- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Waarom worden jongens als Janssen en Vlaar steeds in de voorselectie opgenomen, als ze toch standaard bij de definitieve selectie afvallen tegenwoordig? Ben overigens geen Vlaar fan, maar hij hoort er eerder in als Bruma op dit moment.
Maar dat is natuurlijk het hele verhaal van zo'n voorselectie. Moet je dat gewoon helemaal afschaffen en direct de echte selectie bekend maken als je het daar niet mee eens bent.
En waarom wordt Elia geselecteerd? Heeft een maand niet gevoetbald bij Juventus. Pas afgelopen weekend kreeg hij 1 helft.
De bondscoach heeft toch wel vaker in dit soort situaties vertrouwen gehouden in de betreffende speler? Kijk er niet echt van op.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar dat is natuurlijk het hele verhaal van zo'n voorselectie. Moet je dat gewoon helemaal afschaffen en direct de echte selectie bekend maken als je het daar niet mee eens bent.
Ik snap het idee van een voorselectie wel (spelers het gevoel geven dat je ze als bondscoach blijft volgen), maar als je steeds dezelfde jongens in de voorselectie zet en dan standaard af laat vallen, da's best onbeschoft. Stel dat je Janssen heet en je merkt dat Sneijder dit keer ontbreekt, dan verwacht je toch dat je er wel bijgehaald wordt. Of als je Vlaar heet en je merkt dat Heitinga ontbreekt..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omroep Gelderland - nieuwsartikel - Ryan Koolwijk: PSV kan de ommekeer worden - omroepgelderland.nl
.
Wie rekende vorig jaar op een punt voor NEC?
Ik steun je club dit weekend kos! 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik snap het idee van een voorselectie wel (spelers het gevoel geven dat je ze als bondscoach blijft volgen), maar als je steeds dezelfde jongens in de voorselectie zet en dan standaard af laat vallen, da's best onbeschoft. Stel dat je Janssen heet en je merkt dat Sneijder dit keer ontbreekt, dan verwacht je toch dat je er wel bijgehaald wordt. Of als je Vlaar heet en je merkt dat Heitinga ontbreekt..
Klopt, ben ik met je eens. Maar onbeschoft vind ik een groot woord. Ze zijn beide gewoon niet goed genoeg. En Van Marwijk vind zijn 'standaard groep' blijkbaar groot/goed genoeg om hun afwezigheid op te vangen
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Wie rekende vorig jaar op een punt voor NEC?
Ik steun je club dit weekend kos!
In de huidige fase wordt het echt een drama. heb ze zelden zo slecht gezien de afgelopen jaren als nu.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, ben ik met je eens. Maar onbeschoft vind ik een groot woord. Ze zijn beide gewoon niet goed genoeg. En Van Marwijk vind zijn 'standaard groep' blijkbaar groot/goed genoeg om hun afwezigheid op te vangen
Het is ook zijn goed recht, maar wel lullig naar die spelers die steeds afvallen. Zelfs als een verdediger en middenvelder van hun positie afvallen worden ze nog overgeslagen.
In de huidige fase wordt het echt een drama. heb ze zelden zo slecht gezien de afgelopen jaren als nu.
Klopt, NEC speelt slecht. Ik heb ze nu ook een paar keer een gedeelte gekeken. Maar NEC weet in eigen stadion meestal feller te spelen en zeker tegen topploegen laden ze zich wel op. Ik denk dat PSV wel wint, maar met moeite.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Ik vraag me af of het met opladen te maken heeft. Ze spelen ook in een totaal ander concept dan normaal, waar ze idd op wilskracht en strijd het grote ploegen moeilijk konden maken.
Ze spelen nu eigenlijk zelf veel op de bal, waar ze tegen kleintjes dan wel redelijk veel creëren (alleen niet scoren) , maar grote clubs zullen wel veel te veel ruimte krijgen vrees ik.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Waarom geen Beerens en De Guzman bij Oranje ?
lens speelt dramatisch sinds hij bij PSV speelt, daartegenover speelt Beerens sterk bij de nummer 1 van Nederland. Nog een voordeel is dat hij 2 benig is ! Dat is ook weer een voordeel tegenover de overschatte boerrigter ( waarom wilt iedereen hem bij Oranje ? ) of Lens !
De Guzman tegenover Wijnaldum is nog zoiets ! Voor de toekomst wordt dan gezegt,maar wat scheelt het 2/3 jaar ?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beerens? Kom op zeg. We hebben het over Oranje he, de nr 2 van de wereld. Misschien na het EK, mits hij weer geweldig blijkt.
Overigens heeft Lens er ook niks te zoeken. Idem de Guzman op dit moment.
Wie zegt dat dan wel? Beiden zijn spelers voor de toekomst.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Waarom worden jongens als Janssen en Vlaar steeds in de voorselectie opgenomen, als ze toch standaard bij de definitieve selectie afvallen tegenwoordig? Ben overigens geen Vlaar fan, maar hij hoort er eerder in als Bruma op dit moment.
En waarom wordt Elia geselecteerd? Heeft een maand niet gevoetbald bij Juventus. Pas afgelopen weekend kreeg hij 1 helft.
Spot de typische A&L fout 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ja.
Dan Bruma, ik zie hem nu 
Zal ik bij jou ook maar steeds de mijn/me en jou/jouw fouten eruit halen? 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Doe maar
Ik heb me de laatste weken ook nog ingehouden hoor, maar met dit zonnetje erbij kon ik het even niet laten 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Guidetti? Konden ze niks beters verzinnen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8255 stemmen
Van Bakkal hadden ze blijkbaar ook geen recentere foto. 
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Dit is overigens mijn invulling van het elftal
. Je kunt zelf kiezen 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Gelukkig, zal even iets compleets anders invullen
Nieuwe systeem werkt wel vaag en kut bij vi. Om de een of andere reden staan de namen bij een aantal spelers er niet eens bij(Burnet, Moisander, Assaidi).
Als coach heb ik overigens Ruud Brood gekozen, maar da's logisch. Overduidelijk de beste prestatie vd maand neergezet. Daarom ook Sno en Castillion erin.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Iemand een link van elftal vd maand? Kan het nergens vinden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onzin zeg, je kon maar tot 1600 uur stemmen, terwijl ze het pas om 11.30 vandaag online hebben gezet 
Gooi zoiets 3 dagen eerder online.
Ongelofelijk trouwens dat Brood geen coach van de maand is geworden.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Haha, geen Feyenoorder in het elftal v/d maand bij Rep. Verassend. 
Guidetti hoort er niet in, inderdaad. El Ahmadi en Bakkal zeker wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, vind El Ahmadi en Bakkal goed bezig, maar toch niet briljant?
Ik heb geen idee wie er genomineerd is, maar een elftal uitblinkers kan ik niet noemen. Zeker defensief gezien blonk er nationaal bijna niemand uit.
Vermeer, Mertens, Sno, Assaidi, Strootman, Van Ginkel, Bakkal (doet het wel goed voor een nieuwkomer), Elm (AZ), Altidore, Castillion, Ten Voorde, Bony en Boerrigter vielen me wel positief op.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Haha, geen Feyenoorder in het elftal v/d maand bij Rep. Verassend. 
Guidetti hoort er niet in, inderdaad. El Ahmadi en Bakkal zeker wel.
Feyenoord boycot ik standaard met voetbalspelletjes e.d. Ook als ik een Coach van het Jaar elftal zou hebben zou je er geen K.... in vinden 
Daarnaast hoeft het natuurlijk ook nooit met al die prutsers die bij jou clubbie spelen
El Ahmadi en Bakkal vind ik zeker niets meer toevoegen dan de drie spelers die ik al op het (aanvallende) middenveld had neergezet.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Briljante voetballers vind je ook niet in de Eredivisie. Er is er wel net eentje vertrokken, die zo nu en dan briljant was.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Feyenoord boycot ik standaard met voetbalspelletjes e.d. Ook als ik een Coach van het Jaar elftal zou hebben zou je er geen K.... in vinden 
Daarnaast hoeft het natuurlijk ook nooit met al die prutsers die bij jou clubbie spelen
El Ahmadi en Bakkal vind ik zeker niets meer toevoegen dan de drie spelers die ik al op het (aanvallende) middenveld had neergezet.
El Ahmadi is ook geen aanvallende middenvelder.
En als je de Feyenoorders dit seizoen boycot bij alle voetbalspelletjes, zul je er geen eentje winnen. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Tot nu toe is het altijd een gouden greep geweest om die prutsers er niet in te doen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Briljante voetballers vind je ook niet in de Eredivisie. Er is er wel net eentje vertrokken, die zo nu en dan briljant was.
Ik bedoel uiteraard briljant op dit niveau. Ik zou spelers als Strootman nog wel boven Bakkal en El Ahmadi kiezen bij de ploeg vd maand.
Joy4ever
-
- 4626 berichten
- 1849 stemmen
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ik ben nog wel een beetje oprecht(op de Feyenoord boycot na). Anita heeft niet eens alle wedstrijden in de basis gestaan of gespeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.