- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik heb weinig met Sven maar:
Kramer: 'Ik heb de indruk dat politici Spelen aangrijpen om goede sier te maken' - AD.nl
Sterk. Erg sterk.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik heb weinig met Sven maar:
Kramer: 'Ik heb de indruk dat politici Spelen aangrijpen om goede sier te maken' - AD.nl
Sterk. Erg sterk.
Ik dacht exact hetzelfde. Heb niks maar Kramer maar dit is precies hoe ik er over denk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De Italiaanse wielrenner Alessandro Ballan, de wereldkampioen van 2008, is vandaag door het Italiaans olympisch comité (CONI) voor twee jaar geschorst.
De 34-jarige Ballan, die uitkomt voor BMC, wordt gestraft op basis van artikel 2.2 van de WADA-code. Die stelt dat een renner kan worden gesanctioneerd na "gebruik of poging tot gebruik van een verboden substantie". De schorsing van Ballan gaat in vanaf vandaag en loopt tot 16 januari 2016.
De Italiaan, ex-laureaat van de Ronde van Vlaanderen, wordt geschorst voor zijn aandeel in de dopingzaak van Mantova. In 2008 en 2009, toen de renner het shirt van Lampre droeg, zou Ballan zich samen met een rist andere toenmalige ploegmaats schuldig hebben gemaakt aan het gebruik van bloeddoping.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die heeft het ook lang volgehouden, terecht dat hij eindelijk ook gepakt is.
Wat trouwens veel interessanter dopingnieuws is, Asafa Powell heeft bevestigd dat hij zijn doping via Muller Wohlfahrt heeft ontvangen.
Dat zegt jullie waarschijnlijk vrij weinig, maar dat is ook de dokter van onze Champions League winnaars Bayern Munchen! Maar vrees niet jongens, het voetbal is 100% dopingvrij.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
De 34-jarige Ballan, die uitkomt voor BMC, wordt gestraft op basis van artikel 2.2 van de WADA-code.
Einde carrière lijkt me. Samen met alle pech van de laatste jaren toch wel een nachtkaars-scenario.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Fenomenale game inderdaad van KD. Die jumpshots niet te verdedigen zo.
Die dunk van George.
Hij haalde hem net. Desalniettemin voorlopig dunk of the year.
Dunleavy had ook een wtf momentje bij zijn foul en die circusshot van Wall.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mooie Ana wint van Serena. Very nice! 
Laten Utrecht, Ajax, New England en Seattle maar hetzelfde doen als Ana: winnen met mooi spel!!!
Wordt hopelijk een mooie sportdag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die dunk van PG idd
en uitgerekend tegen de Clippers. Dunleavy idd.
Al weet ik het qua dunk of the year nog niet voor George, vond die van Blake een tijdje terug toch machtiger, omdat die dunk gewoon fysiek bijna onmogelijk was.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Michel Mulder weer wereldkampioen sprint
. Al valt de waarde een beetje in het niet als je kijkt hoe 'serieus' het toernooi genomen werd met het oog op de Spelen.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Jammer van Boer. Vier podiumplaatsen en toch geen podium in het eindklassement.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Vanmiddag voetbal, vanavond tweede deel van snookerfinale dan maar. O"Sullivan heeft er weer eens zin in, dus het is niet te hopen dat hij voor de break al 8-0 voor staat, al is ook Selby op dreef en altijd goed bij The Masters. Dus dat kan nog wat moois worden.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Blij dat O'Sullivan weer terug is hoor. Snooker was toch minder boeiend zonder hem erbij. Zeer sterke persoonlijkheid (zowel positief als negatief).
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
The Rocket, al 4-0 dus. Nog net wat kunnen zien voor de voetbal maar die 8-0 zit er nog in ook.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Zogezegd eenrichtingsverkeer. Al heeft die soms de neiging om de concentratie te verliezen en geen pepernoot meer te raken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Brady - Manning
. Wat heerlijk.
En daarna my boy Kaeptain America vs Seahawks. Wat is het heerlijk om NFL fanaat te zijn, en dan morgen lekker brak op het werk. Life is good.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Yes, this is why l love the man. Heerlijke drive. 1 x lucky, maar verder weer een perfecte play selection. Twee keer de Patriots volledig op het verkeerde been. running game als ze een pass verwachten en andersom.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een playcaller. Als je zonder een Patriots fanaat zijnde niet voor Manning root ben je gestoord. Wat een legende.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2014/01/19/599635.jpg
Als je dan toch je medaille moet verliezen, dan maar zo.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Heerlijk, dat je zo een medaille kan verliezen. Wat mij betreft ook een reglementaire nederlaag in welke sport dan ook als men probeert een hartje met de handen te maken, maar dat is een ander verhaal.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wow wat een sack op 4th and 2. Iedereen maakte zich zorgen om de defence van Denver, maar hoe ze zich nu 7 kwarten lang huoden is geweldig. Nu gaat Peyton de klok bespelen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekker hoor. New England eigenlijk geen moment in de wedstrijd geweest. Peyton op weg naar het stadion van zijn broertje. Als iemand ooit een tweede Lombardy Trophy verdient........
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi dit. Als liefhebber gun je het Manning gewoon. Nee, het is tijdens de kickoff na nauwelijks een wedstrijd geweest. Maar winnen de Niners, dan is het jammer voor Manning. Kaeptain America wants that ring!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker hoor. New England eigenlijk geen moment in de wedstrijd geweest. Peyton op weg naar het stadion van zijn broertje. Als iemand ooit een tweede Lombardy Trophy verdient........
Grandioos idd. Ik moet er toch serieus over nadenken een nieuwe #1 QB of all time te nemen, Manning has a very compelling argument.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik durf in elk geval die groene man met nummer 4 niet meer te noemen Naomi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, gelukkig maar
. Momenteel is het Joe 'Cool' Montana. Ik heb wel wat met Niners QB's,
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk hoe luidruchtig Seattle is. Go niners!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekker start van Wilson
. Beetje vroeger opstaan voortaan......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Holy shit. Kaeptain America!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.