- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ga er anders serieus op in. Kom op nou... Anita. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Genoeg mensen die alleen mensen van hun eigen club neerzetten. En zo lang je Pieters kan kiezen vind ik dat er ook niets mis is om Anita bij de keuzemogelijkheden neer te zetten.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Genoeg mensen die alleen mensen van hun eigen club neerzetten.
Sno, Boerrighter en Castillon, aan welke club doen deze spelers mij denken 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Sowieso Sno erin zetten is onzin, alleen omdat hij nu lichtelijk op een voetballer lijkt?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omdat hij gewoon erg goed voor RKC speelt. El Ahmadi noemen is dan ook onzin. Presteert nu ook voor het eerst in jaren weer een beetje.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Sowieso Sno erin zetten is onzin, alleen omdat hij nu lichtelijk op een voetballer lijkt?
Dat kun je rep niet alleen kwalijk nemen. Er was ooit zelfs een bondscoach die enig talent in de man vermoedde.
Edit
Korfbal in de Jupiler League. Na 45 minuten Zwolle - Telstar 5-3!!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Blijkbaar is vandaag Swinkels aan de beurt met een klap tegen het hoofd. Lees op twitter dat hij al dik tien minuten op het veld ligt met allehande medici om hem heen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
En wat betreft VI. En dan durven mensen te zeggen dat Studio Voetbal saai is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Blijkbaar is vandaag Swinkels aan de beurt met een klap tegen het hoofd. Lees op twitter dat hij al dik tien minuten op het veld ligt met allehande medici om hem heen.
Zo. Ambulance is veld op gereden en heeft Swinkels naar ziekenhuis vervoerd. Niet niks: yfrog Photo : http://yfrog.com/med8bnrj Shared by DT_1985
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
En wat betreft VI. En dan durven mensen te zeggen dat Studio Voetbal saai is.
Dat krijg je met die mensen die daar voor een club zitten, die zeggen nooit wat ze echt denken maar alleen wat in het voordeel van de club is.
Vind dat ze er wel goed doorheen prikken trouwens. Nog even een paar quotes over Huub Hitler erbij en ik vind het wel weer grappig.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zo. Ambulance is veld op gereden en heeft Swinkels naar ziekenhuis vervoerd. Niet niks: yfrog Photo : yfrog Photo : http://yfrog.com/med8bnrj Shared by DT_1985 Shared by DT_1985
Dit zal wel meer dan een hersenschudding zijn, ik ben benieuwd en hoop het beste voor hem.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Omdat hij gewoon erg goed voor RKC speelt. El Ahmadi noemen is dan ook onzin. Presteert nu ook voor het eerst in jaren weer een beetje.
Lol, het gaat er om hoe die nu afgelopen maand heeft gepresteerd, zo kun je iedereen wel afkraken.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Je gaat Sno toch niet met El Ahmadi vergelijken hè? 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat was VI slecht vanavond, niet te filmen. Toch afgekeken, begrijp nog steeds niet waarom. Het lijkt mij trouwens niks om daar in het publiek te zitten. Ken 3 mensen die daar hebben gezeten en bijzonder was het niet.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ben weleens naar de voorganger van VI geweest, Voetbal aan tafel ofzo, met Humberto Tan. Was best geinig, behalve dan dat pal naast me, aan een klein tafeltje Kolkka werd geïnterviewd, die er die middag nog voor had gezorgd, door 2 goals te scoren, dat ADO van Feyenoord won in de Kuip... 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Bier van sponsor Jupiler is gratis lijkt me als je te gast bent? Dan wil ik het nog wel een keertje overwegen.
Alleen:
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
De prestaties van RKC zijn op z'n minst opvallend te noemen. RKC is overduidelijk het team van de maand. Sno is een belangrijke factor binnen dat elftal en het zou juist onlogisch zijn om dan niemand van RKC erin te zetten.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Wat was VI slecht vanavond, niet te filmen. Toch afgekeken, begrijp nog steeds niet waarom. Het lijkt mij trouwens niks om daar in het publiek te zitten. Ken 3 mensen die daar hebben gezeten en bijzonder was het niet.
Ben na 3 kwartier ook gestopt met kijken. Dat gezever van Nijland kwam me echt de keel uit. Altijd hetzelfde met die figuren die in de voetballerij zitten en niks voor de camera durven zeggen en alleen maar mooie praatjes houden. Pfff
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lol, het gaat er om hoe die nu afgelopen maand heeft gepresteerd, zo kun je iedereen wel afkraken.
Je zegt het zelf al. Het gaat om spelers die recent goed hebben gepresteerd. Onder andere Sno dus. Ik zei ook bij El Ahmadi dat als ik de denkwijze van Nicolage Rico volg, dat El Ahmadi er dan ook niet in thuis hoort.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben na 3 kwartier ook gestopt met kijken. Dat gezever van Nijland kwam me echt de keel uit. Altijd hetzelfde met die figuren die in de voetballerij zitten en niks voor de camera durven zeggen en alleen maar mooie praatjes houden. Pfff
Ah leuk...ik was gister op het terras, dus niks gezien. Wil het zo terugkijken, maar het was geen zak aan? Hans Nijland als gast is al iets waar je niet vrolijk van wordt.
VI moet mensen aan tafel zetten met een mening (Derksen) of iemand met een aparte kijk op voetbal (Gijp).
Al die Iwan van Durens van de voetbal tafel voegen echt niks toe. Zo wordt het net Studio Voetbal 2. Tijd dat Gijp snel terug keert.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit meen je toch niet. Dit is niet eens een overtreding en dan rood geven.
Wat een kutscheids blijft Atkinson toch en zielig theater van Suarez.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Goed afgemaakt door Carroll. Hopen dat Everton gelijkmaakt.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wat een geklungel achterin bij Everton.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Niet eens een foul, laat staan rood. Die moet eens een keer een Eduardotje krijgen.
Prima goal weer van Ba
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, Suarez overdrijft wel, maar het was ook wel een lompe sliding van die gozer.
Ik mis Suarez
De meest sierlijke Ajacied na de periode Chivu, Maxwell, vd Vaart, Sneijder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.