• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.230 films
  • 12.289 series
  • 34.133 seizoenen
  • 649.708 acteurs
  • 199.353 gebruikers
  • 9.395.818 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Gewoon een goede vrije bal die perfect in de kruising ging. Goedkope vrije bal en het NL elftal speelde gewoon goed dat eerste kwartier. Niks aan de hand tot nu toe, op die kutgoal na.

76% balbezit na zo'n periode zegt genoeg, dit wordt nog wel recht gezet(hoop ik ). AL geef ik wavanbuuren wel gelijk, er wordt wel erg veel gebreid. Wie durft de actie aan te gaan?

Wel vervelend hoe die scheidsrechter constant op appèl van de Zweedse spelers fluit. Irritant.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Thanks Watts. Die is al heel wat beter.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Staan ook echt met 0 creativiteit aan de linker kant, snel Elia erin

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Nederland zonder Sneijder en Robben = breiclubje

(en die backs van ons kunnen echt niet voetballen, ongelofelijk hoe snel vd Wiel verworden is van een supertalent tot een schim van zichzelf).

My god, we staan ook een keer achter zeg. Ongelofelijke zeurkous.

Oranje zonder Sneijder en Robben is nog steeds een sublieme ploeg. Robben ontbreekt trouwens al een jaar. Niks van gemerkt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

wavanburen heeft wel gelijk. Veel de bal rondspelen, maar weinig creativiteit rond de 16 (niet gek als je ziet wie er niet bij zijn). Nog geen moment echt gevaarlijk geweest, tegen Moldavië ook niet echt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ah, de Denen staan voor

Al zal Portugal het in de play-offs natuurlijk gewoon redden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Materny:

At your service .

Zet die site maar in je favorieten, altijd wel een kwalitatieve stream voor gigantisch veel leagues en sporten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat wil je dan met Robben, Sneijder, Afellay geblesseerd en Elia die nog geen wedstrijd voor Juve heeft gespeeld.

1-1 bij de weg.

Goeie assist Pieters, knappe kopbal Klaas.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Goaaaaaaaaaaal Huntelaar.

Alle zeurkousen weer stil nu! Schitterende goal zeg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Goeie goal, uitstekend.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

My god, we staan ook een keer achter zeg. Ongelofelijke zeurkous.

Oranje zonder Sneijder en Robben is nog steeds een sublieme ploeg. Robben ontbreekt trouwens al een jaar. Niks van gemerkt.

Ik zie het gewoon totaal niet zitten in het systeem zoals het nu staat. Van Persie en Kuyt die alleen maar naar binnen trekken, waardoor je een trechter krijgt. Twee backs die geen enkele fatsoenlijke voorzet afgeven als ze meegaan en weinig tempo op het middenveld. Gelukkig hebben we een spits die iedere kans die ie krijgt er in legt. Met de Hunter waren we vermoedelijk wereldkampioen geworden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die denen vallen niet tegen tegen die 'creatieve' portugezen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Goaaaaaaaaaaal Huntelaar.

Alle zeurkousen weer stil nu! Schitterende goal zeg.

1 doelpunt laat me niet van mening veranderen hoor. Dat jij nou zo blind van verliefdheid bent in het geval van Ajax (wat waardeloos is momenteel) en Oranje is niet onze schuld.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

.. Twee backs die geen enkele fatsoenlijke voorzet afgeven als ze meegaan ...

Haha

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

1 doelpunt laat me niet van mening veranderen hoor. Dat jij nou zo blind bent in het geval van Ajax (wat ook waardeloos is momenteel) en Oranje is niet onze schuld.

Oranje doet het gewoon geweldig, speelt al een jaar geweldig en scoort als een gek. En bij de eerste de beste 1-0 achterstand gaan er meteen een paar klagen. Kom zeg.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die denen vallen niet tegen tegen die 'creatieve' portugezen.

Klopt, alleen raakt het kruit straks op en neemt Portugal het boeltje over, zoals het hoort.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Haha

Zul je zien dat vd Wiel zo bij de 1-2 de aangever is hehe.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Denemarken is gewoon degelijk. Altijd al een mix geweest van uitstekende talenten en routiniers. Daar kan een land als Portugal, Engeland of Italie zich makkelijk op verkijken van tijd tot tijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Klopt, alleen raakt het kruit straks op en neemt Portugal het boeltje over, zoals het hoort.

Wel energie vretend maar met een marge van 2 wordt het al snel lastiger. Eigenlijk mag dit niet als Portugal zijnde, met zoveel kwaliteit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij kan Oranje Portugal trouwens redden. Bij 1-1 DEN-POR en een winst van Oranje in Zweden heb je de beste nr 2 in de groep van Portugal.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Serieus, de pizza song wanneer de magere lat van Zweden uittrapt Dat Nederlands elftal publiek blijft zichzelf continu belachelijk maken

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Oranje doet het gewoon geweldig, speelt al een jaar geweldig en scoort als een gek. En bij de eerste de beste 1-0 achterstand gaan er meteen een paar klagen. Kom zeg.

Ben ik ook helemaal met je eens. Ik zie oranje net als iedereen met Spanje en Duitsland topfavoriet. Moet raar lopen als niet een van die drie de titel pakt volgend jaar. Ik bedoel alleen maar aan te geven dat wij (anders dan Spanje en Duitsland) wel erg afhankelijk zijn van de extra klasse van twee spelers.

En iedereen die nu opeens wel vind dat Pieters een goeie voorzet in huis heeft snapt er weinig van.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Moet zeggen dat Portugal wel erg slecht staat te spelen hoor. Veel balverlies en flinke pressing van Denemarken. Ze hebben hun huiswerk goed gedaan, maar zie ze dit niet 90 min lang volhouden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Serieus, de pizza song wanneer de magere lat van Zweden uittrapt Dat Nederlands elftal publiek blijft zichzelf continu belachelijk maken

Olé olé bij het rondspelen bij een 1-1 tussenstand.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die Van der Wiel is toch echt een slap wijf, he. Staat ie weer op een meter van zijn man / grijpt ie niet in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Die Van der Wiel is toch echt een slap wijf, he. Staat ie weer op een meter van zijn man / grijpt ie niet in.

Laatst greep ie in, vond je het ook niet goed. Make up your mind dude .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ben ik ook helemaal met je eens. Ik zie oranje net als iedereen met Spanje en Duitsland topfavoriet. Moet raar lopen als niet een van die drie de titel pakt volgend jaar. Ik bedoel alleen maar aan te geven dat wij (anders dan Spanje en Duitsland) wel erg afhankelijk zijn van de extra klasse van twee spelers.

En iedereen die nu opeens wel vind dat Pieters een goeie voorzet in huis heeft snapt er weinig van.

Nogmaals, Robben ontbreekt al een jaar en heb je hem nou enorm gemist? Hij is extra klasse, maar zonder hem loopt er nog zat rond. Vd Vaart, Huntelaar, Afellay, van Persie, Strootman...genoeg creatieve klasse.

Maar we missen Sneijder wel een beetje ja. Maar dat is geen schande, is absolute wereldklasse.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Bij Spanje niet anders. Haal Iniesta en vooral Xavi maar eens weg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Laatst greep ie in, vond je het ook niet goed. Make up your mind dude .

In het geval van Mertens? Dat was ook gewoon dom. (bovendien: daar greep ie ook niet in, maar liep ie alleen maar achteruit waardoor het voor Mertens alleen maar makkelijker werd) Bottomline: Van der Wiel is verschrikkelijk overrated

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
In het geval van Mertens?

Die ja .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.