• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.659 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Smullen (hopelijk) in het hooggebergte in de Vuelta vandaag!

Op papier veruit het beste deelnemersveld van de Grote Rondes dit jaar.

En tot nu toe zien Quintana (nauwelijks wedstrijdritme na de Giro), Froome en Contador (beiden uitgevallen in Tour en geblesseerd geweest) en Valverde en Rodriguez (zware Tour achter de rug) er allemaal behoorlijk goed uit.

Vandaag zien we wellicht voor het eerst hoe deze renners er nu eigenlijk echt voor staan.

Zin in!

Ondertussen op het WK Basketbal:

Frankrijk (Europees Kampioen 2013) verrassend (?) verloren van Brazilië gisteren, en Kroatië tweemaal nipt gewonnen (van de Filippijnen en Argentinië).

Kroatië zou wel eens ver kunnen komen dit toernooi, en Dario Saric en Bojan Bogdanovic spelen alvast behoorlijk goed.

Spanje en USA makkelijk gewonnen gisteravond. Vanavond meer tegenstand voor de USA als ze tegen Turkije aanvangen.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

eRCee schreef:

Bij het rijtje van McSavah plaats ik trouwens toch ook nog Rodriguez.

Aha. Hij doet inderdaad mee!

De stelling van Wuyts dat het vormpeil van Rodriguez logischerwijs dalende moet zijn omdat hij de Tour heeft gereden deel ik niet. Er is een groot verschil in het betwisten van een klassement in de Tour of je dagen uitkiezen. Dat laatste heeft Rodriguez gedaan. Daarbij was hij ook vorig jaar in staat om beide rondes op niveau te combineren.

Eerder lijkt het mij logisch dat Contador een keer een terugval krijgt, of tenminste een slechte dag.

Aangezien Froome zeker niet in topvorm is, zou Quintana dan de meest voor de hand liggende winnaar zijn. Maar goed, eerst nog eens kijken wat de tijdrit van dinsdag oplevert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eindelijk, het is weer begonnen hoor. De sport der sporten; Football. Was wel weer een packed zaterdagnachtje college football en wat een opwarmers waren het zeg. Alabama - West Virginia, Clemson - Georgia (Gurley!!), Wisconsin - LSU en USC - Fresno State . Seizoen net begonnen en het was alweer niveautje is het weer tijd om een schone onderbroek aan te trekken. Dat wordt weer flink wat late zaterdagen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Quintana is na een nieuwe valpartij in km 20 uit de Vuelta gestapt. Waarschijnlijk een sleutelbeenbreuk.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zonde. De les is dus nooit meer vijfpunters te nemen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Idd zonde, had al mijn hoop op hem gevestigd.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eindelijk, het is weer begonnen hoor. De sport der sporten; Football. .

Dat is toch een soort rugby maar dan met bescherming aan?

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

speedy23 schreef:

Quintana is na een nieuwe valpartij in km 20 uit de Vuelta gestapt. Waarschijnlijk een sleutelbeenbreuk.

Jammer hoor. Hij zou echt nog wel meer spanning in de Vuelta hebben kunnen brengen, ondanks zijn achterstand.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Lekker om de Condor nog eens ouderwets te zien stampen

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eindelijk, het is weer begonnen hoor. De sport der sporten; Football. Was wel weer een packed zaterdagnachtje college football en wat een opwarmers waren het zeg. Alabama - West Virginia, Clemson - Georgia (Gurley!!), Wisconsin - LSU en USC - Fresno State . Seizoen net begonnen en het was alweer niveautje is het weer tijd om een schone onderbroek aan te trekken. Dat wordt weer flink wat late zaterdagen.

Seahawks - Packers om vandaag het NFL-seizoen mee te beginnen. Lekker, hoor!

De regerend kampioen meteen aan het werk. Ook meteen de aankomende kampioen?

Zou zomaar kunnen.

Wat is er met de A's aan de hand? 16 van de laatste 23 wedstrijden verloren. Wild-card plek komt zodoende zelfs in gevaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Niet zo provoceren .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

Seahawks - Packers om vandaag het NFL-seizoen mee te beginnen. Lekker, hoor!

De regerend kampioen meteen aan het werk. Ook meteen de aankomende kampioen?

Zou zomaar kunnen.

Game day . Wat een opener ook. Na het eten gelijk naar bed, erg veel zin in. Titel prolongeren is toch wel lastig maar als een team het kan zijn het de Seahawks.

Wat is er met de A's aan de hand? 16 van de laatste 23 wedstrijden verloren. Wild-card plek komt zodoende zelfs in gevaar.

Echt bizar, opeens enorm cold en gaat van kwaad tot erger. Zelfs de wildcard in gevaar idd . Had ik niet verwacht dit. Ugh.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

En dan is het leukste aspect aan rugby zelfs nog afgeschaft..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige opener. Seahawks begonnen moeizaam maar pikten het in het 2e kwart toch goed op en smooth sailing from there. Totale dominantie, Packers kansloos. Leek de superbowl wel. Seahawks zijn er toch wel veel sterker op geworden.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

De Seahawks kunnen altijd leunen op hun ijzersterke defense, maar aanvallend hebben ze ook zoveel mogelijkheden, nog meer dan vorig jaar. Het enige team wat aan beide kanten (both sides of the ball) kan domineren in de NFL.

Ik baal nu al dat de Saints ook in de NFC spelen......

Ik hoop wel dat de A's de play-offs halen. Veel liever zij dan de Yankees of Tigers.

Angels - Dodgers zou een mooie World Series zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooi dat Federer toch nog is teruggekomen, ook goed voor de Sportpools natuurlijk. Drie van de vier halvefinalisten gespeeld. Als Cilic geen rare dingen gaat doen, kan de zege me niet meer ontgaan. Hoop dat Federer - een beetje net als Sampras - nog 1 keer de US Open kan pakken. Al zal hij een lastige kluif krijgen aan Djokovic, ik denk niet dat Nishikori tegen hem zal stunten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

De Seahawks kunnen altijd leunen op hun ijzersterke defense, maar aanvallend hebben ze ook zoveel mogelijkheden, nog meer dan vorig jaar. Het enige team wat aan beide kanten (both sides of the ball) kan domineren in de NFL.

Ik baal nu al dat de Saints ook in de NFC spelen......

Ik hoop wel dat de A's de play-offs halen. Veel liever zij dan de Yankees of Tigers.

Angels - Dodgers zou een mooie World Series zijn.

En erg verbaasd dat Clinton-Dix gelijk al zo volwassen speelt. Was bij Alabama al geweldig maar dat ie gelijk zo makkelijk zou mee komen met het NFL niveau had ik niet verwacht. ROY in de NFC? Rodgers maakte ook geen goede indruk, echt wat onvoorstelbare plays. Niet des Rodgers.

Zie echt geen team iets kunnen doen tegen deze Seahawks. Zijn nog veel beter geworden. Zowel offensief als defensief superieur, en nog een hele jonge groep.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Inmiddels is Jurgen Van den Broeck uit de Vuelta gestapt. Hij kan zich beter gaan focussen op de kleinere meerdaagse wedstrijden zoals Zwitserland, Dauphine of de Tireno. De grote drieweekse rondes zijn niet (meer) voor hem.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Aanvulling op een post alhier van enkele maanden geleden:

Young Red Sox fan gives away baseball, steals America's heart

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ryder, wat een leeuwenhart heeft-ie toch ook

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wat een geweldige berg, volgend jaar weer graag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oklahoma - Tulsa, Florida Atlantic - Alabama, USC -Stanford, Michigan State - Oregon, Michigan - Notre Dame en Virginia Tech - Ohio State. Wat een dag voor de football fan. Sociaal contact is overschat.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Man, er ligt dit jaar echt een uitgelezen kans voor Federer voor een major; zoals ik al zei had hij de loting mee, zijn moeizame standaard vijfsetter heeft hij inmiddels gehad en alle pittigere tegenstanders voor hem die hij kon treffen (Berdych en Djoko) liggen er inmiddels uit. Of ook Cilic gaat nogmaals stunten. Dat zou de eerste finale zijn sinds de Australian Open 2005 zonder Djoko, Nadal of Federer erin.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

otherfool schreef:

Ryder, wat een leeuwenhart heeft-ie toch ook

Inderdaad, mooie overwinning die hem echt toe kwam.

Lekker ook dat Froome de zaken nog wat komt opschudden. Ga zo voort Froompie!

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Alle druk op Federer maar het zou wat zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Nou, dat was het dan, voor het eerst sinds 2005 dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

USC - Stanford en Michigan State - Oregon warden meesterlijk. En nu football Sunday, life is good. Bear down!

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

USC - Stanford en Michigan State - Oregon warden meesterlijk. En nu football Sunday, life is good. Bear down!

Wow, jij kijkt echt álles hè, Naomi Watts.

NBA, NCAA, Football, College Football, voetbal. Waar haal jij de tijd vandaan man?

Ik heb nog een "geluk" dat ik geen liefhebber ben van American Football; scheelt me weer tig uurtjes per jaar. Vorig jaar toch de Super Bowl weer gekeken (of moet ik zeggen: de kans gegeven), maar wat een dramatische wedstrijd was dat zeg. Totaal niet spannend. Verder vind ik Am. Football vééls te veel stops en pauzes hebben (nog irritanter dan bij basketbal).

Ik kan er maar niet aan wennen.

Geef mij dan maar basketbal (en wielrennen, en voetbal).

Gisteren weer een mooie show gezien van het Spaanse basketbalteam. WOW. Rubio weer lekker op dreef en Pau Gasol oogt frisser dan de laatste jaren. Maar wat een show weer, wat een spelvreugde. Smullen.

USA gaat nog een zware kluif krijgen aan dit Spaanse team in de finale.

Vandaag Servië-Griekenland en Brazilië-Argentinië.

Verwacht twee intense wedstrijden!

En tussendoor weer een mooie etappe in de Vuelta. Mooi dagje weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sanvean schreef:

Wow, jij kijkt echt álles hè, Naomi Watts.

NBA, NCAA, Football, College Football, voetbal. Waar haal jij de tijd vandaan man?

Qua football ben ik echt een junkie, op afstand mijn favoriete sport en met college football kijk je toch wel 12 uur onafgebroken football maar heerlijk dat het is. Bovendien gaat er niks boven college sfeer en rivalries. Met basketbal, MMA en voetbal (ik ben zo'n football fan dat ik voetbal soccer noem ). Al beperk ik dat voornamelijk tot Feyenoord en Atletico Madrid, de rest kijk ik als recap. Al ben ik zeker wel 24 uur kwijt aan sport. Gaat nu wel als single zijnde, maar een kwestie van tijd tot ik echt keuzes moet maken.

Ik heb nog een "geluk" dat ik geen liefhebber ben van American Football; scheelt me weer tig uurtjes per jaar. Vorig jaar toch de Super Bowl weer gekeken (of moet ik zeggen: de kans gegeven), maar wat een dramatische wedstrijd was dat zeg. Totaal niet spannend. Verder vind ik Am. Football vééls te veel stops en pauzes hebben (nog irritanter dan bij basketbal).

Ik kan er maar niet aan wennen.

Kan ik me voorstellen, je bent al gauw 3 uur kwijt aan een wedstrijd. Superbowl was niet echt spannend to say the least. Als je integraal sport kijken een optie vindt zou ik eens Auburn - Alabama van vorig seizoen op zoeken, dat was met afstand de beste football game die ik ooit gezien heb. Al moet je het inderdaad kunnen kijken.

Gisteren weer een mooie show gezien van het Spaanse basketbalteam. WOW. Rubio weer lekker op dreef en Pau Gasol oogt frisser dan de laatste jaren. Maar wat een show weer, wat een spelvreugde. Smullen.

USA gaat nog een zware kluif krijgen aan dit Spaanse team in de finale.

Goed teken voor de Bulls ook wat betreft Gasol. Heerlijke show idd van Spanje, maar gevoelsmatig is het krachtsverschil gewoon te groot. Zie echt niemand anders dan Spanje of USA dit winnen. Spanning is hier ook ver te zoeken imho.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4264 stemmen

ik pik straks ook nog wel een game of twee mee, maar nu echt even keuzes maken welke games dat gaan worden. Ik denk maar dat ik deze twee meepak (misschien later van de week een paar andere games kijken):

Oakland Raiders - NY Jets

49ers - Dallas Cowboys

Al zal het met alle smullende affiches wel meerdere screens worden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.