- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Man, man, man, wat zijn de Angels hot, zeg! Offensief niet te stoppen. De winst in de divisie is nu wel zo goed als zeker, het beste record in de AL ligt voor het grijpen en met het thuisvoordeel voor de American League in de World Series in het verschiet, kan dit zomaar een heel mooi worden voor de Halos.
Nu maar hopen dat we niet te vroeg aan het pieken zijn.
A's: Hoe cold kun je zijn? Niet normaal meer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Colombia women cycling team outfit raises eyebrows in Italy - colombiareports.co
Je gaat bijna denken aan een slechte grap, maar 't schijnt echt te zijn.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Dylan van Baarle bijna zo goed als zeker onderweg naar de eindoverwinning in de Tour of Britain 
Tien seconden voorsprong op Kwiatkowski met nog één korte en vlakke etappe te gaan waar in totaal nog negen seconden boni's te verdienen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knowshon Mareno's blessure
. Yuck.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Servie begon nog heel goed (15-5 na enkele minuten) en ik geloofde zelfs even in een spannende match... VS echt wel sterk, vooral met een hele rits 3-punters.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker is dat WK finale spelen op het moment dat de hele natie iets anders kijkt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Colombia women cycling team outfit raises eyebrows in Italy - colombiareports.co
Je gaat bijna denken aan een slechte grap, maar 't schijnt echt te zijn.
Wat een verschrikking. Proberen met z'n allen (Vosje voorop) het vrouwenwielrennen op de kaart te zetten en dan krijg je deze Colombiaanse carnaval op de televisie. Pffft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
What. a game. 17-0 achter bij de 2 minute warning in het tweede kwart, en dan win je even 28-20 winnen bij de Niners! Bears beginnen er een beetje in te komen en Cutler toont nu toch wel eindelijk zijn potentie en lijkt niet meer de underachiever die hij al jaren is. In potentie heeft hij misschien wel de sterkste arm in de NFL. Defense was erg sterk. Nog wel wat fine tuning maar het staat wel. Willie Young was groots, rookie Kyle Fuller was meesterlijk en ja de 3 Cutler - Marshall TD's. Dit is het brak op het werk zitten wel waard.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Congrats met de Bears. Toch wel een verrassende uitslag, net zoals dat de Chargers van de Seahawks hebben gewonnen. Heb helaas gisteren niets kunnen zien.
Saints:
. 0-2 waar ik op 2-0 had gerekend. Werk aan de winkel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank. Had ik van de Saints ook niet verwacht maar het zijn wel narrow/upset losses. Zie het met de Saints wel goed komen. Al moet je je wel snel herpakken voor de division, Newton's Panthers zien er heel goed uit.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Goeie genade wat een klapper maken die Rabo dames...
El Loco
-
- 1106 berichten
- 2383 stemmen
En Vos die moet lossen, zeer bizar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat is Luiten ondertussen aan het klootviolen in Wales...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Poefff, wat een spanning, maar hij flikt het dan toch. Klasse Joost 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manning!!! Wow!!! Gekkenwerk. Dit had de super bowl moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker begin. Wel met de nodige hulp. Offense is er nog niet, wel 14-0 Bears.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Comeback Jets. Not good. 17-13 Bears.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Winst, met hangen en wurgen. En weer wat defense blessures erbij, ongelofelijk hoeveel blessures de Bears hebben. Hoelang gaat dit nog goed.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Kan Tom Dumoulin morgen een medaille binnen slepen in de tijdrit? Goeie kans op brons denk ik, zelfs zilver is niet onmogelijk (kan de vorm van Wiggens moeilijk inschatten op dit moment). Dat zou wel de kroon zijn op een mooi jaar!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Buiten het podium zou toch wel teleurstellend zijn, is eigenlijk het hele jaar de een-na-beste tijdrijder.
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Ik heb het zelf gemist, maar Wiggins verslaat Tony Martin. Het is toch een echte vedette.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Martin duidelijk niet in optimale vorm (maar een twintigtal secondes sneller dan Dumoulin en Kyrienka), maar desondanks overtuigende en mooie overwinning van Wiggins en een zeer knappe prestatie van Dumoulin die de derde plek in het laatste, zware deel pakt. En nog maar 23 jaar!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Amai, de Panzerwagen verslagen... knap staaltje weer van Sir Wiggo!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En wat ziet mijn oog, WK Wielrennen, Ryder Cup en Spartathlon in 1 weekend?!
Gevalletje hoorn van de haak en gordijntjes dicht... 
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Ze voorspellen wel goed weer, maar de finale van het WK is voor mij toch ook essentieel kijkvoer.
Wie pakt volgens jullie de regenboogtrui? Een goeie week geleden waren mijn 2 topfavorieten Degenkolb en Kristoff, maar die lijken beiden niet meer over de fysieke paraatheid te beschikken om zo'n wereldtitel te grijpen. Ik begin ook meer en meer te geloven in een tactisch steekspel, op een parcours waar iedereen denkt dat hij kans maakt. Dan zie ik wel mogelijkheden voor een outsider genre Gallopin/Matthews. Snel aan de meet, maar toch niet de échte kanonnen.
Mijn hart hoopt evenwel dat Fabian Cancellara, qua exploten de absolute maestro van zijn generatie wat mij betreft, in Ponferrada de kroon op zijn carrière kan zetten. Met zijn wéérgaloze overwinningen in de RVV van 2010 en 2013 reed hij zichzelf voor mij al de legende in (ik kan ook zelf de Muur of de Paterberg niet oprijden zonder te denken dat daar nog een Boonen of Sagan uit de wielen moet), maar een wereldtitel op de weg is nog altijd van een ander niveau.
Vingers gekruist ook dat Simon Gerrans het niét wordt. Sterke renner natuurlijk (en topfavoriet) maar met LBL en MSR is hij wat deze jongen betreft al genoeg beloond voor zijn bord-van-anderen-leegeten-stijl.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.