- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bulls
. Wat een heerlijke pot, Rose vs Rubio
. Portland
. LeBrick James worldwide trending
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ain't no stopping the Thunder.
Op de een of andere manier voelde ik gewoon dat Golden State ging winnen! James met z'n stepback three met 12 seconden op de klok
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verliezen in Frisco kan, sterker nog, de kampioen van dit seizoen heeft gewoon verloren in Frisco.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Beetje jammer van het vierde kwart vannacht bij Miami. Golden State worden reuzedoders, drie games gewonnen: Bulls, Heat en Knicks. Wel knap dat ze dat kunnen.
OKC is echt bijna unstoppable. KD blijft een fenomeen. Als hij wederom zo'n goed seizoen draait, is hij wat mij betreft de MVP. Ook Portland is goed bezig wat dat betreft een verschil met de Clippers. Het collectief tegen een nog zoekend team uit LA.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Regular season MVP kan ie best worden. Erg sterk maar heeft ook een aardig redelijke supporting cast. Gewoon een hele sterke shooter. OKC maakt een sterke indruk, al ben ik er nog niet zo weg van. Kan komen omdat OKC me altijd eraan doet herinneren dat de prachtige club Seatle upersonics verleden tijd is. Al hoef je aan een regular season record niet te veel waarde te hechten, niet mogelijk bij zo'n schema. Zoals LeBron ook aangaf is het vooral belangrijk een redelijke seed te hebben en gezond de postseason in te gaan en je zal nog veel gekke uitslagen gaan zien.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
OKC was vorig jaar ook al goed voor een conference final in de playoffs. Qua team zijn ze ook alleen maar beter geworden. Ik denk dat er maar weinig ploegen beter zijn in het westen op dit moment.
Daarbij is KD altijd constant scoort altijd veel. Ibaka en Perkins zijn defensive erg belangrijk. Westbrook scoort ook veel, maar over zijn PG kwaliteiten heb ik ook nog altijd mijn twijfels. Harden is één van de betere sixth men.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
tien aankomsten bergop in vuelta | nusport.nl/wielrennen | Voor het laatste nieuws van elke sport
Dat gaat weer spektakel opleveren
Opmerkelijke route zo in het noorden, jammer van het schone Andalucië maar de leukere klims zitten wel in het noorden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
KD is geweldig en een voortreffelijke scorer maar LeBron is wat meer all-round, en KD blinkt in shooting gewoon erg uit. OKC is in de breedte erg goed maar zoals je zegt blijft Westbrook een beetje het grote vraagteken. Nou niet echt het soort PG wat OKC nodig heeft. Harden vind ik vooral dit seizoen positief opvallen. Clippers moeten gewoon wat meer ingespeeld raken maar vind hun roster ook erg sterk. Minnesota heeft gewoon ervaring nodig maar over een paar jaar staat er dan ook wel wat. Plus ze hebben de beste coach van de NBA. Zoals verwacht is Rubio enorm veel goed waard, en dan Williams nog, Love.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
De clippers moeten inderdaad nog ingespeeld raken. Hun roster is inderdaad sterk. Sterker dan die van OKC en Portland, maar dat zijn natuurlijk ingespeelde teams. Naar de ontwikkeling van Minnesota ben ik ook benieuwd. Williams en Rubio zijn echte talentvolle aanvullingen voor die ploeg. Love is natuurlijk geweldig en een beest. Die heeft een abonnement op de double-double's.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ze op tijd ingespeeld raken zijn ze een force om erg veel rekening mee te houden. Wel erg opvallend ook trouwens dat de verliespartijen van Miami en Chicago tegen dezelfde tegenstanders was.
Ik kan er nog steeds niet bij waarom LeBron voor die stepback ging.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik blijf zeggen, Clippers zijn echt niet zo geweldig... Paul is onwijs goed, maar vorig jaar hadden ze Gordon en toen haalden ze ook geen playoffs.
Anyway vanavond de Hawks op bezoek bij Indiana, zeker een kijkbeurt waard!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar geen Paul, Butler en Billups. Wel even een verschil.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
We zullen het zien ja haha.
Dit heb ik aan het begin van het seizoen voorspeld:
Eastern Conference
1. Miami Heat
2. Chigago Bulls
3. Boston Celtics
4. Indiana Pacers
5. New York Knicks
6. Atlanta Hawks
7. Orlando Magic
8. Philadelphia 76'ers
9. New Jersey Nets
10. Milwaukee Bucks
11. Toronto Raptors
12. Detroit Pistons
13. Charlotte Bobcats
14. Cleveland Cavaliers
15. Washington Wizards
Western Conference
1. Oklahoma City Thunder
2. Portland Trail Blazers
3. LA Lakers
4. Denver Nuggets
5. Dallas Mavericks
6. San Antonio Spurs
7. LA Clippers
8. Memphis Grizzlies
9. Golden State Warriors
10. Houston Rockets
11. Minnesota Timberwolves
12. Utah Jazz
13. Phoenix Suns
14. Sacramento Kings
15. New Orleans Hornets
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Is toch lekker als PG zijnde om Blake Griffin in je team te hebben. Die loopt altijd precies genoeg vrij en zijn hangtime is uitstekend. Waardoor je de pass altijd kan geven.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Drie minuten voor tijd lopen voor Bosh.
wel een spannende game.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede win van de Clippers. Nog wel even integraal kijken. Wade die het niet helemaal had ook, kan gebeuren. Bulls waren ook niet best, Rose met een walking boot maar my oh my, John Lucas III, als nomaad naar Chicago gehaald en is nu opeens heer en meester als ie tegenover één van de betere PG's van de league staat
. Ook Korver weer geweldig, die is ook in topvorm. Defensief ook weer geniaal, in Chicago ligt het ppg allowed rond de 67. Wow.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kobe wéér 40 points!
Deze man zit al in de playoffs met z;n hoofd geloof ik! Geweldig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
14 of 31 shooting. Al is dit nog wel oT maar toch. 31 schoten, 29 punten. Verre van bijzonder. Zo bijzonder is het niet imho. Een normale starplayer doet hoeveel pogingen, tussen de 15 en de 20. Duidelijk dat Kobe weer een one man show opvoert, slecht nieuws voor de Lakers. Gelukkig is het niet de post-season.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die 48 tegen de Suns waren magistraal. Echt een sluwe speler geworden, 18 uit 31 is echt onwijs goed.
Je kunt aan deze man zien dat hij echt niet wil opgeven hoe slecht de Lakers er ook voor staan.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij zijn dit wel een beetje de standaard averages voor Kobe. Hij voert altijd ook wel een one-man-show op. Doet me ook wel een beetje denken aan Me, myself & Iverson. Die kon ook wel een one-man-showtje opvoeren.
Jammer dat de Heat verloren. Wade was duidelijk niet in zijn element. Bosh en Chalmers deden aardig mee, zoals ze dat normaal ook doen. Bench scoring was ook wat minder dan andere games.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja die wedstrijd net ff zitten kijken, dat stadion ging all out 
Nate Robinson blijft een held, vooral met die lengte (of meer het gebrek er aan). Wat kan die gast springen zeg.
Hopelijk gaan ze bij NBA.TV wel een keer wat sneller die condensed games regelen, nu loop ik in principe altijd een dag achter... Vandaag alles van dinsdag zitten kijken...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij zijn dit wel een beetje de standaard averages voor Kobe. Hij voert altijd ook wel een one-man-show op. Doet me ook wel een beetje denken aan Me, myself & Iverson. Die kon ook wel een one-man-showtje opvoeren.
Klopt, vind dat wel jammer maar dat zit nou eenmaal in zijn persoonlijkheid. Ook dat gezanik destijds met Shaq bvb
. Het blijft alleen jammer dat ie niet voor de best shot selection gaat.
Zeker maar ook geen punt, twee keer op rij verliezen, geen punt. Miami eindigt gewoon in de top 2 en hopen dat je gezond dep ost-season ingaat waar er weer een wat menselijker schema is. Ik blijf het veel te veel vinden dit, kan ook nog wel eens heel nadelig voor spelers uit pakken. Heel je voorbereiding is naar de klote, veel spelen, reken maar op veel blessures naarmate het seizoen vordert. Weet niet wat er met LeBron aan de hand is in het vierde kwart, hij lijkt soms niet te durven. Was in de finals ook in de laatste game geloof ik, had ie ook geen enkele attempt.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Howard
Wat mij betreft is hij wel uitgekeken bij Orlando.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Oh ja het was vannacht ook weer helemaal Knicks.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Orlando begint te draaien maar lijkt me wel klaar voor Dwight daar denk ik. En Knicks waren niet al te best weer, Knicks zou wel wat moeten doen want leuk hoor een Melo, Amar'e en Chandler maar erg weinig diepte en goede role players.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Drie deelnemers pas voor de Sportpools Australian Open. Dat kan beter, mensen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.