• 16.088 nieuwsartikelen
  • 179.387 films
  • 12.307 series
  • 34.159 seizoenen
  • 650.018 acteurs
  • 199.387 gebruikers
  • 9.399.457 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Ja, ik schrik van dit mooie stadion van Rapid. Dacht dat ze allemaal corrupt en failliet waren in Roemenie. Aardige heksenketel ook, keer wat anders dan die extreem lege Roemeense stadions die ik de laatste jaren Europees heb gezien.

Overigens wel erg drama verdedigd van PSV bij die corner hoor, man o man.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3603 stemmen

Nou ondanks dat tegendoelpunt hoefden we van die Polen ook niet bang te zijn. Dat tegendoelpunt was natuurlijk vreselijk verdedigd, maar voor dat moment en erna was Twente veel sterker. Mooie doelpunten van Janko trouwens. Lijkt steeds beter in zijn vel te gaan zitten bij Twente.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Manolev heeft zoiets van; "vd Wiel speelt al weken knudde, ik zal hem proberen te overtreffen".

Man o man, wat is die gast een drama zeg. Dat ik dit een keer met eigen ogen zie Bouma en Pieters zijn trouwens niet veel beter.

Verschrikkelijke ploeg trouwens, dat Rapid. Je zou maar fan zijn van die club zeg.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dat PSV nu ook zeg... Dramatisch bezig. Niet om aan te gluren op dit moment, van beide kanten wat dat betreft. Mertens komt er ook niet aan te pas dankzij scheidsrechterlijke dwalingen, maar probeert het ook gewoon op domme wijze te mooi en doet teveel zelf.

En wat is er mis met die Portugees?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Sjongejonge, zo'n Pieters dat is echt helemaal dramatisch. Valt zelf op tussen de overige 21 spelers die er weinig van bakken. Als je de backs van het Nederlands elftal zo ziet prutsen deze week, dan hou je toch echt je hart vast straks in Polen en Uk.

edit: wel weer een typische PSV overwinning in de EL poule. Dat is toch een kwaliteit!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Goed voor m'n voorspelling dit, de 1-3 Heb ik 'm helemaal juist.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

En terecht dit, het gebeurt niet snel dat ik PSV een overwinning gun. Maar tegen zo'n vies kutelftal ben je al snel voor de tegenstander

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mooi, Twente en PSV winnen, AZ gelijk. Goed voor de punten op de Uefa lijst.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Knap van PSV om uit bij Boekarest 3 punten te pakken, maar wat was het voetballend slecht. Daarbij was de arbitrage ook matig. Ik vond de verdediging van PSV het meest schokkend, m.n. Manolev & Pieters waren bedroevend.

Ik vond Strootman de meest stabiele factor en het goed van Matavz om na 90 minuten belabberd voetbal toch scherp te blijven en dat ene doelpuntje mee te pikken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Toch nog een onverwachte driepunter. Eerste helft was redelijk tegen een verdedigend Rapid. Weinig kansen gecreëerd, onterecht op 1-0 achter, voor rust toch de terechte gelijkmaker.

Na rust was het extreem slordig, veel foute ballen, misverstanden en verkeerde aannames. Had vrede met een gelijkspel in een uitwedstrijd maar daar dan toch de geweldige kopbal van Toivonen en daarna zelfs nog de 3-1 van Matavz.

Hoe die Portugese back met máár één gele kaart is weggekomen is ongelooflijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

depri83 schreef:

Hoe die Portugese back met máár één gele kaart is weggekomen is ongelooflijk.

Dat denk ik ook vrijwel wekelijks over Pieters. Of wacht, die krijgt zelfs zelden een kaart.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2583 stemmen

gizmo_o schreef:

Ik vond Strootman de meest stabiele factor

Dit meen je niet. Die was SLECHT! Slechte passes en door een man heen willen lopen. Normaal een van de betere maar nu net zo slecht als alle 22 die op het veld stonden.

Ben wel blij met de winst.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat denk ik ook vrijwel wekelijks over Pieters. Of wacht, die krijgt zelfs zelden een kaart.

Misschien kan Vertonghen het er eens met de scheidsrechters over hebben.

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12892 stemmen

Mooi avondje voor de Belgen weer. Twee keer uit gewonnen, Standaard thuis ook mooi de vloer geveegd met Kopenhagen

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Een gamma stadje. Bovendien een 11 jaar oud onderzoek. Berlijn en Shanghai zijn Amsterdam natuurlijk al lang voorbij gestreefd. Vraag me ook verder af hoe die lijst gemaakt is, want Dusseldorf is nu ok niet bepaald een topper als je het mij vraagt. Verder erg vreemd dat Bueanos Aires lager staat. Wonen 20 mjn mensen...

Dat geliefde Rotterdam van je is een "gamma stadje". Amsterdam is een Alpha world city. Zie de 2010-versie. Maar blijf vooral denken dat inwoneraantal bepaalt of iets een wereldstad is. Hebben ze ongetwijfeld boodschap aan in Forth Worth, Kitakyūshū en Zaragoza.

O, en Buenos Aires twintig miljoen inwoners.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

depri83 schreef:

Misschien kan Vertonghen het er eens met de scheidsrechters over hebben.

Wat heeft Vertonghen hier mee te maken? Pieters heeft vrij veel overtredingen nodig per wedstrijd, is er niet vies van een tikje uit te delen of per ongeluk op iemands been te gaan staan of iets dergelijks. Tot nu toe komt ie er steeds mee weg, maar het zal vast wel eens 'misgaan' voor hem.

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Ik weet niet zeker of Ricky de bal daadwerkelijk raakte (edit: wel dus) maar het ziet er wel erg fraai uit. Sowieso knappe overwinning van Sporting. Die knakker die de 2-1 maakte: het was zijn eerste goal voor Sporting. Wel gelijk een erg lekkere.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Hij raakt hem wel degelijk! Was duidelijk te zien gisteren op televisie. Hij is erg in vorm!

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

rep_robert schreef:

Hij raakt hem wel degelijk! Was duidelijk te zien gisteren op televisie.

Ah, mooi! Ik had echt niet verwacht (wie wel?) dat hij het zo goed zou doen bij Sporting!

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wat heeft Vertonghen hier mee te maken? Pieters heeft vrij veel overtredingen nodig per wedstrijd, is er niet vies van een tikje uit te delen of per ongeluk op iemands been te gaan staan of iets dergelijks. Tot nu toe komt ie er steeds mee weg, maar het zal vast wel eens 'misgaan' voor hem.

Wat heeft Pieters met de kaarten van die Portugees te maken?

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

twijfelt over toekomst bij Feyenoord

De toekomst van Kamohelo Mokotjo ligt mogelijk niet bij Feyenoord. De Zuid-Afrikaan is in het bezit van een aflopend contract en gesprekken over een nieuwe verbintenis staan nog niet op de planning, beide partijen lijken te twijfelen. De twintigjarige middenvelder heeft onder trainer Ronald Koeman geen basisplaats weten te bemachtigen en zijn reserverol knaagt. Interviews geeft de jongeling voorlopig niet, maar in gesprek met Megastad FM heeft Mokotjo, in het bezit van een aflopend contract, eerder al wel uitspraken gedaan over zijn toekomst.

Mokotjo wil 'een kans in de basiself hebben over meer wedstrijden', mocht dat niet gebeuren dan 'twijfelt hij ernstig over een langer verblijf in de Kuip'. De uitspraken van de voormalig speler van Supersport United, die bij zijn komst naar Rotterdam ook in de belangstelling stond van Tottenham Hotspur, worden zondag uitgezonden door de radiozender, meldt het Algemeen Dagblad.

Mokotjo, die dit seizoen al vijf keer als invaller speeltijd kreeg in de Eredivisie, heeft gezien dat Koeman kiest voor een middenveld met Otman Bakkal, Karim El Ahmadi en Jordy Clasie. Opvallend is ook dat Feyenoord binnenkort om tafel gaat met Clasie, Diego Biseswar en de geblesseerde Kaj Ramsteijn, maar dat er geen gesprek met Mokotjo op de planning staat.

====

Feyenoord moet zijn contract direct verlengen. Nu al een stuk beter dan Leerdam en daarnaast veel meer potentie. Hopelijk ziet van Geel dat ook in.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

otherfool schreef:

55.000 man bij het potje van PSV, 34.000 bij AZ

Zo zie je maar weer hoe groot PSV is in landen als Roemenie

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die van Wolfswinkel is echt enorm op dreef zeg. Van de zomer had iedereen grote twijfels wat hij bij Sporting moest doen, maar hij doet het geweldig. Hebben we er toch misschien weer een topspits bij in Oranje achter de gevestigde namen

PS: Ik kwam dit nog op vi.nl tegen, een quote van de ex vriendin van mijn geliefde held Cristiano Ronaldo:

'Een mooie jongen, maar veel te groot ego en dom als het paard van Christus. Dat was een ezel'

Nereida Gallardo is duidelijk in de omschrijving van haar voormalige vriendje Cristiano Ronaldo.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

[

'Een mooie jongen, maar veel te groot ego en dom als het paard van Christus. Dat was een ezel'

Nereida Gallardo is duidelijk in de omschrijving van haar voormalige vriendje Cristiano Ronaldo.

Ja daar komt ze mee aanzetten 3 jaar na dato,beetje flauw

Je hoorden haar niet klagen toen ze nog samen een relatie hadden.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Sowieso.. dat soort mokkels over hun exen interviewen. Dikke .

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Voetbalzone - Sneijder, Heitinga, Vlaar, Babel en Janssen vallen af

Mooi, laat alle internationals maar lekker geblesseerd zijn tot maart. Daarna nog een 2 of 3 maanden lekker voetballen en op die manier vlammen op het EK.

Hopelijk geeft van Marwijk de belangrijke internationals een beetje rust en zet hij Elia bijvoorbeeld in ipv Robben.

Zou het echt top vinden als Bert de Guzman haalt als vervanger voor Sneijder, maar dat gaat helaas niet gebeuren. De Guzman is toch gewoon een redelijk jonge speler die bij Villareal(!) speelt. De 3e club uit Spanje. Zou het ideaal vinden om Ricky/Luuk in de spits te zien, daarachter de Guzman, Elia en misschien Narsingh proberen. En dan als verdedigende middenvelder Maduro en Strootman neer te zetten.

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Chucky92 schreef:

De 3e club uit Spanje.

Op basis waarvan . Niet dat mijn kennis van de Primavera Division zo goed is maar volgens mij komen na Barca en Real eerder clubs als Valencia, Sevilla en Atletico Madrid.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom worden jongens als Janssen en Vlaar steeds in de voorselectie opgenomen, als ze toch standaard bij de definitieve selectie afvallen tegenwoordig? Ben overigens geen Vlaar fan, maar hij hoort er eerder in als Bruma op dit moment.

En waarom wordt Elia geselecteerd? Heeft een maand niet gevoetbald bij Juventus. Pas afgelopen weekend kreeg hij 1 helft.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Op basis waarvan . Niet dat mijn kennis van de Primavera Division zo goed is maar volgens mij komen na Barca en Real eerder clubs als Valencia, Sevilla en Atletico Madrid.

Lijkt me ook ja, al is dat vreselijke bij elkaar gekochte non-clubje zonder traditie Villareal al een tijdje in opkomst door het vele geld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.