- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
kos
-
- 46695 berichten
- 8850 stemmen
Gisteren nog een game van de Celtics zitten kijken. Die zien er toch wel weer sterk uit hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benieuwd hoe ze het vannacht gaan doen. Ik ben nog niet zo kapot van de Celtics, al is Rondo wel beter dan ooit.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Orlando begint te draaien maar lijkt me wel klaar voor Dwight daar denk ik. En Knicks waren niet al te best weer, Knicks zou wel wat moeten doen want leuk hoor een Melo, Amar'e en Chandler maar erg weinig diepte en goede role players.
Word tijd dat Davis fit word. Dat is gelijk een betere PG voor dit team. Shumpert is het (nog) net niet en Bibby is over de top.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Gisteren nog een game van de Celtics zitten kijken. Die zien er toch wel weer sterk uit hoor.
Erg wisselvallig, maar met Rondo, Allen, Pierce en Garnett halen ze wel sowieso de play-offs, maar tegen de echte top teams gaan ze er dan wel af. Om die vier spelers heen is het ook verder wel vrij mager vind ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bibby is wel klaar en met Davis ga je er al flink op vooruit, ook zal ik Amar'e proberen op te geven en er meerdere degelijke role players voor terug krijgen. Shumpert is er inderdaad nog niet.
kos
-
- 46695 berichten
- 8850 stemmen
Erg wisselvallig, maar met Rondo, Allen, Pierce en Garnett halen ze wel sowieso de play-offs, maar tegen de echte top teams gaan ze er dan wel af. Om die vier spelers heen is het ook verder wel vrij mager vind ik.
Oneens, dit seizoen met Bass, Bradley en die Nederlander (Stiemstra of zo?) ziet t er wel goed uit.
Alleen die gast met dat staartje is wel erg zwak.
Heb sowieso wel een groot zwak voor KG
.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Dan traden ze Amar'e voor Dirk. Dan zijn ze weer echte titelkandidaten.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Oneens, dit seizoen met Bass, Bradley en die Nederlander (Stiemstra of zo?) ziet t er wel goed uit.
Alleen die gast met dat staartje is wel erg zwak.
Heb sowieso wel een groot zwak voor KG
.
KG is een uitstekende topspeler. Ben vooral fan in die ploeg van Rondo en Allen. Bass is nog wel een goede aanvulling, maar al die andere vind ik tot nog toe vrij zwak en die mogen blij zijn dat ze mee mogen doen. O'neal is ook niet meer de speler van vroeger. Ook het seizoen is zwak begonnen. Alleen wins tegen Detroit, Wizards en de Nets.
Ik hou mijn hart vast voor de Celtics in de komende drie games tegen Chicago, Pacers (uit) en OKC.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Pacers doen het goed. Voor je het weet staan ze bovenaan de Central Division. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow gisteren Bobcats - Hawks zitten kijken, wat een dode sfeer daar zeg...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegenvallend altijd ja. Blijf de crowd van Sacramento en Portland ongeëvenaard vinden.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Howard btw nieuw record door 39 keer vanaf de free throw lijn aan te leggen...
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
hehe de titel bij een nba highlight van Orlando vs GSW: Superman blocks krypto-nate. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Vanavond Celtics - Bulls, ben benieuwd!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook maar dat ben ik altijd bij de Bulls. Benieuwd of Rose speelt maar zo niet geen probleem, alle vertrouwen in Lucas III, toffe gast ook. Wel moeten Deng, Boozer en Noah veel meer brengen. Hopen dat Korver start, tegen dit 'oude' Boston moet Chicago op spacing gaan spelen. Spacing is het sleutelwoord voor de Bulls vanavond. Wordt iig een boeiende pot.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekkere eerste helft tegen Boston vrijdagnacht. Zo'n enorm klasse verschil, beetje jammer dat de stiertjes weer enorm gemakzuchtig werden en de 20 punten voorsprong werd verkleind tot 1, tot op dat moment schalde ze pas weer bij. Dat mag niet gebeuren, niet tegen dit Boston. Tegen Torono was het offensief ook niet groots maar toch een solide overwinning en magnifiek verdedigd. Wat een meesterlijke defensie in het UC, ga er maar aan staan.
Over Miami kan je veel zeggen maar ook hier komen ze wel weer uit. Alleen mentaal moeten ze (en vooral LBJ) sterker worden. Niets aan de hand, Miami blijft titelkandidaat numer één.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Pacers 
Wat kunnen we vannacht allemaal aanschouwen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Goh we gaan weer een Nederlandse wereldkampioen darts krijgen zie ik op twitter. Ben eens even gaan kijken maar is wel een niveauverschil van heb ik jou daar. Die Kist is paar klasses beter dan hele matige Tony O'Shea.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Over Miami kan je veel zeggen maar ook hier komen ze wel weer uit. Alleen mentaal moeten ze (en vooral LBJ) sterker worden. Niets aan de hand, Miami blijft titelkandidaat numer één.
Uiteraard de te kloppen ploeg. Vorig jaar hadden ze ook geen sterk begin, dat werd later in het seizoen en zeker in de play-offs goedgemaakt. Totdat Dirk en zijn Mavs voorbij kwamen.
Overigens beginnen de Clippers aardig op stoom te komen. Heb de samenvatting op de NOS gezien vanavond. Jammer dat Smeets totaal mis zat in zijn commentaar over dat de Lakers vs Clippers te vergelijken is met Feyenoord vs Excelsior. De Clippers zijn qua materiaal op dit moment misschien beter, dat zal Excelsior nooit worden. Die block van Cook op Pau was goed, maar volgens mij ook goaltending. De Clippers maken de laatste games in ieder geval flinke stappen en ook CP3 gaat richting zijn Hornets vorm.
Overigens moeten de Lakers echt betere spelers krijgen, want het is alleen Kobe dat de klok slaat. Pau lijkt een beetje over zijn top heen, een nieuwe PG en SF lijkt me ook wel lekker voor ze en die naam van Artest kan echt niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik met je eens, ook de lobjes zijn niet meer zo overdadig als voorheen. Clippers beginnen inderdaadd steeds meer een team te worden. En Miami had vorig seizoen ook een mindere periode maar die staan er zo gewoon weer in de post-season.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sterk begin van de Giants tegen de Packers. Geen field goal maar offensief was het toch behoorlijk indrukwekkend. 3-0 Giants.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Darter Kist pakt Lakeside-titel | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Oranje boven!
Netjes hoor 
Toch is de BDO door de opkomst van de PDC de laatste jaren wel een beetje een Jupiler-league organisatie geworden. Waar vroeger de Lakeside HET toernooi was word er nu nog amper aandacht aan besteed. Ben blij dat mijn ultieme dartheld Ted ''The Count'' Hankey nu ook eindelijk de overstap heeft gemaakt 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lekkere dartersbierbuik ook al op z'n 25e 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Mooie comeback van O'shea, maar The Lipstick was toch wel de betere speler. Jammer voor O'shea, die had het toch ook wel verdiend na 4 keer te hebben verloren in een grote tv-finale.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ben blij dat mijn ultieme dartheld Ted ''The Count'' Hankey nu ook eindelijk de overstap heeft gemaakt
De BDO had zijn spelers gewaarschuwd hun prijzengeld niet te overhandigen als ze naar de PDC zouden overstappen. Hankey wilde bijna de halve finale niet spelen, als dit akkoord niet werd verbroken. Die mensen van de BDO.. 
Hankey is alleen niet meer de speler van vroeger...minder constant, minder geconcentreerd. Hij kan nog aardig gooien, maar hij zal het erg moeilijk krijgen in het begin. Tenzij hij het heel serieus gaat aanpakken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.