• 15.831 nieuwsartikelen
  • 178.412 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.702 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.566 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Raiders - Jets ? Serieus? Als je de keuze hebt?

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Ik heb de afgelopen seizoenen niet gevolgd, en aan de hand van dit artikel maar voor de matchup gekozen.

Welke matchups kan ik beter kiezen dan?

Al blijft 49ers - Dallas Cowboys wel gewoon op het affiche staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcons - Saints zal ik doen om 7 uur.

Steekhoudend artikel, verwacht niet veel van de Raiders, ondanks wat fijne additions. Maar gewoon doen, let niet op mij kan alsnog een leuke pot worden.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Oké, dan pik ik die mee. Thanks

Edit:

Ik houd overal wel een beetje de statistieken bij voor de upsets en verrassingen, kan ik altijd nog schakelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is er met Cutler gebeurd? Wat een drive. 7-0 Bears.

Edit: en hij is weer terug.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ingemaakt worden door de Bills . In zeg de Buffalo Bills! Wat vernederend.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Qua football ben ik echt een junkie, op afstand mijn favoriete sport en met college football kijk je toch wel 12 uur onafgebroken football maar heerlijk dat het is. Bovendien gaat er niks boven college sfeer en rivalries. Met basketbal, MMA en voetbal (ik ben zo'n football fan dat ik voetbal soccer noem ). Al beperk ik dat voornamelijk tot Feyenoord en Atletico Madrid, de rest kijk ik als recap. Al ben ik zeker wel 24 uur kwijt aan sport. Gaat nu wel als single zijnde, maar een kwestie van tijd tot ik echt keuzes moet maken.

Klopt, Spanje of USA wordt het, spanning is inderdaad ver weg. Al vind ik die klasse performances van Spanje ook wel gaaf om te zien. Hoop dat ze het winnen van de USA.

Ik ben wel dusdanig sportfan dat ik Am.Football wel leuke momenten vind hebben hoor, alleen hele wedstrijden zie ik niet zo zitten. Te lang, te weinig pure wedstrijdtijd en te veel stops.

Maar qua spanning en sensatie zie ik zeker wel het e.e.a. in AF. Misschien dat ik op het eind van het NFL seizoen (playoffs) weer wat games meepik.

Ik zal die college game Auburn-Alabama eens opzoeken, misschien dat die het vuurtje weer wat opstookt bij mij.

Al vind ik het voor nu nog wel handig dat ik geen fan van AF ben. Anders zou ik zomaar gek worden van al die keuzes die je moet maken elk weekend.

Vorig jaar voor het eerst serieus college basketball gaan kijken, inderdaad erg leuk die sfeer, die spanning én die rivalries. Zie het wel weer zitten voor dit jaar met de NCAA en met de NBA natuurlijk. Al zal ik minder (kunnen) kijken dan vorig jaar denk ik.

Veel plezier met je football dagje.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Damn, Matt Ryan on fire

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

En wat een play van Brees/Colston. Heerlijk!

Maar wat een intercepties/touches steeds van de Falcons

Die offense van de Falcons is echt goed. Die gaan nog hoge ogen gooien dit seizoen. De Saints hebben defensief weinig te vertellen vandaag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een blamage weer. Seizoen is weer begonnen, en Cutler blijft een loser, zelfs met state of the art wide receivers als Jeffery en Marshall. Defense is iig wel een stap vooruit maar met Cutler ga je nooit wat bereiken.

Zoals verwacht was Falcons - Saints wel om te watertanden maar dit had ik ook niet verwacht. Geweldig scoreverloop ook. Die moet ik wel terug kijken, beetje jammer dat ik Bears verplichtingen had, met koppijn na afloop.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik heb Hard Knocks ondertiteld, dus dan is het leuk om de Falcons te volgen. Mooi om ze de eerste wedstrijd te zien winnen.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Haha, lekker begin van 49'ers - Dallas Cowboys

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

en dat zonder Kaeptain America. Als ze al TD's gaan scoren zonder hem on the field dan heb je al verloren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oh mijn god, Kaep!!!

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Mijn god, wat maakt Kaep Dallas in

Monsterscore.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nagelbijtertje hoor. Romo, Romo, Romo toch.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

Romo gaat ook lekker door met falen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En verneuken zelfs interceptions, gelijk fumblen. Wat een kneuzen.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

http://static1.ad.nl/static/photo/2014/12/6/0/20140910134400/media_xll_2480595.jpg

Cilic in meerdere opzichten opgewonden na zijn overwinning

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Gesink verlaat Vuelta per direct - NOS Sport

Oei, het zit hem ook weer niet mee...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Kut zeg. Op de dag van de tijdrit gaf hij al aan met zijn hoofd ergens anders te zijn. Hij was bezig aan een sterke comeback ronde.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Balen van Gesink, zeg...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje toch. Zo goed eerder tegen Frankrijk en dan vs je Zo het schip in.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12853 stemmen

De Vuelta is ondertussen toch al aardig verwaterd. Helpt zo'n koers toch ook niet echt dat het halve peleton daar rijdt om te ritme op te doen voor andere wedstrijden. Zo'n Froome is top 3, maar die is eigenlijk gewoon bezig met de Tour van volgend jaar ..

eppo349

• 874 berichten
  • 4066 stemmen

Onderhond schreef:

De Vuelta is ondertussen toch al aardig verwaterd. Helpt zo'n koers toch ook niet echt dat het halve peleton daar rijdt om te ritme op te doen voor andere wedstrijden. Zo'n Froome is top 3, maar die is eigenlijk gewoon bezig met de Tour van volgend jaar ..

Toch beweert Froome vandaag in de media dat hij een gooi wil doen naar winst de komende 4 etappes. Enfin we zullen het zien....

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Toch wel een duel van een superieur niveau momenteel in de Vuelta, zelfs al verkeren de protagonisten niet in bloedvorm. Tijdens deze Ronde van Spanje ook meer en meer sympathie gekregen voor Froome, ik zie 'm blijkbaar liever bezig als hij niet oppermachtig is.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje toch. Zo goed eerder tegen Frankrijk en dan vs je Zo het schip in.

Helaas, geen gedroomde finale Spanje - USA.

Ik keek er zo naar uit, zeker gezien de vorm van Spanje de vorige wedstrijden.

Gisteren was het opeens dramatisch (slecht). Frankrijk was wel sterk bezig trouwens (Lauvergne, Gobert en Heurtel speelden aangenaam sterk) maar kon ook profiteren van ondermaatse tegenstand.

Servie was ook lekker bezig trouwens, daar gaat Frankrijk nog een kluif aan krijgen.

Litouwen wordt vanavond de zwaarste tegenstander die de USA tot nu toe nog heeft mogen tegenkomen. Speelden erg goed tegen Turkije. Ben benieuwd.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Ben het ook wat aan het volgen sinds ik terug ben van vakantie. Eerste match die ik zag was Litouwen-Turkije. Best jammer dat Spanje eruit is. Denk dat zij het meeste kans hadden om de VS te verslaan in een goede dag.

Verblijf momenteel in Litouwen trouwens. Blijft leuk om te zien hoe die sport hier leeft. De meesten zijn wel nuchter genoeg om hun kansen tegen de VS niet al te hoog in te schatten. Vooral ook door de vele geblesseerden bij Litouwen. Hopen op een heuse stunt!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Zandkuiken schreef:

Tijdens deze Ronde van Spanje ook meer en meer sympathie gekregen voor Froome, ik zie 'm blijkbaar liever bezig als hij niet oppermachtig is.

Herkenbaar. Froome koerst lekker dwars door die Spanjaarden heen, heerlijk om te zien. Soort van olifant in de porseleinkast. Met de 20 seconden doet hij trouwens vandaag serieus goede zaken, en gezien zijn opwaartse vormpeil begin ik nog zin te krijgen in het slotweekend.

@ Joy4ever: is dat niet gewoon een tennisbal?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Er zijn zowaar mogelijkheden tegen een iets minder sterk VS (vergeleken met vorige matchen). Vooral qua (defensive) rebounds is Litouwen erg sterk. Moeten alleen zelf wat efficiënter worden met hun aanvallen. Wordt ook wat teveel gemist van de vrijworplijn, en die biedt nochtans veel mogelijkheden want de VS heeft een bijzonder hoge foutenlast.

Edit: Jammer, in de eerste 2min van de 2e helft lijkt het plots gedaan... Van 8 naar 18 punten verschil alsof het niets is,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.