. Arsenal 388
7. Liverpool 367
8. Manchester City 302
9. AC Milan 292
10. Schalke 266
11. Borussia Dortmund 227
12. Tottenham 225
13. Inter Milaan 215
14. Ajax 184
15. Marseille 168
16. Juventus 160
17. Hamburg 153
18. Lyon 120
19. Aston Villa 87
20. Newcastle 86
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen

Het was van beide kanten niet best wat ze lieten zien in de finale
.
Maar het jaar daarop in de halve finale werden we wel getrakteerd op mooi voetbal. Van Juventus. Zidane was meesterlijk in de return. Dat was puur genieten.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
zo te zien hebben ze een andere beeld van Europa in China!?! - weten ze wel dat de tweedewereldoorlog afgelopen is? hier hun promo voor de EK

WTF! China?s Now TV ?promote? Euro 2012 - WIDEO Pi?ka no?na - Video Eurosport - video.eurosport.pl
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
sunderland fans last game of season - YouTube
Kan alleen in Engeland 
Schitterend.
......
deze vind ik beter...
Sunderland Fans Doing the Poznan at Home to Manchester United - YouTube
met de songs "Always look on the bright side of life", en "Where's your trophy gone?" 
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
zo te zien hebben ze een andere beeld van Europa in China!?! - weten ze wel dat de tweedewereldoorlog afgelopen is? hier hun promo voor de EK

WTF! China?s Now TV ?promote? Euro 2012 - WIDEO Pi?ka no?na - Video Eurosport - video.eurosport.pl
Haha, dat ziet er net zo slecht uit als die Aziatische meuk die hier op MoMe zo goed scoort.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hihi seniele Jopie heeft het er maar zwaar mee: eerst pakt Real de titel en vervolgens wordt 'het beste team aller tijden' ook nog eens vroegtijdig uit de CL geknikkerd. Dus gaat het bejaarde huilebalkje maar weer los in zijn kollumpje. Maar goed, een slecht verliezer is het altijd al geweest. Geruststellende gedachte voor deze pensionado: Ajax zal de CL toch nooit meer winnen. Chelsea wel.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Grapje neem ik aan? Of heb je met je ogen dicht gekeken?
.
haha! ja, ik zie wel een Atletico logo en ik meen Simeone te herkennen en veel rood-wit, maar wat zou Atletico in zuid-Amerika moeten doen en moet zo enorm veel fans ook nog
. Beetje confused toch wel.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Neuer zei het als geintje, Ramos laat zich wel weer erg kennen ja. Sneue kerel.
Haha, en waarom zou Ramos het niet als geintje zeggen..?

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Omdat Ramos weken later nog even zielig op zijn telefoontje zoiets neer moet zetten. Nuchter en in geen enkele roes. Het moet gewoon diep zitten bij zo'n jongen wanneer Neuer zoiets onschuldigs heeft gezegd 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Haha, dat ziet er net zo slecht uit als die Aziatische meuk die hier op MoMe zo goed scoort.
Minutenlang pure onzin. Na 30 sec uitgezet
Gaat nergens meer over en als het nou grappig we was... 
Die Duitsers zijn overigens flink gefrustreerd lees ik. Arjen Floppen is de nieuwe naam in Bild. Wordt gezellig met het EK.
PS:
ZIjn nog mooie namen die we achter ons laten 
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Omdat Ramos weken later nog even zielig op zijn telefoontje zoiets neer moet zetten. Nuchter en in geen enkele roes. Het moet gewoon diep zitten bij zo'n jongen wanneer Neuer zoiets onschuldigs heeft gezegd
Normaals, waarom is het wanneer die mof het zegt ineens onschuldig? Beetje hypocriet niet? Maakt toch geen ruk uit of ie het twee weken eerder of later zegt?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha, en waarom zou Ramos het niet als geintje zeggen..?
Kan je al merken aan de toon van zijn tweet. Het was geen geintje terug, maar een wat gefrustreerde reactie om zijn gram te halen. Terwijl je bij Neuer overduidelijk aan zijn woorden kon merken dat het lollig bedoeld was.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Kan je al merken aan de toon van zijn tweet.

Kwestie van interpretatie natuurlijk. Volgens mij zijn van beide situaties geen beelden en zo'n geschreven stukje tekst kun je op allerlei maniere interpreteren.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Hahaha, extreem belachelijk idd dat gejank over Ramos.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
En wat dan nog al bedoeld Ramos het niet als geintje? Neuer begint toch zelf met zijn 'leuke grapjes'?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen

Kwestie van interpretatie natuurlijk. Volgens mij zijn van beide situaties geen beelden en zo'n geschreven stukje tekst kun je op allerlei maniere interpreteren.
Kan je nog meer dan alleen smileys posten? Sjees.
En verder kwestie van interpretatie ja, maar als je een beetje nadenkt dan snap je het verschil wel. En verder zal het me mijn reet roesten, die tweets.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
lekker trouwens dat de spurs geen Cl spelen na de Chelsea winst 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
'Fiorentina praat met Feyenoord over Ron Vlaar' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Hoop dat-ie nog minstens een jaartje blijft, maar een aantal miljoen is altijd welkom. Kunnen we wellicht een echte spits kopen. Al zal het transfergeld niet direct naar een nieuwe aankoop gaan.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Hoe kom je daar toch weer bij?
Alleen met 11 man in het eigen strafschopgebied maak je kans ver te komen in de CL als NL'se club zijnde.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Je kon je coach wel eens gaan kwijt raken Joy4ever.
Mwah, verwacht niet dat hier iets uitrolt. Ik vind het ook niet zo spannend. Dit soort dingen gebeuren wel vaker en niet alleen in Italië.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het was geen geintje terug, maar een wat gefrustreerde reactie om zijn gram te halen.
Gelukkig komt 'het zijn maar kutkakkerlakken' niet gefrustreerd over (maar standbeeldwaardig).
verder zal het me mijn reet roesten, die tweets.
We merken het. Wat een gehuil weer om niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.