• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.516 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.708 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

kos schreef:

Weer zo'n PSV huurling in de aanval . Wat een drama.

Gaat dat tenkoste van Platje. Die speelt toch prima bij Nec?

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Dat mag ik toch niet hopen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Clubs weten toch al jarenlang dat de jeugdopleiding van PSV shit is, waarom slagen ze er dan toch nog altijd in spelers te verhuren?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, prima huurling lijkt me.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Quido schreef:

Kan zo eigenlijk ook geen zwakke plek meer ontdekken in het elftal van PSV.

Nou, de verdediging is nog steeds niet echt geweldig. Manolev, Derijck, Marcelo / Bouma en Pieters.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Nou, de verdediging is nog steeds niet echt geweldig. Manolev, Derijck, Marcelo / Bouma en Pieters.

Pieters is de beste LB van de eredivisie, als je dat al als zwak punt beschouwd...

Als vervanger voor Pieters volgend jaar is trouwens ook Jetro Willems van Sparta vastgelegd. Dacht eerst dat hij nog een jaar verhuurd zou worden maar zoals het nu op PSV.nl staat komt hij meteen al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Qua LB's is het al niet veel in Nederland. Zegt ook niet zo veel.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Elfrink (Eindhovens dagblad) meld zojuist dat er nog geen €6,5m betaald is voor Matavz. Groningen wilde blijkbaar toch wel van hem af, ondanks de vele deadlines van Nijland.

Bakkal naar Feyenoord leverde voor PSV minder op dan RBS, maar het werd hem gegund.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Toch wel slim hoor, van PSV. Belastinggeld innen én de directe concurrentie leegkopen; succes verzekerd. Ik wacht de krant af die als eerste kopt: "PSV koopt kampioenschap."

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Ja, want Janssen, Sulejmani, Boerrigter, Sigthorsson, Eriksen, Aissatti, El Hamdaoui, Enoh, Lodeiro, Cillessen kostten allemaal niks.

Buiten alle enorme salarissen gerekend en de kosten van samenwerkingsverbanden met Belgie en Zuid-Afrika.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Lange tenen ...

Feit is, en dat was mijn enige punt, dat elke versterking van PSV dit seizoen afkomstig is van de directe concurrent. Net zo'n trieste scouting als Ajax overigens vind ik, als je je daar beter door voelt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

Lange tenen ...

Feit is, en dat was mijn enige punt, dat elke versterking van PSV dit seizoen afkomstig is van de directe concurrent. Net zo'n trieste scouting als Ajax overigens vind ik, als je je daar beter door voelt.

Wees blij dat al dat belastinggeld gewoon in Nederland blijft

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Da's ook weer waar.

Overigens ben ik er nu wel van overtuigd dat PSV de beste selectie heeft. Die aanval is sowieso om te smullen.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

welkom Matavz Kijk uit naar de volgende wedstrijd, ben heel benieuwd!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Quido schreef:

Feit is, en dat was mijn enige punt, dat elke versterking van PSV dit seizoen afkomstig is van de directe concurrent.

Sinds wanneer zijn Utrecht, ADO en Groningen directe concurenten van PSV?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Quido schreef:

Da's ook weer waar.

Overigens ben ik er nu wel van overtuigd dat PSV de beste selectie heeft. Die aanval is sowieso om te smullen.

Met zo'n aanval wordt je gewoon kampioen, hoe slecht je verdediging ook is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bulykin. Lijkt me een prima aankoop als reservespits/pinchhitter. Anderlecht heeft hem toch nog transfervrij laten gaan dus Ajax kan er weinig schade door oplopen.

Nu hopen dat El Hamdaoui vanavond nog verkocht of anders maar verhuurd wordt. Het gonst van de geruchten (Espanyol, Blackburn Rovers oa).

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Met zo'n aanval wordt je gewoon kampioen, hoe slecht je verdediging ook is.

Zeker de laatste jaren Ajax nooit gekeken? Stond elk jaar een klasse aanval, maar we kregen ook steeds 35-45 goals tegen waardoor je de titel verspeeld.

PSV gaat niet elke week 3-5 keer scoren. Dan moet het soms ook met een kleine winst en met een stabiele achterhoede.

PSV heeft zich wel prima versterkt (maar zwijg daar aub voor eeuwig over dat ze spelers willen opleiden, koopclubje...) en als Ruiz vandaag Twente nog verlaat dan zie ik Twente maximaal 3e worden. Ruiz heeft altijd veel verbloemd, brak constant wedstrijden open.

Blijf Ajax de sterkste vinden, ook door de breedte van de selectie en het feit dat ze beter al op elkaar ingespeeld zijn. Maar het wordt enorm spannend.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik - als Anderlechtfan - begrijp dit dus he-le-maal niet. Bulykin moet kennelijk ooit bijzonder hard tegen Jacobs' schenen getrapt hebben, want heeft bij Anderlecht nooit echt een kans gekregen. Jammer, na het vertrek van Lukaku en een sputterende De Sutter zouden we 'm goed kunnen gebruiken.

Blijf het ook apart vinden. Anderlecht loopt aanvallend niet over van kwaliteit. Bulykin is geen topper, wel erg nuttig. Toch apart dat Anderlecht hem niet moet maar dat Ajax en PSV achter hem aan hebben gezeten.

Hij was vorig jaar bij Den Haag echt goed, geloof achter Vleminckx zelfs de 2e topschutter. Sowieso is hij fysiek zeer sterk en kan hij goed koppen. Zo'n wissel miste Ajax.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Sinds wanneer zijn Utrecht, ADO en Groningen directe concurenten van PSV?

Inderdaad, dat in tegenstelling tot wanneer Groningen zo'n beetje gelijk stond tijdens de winterstop met Ajax en ze toen Suarez, Lindgren en Silva wegkochten.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zeker de laatste jaren Ajax nooit gekeken? Stond elk jaar een klasse aanval, maar we kregen ook steeds 35-45 goals tegen waardoor je de titel verspeeld.

Nou kun je wel gaan lachen, maar Ajax speelt totaal ander voetbal dan PSV, en bovendien vind ik de verdediging helemaal nog niet zo slecht. Daarom pols ik ook PSV als landskampioen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Inderdaad, dat in tegenstelling tot wanneer Groningen zo'n beetje gelijk stond tijdens de winterstop met Ajax en ze toen Suarez, Lindgren en Silva wegkochten.

Haha ja hoor en het was heel aannemelijk dat Groningen boven ons zou eindigen

Overigens zijn die 3 spelers niet tegelijk gekocht. Suarez is gewoon in de zomer gekocht.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Nou kun je wel gaan lachen, maar Ajax speelt totaal ander voetbal dan PSV, en bovendien vind ik de verdediging helemaal nog niet zo slecht. Daarom pols ik ook PSV als landskampioen.

Ik bestrijd gewoon je mening dat je met een geweldige voorhoede een waardeloze achterhoede kan compenseren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha ja hoor en het was heel aannemelijk dat Groningen boven ons zou eindigen

Overigens zijn die 3 spelers niet tegelijk gekocht. Suarez is gewoon in de zomer gekocht.

Alsof het aannemelijk is dat ADO, Groningen en Utrecht boven PSV gaan eindigen..

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Alsof het aannemelijk is dat ADO, Groningen en Utrecht boven PSV gaan eindigen..

Nee, maar in die discussie heb ik me ook niet gemengd hoor.

Vond vorig jaar ook alle Groningen heisa overdreven omdat ze in de winter geloof ik 3e stonden, zelfs iets boven Ajax. Net of ze dan mee blijven doen om de titel. Uiteindelijk eindigt gewoon weer de nationale top bovenaan.

Ruiz zou trouwens nu rond zijn met Fulham lees ik her en der.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Excuus, haalde je door de war met Quido

En inderdaad, dat werd behoorlijk overdreven.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Zeg! Quido en ik verschillen als water en vuur wat betreft voetbal

Ik moet trouwens zeggen dat ik de slotdag van de markt altijd geweldig leuk vind. Zit echt constant op Ajax fansites en sites als voetbalzone nieuws te lezen.

Verhalen gaan ook nog dat Sneijder vanavond toch bij Man Utd tekent. Deze foto stond vanmiddag al heel kort op de United homepage:

(afbeelding)

Foutje?

En...

Tegenover TC Tubantia bevestigt voorzitter Joop Musnterman van FC Twente dat Bryan Ruiz naar Fulham vertrekt. Twente haalt geen vervanger.

Twente van de top 3 de grote verliezer deze zomer. Op het nippertje.

Ajax en PSV gaan strijden om de titel denk ik.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zeker, heb zelf op twitter gekeken vandaag Haha, wilde alles volgen in de soap rond Bakkal, Guidetti en Drenthe.

Sneijder? Haha lijkt me een lullig foutje inderdaad.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Arsenal sign Messi.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kut. Dus wel Fulham. Newcastle net te laat dus. Crap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.