• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.516 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.750 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Martin van Geel combineert de geloofwaardigheid van Rik van der Boog met de charme van Henk Kesler, de uitstraling van Martin Jol en de beminnelijkheid van Pol Pot.

Je vergeet er nog een: de onderhandelingskunde van een ouwe joodse juwelenhandelaar. Zoals het er nu naar uitziet 2 spelers met een contractje van amper een jaar voor 10 miljoen verkopen haha dan mag hij van mij ook nog de sympathie hebben á la Stalin. Dat komt trouwens in de buurt want het leek erop alsof hij z'n snorretje weer liet groeien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Twee hele matige spelers met 1 jarige contractjes voor dergelijke bedragen slijten is zonder meer een prestatie van jewelste. Martin zou echt een goede tweedehands autoverkoper zijn, complete troep van de hand doen voor de hoofdprijs. En in Enschede en Eindhoven blijkbaar Gekke Henkies te over.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ik ben maar wat blij met zijn komst . Hoewel het dringen wordt voorin, Juve heeft meer dan genoeg aanvallend potentieel. Ik weet ook niet waar ze Elia precies neer gaan zetten. Nee, niet op de bank .

Het zou wel leuk wezen, als hij hier gaat presteren. Ben er wel benieuwd naar. Het is een flankspeler en Italiaanse ploegen spelen niet gauw meer met buitenspelers volgens mij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Een schitterende assist van Matavz bij Roda - Groningen. Echt onbegrijpelijk dat PSV daar niet die miljoenen in heeft gestopt.

Toch nog wakker geschoten in Eindhoven:

http://www.vi.nl/Nieuws-item/206195/Alleen-keuring-scheidt-Matavz-nog-van-PSVtransfer.htm

Bestel die platte kar maar vast....

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Twente heeft al 2 spitsen die natuurlijk 7 klassen beter zijn dan Guidetti (wie?), al snap ik ook niet waarom ze zo nodig een non-talent als Fer willen kopen. Hebben ze in Tukkerland centjes te veel of zo? Hebben een prima selectie, waarom 5 miljoen betalen voor een bankzitter?

Het enige wat ik kan bedenken bij de aankoop van Fer is, dat Janko op de bank gaat zitten en de Jong in de spits komt. Wat een middenveld oplevert met Brama, W. Janssen en Fer. De interesse in Narsingh begrijp ik enerzijds ook wel, maar ik zou bij Heerenveen toch eerst gaan onderhandelen over Assaidi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Is het ook. En ik vraag me af wat voor meerwaarde Fulham is t.o.v. Twente, behalve een extra nulletje op zijn loonstrook.

Premier League spelen lijkt me ook wel een flinke vooruitgang. Mooie club dat Fulham, en een tussenstap is prima. Anders komt een Engelse topclub vanzelf wel als ie het goed doet. Ze kopen je toch eerder als je ziet dat je topniveau aan kan, als je goed presteert in een competitie die geen drol voorstelt zijn ze veel terughoudender.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Met Matavz naar PSV en Ruiz naar Fulham, lijkt het een ouderwetse titelstrijd tussen Ajax en PSV te worden. Twente gaat het gemis van Ruiz voelen, want hij brak wel erg vaak de wedstrijd open. Als liefhebber van de underdog hoop ik dan een beetje op AZ.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

otherfool schreef:

Bestel die platte kar maar vast....

Precies. Met Matavz erbij heeft PSV de beste voorhoede van de eredivisie en zijn ze nr. 1 kampioenskandidaat.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Niet mee eens; Ajax blijft wel de nr. 1 titelkandidaat. Hun team is al langer ingespeeld en als Frank de Boer iedereen op de juiste plaats zet moet het zeker goed komen. Individueel vind ik Ajax ook nog iets sterker dan PSV. Maar we zullen zien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Kan zo eigenlijk ook geen zwakke plek meer ontdekken in het elftal van PSV. Achterin is het met het Derijck een stuk degelijker geworden, voorin loopt gewoon een surplus aan kwaliteit rond (Mertens, Matavz, Lens) en daarachter heb je nog Wijnaldum en Toivonen. Als Strootman zich nu ook nog ontwikkelt staat daar een bijzonder stevige basis.

Denk dat het verlies van Ruiz wel mee zal vallen voor Twente. Kan Chadli prima invullen, die rol.

Jammer dat er bij Ajax niet nog een tweede spits bij gekomen is (liefst eigenlijk iemand die ook op de flanken kan, want daar is het kwalitatief ook niet al te best), en men achterin niet nog wat gehaald heeft. Maar hoop en verwacht een spannende titelstrijd. Denk in ieder geval dat de top drie het sterkste is in jaren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Grote vraag gaat natuurlijk zijn wie bij PSV kind van de rekening gaat worden. Matavz spits. Mertens op links maar dan. Toivonen en Wijnaldum achter de spitsen? En op rechts Wijnaldum dus Labyad er weer uit? Wat mij betreft mag Lens een paar weekjes op de bank plaatsnemen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mooi dat Matavz nu eindelijk binnen is en dat we van het gekonkel en gedraai van Hansie Nijland af zijn.

In ander nieuws. Tevez is nu echt helemaal klaar met City: "Ik blijf hier en kom nooit meer terug".

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nog steeds schat ik Ajax wat hoger in dan PSV. Alleen de vleugels en strootman zou ik bij Ajax opstellen (misschien Pieters ook).

Daarnaast is Ajax ook wat beter ingespeeld. Nee, ook dit jaar gaat de schaal naar Amsterdam.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Kai schreef:

(misschien Pieters ook).

Je bedoelt de man van meer dan zeven miljoen? Zo dom dat ze die niet hebben verkocht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Pieters is best een degelijke back, hoor (geen top, maar Newcastle was best prima voor hem geweest). Vind het alleen een erg smerige speler. Doet bijna wekelijks wel iets wat niet door de beugel kan en loopt altijd ontzettend opgefokt rond, maar komt er steeds mee weg. Moet zich gewoon eens op het voetballen gaan richten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Newcastle heeft dan nog een betere back gekocht. Pfoe, wat ben ik blij dat die kneus niet naar Newcastle is gekomen.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat een toestand op de laatste dag van de transfermarkt

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts schreef:

Newcastle heeft dan nog een betere back gekocht. Pfoe, wat ben ik blij dat die kneus niet naar Newcastle is gekomen.

Een rechtsbenige jonge Italiaan met maar 50 wedstrijden ervaring op het hoogste niveau die het beste tot z'n recht komt op de rechtsback?

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Santon is een prima speler en talent hoor. Dat wordt wel een international.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Een rechtsbenige jonge Italiaan met maar 50 wedstrijden ervaring op het hoogste niveau die het beste tot z'n recht komt op de rechtsback?

Groots talent en heeft veel ervaring als linksback. Een uitstekende fullback ook en je kan desnoods ook Steven Taylor op links zetten en hem centraal of rechts zetten.

Pieters is leuk i nde Eredivisie maar de PL zie ik 'm het niet redden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Bakkal toch naar Feyenoord. Prima deal, 5 miljoen binnen tikken en een betere middenvelder terug krijgen voor ongeveer gratizz.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima deal inderdaad. Bakkal heb ik altijd wel een zeer nuttige speler gevonden. Best tevreden mee.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat een vieze NSB'er die Bakkal

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Word ie gehaald voor de Steward positie dan?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts schreef:

Word ie gehaald voor de Steward positie dan?

Ernie?

Heeft Feyenoord wel een uitgaansqouta in z'n contract gezet?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Frank de Boer heeft tegenover Voetbal International bevestigd dat Ajax gaat proberen om de transfervrije DImitri Bulykin naar Amsterdam te halen.

'Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt', zegt De Boer. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te komen.' Anderlecht heeft laten weten dat Bulykin transfervrij weg mag. Daardoor hoeft Ajax niet te wachten op verkoop van El Hamdaoui.

Schijnt dat Dmitri tevens bereidt is om wat water bij de salariswijn te doen. En hoe je het ook bekijkt: de topscorer van vorig seizoen gratis en voor niks is gewoon een goede deal (als tweede spits zijnde).

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik - als Anderlechtfan - begrijp dit dus he-le-maal niet. Bulykin moet kennelijk ooit bijzonder hard tegen Jacobs' schenen getrapt hebben, want heeft bij Anderlecht nooit echt een kans gekregen. Jammer, na het vertrek van Lukaku en een sputterende De Sutter zouden we 'm goed kunnen gebruiken.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Materny schreef:

Schijnt dat Dmitri tevens bereidt is om wat water bij de salariswijn te doen. En hoe je het ook bekijkt: de topscorer van vorig seizoen gratis en voor niks is gewoon een goede deal (als tweede spits zijnde).

Topscorer was de Vleem

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Helemaal vergeten... De Vleem inderdaad!

Vorig jaar had ik die Rus niet willen zien bij ons. Totaal geen aanvoer van de vleugels, iets wat deze jongen nodig heeft. Spelers als Verhoek waren verantwoordelijk voor het succes van Bulykin. Nu in de persoon van Boerrigter en een herboren vd Wiel heb ik in 4 wedstrijden tijd al meer assists van de vleugels zien komen dan in de 34 wedstrijden van vorig seizoen.....

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Weer zo'n PSV huurling in de aanval . Wat een drama.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.