- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Joy4ever
-
- 4668 berichten
- 1895 stemmen
En de felicitaties voor Ronald Koeman, de jeugdopleiding van Feyenoord en Joy4ever.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Alleen dat logo van ItalIë is dan weer ontzettend lomp. 
Gewoon die van Holland nemen, waar je voor bent. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die mensen of Italië?
Italië. Ik vrees vooral Holland, Spanje en toch ook Engeland en Portugal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En dan een standbeeld voor de Ajax-aanvoerder eisen omdat hij en plein public een liedje over 'kutkakkerlakken' opstart... het zijn gekke tijden, mensen!
Kansloos.
Jammer dat jij nooit verder komt dan een weder reactie te geven ipv eens op een onderwerp in te gaan. Achja, we wennen eraan.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Italië.
Begreep ik wel hoor. Kansloos zijn ze niet, al doet Italië het nooit goed op E.K.'s, op één gewonnen E.K. uit het stenen tijdperk na, toen ballen nog touwtjes hadden en doelpalen van hout waren.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Begreep ik wel hoor. Kansloos zijn ze niet, al doet Italië het nooit goed op E.K.'s, op één gewonnen E.K. uit het stenen tijdperk na, toen ballen nog touwtjes hadden en doelpalen van hout waren.
Dat soort statistieken zegt me dan weer niks, maar ze hebben nu gewoon een heel matige lichting.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jammer dat jij nooit verder komt dan een weder reactie te geven ipv eens op een onderwerp in te gaan. Achja, we wennen eraan.
Excuus, even er dieper op ingaan. Wat is erger:
A. een tweet sturen met daarin de opmerking 'ik wist niet dat Neuer graag finales verliest'
B. een donkere speler voor aap uitschelden
C. voor 10.000 man 'het zijn maar kutkakkerlakken' aanheffen
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Dat soort statistieken zegt me dan weer niks, maar ze hebben nu gewoon een heel matige lichting.
Valt wel mee. Alleen Pirlo al. 
Joy4ever
-
- 4668 berichten
- 1895 stemmen
Alleen dat logo van ItalIë is dan weer ontzettend lomp.
. Straks kleurt mijn avatar uiteraard weer rood-wit-blauw
.Maar mocht Oranje voortijdig strandden en Italië zit er nog in dan supporter ik uiteraard de Azzurri.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Heb ik even speciaal voor otherfool gedaan vanwege het extra sterretje
Loop zelf mijn rondjes in een azuurblauw 4 sterren Diadora jasje dus no problemo 
Onze vierde komt vanzelf, itt Italië geen matige lichting namelijk 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Vitesse in Europa. Leuk, tenminste wedstrijden om lekker subjectief te zijn en de tegenstanders te supporteren.
Joy4ever
-
- 4668 berichten
- 1895 stemmen
Loop zelf mijn rondjes in een azuurblauw 4 sterren Diadora jasje dus no problemo
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Verheug me nu al de geheel objectieve verslaggeving van de cl-finale door de Barca/Bayernvriendjes van Sjek van Geld en zn posse.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Excuus, even er dieper op ingaan. Wat is erger:
A. een tweet sturen met daarin de opmerking 'ik wist niet dat Neuer graag finales verliest'
B. een donkere speler voor aap uitschelden
C. voor 10.000 man 'het zijn maar kutkakkerlakken' aanheffen
Nogmaals, je slaat het punt wat ik maakte weer over. As usual.
Wat doe je eigenlijk in dit topic als je elke vorm van discussie wil mijden?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Verheug me nu al de geheel objectieve verslaggeving van de cl-finale door de Barca/Bayernvriendjes van Sjek van Geld en zn posse.
Haha heb je de zonnebank kop van Sjek gezien? Haha wat onnatuurlijk, ziet er niet uit 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nogmaals, je slaat het punt wat ik maakte weer over.
Je punt zijnde dat 'kutkakkerlakken' een standbeeld oplevert en een tweetje een schrobbering?
Of... is je punt dat Ajax 'de beste' is en Real een 'gore teringclub'?
Hoe dan ook, wat een hypocrisie 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Heb ik even speciaal voor otherfool gedaan vanwege het extra sterretje
. Straks kleurt mijn avatar uiteraard weer rood-wit-blauw
.
Maar mocht Oranje voortijdig strandden en Italië zit er nog in dan supporter ik uiteraard de Azzurri.
Dan is het goed. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je punt zijnde dat 'kutkakkerlakken' een standbeeld oplevert en een tweetje een schrobbering?
Of... is je punt dat Ajax 'de beste' is en Real een 'gore teringclub'?
Hoe dan ook, wat een hypocrisie
Wederom lul je over alles heen. Dan niet he. Ciao!
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Haha heb je de zonnebank kop van Sjek gezien? Haha wat onnatuurlijk, ziet er niet uit
Ziet er idd niet uit, viel me gister ook al op. Verder valt de uitzending reuze mee trouwens.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Naaaaappoooooliiiiii!!! Heerlijke wedstrijd 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lekker, Montpellier pakt over tien minuten de Franse titel. In your face, P$G!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
beetje laat onderhand maar Drogba
lekker zeg, eindelijk die cup voor Terry Lampard Drogba Cole Kalou etc, en 2008 en de pijnlijke uitschakelingen in de halve finales CL wat weggespoeld.
'The road to' is ook al zo mooi: na Napoli-uit kansloos geacht, tegen Barca rekende iedereen op een nulletje of 5, 6, en dan nog een finale tegen notabene Duitsers ("unsere Pokal" gheghe) in het hol van de leeuw, waar de winnaar natuurlijk ook al van tevoren vaststond.
Telkens extreem effectief en onverwacht toeslaan, heerlijk
Joy4ever
-
- 4668 berichten
- 1895 stemmen
Naaaaappoooooliiiiii!!! Heerlijke wedstrijd
Gefeliciteerd kos. Helaas geen dubbel voor Juventus maar een ploeg als Napoli gun ik de beker wel.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Jammer dat speranza (Italië) er niet meer is. Dutchgaga (?) (Portugal) zal zich wel snel melden. Dan hebben we nog een Duitse Fries in ons midden: otherfool. Friesland of Duitsland, ik weet niet wat erger is. Een nep Spanjaard (
): Naomi Watts. En nog een zooitje Belgen natuurlijk. Maar verder: tuurlijk! 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wordt morgen lachen in Munchen met een wedstrijd tussen een ploeg in rouw en ons Oranje
Hoop vooral dat Bayern een penalty in die wedstrijd toegewezen krijgt, effe kijken wie hem dan neemt
Een waardeloos kut potje wordt zo nog best leuk.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Welnee, compleet logische woorden van Jopie.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Inderdaad, lachwekkend haha, maar wie had andere woorden van Cruijff verwacht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.