- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit topic lijkt helaas vanochtend verloren gegaan bij database problemen.
Ik kan bij dit soort problemen in principe backups terugzetten van de nacht er voor, maar dat kost een boel tijd. Dit topic vind ik daar helaas niet belangrijk genoeg voor.
Excuses voor het eventuele ongemak.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Helaas, maar mooi dat dit topic weer bestaat.
Grizzlies dik ingemaakt
, was waarschijnlijk wel een ingecalculeerde verlies maar met 40 punten verschil verliezen is nooit leuk. Jammer dat Zach Randolph ook geblesseerd van het veld moest, hopen dat we hem niet lang kwijt zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Idd, Zach zit in m'n fantasy team dus hopelijk is het een day-to-day MAX.
Anyway, verse start met topic, mooi.
Vandaag NBA op schappelijke tijden dus we pakken gewoon weer een live game mee na gisteren de Celtics - Wizards gekeken met een mooi duel tussen een losgeslagen Rondo vs Wall die ook wat meer op dreef komt!
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Idd, Zach zit in m'n fantasy team dus hopelijk is het een day-to-day MAX.
Anyway, verse start met topic, mooi.
Vandaag NBA op schappelijke tijden dus we pakken gewoon weer een live game mee na gisteren de Celtics - Wizards gekeken met een mooi duel tussen een losgeslagen Rondo vs Wall die ook wat meer op dreef komt!
Hoe ziet je fantasy team eruit als ik vragen mag?
En ondertussen ben ik ook live Golden State vs Phoenix Suns aan het kijken 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen

Manu z'n linkerhand gebroken... Niet best.
Verder een aardig team, eerste week de matchup gewonnen en sta nu ook voor, maar wordt lastig zonder Manu.
Wel zeer verrassende uitslagen gisteren!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toronto
. En ook Atlanta, toen ik T-Mac zag waande ik mij even jaren terug. Thunder verliezen hun eerste, Miami dus ook en Minnesota wint weer, en van de Spurs nog wel.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hawks - Heat was een mooie partij ja, die alleyoop op James met de reverse slam 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heel erg knap ja, want de air time val LeBron was maar so so. benieuwd wat de Bulls tegen Atlanta doen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Heerlijke Dakar beelden weer 
Mooi dagje sowieso qua uitslagen, NL'ers doen het erg goed in alle drie de klassementen, nooit vertoond. Daarnaast maakt Coma een dikke fout en is Depres echt van aparte klasse. Hopelijk gaat hij er met de eindoverwinning vandoor!
En erg zieke crash van Cody Quin, pff...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Een goed kwart is genoeg voor de Bulls.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha inderdaad. Weergaloos, een totale off-day voor 3 kwarten, op een gegeven moment hadden 1 field goal made van de 20 attempts, en het waren grotendeels gewoon goede shot selection. Briljante thriller. Sick win.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
lekkere overwinning van de Bulls zeg
.
Grizzlies mooi gewonnen, geweldige plays van Rudy Gay. Op naar Minnesota, Conley vs Rubio
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Rudy Gay was lekker bezig.
Sowieso aardig wat toffe blocks bij Hawks, jammer dat ze niet aan het langste eind hebben getrokken.
partypooper90
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Was ook maar n kleind verschil, twee punten. Wel spannend tot het laatste moment!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Verhoeven in de top 10 van het klassement met een derde plaats.
Lekker bezig!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bulls winnen weer en scoren weer, James die briljant is (mijn numero uno MVP kandidaat), Charlotte wint in New York. Heerlijk basketbalnachtje. En weer Curry die last van zijn enkel krijgt, manmanman.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vergeet Quake Griffin in Lob Angeles niet. Geweldige recap weer op nba.com. Zulk heerlijke commentaar kan alleen Mart Smeets hier.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige highlights weer, wel de dunk maestro natuurlijk
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Was weer 3x Knicks, denk dat velen (Knicks en ik incluis) toch beter hadden verwacht.
Jammer dat de Pacers niet voor een stuntje konden zorgen.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Portland
Ook geen verkeerde ploeg. Die zijn goed gestart en de huidige nummer 1 in the west. Dan is Oden nog geblesseerd volgens mij.
Miami gelukkig revanche genomen op Atlanta. Bosh speelt niet altijd even sterk, maar er zo staan, als Wade en James er allebei niet zijn. Dan ben je goed bezig. Alhoewel het wel kantje boord was. Chalmers en Haslem speelden ook uitstekend.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Portland is echt een heerlijke ploeg die ik altijd fanatiek volgde, maar zonder BRoy eigenlijk te weinig gekeken. Camby doet het echt geweldig.
En idd heerlijke game tussen Miami en Atlanta
Spannend tot het slot.
Helaas is de Dakar etappe van vandaag afgelast...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Portland
Ook geen verkeerde ploeg. Die zijn goed gestart en de huidige nummer 1 in the west. Dan is Oden nog geblesseerd volgens mij.
Prima team voor de regular season, voor post season niet. Hebben de laatste jaren gewoon zeer goede spelers gehaald (Wallace is samen met Deng de meest onderschatte speler) en Aldridge is natuurlijk al sinds vorig seizoen een gigant. Felton, Crawford en Camby nog in de mix.
Dat ie op staat is wel enorm knap. Aan de andere kant erg pijnlijk dat je niet van een sans James/Wade Miami kan winnen. Met alle respect.
Zin in Bulls @ Orlando vannacht
.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat een plaatjes uit het feërieke Boedapest 
Witte Anni, zwarte Rintje en de Mart der Marten ingepakt in een iets te klein sjaaltje. Prachtig!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Had niet gedacht dat Sablikova zo door het ijs zo zakken 
Dacht dat de omstandigheden perfect waren voor een Poolse bikkel!
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Dat ie op staat is wel enorm knap. Aan de andere kant erg pijnlijk dat je niet van een sans James/Wade Miami kan winnen. Met alle respect.
Ach de ploeg om James en Wade is niet zo dramatisch als vorig jaar. Chalmers is gegroeid en Cole en Harris zijn prima spelers om erbij te hebben. Het scheelt nu ook dat Haslem erbij zit ten opzichte van vorig jaar. Zie ook liever hem als starter dan Anthony.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Had niet gedacht dat Sablikova zo door het ijs zo zakken 
Dacht dat de omstandigheden perfect waren voor een Poolse bikkel!
Tsjechische bikkel 
En ze gaat gewoon die titel pakken hoor, let maar op!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is waar maar een team als Atlanta zu dat toch moeten kunnen, al vind ik Crawford wel een gemis daar.
Goede game van de Bulls, elke keer als de Magic weer dichterbij kwam namen ze weer afstand. En nog zonder Rip. Booze was ook lekker bezig, Korver, John Lucas en natuurlijk Rose en Deng. Zoals altijd weer een prima teamprestatie. Wel weer wat lousy calls (vooral weer een slechte offensive interference call, niet de eerste keer deze week). Knicks die bijna van Wizards verliezen
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja aan de ene kant gun je de Wizards nu wel hun eerste win...
En de Knicks verdiende misschien zelfs wel het verlies.
Ook heerlijk potje van de Pacers.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat is waar maar een team als Atlanta zu dat toch moeten kunnen, al vind ik Crawford wel een gemis daar.
Goede game van de Bulls, elke keer als de Magic weer dichterbij kwam namen ze weer afstand. En nog zonder Rip. Booze was ook lekker bezig, Korver, John Lucas en natuurlijk Rose en Deng. Zoals altijd weer een prima teamprestatie. Wel weer wat lousy calls (vooral weer een slechte offensive interference call, niet de eerste keer deze week).
Was weer een simpele overwinning van de Bulls eigenlijk geen moment in gevaar gekomen tegen Orlando. Blijft het jammer vinden dat Howard eigenlijk de enige grote naam is in zijn team, toch een beetje een one man show op deze manier. Hij verdient beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Al heeft Orlando het wel geprobeerd een kampioensteam om hem heen te bouwen maar echt vlotten wil het niet. Otis heeft het op momenten ook niet goed gedaan. Ik snap de ontevredenheid wel van 'm dat ie weg wil. Doet Orlando niks dan gaat ie ook weg en dan zal ie hopelijk (voor de neutrale toeschouwer) wel in een top team terecht komen. Ik vind het wel best zo.
Niet in de problemen gekomen nee, alleen in het begin toen het op een gegeven moment 10-2 stond. Voor derest prima game. En nu zijn ze in Atlanta begonnen, benieuwd hoe de Bulls hier voor de dag komt. Ik verwacht een pittig avondje.
Edit: Dit bedoel ik dus 10-1 voor Atlanta.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.