- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lompe sliding? Gewoon op de bal. Prima sliding van Rodwell.
Jonas. Geweldige goal en wat een beest is Tiote toch
. Wolves nil, Magpies two.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, vond het lomp. Niet dat je rood moet geven hoor.
Haha ik kijk VI nu terug. Huub Hitler 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is Krul briljant bezig zeg.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Die Suarez blijft toch ook zo'n enorme mongool. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Houden ze in Engeland niet van. Je mag toch hopen dat er ook wta Liverpool spelers 'm even duidelijk maken dat dit onacceptabel is. Zoals Shearer al terecht aangaf verliest Liverpool enorm veel gezichtsverlies door zo'n aapje.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
A&L houdt er ook totaal niet van, aangezien hij telkens afgeeft op Portugezen. Maar als Suarez het doet, is het ineens "Mhow."
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan me ook nog zekere scheldkannonnades op een zekere Iniesta herinneren
. En wat betreft Portugezen ook een treffend voorbeeld.
Terwijl die zich gewoon laat vallen en niet een aanslag simuleert.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
VI zit trouwens bij de laatste 3 van de uitreiking van de televizier ring voor beste programma.
Concurentie is wel zwaar met The voice of Holland en Wie is de mol ?
Derksen heeft geen trek in Televiziergala - TV & Radio - AD
Mooie reactie.
Grappig dat hij ook nog eens voor de zilveren ring is genomineerd.
Ik ga op hem stemmen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat loopt Newcastle te kloten zeg. Terechte 2-2 viel binnen maar krijgen hulp van de assistent ref.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
A&L houdt er ook totaal niet van, aangezien hij telkens afgeeft op Portugezen. Maar als Suarez het doet, is het ineens "Mhow."
Ik hou niet van schwalbes nee, maar ik vond het wel een lompe sliding. Suarez overdrijft alleen wel. Maar puur als speler is Suarez wel een held voor me.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ik hou niet van schwalbes nee, maar ik vond het wel een lompe sliding. Suarez overdrijft alleen wel. Maar puur als speler is Suarez wel een held voor me.
Dat moet haast wel, want Suarez is erger dan het hele Portugeze team bij elkaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig, de drie punten zijn binnen. Vraag niet hoe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat moet haast wel, want Suarez is erger dan het hele Portugeze team bij elkaar.
Figo, Deco en Ronaldo krijgen hiervan inderdaad het schaamrood op de kaken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Welja, hou lekker dat in stand. Die jongen heeft de laatste jaren bij Ajax op de beet bij Bakkal niks raars meer gedaan.
Maar vooral in stand houden...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Figo, Deco en Ronaldo krijgen hiervan inderdaad het schaamrood op de kaken.
Nou, Figo zeker niet.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Die jongen heeft de laatste jaren bij Ajax op de beet bij Bakkal niks raars meer gedaan.
Alleen die zin al. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alleen die zin al.
Ah, gaan we op de jip en janneke manier de discussie voeren? Weet ik dat ik niet meer serieus op je in hoef te gaan.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Idd echt een kutschwalbe.
Overigens vind ik Sno bij lange na niet 1 van de betere spelers bij RKC, ik snap echt niet dat ze daar telkens mee komen, de man heeft vreselijk veel balverlies en is zooo lomp.
Wat mij betreft zijn Zoet, Ten Voorde, Ramos en met name Meijer juist erg belangrijk.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Als het even niet lukt bij Suarez, gaat hij janken, vallen, schoppen, bijten, nog meer janken, nog meer vallen, huilen, boos doen, en vooral matennaaien. En dan Ronaldo wel een jankert vinden.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Wil wel even zien hoe ze dat bij Match of the Day behandelen trouwens. Daar gaan ze er waarschijnlijk niet schande van spreken zoals hier altijd gebeurt in tv-programma's maar lachen ze hem gewoon vierkant uit
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Idd echt een kutschwalbe.
Overigens vind ik Sno bij lange na niet 1 van de betere spelers bij RKC, ik snap echt niet dat ze daar telkens mee komen, de man heeft vreselijk veel balverlies en is zooo lomp.
Wat mij betreft zijn Zoet, Ten Voorde, Ramos en met name Meijer juist erg belangrijk.
Inderdaad en Castillion en Sno bakken er niks van. Toevallig jongens met Ajax verleden....
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Csstillion doet het wel aardig. Niet echt heel bijzonder toch? Vind je van wel?
En Sno vind ik alleen de laatste 2 potjes redelijk spelen en daarvoor dramatisch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is wel typerend dat je wel ten Voorde noemt, maar niet een Castillion die gewoon ook een paar wedstrijden heeft beslist met knappe goals.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Omdat ik Ten Voorde veel belangrijker vindt voor dat team, die speelt niet als echte spits zoals Castillion maar werkt zich een slag in de rondte. Loopt enorm veel.
Castillion staat een paar keer op de goede plek.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Ten Voorde valt inderdaad wel wat meer op bij RKC, dan Castillion.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omdat ik Ten Voorde veel belangrijker vindt voor dat team, die speelt niet als echte spits zoals Castillion maar werkt zich een slag in de rondte. Loopt enorm veel.
Castillion staat een paar keer op de goede plek.
Haha ik weet weer genoeg. Waarom probeer ik het ook nog bij sommigen hier.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Inderdaad typisch dat ik met argumenten kom en jij weer met 0,0 argumenten waarom je Ajax-poppetjes het 10 keer zo goed doen.
. Lees de reactie boven je anders.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad typisch dat ik met argumenten kom en jij weer met 0,0 argumenten waarom je Ajax-poppetjes het 10 keer zo goed doen.
. Lees de reactie boven je anders.
Ik zeg nergens 10x zo goed. Ik zeg dat ze het goed doen en dat ze gewoon tot de betere RKC spelers behoren.
Maar ik ga hier verder geen moeite meer instoppen.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
En dat baseer je op?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb wel aardig wat minuten van RKC gezien. En de prestaties spreken voor zich.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.