- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jammer.
De Tsjechen voor en zelf achter tegen Spanje. Schotland haalt, als het zo blijft, de play-offs niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ga maar een filmpje kijken. Zo'n vriendschappelijk potje is nauwelijks aan te gluren. Zou anders wel met drie vingers in de neus gewonnen worden.75% balbezit meen ik. Boring.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nogmaals, Robben ontbreekt al een jaar en heb je hem nou enorm gemist? Hij is extra klasse, maar zonder hem loopt er nog zat rond. Vd Vaart, Huntelaar, Afellay, van Persie, Strootman...genoeg creatieve klasse.
Maar we missen Sneijder wel een beetje ja. Maar dat is geen schande, is absolute wereldklasse.
Met Affelay heb je een goed punt. Die ving het gemis van Robben erg goed op. Maar die kun je met een beetje pech nu al afschrijven voor het EK. Ik blijf zeggen dat DIT systeem (in tegenstelling tot het systeem bv thuis tegen de Zweden, waar Nederland orgastisch speelde) niet werkt. Veel te statisch met die twee billenmaatjes van Bertje op de flanken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij Spanje niet anders. Haal Iniesta en vooral Xavi maar eens weg.
Dan zet je Fabregas daar neer 
Da's het nadeel van Spanje, teveel klasse voor elke positie. Al kan Oranje op een paar posities ook wel geweldige vervangers inzetten. Maar niet overal. Vd Wiel wordt wel een oud wijf genoemd, maar dat is wel met afstand onze beste RB.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Met Affelay heb je een goed punt. Die ving het gemis van Robben erg goed op. Maar die kun je met een beetje pech nu al afschrijven voor het EK. Ik blijf zeggen dat DIT systeem (in tegenstelling tot het systeem bv thuis tegen de Zweden, waar Nederland orgastisch speelde) niet werkt. Veel te statisch met die twee billenmaatjes van Bertje op de flanken.
Ik ben ook geen fan van die 2 hoor. Kuijt is prima als pinchhitter en van Persie...tsja. Ben er niet kapot van. Presteert nooit wat voor Oranje.
Als Afellay fit raakt (ze zeggen van wel) dan graag Afellay-Huntelaar-Robben als aanval en Sneijder daarachter.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ben ook geen fan van die 2 hoor. Kuijt is prima als pinchhitter en van Persie...tsja. Ben er niet kapot van. Presteert nooit wat voor Oranje.
Als Afellay fit raakt (ze zeggen van wel) dan graag Afellay-Huntelaar-Robben als aanval en Sneijder daarachter.
Dat is alles wat ik bedoel aan te geven. Met die aanval ben je topkandidaat. Met dit spulletje doe je hooguit leuk mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stelletje bromberen. Dit is gewoon een trainingspartijtje.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die nietsnut fluit echt voor alles... tergend 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Grens staat weer te slapen. Dikke meter buitenspel bij Portugal. Godzijdank dat hij mis ging anders hadden we weer die eeuwige discussie.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het gaat me dan ook niet om deze wedstrijd, maar om deze spelers. Zo'n van der Vaart is een enorm sympathiek jong, maar kan inmiddels niet meer in de schaduw van Sneijder staan. Als hij daar op het EK zou moeten spelen heb je toch een probleem.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Die voorzet? Die was van Pereira volgens mij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, die bal over knallen. Tuurlijkveel hinder van verdedigers maar come on.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Was verdedigend werk van de verdediging toch? Kwam ook een corner uit. De druk van Denemarken is afgenomen, ze zijn moe. Het is nu een kwestie van tijd voor de 1-1 valt.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Haha lachwekkende scheids een paar minuten geleden, die speler komt op Kuijt afstormen en geeft hem een flinke schouderduw. Echter is Kuijt een stuk sterker qua lichaamsbouw en die speler valt terug achterover. Vervolgens krijgt Kuijt de overtreding tegen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat me dan ook niet om deze wedstrijd, maar om deze spelers. Zo'n van der Vaart is een enorm sympathiek jong, maar kan inmiddels niet meer in de schaduw van Sneijder staan. Als hij daar op het EK zou moeten spelen heb je toch een probleem.
Eens maar daar moet je ook niet vanuit gaan. Zit gewoon op de bank, mag je hopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Er staat prestige op het veld, bij winst sluiten we 2 kwalificatiereeksen op rij met de 100% aan winsten af. Net als Spanje geloof ik.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Was verdedigend werk van de verdediging toch? Kwam ook een corner uit. De druk van Denemarken is afgenomen, ze zijn moe. Het is nu een kwestie van tijd voor de 1-1 valt.
Maybe so, maar wellicht brengt de rust wat rust nu. Met een beetje pech zet Denemarken na rust nog een kwartiertje aan en valt de beslissende tweede treffer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eens maar daar moet je ook niet vanuit gaan. Zit gewoon op de bank, mag je hopen.
Vd Vaart kan wel in de basis, maar dan naast van Bommel controlerender. Sneijder is uiteraard onze 10. En als hij niet kan spelen, dan zou ik vPersie daar neerzetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er staat prestige op het veld, bij winst sluiten we 2 kwalificatiereeksen op rij met de 100% aan winsten af. Net als Spanje geloof ik.
Aan prestige doe je maar op de eindronde
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was verdedigend werk van de verdediging toch?
.
Dan heb ik even liggen slapen
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
En toch kon je het niet laten om dat pass record van Spanje te vermelden 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Aight, Gullit is het met me eens
. Springen: niks aan de hand!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En toch kon je het niet laten om dat pass record van Spanje te vermelden;)
Je hebt gelijk. Lawyered!
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij combineert Spanje zelfs nog met de bal als ze naar de kleedkamer toelopen of moeten pissen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij combineert Spanje zelfs nog met de bal als ze naar de kleedkamer toelopen of moeten pissen
Jij insinueert naar één grote gay orgie in de kleedkamer?
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Alle Belgen hebben uit frustratie hun computer opgegeten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aight, Gullit is het met me eens
. !
Begin je maar zorgen te maken in dat geval
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij insinueert naar één grote gay orgie in de kleedkamer?
.
Dat sowieso. Als je die Torres altijd verwijfd ziet doen enzo... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alle Belgen hebben uit frustratie hun computer opgegeten?
Zou me niks verbazen. Toch valt ze alles te verwijten. Liggen te kutten tegen Azerbeidjan en penalties missen tegen Turkije, dan red je het inderdaad niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.