- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een nieuwe Niners drive op komst. Ik zit er klaar voor!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een slechte call weer. roughing the quarterback 
Ze moeten Newton ook nog eens uitleggen wat clock management is.
EDIT: En die interception doet het wel. Newton is nog niet klaar voor het echte werk. Duidelijk gebrek aan ervaring.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
GAME OVER. Wedstrijd lijkt heel erg op de Bengals-Chargers game van vorige week.
Weet nu al dat mijn symphatie in de Superbowl voor een AFC-team zal zijn.
Seahawks - Niners.......pffff.
Was idd. een belachelijke call. Er wordt slecht gefloten vandaag.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die vergelijking is inderdaad helemaal terecht gillie.
En nog maar een domme penalty er overheen na een stop. Carolina zakt wel lelijk door het ijs hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoogtepunt van het seizoen wordt dus niet de Superbowl maar Seahawks vs Niners. Panthers
.
Hele slechte arbitrage vandaag. Manmanman. Gelukkig vond Newton het ook en gaf de bal aan de Niners. Tevreden. En straks neutraal Broncos - Bolts kijken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Geen liefhebber van NFL kan neutraal zijn met Peyton op het veld Naomi en Gillie
, zeker niet als het tegen niet jouw team is.
Altijd weer genieten van iedere play. Alleen al van zijn bevlogenheid bij de play calling.
Beste play picker ever!
Nee, dit wordt pas het echte hoofdgerecht van het weekend!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Heb niks tegen Peyton of de Broncos, heb alleen (gevoelsmatig) meer met de Chargers.
Wat een vreselijke tweede helft. Panthers echt bedroevend.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hoogtepunt van het seizoen wordt dus niet de Superbowl maar Seahawks vs Niners. Panthers
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen liefhebber van NFL kan neutraal zijn met Peyton op het veld Naomi en Gillie
, zeker niet als het tegen niet jouw team is.
Altijd weer genieten van iedere play. Alleen al van zijn bevlogenheid bij de play calling.
Beste play picker ever!
Nee, dit wordt pas het echte hoofdgerecht van het weekend!
Toegegeven echt neutraal zou ik idd niet zijn, automatisch root je wel voor Manning.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is ook de Kaepernick groupie in mij en plus liefhebber van de Seahawks defense (zal dan tegen de Niners wel anders zijn
) maar je hebt gelijk, Manning vs Brady is ook niet misselijk en tuurlijk wordt de superbowl gewoon weer de spreekwoordelijke slagroom op de taart.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Brady is natuurlijk ook heel goed. Maar ik vind alles zo clinisch bij hem. Manning (en ook Favre bijvoorbeeld) is wat mij betreft veel bevlogener en doet vaker iets onverwachts. Dat spreekt me vele malen meer aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(en ook Favre bijvoorbeeld)
Is het nodig om te gaan vloeken?
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
jij hebt zeker niets groens in huis Naomi???
Lust je wel kaas? 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik hoop ook op een Broncos - Patriots Superbowl, dat is een mooi affiche met veel TD's.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Helaas kan dat niet......beide AFC-teams.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Tooouucchdoown
Helaas kan dat niet......beide AFC-teams.

Lekkere NFL leek ben ik toch ook 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heerlijke opening drive. Wel een lucky dat die ene mindere pass geen pickoff werd. De variatie in de aanval van Denver komt wel erg mooi in beeld zo. Mooie mix tussen de running en passing game. Als Peyton in dat ritme zit 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kos
-
- 46701 berichten
- 8856 stemmen
Meh, hou es op jullie. Echt al maanden geen NFL gezien helaas. Fuckzooi. Ik ga wel weer even snel wat samenvattinkjes bekijken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zowel qua spanning als uitslagen een minder weekend vind ik. Gezien de eerste games dit jaar had ik toch stiekem op wat meer vuurwerk gehoopt.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mee eens, Pita.
Seahawks - Saints, Broncos - Chargers waren nogal saai, pas in het 4e kwart een beetje spanning, Panthers - Niners was heerlijk in de eerste helft, maar oervervelend in de tweede helft en Patriots - Colts is eigenlijk geen moment echt een wedstrijd geweest. Vorige week was duidelijk beter.
Volgende week verwacht ik echter wel vuurwerk. Go Seahawks (omdat ik de Niners nog vervelender vind) & Go Pats!
NBA:
Kings en Jazz beginnen nu ook hun wedstrijdjes te winnen, nog effe en de Lakers helemaal onderaan.
Wat een verschil in aantal gewonnen wedstrijden tussen de beide conferences. In het Oosten hoef je maar 35 wedstrijden te winnen en je haalt de play-offs. In het Westen waarschijnlijk 50. Als dit zo doorgaat.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
We gaan het niet meer eens worden dit seizoen Gillie. Go Niners, go Bronco's!
NBA is inderdaad heel bizar zeg.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik heb helemaal niks met Californië en de Noordoostkust (al valt New England nog mee) dus Go Seahawks & Go Broncos.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Vraag is of Kings en Jazz blijven winnen... Die willen natuurlijk een lottery pick hebben. Denk dat Naomi wel erg blij is als de Kings blijven winnen. Die draft class van 2014 wordt insane naar verluid (ik volg geen college, soms beetje March Madness).
Three of the Night:
http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/2009171/marcothree.gif
Wow.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag is of Kings en Jazz blijven winnen... Die willen natuurlijk een lottery pick hebben. Denk dat Naomi wel erg blij is als de Kings blijven winnen. Die draft class van 2014 wordt insane naar verluid (ik volg geen college, soms beetje March Madness).
Three of the Night:
(afbeelding)
Wow.
De draft class is idd erg diep. Het mooiste zou zijn als Bulls Jabari Parker kunnen draften. Parker, Wiggins, Embiid, Exum, Smart, Randle. Niet normaal meer!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Als Bulls een lottery pick willen moet Kings nog meer winnen Naomi.
Helaas is dat vannacht niet gelukt tegen Indiana 
Nee die pick is te protected hoor. Denk niet dat Sacramento deze pick bewust gaat opgeven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht het ook niet. WIl je als Bulls zijnde in de lottery raken moet je zwaar gaan tanken. En dat gaat onder Thibs niet gebeuren. Weer zoveel geluk als met Rose gaat niet gebeuren natuurlijk.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
LeBron die aankondigt tegen Washington volle bak te spelen en ze worden volkomen weggespeeld. Gotta love the NBA 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
LeBron die aankondigt tegen Washington volle bak te spelen en ze worden volkomen weggespeeld. Gotta love the NBA
Belachelijk first quarter ook. De andere kwarten achter de feiten aangelopen.
Greg Oden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.