• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.479 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.798 acteurs
  • 199.136 gebruikers
  • 9.379.410 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bijna identieke play van Kaepernick als ik eerder al postte. That's my favorite quarterback!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kaepernick & Niners . Wat had Kaepernick weer keyplays en rushes down the stretch . Packers .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Recapje even gekeken. Geweldig om te zien hoe die Kaepernick er dan zelf maar vandoor gaat met de bal. Volgende zondag toch maar weer live kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zijn rush plays zijn geweldig. Kiest zijn momenten ook beter, deed ie voorheen nog vaker.

Panthers are next.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Erg jammer van de Packers. Gefeliciteerd met Kaepernick en SF!

Niners acht ik zeer kansrijk in Charlotte. Saints geef ik eerlijk gezegd weinig kans in Seattle, maar hopelijk heb ik het helemaal verkeerd. Pats wint hopelijk van de Colts en ik zie de Chargers gewoon winnen in Denver (!). Westelijk VS is wel oververtegenwoordigd.

Volgende week zaterdag: Saints@Seahawks en Colts@Pats.

Volgende week zondag: Niners@Panthers en Chargers@Broncos.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee ok. Maar dan hoor je dus wel bij de groep die he volgt, hoef je het ook nog niet eens voor te kijken. Ik ken dan ook veel mensen die zijn er gewoon totaal niet van de op de hoogte, volgen geen seconde en zijn dan opeens ecstatic voor de superbowl.

Haha ach leuk toch. Dat ze de avond van de Super Bowl nog even gaan bepalen voor wie ze gaan rooten

Moet het NFL weekendje nog ff nakijken. Zag wel wat foto's voorbij Packers - Niners, lekker weertje

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat niveau bij de BDO is echt om te huilen af en toe. Dit zouden wereldtoppers moeten zijn. Ugh.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

gillie24 schreef:

Erg jammer van de Packers. Gefeliciteerd met Kaepernick en SF!

Niners acht ik zeer kansrijk in Charlotte. Saints geef ik eerlijk gezegd weinig kans in Seattle, maar hopelijk heb ik het helemaal verkeerd. Pats wint hopelijk van de Colts en ik zie de Chargers gewoon winnen in Denver (!). Westelijk VS is wel oververtegenwoordigd.

Volgende week zaterdag: Saints@Seahawks en Colts@Pats.

Volgende week zondag: Niners@Panthers en Chargers@Broncos.

Nee joh gillie. Peyton is the man. En in bloedvorm. Bronco's gaan gewoon winnen.

Indy geef ik weinig kans hoe graag ik ze ook zou zien winnen.

Niners winnnen wel in Carolina, maar NO geef ik nog steeds een goeie kans. Niet steeds de underdog opzoeken gillie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Haha ach leuk toch. Dat ze de avond van de Super Bowl nog even gaan bepalen voor wie ze gaan rooten

Moet het NFL weekendje nog ff nakijken. Zag wel wat foto's voorbij Packers - Niners, lekker weertje

Leuk is dat altijd ja .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bynum plus drie draft picks voor Deng. Ik baal wel dat Deng getraded is maar dit zorgt wel voor cap space. Ik vraag me af of dit een juiste move is maar goed. We'll see. In ieder geval een hele grote move. Nu waiven die handel.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Nee joh gillie. Peyton is the man. En in bloedvorm. Bronco's gaan gewoon winnen.

Indy geef ik weinig kans hoe graag ik ze ook zou zien winnen.

Niners winnnen wel in Carolina, maar NO geef ik nog steeds een goeie kans. Niet steeds de underdog opzoeken gillie

Reality bites. Gezien de oorwassing van 35-7 eerder dit seizoen in Seattle, past ons louter bescheidenheid en nederigheid.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Colts gaan lastig duel tegemoet ja, schat de kansen niet hoger dan 30%.

Broncos verwacht ik op de SuperBowl.

Naomi Watts schreef:

Bynum plus drie draft picks voor Deng. Ik baal wel dat Deng getraded is maar dit zorgt wel voor cap space. Ik vraag me af of dit een juiste move is maar goed. We'll see. In ieder geval een hele grote move. Nu waiven die handel.

Wow zie het nu pas. Wilde Deng niet verlengen? Anders vind ik het maar een vreemde move vanuit Bulls kant. Cavs daarentegen hebben dit weer geweldig opgelost!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitakaas schreef:

Wow zie het nu pas. Wilde Deng niet verlengen? Anders vind ik het maar een vreemde move vanuit Bulls kant. Cavs daarentegen hebben dit weer geweldig opgelost!

Hij wilde verlengen maar tegen hoger salaris, en terecht want hij is een zeer belangrijke schakel. Zowel defensief als offensief een powerhouse, ik ken weinig betere perimetre defenders. In Snell hebben de Bulls wel een gelijkwaardige speler, die zich tot Deng's niveau kan ontwikkelen. Al weet ik het ook niet met deze move, want Deng is echt heel goed.

Het wordt ook eens tijd dat ze Mirotic maar eens naar Chicago halen, Boozer zal vervallen door de amnesty regel en dan wil ik wel zien hoe ze zich gaan versterken. Deze drastische maatregel neem je niet zomaar lijkt me. Wel interessante SF in de free agent vd zomer (Anthony/James/Granger. We zullen zien.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Laten we hopen dat dat de motivatie is... Zou zonde zijn als dit een move was om te tanken voor Jabari ofzo.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Erg jammer dat ze haar titel niet kan verdedigen. Jammer ook voor de sport zelf. Ze is een van de smaakmaaksters.

De OS wordt zodoende beroofd van een van haar mooiste en populairste deelneemsters.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Tony O'Shea eruit zonder een leg te winnen en een gemiddelde van 74,97. Wat een ellendig niveau daar

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Damian Lillard franchise record met 26 punten in 1 kwart.

Wat een beest

Ik heb zin in Portland vs GSW.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook, en ben ook wel een enorme liefhebber van Curry en Thompson. Best backcourt of the NBA.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tony O'Shea eruit zonder een leg te winnen en een gemiddelde van 74,97. Wat een ellendig niveau daar

Misschien maak ik dan nog kans tegen hem in mijn leg op de 25e.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ook, en ben ook wel een enorme liefhebber van Curry en Thompson. Best backcourt of the NBA.

Absoluut. Splash Brothers

JR was ook weer lekker bezig . Probeerde wederom iemands veters los te maken. Wat een vent.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wesley Harms toch. Dat je dit verprutst en verliest van zo'n over the hill darter als Tony Eccles. Alleen Bunting zou iets kunnen presteren in de PDC, de rest is gewoonweg niet constant genoeg om op topniveau te presteren.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Zonde inderdaad. Was totaal niet nodig.

Maar dit niveau is echt om te huilen, hier kan je nauwelijks naar kijken.

De commentatoren gaan zelfs helemaal uit hun dak als er eindelijk eens een 180 wordt gegooid.

Die Bunting zag ik toevallig vanmiddag weer gooien, was een eitje. 4-0.

Die is niet voor niets als eerste geplaatst, die moet gewoon in de finale staan normaal gesproken.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, ik vind het vooral zielig voor Tony Green. Zo'n staat van dienst als commentator en dan geforceerd enthousiast moeten doen bij dit dieptrieste niveau.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heb de recap nu maar kunnen zien maar Kaepernick Zou mooi zijn als de Niners nu wel de Superbowl mee naar huis kunnen nemen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige posterizer idd .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pff niet te geloven idd. Fysiek bijna onmenselijk.

Zat wel een luchtje van offensive foul aan gezien z'n off arm, maar wie zal daar voor fluiten? Dunk of the Year.

Let vooral op DeAndre

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

lijkt ook wel op die van DeAndre van 2013

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Brandon Knight RIP.

Verrassende uitslagen vannacht. Knicks zonder JR zijn toch wat beter. Of ligt het aan Heat? Die verliezen echt teveel van teams onder de .500 grens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.