- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ja, ik vind het vooral zielig voor Tony Green. Zo'n staat van dienst als commentator en dan geforceerd enthousiast moeten doen bij dit dieptrieste niveau.
Die trieste ambiance daar helpt trouwens ook niet mee. Wat een sfeerloze bende. Het voelt gewoon awkward om naar te kijken. Gisteren die mafkees van een Bunting tegen Hofstra gezien. Wat een gekke kop trekt die kerel de hele tijd zeg. Schoot keer op keer in de lach
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net een special gezien over secondary Jack Tatum. Wat een beest
. Zo zie je wel dat ook bij de NFL - hoe tof het nog steeds is - de sport wel kapot gegaan is met de vele regels. Je mag nu niet zo veel meer.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ah, Jack Tatum, de man die hoogstpersoonlijk Darryl Stingley verlamd heeft gebeukt. Wat stel je voor? Dat die regels weer teruggedraaid worden?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Die trieste ambiance daar helpt trouwens ook niet mee. Wat een sfeerloze bende. Het voelt gewoon awkward om naar te kijken. Gisteren die mafkees van een Bunting tegen Hofstra gezien. Wat een gekke kop trekt die kerel de hele tijd zeg. Schoot keer op keer in de lach
Jan Dekker trouwens gewonnen van Adams met 5-2, die staat nu in de halve finale.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, Jack Tatum, de man die hoogstpersoonlijk Darryl Stingley verlamd heeft gebeukt. Wat stel je voor? Dat die regels weer teruggedraaid worden?
Je hoeft ook niet terug naar de jaren 70, maar nu wordt je al gepenalized als je ademt in de richting van een QB. Dat mag wel minder, vooral als je ziet hoe drastisch de regels zijn veranderd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Als je Nauta weer zo ziet rijden moet de KNSB zich toch kapot schamen haar niet te sturen op de 3K... Wat een schande, die hele selectiecommissie mag per direct met de vulliswagen mee.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Die trieste ambiance daar helpt trouwens ook niet mee. Wat een sfeerloze bende. Het voelt gewoon awkward om naar te kijken.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Of het gebrek eraan haha. Bij darten hoort dat sfeertje gewoon en bij de BDO/Lakeside ontbreekt dit totaal.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Jammer gillie24. Stom die fg-poging bij 4 & 15.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Dacht dat ik de laatste twee minuten niet veel meer zou missen dus ik ben maar een film gaan kijken, maar het is dus toch nog even leuk geworden. Alleen Colston...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ja, balen. Missed FG in het eerste kwart, fumble begin tweede kwart waar een TD uit voortkomt en boem, je staat 13-0 achter. Dan wordt het moeilijk winnen in de NFL en helemaal in Seattle. En toch heb je achteraf het gevoel, dat er meer in zat. Balen dus. Seahawks winnen door onze eigen fouten, niet op eigen kracht.
Dacht dat ik de laatste twee minuten niet veel meer zou missen dus ik ben maar een film gaan kijken, maar het is dus toch nog even leuk geworden. Alleen Colston...
Colston...ja, wat een sukkel. 'Step out of bounds, dude' en je hebt nog een kans. 
Gelukkig hebben de Pats wel gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Seahawks defense
. Jammer die potjes op zaterdag, toch allemaal net te laat voor me, weer in slaap gevallen op de bank bij de Pats. Al was het zo te zien ook niet zo spannend. Vanavond Kaepernick en vervolgens Broncos - Chargers. Go Niners & Bolts!
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Seahawks defense
.
Go Panthers & Broncos!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Go Col... o wacht.
Jammer, maar te verwachten.
Nu maar eens kijken hoe goed de offense van Denver de matige defense kan verdoezelen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Per afstand ga je meer walgen van de KNSB Selectiecommissie 
Yvonne Nauta, wat een geniale schaatster 
Van Ireen wisten we dat al langer 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dit is schaatsen 
Manmanman, zo spannend heb ik het nog nooit meegemaakt. Toch een voordeel als Sventastic er een keer niet bij is. Pffffff even aan het zuurstof...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Al kan dat meisjeskapsel van Verweij echt niet 
Weinig van gevolgd, de EK allround. Dit jaar telt toch maar één ding, en die EK allrounds zijn nooit heel spannend. Liever dan de WK, al wordt dat ook steeds minder.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Het is stiekem misschien wel leuker zonder Sven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De te verwachten uitslagen gisteren. Jammer dat de defense op de beslissende momenten niet thuis geeft van de Colts. En de blessures van de wide receivers wegen toch te zwaar om Brady aanvallend tegengas te geven.
Dit beloofd een pittig potje te worden in Carolina afgaande op de eerste 5 minuten. Prachtige intesiteit. Dat is play-off football zoals je het wil zien!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo hoort het. En dat gaat niet minder worden. Gister heb ik dat wel gemist overigens. Geen zorgen, Kaepernick got this.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
What a stop bij 4th and down, sowieso uitstekend verdedigd. 
edit: toch nog TD carolina. Ugh.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk dat men in het schaatsen het laatste van Bart Swings nog niet gezien heeft.:-)
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
What a stop bij 4th and down, sowieso uitstekend verdedigd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke pass van Cam en Smith heerlijke coverage catch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke potje football, en met een heerlijk slot (pass interference, reviewed touchdown). Blij dat de Niners toch nog een TD hebben gescoord vlak voor tijd. Vooral als je met balbezit begint.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Heerlijke pot tot nu toe. Very intense indeed. Panthers alleen te weinig punten gehaald uit de kansen die ze gehad hebben. Hopelijk breekt dat ze niet op.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Slechte refs en lucky Niners. 12 man 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.