- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ja de Jong in de spits is de meest logische zet. Die Rus is uiterst beperkt..
Aha, wat enorm slim om hem te halen dan. Als je als spits zelfs een middenvelder als Siem de Jong al voor je krijgt in de pikorde wordt je wel heel erg onzeker lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aha, wat enorm slim om hem te halen dan. Als je als spits zelfs een middenvelder als Siem de Jong al voor je krijgt in de pikorde wordt je wel heel erg onzeker lijkt me.
Bulykin is gewoon als pinchhitter gehaald, snap niet waarom je zo raar doet. En Siem is zo vaak al spits geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De scheidsrechter heeft het druk vanavond met zowel Vertonghen als Ooijer in het veld.
Denk het ook. De vraag is maar hoe het met de zelfbeheersing staat bij deze twee. Vooral met Ooijer sta ik niet zo hoog op dit vlak.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoeveel geluk kun je als AZ zijnde hebben 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoezo? AZ is gewoon soeverein. Ajax is - zeker de laatste weken - net zo machteloos en zwalkend als het Ajax onder de laatste weken van Jol. Zie dat ook niet snel omslaan, het is echt los zand allemaal.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
2 ballen op de lat, ik zeg maar wat. Maar dat jij weer even tegengas geeft richting Ajax is ook niets nieuws.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Prima weekendje om Eredivisielive gratis te hebben trouwens, volgend weekend ook nog de Klassieker zag ik, nice.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
2 ballen op de lat, waarvan het bij beide eerder onwaarschijnlijk was geweest dat ie erin zou vallen dan waarschijnlijk. Maar goed, zit dat wel mee dan doe je nog mee. Als je zo speelt, verdien je echter dat 'geluk' ook niet. Zoiets dwing je af.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hoezo? AZ is gewoon soeverein. Ajax is - zeker de laatste weken - net zo machteloos en zwalkend als het Ajax onder de laatste weken van Jol. Zie dat ook niet snel omslaan, het is echt los zand allemaal.
hahahahahahahahahahaha heb jij stront voor je ogen zitten ofsow? Als je niet ziet dat AZ NIETS maar dan ook HELEMAAL NIETS in te brengen heeft dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Twee leuke momentjes en dat was het dan. Ajax heeft gewoon veel pech. Als ze zo doorgaan wordt het gewoon 3-2.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Hardop lachen om Anita die in de rust over zijn winnaarsmentaliteit vanuit de jeugd vertelt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het zouden de examenweken worden voor Ajax. Eindelijk zou duidelijk worden of Ajax inderdaad aan zou kunnen sluiten bij de europese subtop en of het een voorschot zou nemen op de tweede titel op rij. Het werd 3 uit 6. Een dikkere onvoldoende is ondenkbaar.
A&L noemde een lijstje op met Ajaxspelers en concludeerde dat het louter potentiele europese top en subtopspelers in de gelederen had. Fans in hart en nieren Quido en ondergetekende werden zeurkousen en zuurpruimen genoemd.
En wat staat er op het veld? Een zooitje ongeregeld dat zichzelf schromelijk overschat en het daarom niet nodig vind om 90 minuten lang 200% te geven.
En die verdediging 
Dit Ajax heeft simpelweg onvoldoende kwaliteit.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik reageer maar niet meer, zit me helemaal op te vreten op dit moment. Wordt ook geen uitgaan vanavond, mep ik de eerste die me een vieze blik geeft neer
Weken frustratie dit, ik leef ongezond mee 
Hardop lachen om Anita die in de rust over zijn winnaarsmentaliteit vanuit de jeugd vertelt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
AZ heeft niets in te brengen? Ajax heeft eerder niks in te brengen. Leuk hoor, dat je achterin met alle risico wat breedteballetjes geeft. Ik denk niet dat AZ ook maar één moment het zweet in de handen heeft gehad. Geven niks weg, en zijn voortdurend dreigend als ze een keer over de middenlijn komen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
AZ speelt uit in de ARENA, AZ moet niks. Ajax mag van AZ voetballen, maar creëert niks. AZ is dus de betere partij, lijkt me duidelijk.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Mooie tussenstand dit. Zal het onmogelijke dan toch gebeuren? Ik durf nog steeds niks te zeggen.
Enige minpuntje tot nu toe: de commentator die totaal niet laat merken voor welke club ie is. Gast kwam zowat klaar bij de kans van Boerrigter. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
heb ik even een weekendje EL en dan krijg ik meteen zo'n domper-pot voorgeschoteld.
Ajax gaat zeker de 2e seizoenshelft weer alles winnen. Lijkt wel alsof ze de 1e seizoenshelft niet serieus nemen. Echt zwak bah.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Zolang Ajax speelt als een stel verlegen meisjes, kan AZ gewoon zijn ding doen. Ongelooflijk hoe lomp, nerveus en slordig er word overgespeeld.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Normaal komen de spelers van AZ als makke lammetjes naar de graftombe toe. Dit keer zijn het de spelers van Ajax zelf. Goede ontwikkeling.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kom zeg. AZ valt 2x aan en maakt 2 goals. Ajax heeft via de Jong en 2 ballen op de lat 3 kansen. Dan is een 0-2 niet zeer verdiend.
Vind Ajax zelfs wel behoorlijk spelen.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
AZ was beter tot het laatste kwartier, toen kwamen er hachelijke momenten voor het doel. Prachtige 2e goal trouwens van AZ.
Bryan Roy als analyticus is trouwens wel een flater eerste klas. Die man kan niet objectief naar een wedstrijd van Ajax kijken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het zouden de examenweken worden voor Ajax. Eindelijk zou duidelijk worden of Ajax inderdaad aan zou kunnen sluiten bij de europese subtop en of het een voorschot zou nemen op de tweede titel op rij. Het werd 3 uit 6. Een dikkere onvoldoende is ondenkbaar.
A&L noemde een lijstje op met Ajaxspelers en concludeerde dat het louter potentiele europese top en subtopspelers in de gelederen had. Fans in hart en nieren Quido en ondergetekende werden zeurkousen en zuurpruimen genoemd.
En wat staat er op het veld? Een zooitje ongeregeld dat zichzelf schromelijk overschat en het daarom niet nodig vind om 90 minuten lang 200% te geven.
En die verdediging 
Dit Ajax heeft simpelweg onvoldoende kwaliteit.
Wat een logica zeg. Ajax beleeft een paar zwakke weken en plots hebben jullie gelijk. Haha.
Heee pingel!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Eindelijk, geluk. Geen overtreding en ook buiten de 16, LEKKER!!!!
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Geen strafschop, overtreding buiten de 16.
Jammer kuipers.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Vind Ajax zelfs wel behoorlijk spelen.
Vindt je dit Ajax echt spelen? AZ laat niets toe.
Behalve deze penalty dan 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaaaaaaaa Mickey 
Was een cadeautje zullen we maar zeggen, makkelijk gegeven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vindt je dit Ajax echt spelen? AZ laat niets toe.
En de kopbal in de kruising van de Jong en 2x de lat....
Qua kansen verdient Ajax gewoon een 2-2 stand. Qua spel moet er nog een hoop beter, dat zeker.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ok, de vrouw van Holman weet ook genoeg. Dat wordt helemaal niks vanavond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.