- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Touchdown Niners!!!
Harbaugh, wat een playcaller. The king of 4th downs. Al was dit een wat makkelijkere call maar toch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer van de 50+ yard giveaway maar uitstekende stop. Geen fout van 7 punten maar slechts 3. Hopelijk krijg je de rekening hiervoor niet gepresenteerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lynch zo explosive 10-10
.
Wat een touchdown!!!! Wat een throw en wat een catch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het is klaar. Wat een heerlijke game, gespeeld zoals het gespeeld hoort te worden. Jammer van de interception maarja Sherman killed it. Beste corner in NFL. Jammer voor Kaep maar wat een wedstrijd was dit.
Sherman's post-game response
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ben kort in de tweede kwart maar eens gaan slapen. Wat me opviel is dat Keap wel erg veel zelf ging. Kwam op mij een beetje over alsof ie wel heel graag de man wilde worden.
Heeft ie dat de hele wedstrijd zo gedaan? Het is ook wel vragen om een keer een serieuze tackle om zijn oren te krijgen, of ben ik nu te negatief over je favo Naomi?
Mooie finale tussen de twee number one seats. Dat zie je ook niet ieder seizoen.....
Ik hoef niet te vertellen voor wie ik ben zeker.... 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Heb allen Denver - New England gezien, wow, wat een game van Manning zeg.
Vooral begin 3e kwart, zoveel first downs.
Jammer dat Brady de spanning niet terug kon brengen, maar Denver in de SB is dik verdiend op basis van het seizoen.
Van de Seahawks kan ik alleen zeggen: wow, die interception in de endzone 
Maar, laten we eerlijk zijn, ondanks het NFL geweld is er maar 1 absoluut hoogtepunt dit weekend: Paul George.
Damn son!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Denver - Seattle dus.
Heb alleen Broncos - Pats gezien, maar werd helaas niet de wedstrijd die ik gehoopt had. Daarvoor waren Manning en Denver te goed en Brady en de Pats te matig.
Gelukkig geen Niners.
Over twee weken dus best offense vs. best defense. Hopelijk wint de aanval....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben kort in de tweede kwart maar eens gaan slapen. Wat me opviel is dat Keap wel erg veel zelf ging. Kwam op mij een beetje over alsof ie wel heel graag de man wilde worden.
Heeft ie dat de hele wedstrijd zo gedaan? Het is ook wel vragen om een keer een serieuze tackle om zijn oren te krijgen, of ben ik nu te negatief over je favo Naomi?
Klopt wel wat je zegt, maar vind wel dat ie zijn momenten veel beter kiest en dat ie hits vaak wel ontwijkt door op het juiste moment te sliden. Vooral vorig jaar wilde hij het nog wel eens overdrijven maar het is wel een wapen want wat is ie snel. Al moet je idd oppassen, kijk maar naar RGIII, toch wel de keerzijde van deze new breed QB's. Al wou hij graag het mannetje zijn.
Sherman bij Erin Andrews blijft priceless. Who is talking about you? Euhh ok!
.
Ik gun het de Seahawks van harte hoor maar ga toch rooten voor Manning. Laat 'm die ring maar pakken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha ja Sherman gaat nog even voor een boete
. Hopelijk zet Manning hem ff op z'n plek in februari.
Vind het altijd wel hilarisch zulke interviews.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Bij de vrouwen op de AO liggen de toppers er al uit. Alleen Azarenka nog over, ben benieuwt of ze nu haar titel met verve gaat verdedigen, al hoop ik stiekem op Ivanovic.
De mannen lijkt weer een onderonsje te gaan worden tussen de 'grote vier' indien Federer weet te winnen van Tsonga. Grote vraag is wie Djokovic in de finale gaat treffen, hoop zelf op de grote oude baas die nog een mooi seizoen eraan weet te plakken voor zijn derde kindje eraan komt.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik hoop ook op mooie Ana in de finale, moet ze in halve finale waarschijnlijk wel afrekenen met Na Li die het in Australië altijd goed doet. Azarenka zal de finale wel gaan halen, ja!
Uiteraard hoop ik ook op Roger, maar dan zal hij moeten winnen van vervolgens Tsonga, Murray en Nadal om de finale te bereiken. Dat zie ik niet gebeuren.
Finale wordt Nadal - Djokovic.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Hij speelde vandaag wel een puike pot tegen Tsonga. Nu is Murray aan de beurt. Hele zure loting voor hem verder, om te winnen moet hij maar liefst (waarschijnlijk) vier top 10 spelers op rij verslaan. Murray moet nog wel te doen zijn na zijn rugoperatie, maar ik vrees toch voor het Nadal-syndroom in de halve finale.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Over Australië gesproken, Tour Down Under gaat gewoon van start. Gelukkig maar.
Nu hopen dat er niet teveel renners flauwvallen ofzo.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Sjinkie Knegt, held van beroep. Alleen de naam al, Pietje Bell is er niks bij. Bovendien Fries dus übercool. Ik stap voor hem af van mijn principe niet naar shorttrack te kijken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Man man op papier zo'n leuke matchup maar Nets vs Knicks is gewoon pijnlijk.
Bargnagni... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gerrans klopt Greipel in eerste rit Tour Down Under
De Australiër Simon Gerrans (Orica-GreenEdge) heeft vandaag de eerste etappe van de Tour Down Under op zijn naam geschreven. Hij was in de sprint te sterk voor de Duitser André Greipel en zijn landgenoot Steele Von Hoff. Jürgen Roelandts was de eerste Belg op de twaalfde plaats. De etappe over 135 kilometer, van Nurioopta naar het in Barossa Valley gelegen Angaston (South Australia), werd beslist in de klim op Mengler's Hill, 12 kilometer voor de meet. De meeste favorieten voor een sprintzege moesten daar afhaken.
1.S.Gerrans (Aus), 135 km 3u20'34"
2.A.Greipel (Dui) z.t.
3.S.Von Hoff (Aus)
4.D.Ulissi (Ita)
5.M.Bouet (Fra)
6.F.Gavazzi (Ita)
7.S.Geschke (Dui)
8.R.Valls (Spa)
9.C.Evans (Aus)
10.R.Gesink (Ned)
12.J.Roelandts (B) op 4"
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wawrinka
.
Wat heeft die gozer toch een fenomenale backhand.
Wawrinka of Berdych in de finale. Nadal zal wel de tegenstander zijn.
Jammer van Ana Ivanovic. Je ziet het zo vaak: winnen van een topspeelster en dan een ronde later verliezen van een onbekende speelster.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Toch wel een tikkeltje onverwacht, al weten we allemaal dat Wawrinka verschrikkelijk goed kan tennissen. Voor de ranglijst is dit voorlopig wel funest, Djokovic gaat heel veel punten verliezen en de kans is zeer groot dat Nadal er een hele hoop gaat winnen (vrees gewoon 2000 punten). Enige hoop nu is dat Federer magistraal gaat doorzetten.
En Ivanovic, wat moeten we er van zeggen. Als ze nou eens wat constanter zou gaan spelen had ze makkelijk in de top 5 mee kunnen draaien. Zonde zonde.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Jammer van Ana Ivanovic. Je ziet het zo vaak: winnen van een topspeelster en dan een ronde later verliezen van een onbekende speelster.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Okay, een niet zo bekende speelster dan.... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Italiaan Ulissi snelste in Tour Down Under, Gerrans blijft leider
De Italiaan Diego Ulissi (Lampre-Merida) heeft de tweede etappe in de Tour Down Under op zijn naam geschreven. Ulissi was na 150 kilometer tussen Prospect en Stirling de snelste in een massasprint. De Australiër Simon Gerrans eindigde tweede en blijft leider in het algemeen klassement. Zijn landgenoot Evans werd derde in de rituitslag, voor de Italiaan Francesco Gavazzi en de Nederlander Robert Gesink. De Belg Ben Hermans eindigde als zevende.
UITSLAG (rit 2)
1.D.Ulissi (Ita) 150 km in 3u52'14"
2.S.Gerrans (Aus) z.t.
3.C.Evans (Aus)
4.F.Gavazzi (Ita)
5.R.Gesink (Ned)
6.R.Porte (Aus)
7.B.Hermans (B)
8.F.Felline (Ita)
9.J.Moreno (Spa)
10.D.Impey (ZAf)
STAND (na rit 2)
1.S.Gerrans (Aus) in 7u12'31"
2.D.Ulissi (Ita) op 7"
3.A.Greipel (Dui) 11"
4.C.Evans (Aus) 13"
5.S.Von Hoff (Aus) z.t.
6.S.Geschke (Dui) 16"
7.F.Gavazzi (Ita) 17"
8.R.Gesink (Ned) z.t.
9.M.Bouet (Fra)
10.G.Thomas (GBr)
Spijtig van de slechte kwaliteit, maar een prachtige sprint. 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Pff, als die Dimitrov ze kansen afmaakt had die hier twee sets tegen een voorgestaan. Ontzettend jammer, want nu zie ik Nadal het niet meer weggeven.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Azarenka out. Volgende verrassing. Nu maar hopen op Radwanska dan. Leuke speelster, niet dat geram, maar tactisch erg sterk.
Jammer van Nadal.
Edit: Fed Express dendert door. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Tsjongejonge, Federer laat het na de wedstrijd uit te serveren en laat vervolgens in de tiebreak ook nog twee matchpoints onbenut.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ach ja, zolang hij uiteindelijk maar wint. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
In de vierde set ook weer veel breakkansen laten liggen, maar het heeft 'm gelukkig niet de kop gekost. Zal tegen Nadal beter moeten, maar ik geef 'm goede kansen; het is tenslotte niet op gravel en Federer staat weer als vanouds te tennissen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8165 stemmen
Ja Federer speelt beter dan vorig jaar en wint deze keer wel van Murray. Mooi mooi mooi. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Murray is natuurlijk nog niet de oude na z'n operatie.
Leuke advertentie trouwens:
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8165 stemmen
Tegen Nadal zal het erg lastig worden, maar die zit met zijn hand, wat me niet echt lekker tennissen lijkt.
Haha die advertentie is wel hilarisch inderdaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.